Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:34:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:34:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 66
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 61
    Συνολικά: 65
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 13 14 15 [16] 17     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR  (Αναγνώστηκε 48632 φορές)
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Απάντηση #225 στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 13:33:37 »

    Δεν πρεπει να το θεωρουμε σπανια περιπτωση.
    Εκτος του αγωνα στις Σερρες θυμαμαι και τον αγωνα στα Μουδανια το 2014 οπου παλι ισοβαθμουσαν και μετα το FLYOFF δυο αθλητες για την πρωτη θεση.Ισως υπαρχουν και αλλες περιπτωσεις.
    Αρα αφου συνεβει τουλαχιστον μια-δυο φορες θα ξαναγινει και στο μελλον και πλεον πρεπει να το λυσουμε οριστικα .
    Δεν ειναι δυνατον να αντιμετωπιζεται κατα περιπτωση η επιλυση των ισοβαθμιων.  

    Διευκρινιζω δε οτι τα FLYOFF πλεον εχουν γινει με τον φετινο κανονισμο ηδη 15λεπτα και οτι το Startheight θα μπαινει μονο στα Flyoff και οχι σε ολον τον αγωνα.Ολοι πετανε οπως τωρα μεχρι το τελος των προγραμματισμενων γυρων.
    Οι διαφορες με τον F5J-FAI  ειναι πιο πολλες εαν σκεφτεις και την ανετη προσγειωση και σε χρονο και σε τοπο οπως επισης την ταυτοχρονη απογειωση και την ευκολια διοργανωσης απο πλευρας λεσχης.
    Δεν νομιζω δε οτι αποθαρρυνει κανεναν απο τους λεγομενους "ουραγους" των αγωνων καθως πολλοι απ'αυτους (δεν εξαιρω τον εαυτο μου) εχουν ακομη πολυ δουλεια μπροστα τους μεχρι να φτασουν να ανησυχουν για το τι θα κανουν στην περιπτωση που θα πεταξουν για επιλυση ισοβαθμιας σε Flyoff.
    Αλλα ακομη και σε μια τετοια περιπτωση πως μπορει καποιος να πτοηθει επειδη ενας "καλος" θα κοψει χαμηλα ενω εκεινος ψηλα (π.χ.στα 200μ) οταν ΠΡΕΠΕΙ να βγει το 15λεπτο.
    Ειμαι περιεργος να δω που θα κοψει ενας "καλος" οταν πεταει με εναν των 200μ σε οχι καλες συνθηκες.
    Ας το σκεφτουμε....
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Διευκρινιζω και το τι εννοω με την χρηση του Startheight
    Οσοι βγαλουν το 15λεπτο καλως θα κατατασσονται αντιστοφως αναλογα απο το υψος κοψιματος.


    ναι το ξέχασα, μόνο αυτό προστέθηκε από την συμφωνία του Βόλου,
    ότι ο flyof από 30λεπτος έγινε 2 15πτα, ένα σε πρώτη φάση + άλλο ένα 15πτο αν χρειαστεί.

    οποτε στην παραπάνω πρόταση μου ως πρώτο flyof έχουμε 15 λεπτά και στην κρίση του Αλυτάρχη η και μετά από διαβούλευση
    μπορεί να ισχύει ο 2ρος flyof πάλι σε 15 λεπτά η last down η κλήρωση των 3 πρώτων θέσεων ως έσχατη λύση.

    έτσι θα ήταν εύκολο και για τα Μουδανιά που ήταν μόνο 2 οι νικητές για την πρώτη θέση
    (χωρίς να εξετάζω το πως αυτή προέκυψε και εννοώ αν απορρίφθηκε γύρος η αν μέτρησαν όλοι,
    σίγουρα και εκεί απορρίφθηκε κάποιος γύρος,οποτε σύμφωνα με την πρόταση μου
    ίσως να μην υπήρχαν οι 2 νικητές στην ίδια θέση) ,γιατί με διαβάθμιση ως ποιο δύσκολη περίπτωση
    θεωρώ την περίπτωση των Σερρών.

