Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 07:05:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 07:05:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 79
    Συνολικά: 79
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: GP ucando3D, ποιά μηχανή ?  (Αναγνώστηκε 3628 φορές)
    wireman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17


    « στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 09:58:27 »

    Καλημέρα

    Σκέπτομε να πάρω το ucando3d 46 της GP αλλά έχω ένα δίλλημα για την μηχανή που θα πρέπει να τοποθετήσω.
    Η μηχανές που έχω κατα νού είναι η OS FS-70SII και η OS FS-91SII-P.
    Ο  κατασκευαστής αναφέρει οτι για 4χρονη μηχανή μπορεί να τοποθετηθεί απο 52 έως και 70.

    Απο την σύγκριση των 2 μηχανών είδα ότι η 70αρα ειναι 580γρ με 1.1PS@11.000 και
    η 90αρα είναι 650γρ με 1.6PS@11.000. Και οι 2 μηχανές λειτουργούν απο 2.000 έως 12.000 rpm.

    Για το συγκεκριμένο αεροπλάνο αξίζει να τοποθετηθεί η 90αρα δεδομένου οτι προσθέτει μόνο 70γρ παραπάνω απο τη μέγιστη
    που δίνει ο κατασκευαστής, με το πλεονέκτημα όμως οτι είναι πιό δυνατή και έχει και αντλία ?

    Καλές Πτήσεις :-)
    Καταγράφηκε
    George Vasilikas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 11:39:29 »

    Καλημερα,

    Η OS 91-Pump αποκλειεται να χωραει στο συγκεκριμενο μοντελο. Η 70αρα θα ειναι "ΟΚ" εφοσον θελετε οπωσδηποτε OS Max. Εναλλακτικα το απολυτο θα ηταν μια Saito 82 (πολυ δυνατη και ελαφρια) η μια YS-63S (εδω ομως μπλεκουν τα πραγματα αρκετα   buck2)

    Επισης, αν πατε σε 2-χρονο κινητηρα τοτε η καινουρια OS Max 55AX ειναι μονοδρομος. Προσωπικα αυτη την επιλογη θα εκανα αν δεν εβαζα τετραχρονη.
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 12:13:57 »

    Φιλε wireman και οι δυο  μπορουν να το πεταξουν ανετα . Με την 90 την pump μαλιστα εχεις περισια ισχυ . εχεις ομως και
    περισοτερο βαρος  και θα το κανεις μπροστοβαρο με αποτελεσμα να θες να προσθεσεις βαρος πισω, μπλεκεις κα με την
    τοποθετηση και θα σου ειναι τα πραγματα λιγο στριμογμενα και ειιναι και ποιο ακριβη.Σου συνηστω την 70 μιας και τις εχω
    δοκιμασει και τις δυο.
    Καλες πτησεις
    Καταγράφηκε
    NIKOLAOS
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 13:23:01 »

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ 91P ΧΩΡΙΣ ΣΚΕΨΗ ΜΕ ΕΛΙΚΑ APC 15X4W . ΧΩΡΑΕΙ ΑΝΕΤΑ.
    ΒΑΛΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΣΠΙΝΕΡ 2,25 ΙΝΤΣΕΣ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ BUCKPLATE ( ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΥΤΣΟ ).
    ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ  ΠΡΟΣΘΟΒΑΡΟ . Ο ΔΕΚΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗ-
    ΘΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΙΔΕΣ ΤΗΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ
    ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΤΡΑΚΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ .
    ΝΑ ΖΥΓΙΣΕΙΣ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 5,0 - 5,25  ΙΝΤΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ.
    ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ HOVER ΜΕ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ.
    ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,ΑΛΛΑ.......... ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
     
    Καταγράφηκε
    faidon
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 14:30:37 »

    Καλησπέρα


    Εγώ έχω το συγκεκριμένο μοντέλο κ το έχω βάλει 61 fx ως είναι κ ποιο ελαφριά από τις τετράχρονες κ έχει over power.
    Αντιθετως η 46 OS που δίνει το manual είναι για βόλτα. Αυτοεξηγούμενο Η 61 OS πιστεύω ότι είναι η καλύτερη κ δεν βαραίνει το μοντέλο παρα πολύ.


