Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.219 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:40:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:40:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284219
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 31
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: cbach 342 dle 30cc v2 peak model « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: cbach 342 dle 30cc v2 peak model  (Αναγνώστηκε 3217 φορές)
   
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« στις: Σάββατο, 4 Ιαν 2014, 15:32:28 »

καλησπερα φιλοι παραγγειλα εχθες το παραπανω μοντελο και θελω την βοηθεια σας για το στησιμο του....
ελεγα να παραγγειλω αυτα τα servo  απο τον γνωστο κινεζο ειναι καλα για το μοντελο?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8776__BMS_620MG_High_Torque_Servo_Metal_Gear_9_1kg_15sec_50g.html
Καταγράφηκε
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 4 Ιαν 2014, 15:35:05 »

ακομα αν τα συνδεσω απευθειας στον δεκτη με μια μπαταρια θα εχω προβλημα η θελω δευτερη για τον κινητηρα?
δωστε μου τα φωτα σας δεν εχω ασχοληθει με βενζινα
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 4 Ιαν 2014, 16:41:55 »

Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 4 Ιαν 2014, 18:46:28 »

Ερρίκο καλησπέρα και καλή χρονιά! Και εγώ θα πήγαινα στα digital. Μπαταρία για την ανάφλεξη του κινητήρα θα χρειαστείς σίγουρα! Και για λόγους αυτονομίας και για λόγους αποφυγής παρεμβολών! Ότι χρειαστείς είμαι στη διάθεσή σου! Αλλώστε 2 έφτιαξα...ξέρεις εσύ... Wink
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 4 Ιαν 2014, 20:22:53 »

Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


Ανδρέα θα έλεγα να αποφύγει τις Νιμη με high torque servo.
Ρισκάρει να μείνει από ρεύμα.

Είχα βάλει 2 πακ 2000μΑ eneloop στο δέκτη παλιά
και ο battery checker όταν κουνούσα όλα τα σέρβο έδειχνε συνέχεια κόκκινα.
Από τότε μόνο lipo-bec στις βενζίνες.
Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 4 Ιαν 2014, 22:35:47 »

Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


Ανδρέα θα έλεγα να αποφύγει τις Νιμη με high torque servo.
Ρισκάρει να μείνει από ρεύμα.

Είχα βάλει 2 πακ 2000μΑ eneloop στο δέκτη παλιά
και ο battery checker όταν κουνούσα όλα τα σέρβο έδειχνε συνέχεια κόκκινα.
Από τότε μόνο lipo-bec στις βενζίνες.
Δεν θα συμφωνησω απολυτα μια που πετουσα ni-mh 3300mah 6v  στο SU-26 112cc με 5χ20κιλα digital για 3 χρονια.  .Απλα πρεπει να είναι στοιχεια υψηλης εκφορτησης .Φυσικα το αρνητικο των Νι-mh είναι το φαινομενο μνημης και εκει θελει λιγο προσοχη.
Πλεον δουλευω jeti 20A regulator με 2χ2400hacker lipo.
Σε 30cc μπορεις να βαλεις και li-fe κατευθείαν ,για ποιο απλα ,καθως φυσικα και li-po me regulator.

Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.658


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 5 Ιαν 2014, 10:20:23 »

Η LiFe δεν ειναι απολυτα σιγουρη λυση, εξαρταται απο τα σερβο. Κολλαει το θεμα στην διστακτικοτητα των κατασκευαστων να κατασκευασουν σερβο HV (High Voltage, Υψηλης Τασης) που αντεχουν την ονομαστικη ταση των LiFe και LiPo 6,6V και 7,2V αντιστοιχα. Αναφερομαι σε σερβο σε ολη την γκαμα, απο τα απλα πλαστικα των 3 κιλων και οχι μονο τα σουπερ ψηφιακα των 10 κιλων και αξιας 60€.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 5 Ιαν 2014, 11:39:07 »

Kαλησπερα..τα απλα 620 δεν τα εχω δουλεψει αλλα τα digital είναι καλα ,,με 4-5 $ παραπανω πας για digital.
Μπορεις να τα δουλεψεις κατευθείαν από το δεκτη με μια καλη μπαταρια ni-mh 2200-3000 6v  ανετα αλλα για την ηλεκτρονικη αναλογα το μοτερ θελεις 4.8-6vμαχ οπωτε ισως ένα μικρο πακ 1000-1200mah 4.8v για την ηλεκτρονικη είναι απαραιτητο.


Ανδρέα θα έλεγα να αποφύγει τις Νιμη με high torque servo.
Ρισκάρει να μείνει από ρεύμα.