    και φυσικά δεν λέω ότι δεν είναι καλή η λύση του Startheight μόνο στην περίπτωση του flyof,
    μιας και αυτή ήταν μέσα στις προτάσεις μου από την συζήτηση που κάναμε στην πισίνα του ξενοδοχείου,
    αλλά κοίτα τι λες: να δω τι θα κάνει ο καλός και που θα κόψει σε περίπτωση κακού καιρού σε σχέση με τον όχι και τόσο καλό....

    άρα τι έχουμε εδώ αν κόψουν στα 200 και οι δυο άλλα βγάλουν τον γύρο;
    όπως καταλαβαίνουμε δεν βοηθάει εδώ το Startheight εκτός και αν μιλάμε για κάνα 2-3 μετρά διαφορά που θα φανεί από το αλτιμετρο....

    τρέχα γύρευε δηλαδή και τότε αυτός που έχασε για τα 2-3 μετρά θα 'χτυπιέται' για την 'ατυχία' του.....

    απλά λέω ας εξαντλήσουμε τις άλλες πριν αποφασίσουμε γιαυτην.

    οι αθλητές όλων των σωματείων μπορούν σε μια συνέλευσή τους, να προτείνουν ιδέες και γνώμες αφού εξετάσουν σε συνθήκες αγώνα, όλες τις περιπτώσεις
    πάνω σε αυτές τις προτάσεις και οι εκπρόσωποι των σωματείων να τις προωθήσουν
    στην ομοσπονδία,για να παρθεί η απόφαση.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 14:01:51 από Giannis Zeteko. » Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #226 στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 14:03:45 »

    Αγαπητε Γιαννη
    παραθετω τα Μουδανια οπου θα δεις πληρη ισοβαθμια μεχρι τελους.
    Λυσεις  οπως το last down μπορει να πανε για ωρες ενω ο αγωνας πρεπει να εχει μια λογικη ωρα ληξης για να γινουν οι απονομες και η επιστροφη των μακρυνων αθλητων.Αρα δεν μπορουν να εφαρμοστουν.
    Επισης την κληρωση την θεωρω ως την πιο αταιριαστη και ακομψη λυση.
    Συνελευσεις στα σωματεια για τετοια θεματα δεν νομιζω οτι μπορουν να γινουν καθως εκτος των αθλητων της κατηγοριας οι υπολοιποι ειναι αδιαφοροι και ασχετοι.
    Εμεις σαν ΕΑΘ θα προτεινουμε λιγο πολυ αυτα που εγραψα παραπανω που νομιζω οτι συμπιπτουν με την δικη σας θεωρηση.
    Φιλικα
    Βασιλης


    * MOYDANIA 2014.JPG (94.99 KB, 800x757 - εμφανίστηκε 335 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Απάντηση #227 στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 14:18:54 »

    και με βάση αυτό που προτείνω σωστά θα πήγαιναν σε flyof ο Sotir και ο Τάσος αλλά αλλά όχι ο Γιουργας,που μετά την απόρριψη το κακού γύρου
    του δόθηκε η ευκαιρία να ανατρέψει το αποτέλεσμα συμμετέχοντας στον flyof.

    γιατί δεν έγινε 2ρος flyof για να ξεκαθαρίσει η θέση;
    μάλλον δεν έφτανε η μέρα γιατί νύχτωνε νωρίς;

    αν ναι,εδώ έχεις δίκιο ότι σε εύλογο διάστημα πρέπει να τελειώσει ο αγώνας για να γίνουν απονομές
    και επιστροφή των μακρινών συμμετοχών.

