Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 01:10:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 01:10:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 27
    Συνολικά: 29
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με os 200fs...  (Αναγνώστηκε 7177 φορές)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:20:17 »

    Τα ίδια μου έκανε ο 155FSa  έβαλα 5% λιγότερο νίτρο και όλα μια χαρά.

    Λιγότερο νιτρο = λιγότερη κατανάλωση, άρα σχετίζεται με το πρόβλημα του φίλου
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:31:38 »

    Καταρχην σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον που δειχνετε!Θα παρω τα πραγματα με την σειρα.....απο οτι μου γραψατε δεν εχω κοιταξει καθολου την περιπτωση αλαγης καυσιμου....ρυθμιση αερα......σκουπιδακι καρμπυλατερ....βαλβιδες....ρουλεμαν........!Ολα τα υπολοιπα που μου εχετε γραψει τα εχω τσεκαρει!Οσο για το μοτερ δεν εχει ανοιχτει ποτε!Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!Και κατι ακομα παρα τα πολλα σβησηματα που αν τα υπολογιζω σωστα παιρνουν τις 30 φορες...οταν παω να την βαλω μπροστα παιρνει με την καμια κ στο εδαφος δουλευει αψογα κ σε ορθια σταση αεροπλανου κ με ρελαντι κ με φουλ γκαζι κ με αποτομα ανοιγματα απο ρελαντι σε φουλ!
    Καταγράφηκε

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:43:47 »

    Δεν είναι η απόσταση της δεξαμενής. Διότι αν (όπως δηλώνεις) μπορεί και λειτουργεί σωστά με την μύτη ανεβασμένη, (ίδια απόσταση + μανομετρική υποπίεση) αυτό είναι καλό σημάδι, ότι τραβάει άνετα από την οριζόντια θέση.

    Θα ήθελα να προσπαθήσεις να περιγράψεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια σε ποιά στάση του αεροπλάνου κόβει.
    Αν κόβει σε στροφή, το κάνει και σε δεξιά και σε αριστερή;
    Μήπως μόνο σε ακροβατικά με αυξημένη επιτάχυνση G;
    Ποιός είναι ο προσανατολισμός της κεφαλής ; Ποιό αεροπλάνο είναι; Αν είναι μέσα σε κόουλ, έχει θυρίδες ψύξης, (εισόδου και εξόδου του αέρα)? 

    Υπάρχει κάτι πολύ σπάνιο, αλλά πρέπει να το ρωτήσω. Μήπως το σωληνάκι που πηγαίνει από τη δεξαμενή στο καρμπυρατέρ, μπορεί να τσακίζει με την επιτάχυνση;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:47:17 »

    Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!

    Επρεπε να μας το πεις απο την αρχή

    Μετακινήσε το τεποζιτο η βάλε τρομπα
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Anemos-gr
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3


    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:49:59 »

    Το αεροπλανο ειναι το sebart katana 120e.....Σχεδον ολες τις φορες του το κανει σε γρηγορες περιστροφες.....σε χοβερ που το δοκιμασα ψηλα δεν σβηνει!..........Εχει κ ο φιλος μου ιδιο μοντελο κ το ντεποζιτο του ειναι στο ιδιο μερος κ δεν εχει προβλημε με μοτερ οs 160fx!
    Καταγράφηκε
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:55:39 »

    Κωστα ευχαριστω για την βοηθεια δεν εχω πεσει ακομα για υπνο Grin.....Αυτο ειναι το μοντελο....που ειπε ο φιλος μου ο Κωστας που πεταμε μαζι!!!!
    Καταγράφηκε

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 28 Ιαν 2014, 14:22:28 »

    Το προβλημα με αλαγη καυσιμου κ με ρυθμιση βελονας δεν πετυχε........παλι τα ιδια.......παω για το επομενο σταδιο!
    Καταγράφηκε

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 13:27:55 »

    Ελεγξε και τα ωστήρια για καλο και για κακο. Εχεις ρυθμισει και τη χαμηλη ετσι; Τι ελικα χρησιμοποιεις; Απο θερμοκρασιες εισαι οκ;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 16:04:01 »

    Ας μην ξεφεύγουμε από τις πληροφορίες του ενδιαφερόμενου.

    Ο κινητήρας λειτουργεί καλά στο έδαφος, έχει ρελαντί και επιτάχυνση, κρατάει με σηκωμένη τη μύτη, είτε στα χέρια, είτε σε hover.

    Αυτό σημαίνει ότι όλες οι παράμετροι, συμπίεση, βαλβίδες, βελόνα, καύσιμο, έλικα, μπουζί, είναι εντός παιγνιδιού.

    Αυτό που συμβαίνει είναι ότι κόβει σε απότομες μανούβρες. Με άλα λόγια στεγνώνει από καύσιμο.

    Εγώ επιμένω ότι κάποιο σωληνάκι τσακίζει στις απότομες μανούβρες. Εκτός από τα εξωτερικά σωληνάκια, υποπτεύομαι και αυτό μέσα στη δεξαμενή, αν είναι πολύ μαλακό.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 20:17:56 »

    Το σύστημα τροφοδοσίας είναι ΟΚ μέχρι 1G (όταν είναι nose high) αλλά ανεπαρκές σε περισσότερα G (μανούβρες και απογείωση)

    Θυμηθείτε το clue: είπε ότι αν μειώσει το γκάζι ο κινητήρας "βηχει" και συνεχίζει να λειτουργεί, άρα το πρόβλημα εστιάζεται όταν ο FS 200 ζητάει πολύ καύσιμο

    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    giannis-g80
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 54


    οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 21:07:11 »

    Σημερα εκατσα αλλαξα τα σωληνακια με πιο παχια κ λιγο πιο σκληρα......περασα κ καλαμακια απο καφε (πλαστικα ελαφρος σφηγμενα  με 12 δεματικα) ωστε να ειμαι συγουρος στο τσακισμα!Αυριο θα δοκιμαστει!Οσο για το κοψιμο κ οταν κλεινω το γκαζι γρηγορα ξανασκαει κ αυτο το κανει σε γρηγορες μανουβρες!Σε απλυ πτηση βολτουλες χαλαρα δεν σβηνει!
    Καταγράφηκε

    FutabaT18sz
    Futaba 14mz
    Spectrum DX 8
    Extra 260 35% 100cc hangar 9
    Extra vaganza
    Extreme flight Edge 540 60"
    Extreme flight Mxs 48"
    Pilot Rc yak 55 dle 55
    Super Falcon 120
    Align t rex 600 esp
    T rex450 pro
    Phantom 3 professional
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Προβλημα με os 200fs...
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.