giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 07:31:43 » |
|
Καλησπερα σε ολους.....ειμαι κατοχος μιας os 200fs η οποια δουλευε αψογα!Ξαφνικα αρχισε να σβηνει κατα επαναληψη....ανοιξα ντεποζιτο αλλαξα ολα τα σωληνακια....εβαλα καινουριο μπουζι για τετραχρονη φυσικα κ καυσιμο το ιδιο που εβαζα κ οταν δουλευε μια χαρα....!Παλι τα ιδια ....Μετα την απογειωση (λιγα δευτερολεπτα) κοβει κ σβηνει κ αν προλαβω να κατεβασω το στικ του γκαζιου μερικες φορες σκαει κ ξαναδουλευει........επισης μου το κανει κ σε αποτομες κινησεις!Καποια βοηθεια? ? (βελονα καυσιμου κ αερα οπως παντα) κ απο συμπιεση σαν καινουρια!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 08:43:01 » |
|
βελονα καυσιμου κ αερα οπως παντα
Από τα λεγόμενά σου αναγνωρίζεται πτωχό μίγμα. Δεδομένου ότι τώρα κάνει κρύο, και η ατμόσφαιρα είναι πιό πυκνή, μήπως ήρθε η στιγμή να ξαναρυθμίσεις την μεγάλη βελόνα για σωστό μίγμα; Εν πάσει περιπτώσει άνοιξε λίγο τη βελόνα και δες τα αποτελέσματα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 14:20:04 » |
|
Το εχω δοκιμασει αυτο αλλα παλι τα ιδια......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
sakis art
|
|
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 16:04:31 » |
|
Έχεις μήπως βαλβίδα εφοδιασμού καυσίμου;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 54
οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!
|
|
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 16:44:42 » |
|
Οχι ..κατευθειαν!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FutabaT18sz Futaba 14mz Spectrum DX 8 Extra 260 35% 100cc hangar 9 Extra vaganza Extreme flight Edge 540 60" Extreme flight Mxs 48" Pilot Rc yak 55 dle 55 Super Falcon 120 Align t rex 600 esp T rex450 pro Phantom 3 professional
|
|
|
dapan
|
|
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 17:18:31 » |
|
Έλεγξε το μπουζί, το βοσκό στο ντεπόζιτο καθώς και αν έχει καμιά τρύπα η σιλικόνη. Πιθανά ακόμη και στο καρμπιρατέρ να υπάρχει σκουπιδάκι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 18:16:22 » |
|
Μήπως έχεις αποσυναρμολογήσει πρόσφατα τον κινητήρα;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
γιαννης κουσουρλης
|
|
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 20:21:49 » |
|
το χειμωνα θελει πιο θερμο μπουζι !!! και κατι αλλο το καυσιμο ειναι φρεσκο η πολυχρονισμενο ; γιαννης κουσουρλης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 20:29:22 » |
|
μηπως να ξαναρυθμιστουν βαλβιδες εισαγωγης εξαγωγης ??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
orck
|
|
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 26 Ιαν 2014, 20:56:55 » |
|
το χειμωνα θελει πιο θερμο μπουζι !!! και κατι αλλο το καυσιμο ειναι φρεσκο η πολυχρονισμενο ; γιαννης κουσουρλης
Εχουν οι τετραχρονες καποιο αλλο μπουζι εκτος απο το O.S. Max F;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 07:00:06 » |
|
Μετα την απογειωση (λιγα δευτερολεπτα) κοβει κ σβηνει κ αν προλαβω να κατεβασω το στικ του γκαζιου μερικες φορες σκαει κ ξαναδουλευει........επισης μου το κανει κ σε αποτομες κινησεις!
Το πρόβλημα που περιγράφεις είναι ότι όταν το μοντέλο κινείται το καύσιμο στο τεπόζιτο γίνεται "βαρύτερο" λόγω των G, και δεν φτάνει αρκετό καύσιμο στον προορισμό του (καρμπιρατέρ). Άρα έλεγξε: - Την πίεση από την εξάτμιση προς το τεπόζιτο - οι ενώσεις να σφραγίζουν αεροστεγώς - Το σωληνάκι τροφοδοσίας να είναι μικρό σε μήκος και αρκετό σε διάμετρο (4 χιλ) - Η βελόνα να είναι προς το πλούσιο 400 στροφές από το μαξιμουμ Για πολύ απότομες κινήσεις με πολλά G ίσως να χρειάζεσαι τρόμπα καυσίμου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
HeliWizard
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 19
|
|
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 16:03:57 » |
|
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με αυτό που περιγράφεις είχα αντιμετωπίσει και'γω όταν άρχισε να ''ψυχραίνει'' ο καιρός ...... Με ενα δίχρονο μοτέρ βέβαια , αλλά τα συμπτώματα ήταν ακριβώς τα ίδια με τα δικά σου ....... Ευτυχώς , αν και ο κινητήρας έσβησε τελικά στον αέρα , κατάφερα και προσγείωσα το μοντέλο χωρίς ζημιές ........ Το πρόβλημα λύθηκε όταν ρυθμίσαμε τη ''μικρή'' .........
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
mitsos55
|
|
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 16:06:39 » |
|
Δες και τα ρουλεμαν λιγο....αν και δεν νομιζω αλλα δες τα.....αν τον εχεις ανοιξει δες ξανα τον χρονισμο......ολα αυτα αφου δεις πρωτα τανκ και σολινακια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες σου
|
|
|
evan
|
|
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 16:16:47 » |
|
Ε,...αφού τα είπαμε όλα, ας κοιτάξουμε και τη στεγανότητα του καρμπιρατέρ (O rings έδρασης, βελόνας etc)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
Nikos Samprakos
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 63
|
|
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 17:50:05 » |
|
Τα ίδια μου έκανε ο 155FSa έβαλα 5% λιγότερο νίτρο και όλα μια χαρά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|