    σε αυτή την περίπτωση αν ήταν σε ισχύ η πρόταση να μην απορρίπτεται γύρος, τότε στην απόλυτη ισοβαθμία των 2 ο Αλυτάρχης
    θα μπορούσε να δώσει την λύση λόγω των συνθηκών αλλά και για το πέρας της ημέρας με ένα πρώτο flyof αφού δεν φτάνει ο χρόνος για 2ρο
    με 20 λεπτά πτήση αντί για 15 η last down χωρίς να χάνει χρόνο επειδή βλέπει ότι του τελειώνει η ήμερα,η έστω αποδοχή της ισοβαθμίας στην πρωτη θεση
    μιας και έχουμε μόνο 2 νικητές σε αυτή την θέση,εφόσον το δέχονται και οι αθλητές .

    δηλαδή εννοώ αν ο Αλυτάρχης έχει τον τρόπο να είναι ευέλικτος,μπορεί να τα ξεπεράσει όλα αυτά χωρίς το Startheight ακόμα και για τέτοιες περιπτώσεις.

    αν και στην πράξη δούμε ότι δεν αρκεί,οκ τότε δεν μένει κάτι άλλο πιστεύω.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 14:30:06 από Giannis Zeteko. » Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #228 στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 14:29:08 »

    Αγαπητε Γιαννη
    Ηταν σε ισχυ το ενα 30λεπτο flyoff οποτε βλεπεις οτι οταν εχει καλο καιρο δεν ξεμπερδευεις ουτε με lastdown.
    Αρα παμε προς στον "μονοδρομο"
    Βασιλης
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Απάντηση #229 στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 14:35:37 »

    υπάρχει ακόμα η λύση της κλήρωσης αν πρόκειται μόνο για 2 αθλητές η της αποδοχής της ισοβαθμίας επίσης με 2 πρώτους
    όπως είχε προτείνει και ο Αντώνης και η επιτροπή!

    δεν θα βγάλουμε και τα μάτια μας για να είμαστε απόλυτοι σε τέτοιες περιπτώσεις.  Grin
    απλά τους αποδεχόμαστε και τους χειροκροτούμε ΚΑΙ τους 2 το ίδιο  white flag  lunch time .... Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 14:45:42 από Giannis Zeteko. » Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #230 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 08:10:33 »

    Καλημέρα,

    Οι διαφορές από τον περσινό κανονισμό είναι οι εξής. Αφαίρεση ενός μόνο γύρου αντί για δύο και η αφαίρεση να γίνεται εφόσον συμπληρωθούν 7 γύροι και πάνω.

    Πριν ήταν 2 γύροι και αντί 7 το όριο ήταν στους 6 γύρους.

    Στους περιφερειακούς αγώνες μέχρι πέρσι συνήθως πετούσαμε 6 γύρους γιαυτό και το όριο ανέβηκε στους 7. Η πρόοδος όμως των αθλητών οδήγησε και σε πρόοδο της οργάνωσης με αποτέλεσμα να υπάρχει πλέον η δυνατότητα να γίνονται και 7 γύροι γιατί πλέον τόσο οι αθλητές όσο και ο αλυτάρχης είναι καλύτερα συντονισμένοι και δεν υπάρχει η ανάγκη για μεγαλύτερα κενά μεταξύ των γύρων. Αν μάλιστα το 5λεπτο μεταξύ των γύρων/σειρών μειωθεί σε 3λεπτο ίσως καταφέρουμε να βγάλουμε και 8 γύρους.

    Στον Πανελλήνιο αγώνα που έχει 12 γύρους και διαρκεί 2 ημέρες άρα μεγαλύτερη πιθανότητα για εναλλαγή καιρικών συνθηκών, είδαμε ότι ενώ την πρώτη μέρα υπήρχαν 5 ισοβαθμίες την δεύτερη ημέρα η κατάταξη είχε ξεκαθαρίσει. Μπορεί να ήταν τυχαίο αλλά η αλλαγή του κανονισμού δούλεψε.

    Στους κανονισμούς της FAI βλέπουμε ότι σε αγώνες που διαρκούν 3 με 4 ημέρες οι προκριματικοί για την τελική κατάταξη αφαιρούνται γύροι. Ενώ στον τελικό που γίνεται σε μία μέρα δεν αφαιρείται κανένας.