    Καλή επιλογή.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 21 Ιούν 2013, 01:23:23 από Yankos » Καταγράφηκε

    ΚΑΡΓΑ AEΛARA ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΚΑΛΠΑΖΕΙ
    NIKOLAOS
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 14:40:02 »

    Η FS 91 PUMP ΕΧΕΙ ΒΑΡΟΣ 685 GR ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ Η 61 FX 700 GR.
    ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η 4ΧΡΟΝΗ.
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ OVERPOWER.
    ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟ ΤΕΠΟΖΙΤΟ . ΜΗΝ ΣΦΙΞΕΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΒΙΔΑ ΤΗΣ ΤΑΠΑΣ . Ο ΛΑΙΜΟΣ
    ΤΟΥ ΤΕΠΟΖΙΤΟΥ ΣΚΙΖΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ.-
    Καταγράφηκε
    iner
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 12 Νοέ 2009, 14:39:36 »

    φιλε μου καλές και δυο η osmax αλλα όχι για αυτό το μοντέλο πολύ δύναμη και οι δυο κατι που δεν θα αντέξει το you can δω έχω αλλάξει δυο 46αρια και τα δυο σκόρπισαν στον αέρα από λάθος επιλογή κινητήρα.
    Καταγράφηκε
    spiros pap.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 301


    magic heli!!!!!!


    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 12 Νοέ 2009, 15:53:55 »

    φιλε μου καλεσ ειναι και η 2 os max αλλα και ακριβες παραληλα.... 
    γι αυτο εγω λεω να βαλεις μια ASP70  που την εχει ο ΝΕΜ.. 134 ευροπουλα Cheesy Cheesy Cheesy
    Καταγράφηκε

    logo 500 se.
    jr 9303
    AIRCOSTAS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479


    Ποτέ μην ανταλλάσσεις την τύχη με την ικανότητα


    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 12 Νοέ 2009, 19:30:56 »

    καλησπέρα "φιλεμου" εγώ είχα 2 φορες το συγκεκριμένο μοντέλο και τις 2 φορες του είχα βάλει την fs-a 81 τις os με φοβερα αποτελέσματα στο hover και γενικά στη πτήση 3d. τώρα εάν "επιμενις" για τις 2 αυτές που λες θα σε συμβούλευα να βάλεις την 70άρα λόγο βάρους.....ααααα και μια παρατήρηση για το ucando "ενισχισε" τα "σχελι".....βγάλε τα παπουτσάκια....βάλε λίγο μεγαλύτερες ρόδες....και εννοείτε η μηχανή όχι οπός λέει ο κατασκευαστής βαλτήν αριστερά η δεξιά,,,,,καλά "hoverakia"
    Καταγράφηκε

    ΚΩΣΤΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
    iner
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 12 Νοέ 2009, 19:37:01 »

    Στο σταθερό ελεβετορ που σπάει στον αέρα τι να κανω η στα έλερο που συντονίζονται και φεύγουν.
    Καταγράφηκε
    iner
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 12 Νοέ 2009, 19:40:26 »

    μικρούς κινητήρες μεγάλες πτήσης με το συγκεκριμένο μοντέλο λέει η μέχρι τώρα εμπειρία μου!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 12 Νοέ 2009, 20:08:37 »

    Ρε παιδιά..Το μοντέλο είναι 3D!!
    Αυτό σημαίνει ότι αν τρέξει θα έχει προβλήματα...Τα 3D δεν κάνει να πετάνε γρήγορα..Είναι και ελειπή σε ενίσχυση για να γλιτώσουν βάρους και κατασκευασμένα με τέτοιο τρόπο που δεν είναι για μεγάλες ταχύτητες(Χοντρή αεροτομή,μεγάλες επιφάνειες)...
    Μπορείς να βάλεις και τον 90άρι αν θές, αρκεί να μην σου αυξάνει το βάρος(δεν θα είναι 3D τότε), σου αφήνει τη σωστή απόσταση η έλικα από το έδαφος, και τέλος δεν θα το τρέχει στο διαδρομο!!!
    Από εκεί και πέρα θέλει καλό throttle management....Καθόδους με ελάχιστο γκάζι(ή και καθόλου),πτήσεις στην ταχύτητα που πρέπει, κτλ!!!!
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    iner
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 12 Νοέ 2009, 20:19:24 »

    έχεις δει το twist της hangar η το hype της weston και 3d και ταχύτητες και αριστη ποιότητα κατασκευής τώρα όσο αφορά την ταχύτητα ,εμενα σκόρπισε σε άνοδο με 50% του γκαζιού .
    Καταγράφηκε
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 12 Νοέ 2009, 20:49:01 »

    Εγω ειχα το MINI HYPE της WestonUK  με εναν 48 MVVS και σε παραλληλη ευθεια πτηση πανω απο τον διαδρομο αποφασισα να ανοιξω τερμα το γκαζι. Αποτελεσμα ηταν να αποκολληθει το Elevator και να χασω το μοντελο. Ευτυχως ο κινητηρας αποδειχθηκε σκυλι.
    Οσο πιο αργα, τοσο πιο καλα και σιγουρα. Γιαυτο εχουν φτιαχτει αλλωστε. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: GP ucando3D, ποιά μηχανή ?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.