Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.152 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 03:08:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 03:08:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από DeltaMan
[Χθες στις 21:34]

από mefsout
[Χθες στις 20:09]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από STROVILO
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 21:13:07]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284152
Σύνολο θεμάτων: 11302
Online σήμερα: 35
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 17
Συνολικά: 20
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Προβλημα με os 200fs... « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με os 200fs...  (Αναγνώστηκε 5338 φορές)
   
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:20:17 »

Τα ίδια μου έκανε ο 155FSa  έβαλα 5% λιγότερο νίτρο και όλα μια χαρά.

Λιγότερο νιτρο = λιγότερη κατανάλωση, άρα σχετίζεται με το πρόβλημα του φίλου
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:31:38 »

Καταρχην σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον που δειχνετε!Θα παρω τα πραγματα με την σειρα.....απο οτι μου γραψατε δεν εχω κοιταξει καθολου την περιπτωση αλαγης καυσιμου....ρυθμιση αερα......σκουπιδακι καρμπυλατερ....βαλβιδες....ρουλεμαν........!Ολα τα υπολοιπα που μου εχετε γραψει τα εχω τσεκαρει!Οσο για το μοτερ δεν εχει ανοιχτει ποτε!Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!Και κατι ακομα παρα τα πολλα σβησηματα που αν τα υπολογιζω σωστα παιρνουν τις 30 φορες...οταν παω να την βαλω μπροστα παιρνει με την καμια κ στο εδαφος δουλευει αψογα κ σε ορθια σταση αεροπλανου κ με ρελαντι κ με φουλ γκαζι κ με αποτομα ανοιγματα απο ρελαντι σε φουλ!
Καταγράφηκε

FutabaT18sz
Futaba 14mz
Spectrum DX 8
Extra 260 35% 100cc hangar 9
Extra vaganza
Extreme flight Edge 540 60"
Extreme flight Mxs 48"
Pilot Rc yak 55 dle 55
Super Falcon 120
Align t rex 600 esp
T rex450 pro
Phantom 3 professional
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:43:47 »

Δεν είναι η απόσταση της δεξαμενής. Διότι αν (όπως δηλώνεις) μπορεί και λειτουργεί σωστά με την μύτη ανεβασμένη, (ίδια απόσταση + μανομετρική υποπίεση) αυτό είναι καλό σημάδι, ότι τραβάει άνετα από την οριζόντια θέση.

Θα ήθελα να προσπαθήσεις να περιγράψεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια σε ποιά στάση του αεροπλάνου κόβει.
Αν κόβει σε στροφή, το κάνει και σε δεξιά και σε αριστερή;
Μήπως μόνο σε ακροβατικά με αυξημένη επιτάχυνση G;
Ποιός είναι ο προσανατολισμός της κεφαλής ; Ποιό αεροπλάνο είναι; Αν είναι μέσα σε κόουλ, έχει θυρίδες ψύξης, (εισόδου και εξόδου του αέρα)? 

Υπάρχει κάτι πολύ σπάνιο, αλλά πρέπει να το ρωτήσω. Μήπως το σωληνάκι που πηγαίνει από τη δεξαμενή στο καρμπυρατέρ, μπορεί να τσακίζει με την επιτάχυνση;
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:47:17 »

Πιο πολυ με ανυσηχει η αποσταση ντεποζιτο με καρμπυλατερ...ειναι περιπου 20cm!

Επρεπε να μας το πεις απο την αρχή

Μετακινήσε το τεποζιτο η βάλε τρομπα
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
Anemos-gr
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:49:59 »

Το αεροπλανο ειναι το sebart katana 120e.....Σχεδον ολες τις φορες του το κανει σε γρηγορες περιστροφες.....σε χοβερ που το δοκιμασα ψηλα δεν σβηνει!..........Εχει κ ο φιλος μου ιδιο μοντελο κ το ντεποζιτο του ειναι στο ιδιο μερος κ δεν εχει προβλημε με μοτερ οs 160fx!
Καταγράφηκε
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 27 Ιαν 2014, 18:55:39 »