    Μην ξεχνάμε επίσης ότι στην F3J υπάρχουν 3 παράγοντες που προσμετρούν, χρόνος εκτόξευσης, χρόνος πτήσης και προσγείωση στην δε F5J υπάρχουν πάλι 3 παράγοντες, ύψος, χρόνος πτήσης και προσγείωσης ενώ στην F5J GR ο παράγων είναι μόνο 1, χρόνος πτήσης/σειρά προσγείωσης.

    Αλλά η απλότητα στην οργάνωση είναι το μεγάλο πλεονέκτημα του αγώνα αυτού.

    Εχουμε ακόμα μερικούς αγώνες να γίνουν εντός του 2015 και μετά θα τα ξαναπούμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #231 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 11:18:46 »

    Ας υποθέσουμε ότι ένας αθλητής ξεκινάει από την Κρήτη να πάει στον Πανελλήνιο αγώνα στη Βόρειο Ελλάδα, αφιερώνοντας τρεις - τέσσερεις μέρες, και επωμιζόμενος αρκετά έξοδα.

    Καταφέρνει να πετύχει τους 11 γύρους με 0 ποινή, αλλά σε έναν, τον τρακάρει κάποιος στον αέρα, προσγειώνεται πρώτος, ή έξω από το πεδίο, και ποινολογείται, σύμφωνα με τον κανονισμό το μέγιστο (π.χ.10β.),

    Εστω   ότι στον αγώνα αυτόν, μετά τις 12 πτήσεις υπάρχουν π.χ. δύο αθλητές με όλες τις πτήσεις 0, ένας με 1β ποινής, ένας με 2 β. ποινής, ένας με 3 β. ποινής, ένας με 4 β. ποινής, ένας με 5 β. ποινής, ένας με 6 β. ποινής (ας σταματήσω εδώ) και όλες αυτές οι ποινές έχουν αποκτηθεί σε μία μόνο πτήση αυτών (όπως και αυτός με τους 10 β ποινής από την σύγκρουση).

    Αν απορριφθεί ένας κακός γύρος, αυτός ο αθλητής μαζί με τους άλλους μπορεί να διεκδικήσει την πρώτη θέση. :

    Αν δεν  απορριφθεί ένας γύρος στον τελικό θα συμμετάσχουν μόνο οι δύο αθλητές με 0 β. ποινής, και αυτός με τους 10β. ποινής θα καταταγεί στην 9η  θέση, και μάλιστα από μία ατυχία, που δεν φταίει, και δεν έχει σχέση με την ανεμοπορία.

    Και αν αυτή η ατυχία συμβεί π.χ. στον πρώτο γύρο, γιατί να συνεχίσει τον αγώνα αυτός ο αθλητής; Εκανε δηλαδή μια τεράστια προσπάθεια συμμετοχής, είναι πολύ καλός, και δεν μπορεί πλέον να διεκδικήσει τίποτε;

    Αλλά και αυτοί με τους βαθμούς ποινής σε μία πτήση, πόσο μεγάλη διαφορά στην κλίμακα επιτυχίας θεωρείται ότι έχουν από αυτούς που έχουν 0 ποινές όταν δεν πετάνε όλοι μαζί στις ίδιες συνθήκες;

    Προσωπικά πιστεύω και υποστηρίζω, ότι αθλητές που έχουν καταφέρει να πετύχουν 11 στις12 ή 10 στις 11 ή 9 στις 10 κ.ο.κ. πτήσεις με 0 β. ποινής, είναι ισάξιοι, και πρέπει να του δοθεί η ευκαιρία να διεκδικήσουν την πρώτη θέση.

    Γι’ αυτό επιθυμώ να διατηρηθεί η ελάχιστη απόρριψη ενός μόνο γύρου. Και όταν λέμε ότι απορρίπτεται, ισχύει για όλο τον αγώνα.

    Ο αγώνας (περιφερειακός ή Πανελλήνιος) πρέπει να κρίνεται από τις πολλές καλές πτήσεις, αλλά όχι από την μία κακή πτήση (ασχέτως βαθμών ποινής)..