Είχα βάλει 2 πακ 2000μΑ eneloop στο δέκτη παλιά
και ο battery checker όταν κουνούσα όλα τα σέρβο έδειχνε συνέχεια κόκκινα.
Από τότε μόνο lipo-bec στις βενζίνες.
Δεν θα συμφωνησω απολυτα μια που πετουσα ni-mh 3300mah 6v  στο SU-26 112cc με 5χ20κιλα digital για 3 χρονια.  .Απλα πρεπει να είναι στοιχεια υψηλης εκφορτησης .Φυσικα το αρνητικο των Νι-mh είναι το φαινομενο μνημης και εκει θελει λιγο προσοχη.
Πλεον δουλευω jeti 20A regulator με 2χ2400hacker lipo.
Σε 30cc μπορεις να βαλεις και li-fe κατευθείαν ,για ποιο απλα ,καθως φυσικα και li-po me regulator.

To δέχομαι αυτό που λες αφού το έχεις δοκιμάσει.
Πετούσες με ΑΑ στοιχεία ή με μεγαλύτερα;
Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 5 Ιαν 2014, 16:28:33 »

Όχι ...φυσικα δεν πετουσα με ΑΑ χρησημοποιησα πακ για αυτοκινητακι 7.2v High discharge το οποιο για την περισταση εγινε 6v.Eπισης αντιστιχο πακ χρησημοποιουσε φιλος σε καθαρο 100αρι με 8 επωνημα πολύ δυνατα σερβο  αλλα μεγαλυτερο 4η5000mah.
Για να μην παρεξηγηθώ όμως θελω να πω ότι σε σκληρη 3d πτηση η χρηση λιπο με αξιοπιστο regulator είναι πολύ ασφαλεστερη.Επισης πολύ καλη λυση είναι και η χρηση HV servo με HV δεκτη οπωτε δεν παρεμβαινει ρυθμιστης.
Ακομη παραπερα υπαρχουν τα πολύ γωστα συστηματα πια ,smartfly emcotech powerbox kai ένα σωρο αλλα.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 5 Ιαν 2014, 16:38:54 από andreas » Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 5 Ιαν 2014, 19:32:22 »

Όχι ...φυσικα δεν πετουσα με ΑΑ χρησημοποιησα πακ για αυτοκινητακι 7.2v High discharge το οποιο για την περισταση εγινε 6v.Eπισης αντιστιχο πακ χρησημοποιουσε φιλος σε καθαρο 100αρι με 8 επωνημα πολύ δυνατα σερβο  αλλα μεγαλυτερο 4η5000mah.
Για να μην παρεξηγηθώ όμως θελω να πω ότι σε σκληρη 3d πτηση η χρηση λιπο με αξιοπιστο regulator είναι πολύ ασφαλεστερη.Επισης πολύ καλη λυση είναι και η χρηση HV servo με HV δεκτη οπωτε δεν παρεμβαινει ρυθμιστης.
Ακομη παραπερα υπαρχουν τα πολύ γωστα συστηματα πια ,smartfly emcotech powerbox kai ένα σωρο αλλα.

Ε πες έτσι... γιατί εμένα το μυαλό μου πήγε σε Νιμη ΑΑ.
Με ΑΑ πήγα να πετάξω βενζίνα κάποτε και μόνο που κουνούσα τα στικ η ένδειξη από πράσινη γινόταν κόκκινη στον checker.

Επίσης ένας καλός λόγος για να πάει κανείς σε lipo-bec είναι η σταθερή συμπεριφορά των σέρβο, λόγω σταθερής τάσης.
Καταγράφηκε

panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 00:43:13 »

Για 2 χρόνια πετούσα 100άρι της Hangar 9 Extra 260 με 2 pack από αυτές τις μπαταρίες http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVTG1&P=7 Συνδεδεμένες σε SmartFly powerbox. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα servo. Πρόσφατα βγήκαν τα πακ και μπήκαν 2 μπαταρίες LiFe και ο Θεός βοηθός!!!
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 09:58:39 »

ρε παιδια πως βλεπω την πορεια της παραγγελειας στον peak δεν φαινεται πουθενα και αρχιζω να ανησυχω!!!!!
Καταγράφηκε
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 16:52:19 »

κανεις που να εχει ψωνισει απο peakmodel Huh Huh Huh Huh
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 17:42:49 »

Εγω, επανειλημμενα.
Καταγράφηκε
johnraptor
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 412



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 17:54:28 »

Εγω, επανειλημμενα.
Φίλε καλησπέρα με θέμα τελωνείου και τι αυτα τι γίνεται με αυτό το μαγαζί υπάρχει κανένα πρόβλημα η θέλι κάποιο αλλο τρόπο μεταφοράς που τον επιλέγεις εσύ και δεν υπάρχει πρόβλημα τελωνείου.
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 20:03:21 »

Εγω -και δυο ακομη φιλοι μου- δεν ειχαμε καννενα προβλημα.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: cbach 342 dle 30cc v2 peak model « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.139 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.