Κωστα ευχαριστω για την βοηθεια δεν εχω πεσει ακομα για υπνο Grin.....Αυτο ειναι το μοντελο....που ειπε ο φιλος μου ο Κωστας που πεταμε μαζι!!!!
Καταγράφηκε

FutabaT18sz
Futaba 14mz
Spectrum DX 8
Extra 260 35% 100cc hangar 9
Extra vaganza
Extreme flight Edge 540 60"
Extreme flight Mxs 48"
Pilot Rc yak 55 dle 55
Super Falcon 120
Align t rex 600 esp
T rex450 pro
Phantom 3 professional
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 28 Ιαν 2014, 14:22:28 »

Το προβλημα με αλαγη καυσιμου κ με ρυθμιση βελονας δεν πετυχε........παλι τα ιδια.......παω για το επομενο σταδιο!
Καταγράφηκε

FutabaT18sz
Futaba 14mz
Spectrum DX 8
Extra 260 35% 100cc hangar 9
Extra vaganza
Extreme flight Edge 540 60"
Extreme flight Mxs 48"
Pilot Rc yak 55 dle 55
Super Falcon 120
Align t rex 600 esp
T rex450 pro
Phantom 3 professional
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 13:27:55 »

Ελεγξε και τα ωστήρια για καλο και για κακο. Εχεις ρυθμισει και τη χαμηλη ετσι; Τι ελικα χρησιμοποιεις; Απο θερμοκρασιες εισαι οκ;
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 16:04:01 »

Ας μην ξεφεύγουμε από τις πληροφορίες του ενδιαφερόμενου.

Ο κινητήρας λειτουργεί καλά στο έδαφος, έχει ρελαντί και επιτάχυνση, κρατάει με σηκωμένη τη μύτη, είτε στα χέρια, είτε σε hover.

Αυτό σημαίνει ότι όλες οι παράμετροι, συμπίεση, βαλβίδες, βελόνα, καύσιμο, έλικα, μπουζί, είναι εντός παιγνιδιού.

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι κόβει σε απότομες μανούβρες. Με άλα λόγια στεγνώνει από καύσιμο.

Εγώ επιμένω ότι κάποιο σωληνάκι τσακίζει στις απότομες μανούβρες. Εκτός από τα εξωτερικά σωληνάκια, υποπτεύομαι και αυτό μέσα στη δεξαμενή, αν είναι πολύ μαλακό.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.406



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 20:17:56 »

Το σύστημα τροφοδοσίας είναι ΟΚ μέχρι 1G (όταν είναι nose high) αλλά ανεπαρκές σε περισσότερα G (μανούβρες και απογείωση)

Θυμηθείτε το clue: είπε ότι αν μειώσει το γκάζι ο κινητήρας "βηχει" και συνεχίζει να λειτουργεί, άρα το πρόβλημα εστιάζεται όταν ο FS 200 ζητάει πολύ καύσιμο

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
giannis-g80
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


οι καλοι φιλοι στον αερα φενονται!!


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 29 Ιαν 2014, 21:07:11 »

Σημερα εκατσα αλλαξα τα σωληνακια με πιο παχια κ λιγο πιο σκληρα......περασα κ καλαμακια απο καφε (πλαστικα ελαφρος σφηγμενα  με 12 δεματικα) ωστε να ειμαι συγουρος στο τσακισμα!Αυριο θα δοκιμαστει!Οσο για το κοψιμο κ οταν κλεινω το γκαζι γρηγορα ξανασκαει κ αυτο το κανει σε γρηγορες μανουβρες!Σε απλυ πτηση βολτουλες χαλαρα δεν σβηνει!
Καταγράφηκε

FutabaT18sz
Futaba 14mz
Spectrum DX 8
Extra 260 35% 100cc hangar 9
Extra vaganza
Extreme flight Edge 540 60"
Extreme flight Mxs 48"
Pilot Rc yak 55 dle 55
Super Falcon 120
Align t rex 600 esp
T rex450 pro
Phantom 3 professional
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Προβλημα με os 200fs... « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.