    Δείξε μας πόσο καλός είσαι, όχι πόσο τυχερός ή άτυχος είσαι.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #232 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 13:45:36 »

    Προσωπικα συμφωνω απολυτως με αυτην την εμπεριστατωμενη αποψη !
    Υποστηριζω λοιπον ξανα οτι η εφαρμογη του startheight στον flyoff  για την τελικη καταταξη ειναι η υποχρεωτικη πορεια που πρεπει να ακολουθησουμε.
    Βασιλης Παπαδοπουλος


    * STARTHEIGHT.jpg (2.3 KB, 113x86 - εμφανίστηκε 190 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #233 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 14:21:45 »

    Βάζοντας επιλεκτικά το start height μόνο στα fly off δημιουργείς, άλλον αγώνα.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #234 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 14:23:07 »

    Βάζοντας επιλεκτικά το start height μόνο στα fly off δημιουργείς, άλλον αγώνα.

    Δεν με βρίσκει να διαφωνώ αυτή η άποψη ....
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #235 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 15:01:13 »

    Το start-height είναι μονόδρομος, αλλά με μία εκ των δύο επιλογών.

    Η πρώτη είναι να έχουμε start-height σε όλους τους γύρους των προκριματικών, και η άλλη μόνο στον τελικό.

    Με την πρώτη επιλογή το πιθανότερο είναι να μην χρειαστεί καν τελικός, (εκτός αν το προβλέψουμε εμείς να ακολουθεί για ένα μικρό αριθμό από την πάνω άκρη της κατάταξης), ενώ με την  δεύτερη επιλογή, ίσως χρειαστεί για να λυθεί κάποια ισοβαθμία, το πιθανότερο είναι ότι θα αρκεί ένας τελικός 10 λεπτών, διότι είναι απίθανο να ξεκινήσουν δύο ακριβώς από το ίδιο ύψος.

    Βέβαια επειδή μιλάμε για πιθανότητες, ας αφήσουμε και την δυνατότητα ενός δεύτερου τελικού γύρου, τότε οι πιθανότητες δεν μπορούν να επαναληφθούν ξανά.

    Ο αγώνας είναι να αποδείξεις ότι μπορείς να διατηρήσεις το ανεμόπτερο σε πτήση, 10 λεπτών, είτε από το ίδιο ύψος εκκίνησης (όπως σήμερα) είτε από χαμηλότερο ύψος εκκίνησης, (όπως προτείνεται).

    Στην δεύτερη περίπτωση υπάρχει και το ρίσκο να κάνεις λάθος επιλογή και να αποτύχεις.

    Επειδή τα ανεμόπτερά μας πλέον έχουν πολύ καλές επιδόσεις, και η εμπειρία και ικανότητα των αθλητών μας όλο και μεγαλώνει, ο αγώνας μπορεί να γίνει λίγο πιο δύσκολος προς όφελος του αθλήματος.

    Στο κάτω – κάτω, αφού διατηρούμε τον χαρακτηρισμό F5J ας έχει και την βασικότερη προδιαγραφή της επίσημης κατηγορίας, δηλαδή το start-height.

    Όμως όπως και να έχει, ο αγώνας είναι ο ίδιος. Ανεμοπορία με τους ίδιους όρους για όλους.

    Όπως προβλέπω, (με δεδομένο ότι δεν θα υπάρχει χρονομέτρηση), η ποινολόγηση με το start-height θέλει περισσότερη απασχόληση από το άτομο που θα καταγράφει το ύψος και θα κάνει τους υπολογισμούς.

    Αρα ή θα καθυστερούν τα αποτελέσματα, είτε θα χρειαστούμε ανεξάρτητο γραμματέα.

    Αυτό αφορά την πρώτη περίπτωση με όλους τους γύρους με start-height, όχι στον ένα (έστω δύο) τελικό γύρο.

    Στην κατηγορία F3A, πετούν διαφορετικά pattern από τους προκριματικούς, έως τους τελικούς, με γνωστή και άγνωστη σύνθεση.

    Στην F3K πετούν διαφορετικό task σε κάθε γύρο.

    Είπε κανείς ότι δεν είναι ο ίδιος αγώνας από την αρχή μέχρι το τέλος;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #236 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 15:12:34 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Ουτως η αλλως καποιες αλλαγες απο τον κανονικο αγωνα υπαρχουν ηδη προκειμενου να υπαρξει επιλυση των ισοβαθμιων .Στο προσφατο παρελθον ο flyoff γυρος ηταν 30 λεπτα ενω τωρα ειναι μεχρι και 2 δεκαπενταλεπτοι  flyoff γυροι.Ηταν αλλος αγωνας ?
    Αυτα γινονται στο τελος του κανονικου αγωνα και επιβαλλεται να διαφοροποιουνται καποιες παραμετροι του ωστε να εχεις ξεκαθαρη καταταξη στις πρωτες θεσεις και να μην χρειαζεται πριονι !
    Επισης καποιος μπορει να το δει και σαν μια ακομη ομοιοτητα με τον FAI αγωνα !
    Και εκει οι τελικοι ειναι διαφοροποιημενοι ως προς τον χρονο εργασιας.

    Θειο παλι συμφωνουμε ! αλλα τα ειχα γραψει οποτε τα εβαλα προς επιρρωσιν
    Φυσικα ειναι φανερο οτι μιλαμε τωρα μονον για το flyoff επιλυσης ισοβαθμιων.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #237 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 16:07:34 »

    Το θέμα είναι να αποφασίσουν οι αγωνιζόμενοι για το μέλλον του αγώνα αφού στην ουσία αυτοί είναι που τον στηρίζουν...

    Δυο είναι τα ερωτήματα, θέλουμε να αλλάξουμε την βασική λειτουργία και απλότητα του αγώνα ή οχι......

    Εαν ναι τότε το start height είναι πιστεύω μονόδρομος και θα λύσει όλα τα προβλήματα ισοβαθμιών που υπάρχουν.. ΑΛΛΑ θα καθυστερούμε πλέον περρισότερο ανάμεσα στους γύρους για να συλλέγουμε αναλυτικά τα αποτελέσματα...

    Εαν όχι τότε θα πρέπει απλά να τον δυσκολέψουμε περισσότερο τον ήδη υπάρχον διαφοροποιώντας τις δύο παραμέτρους που βγάζουν τα αποτελέσματα δηλαδή το ύψος και τον χρόνο των γύρων ή ένα εκ των δύο...... 
    Με απλά λόγια είτε ρυθμίζεις όλα τα αλτίμετρα να σταματάνε σε χαμηλότερο ύψος (150μέτρα 130μέτρα 100μέτρα κλπ) έτσι ανεβάζεις τον βαθμό δυσκολίας ή ανεβάζεις τον χρόνο των γύρων από 10 λεπτά σε 12 λεπτά 15 λεπτά 18λεπτά κλπ κλπ κλπ και πετυχάινεις πάλι να ανεβάσεις τον βαθμό δυσκολίας.....

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ

    Φιλικά Χάρης
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #238 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 17:39:33 »

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ

    Φιλικά Χάρης

    Αγαπητέ ανηψιέ Χάρη, δεν τα λές λάθος.

    Θα απαντήσω κατ' αρχάς στην πρότασή σου που αναφέρεται στην ανωτέρω παράθεση: Ναι, αυτό είναι σωστό, απλά δεν είναι πρακτικό, γι' αυτό την γνώμη των αθλητών την ρωτάνε τα Δ.Σ. και την μεταφέρουν στην ετήσια συνεδρίαση οι εκπρόσωποί τους, οι οποίοι και έχουν το δικαίωμα ψήφου.

    Συμφωνούμε σχεδόν σε όλα, δεν συμφωνούμε σε ένα, και δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης, αλλά καλύτερης λύσης.

    Εχουμε σκεφθεί και την περίπτωση να μειώσουμε το ύψος που κόβει το ALTMR 1 αλλά είπαμε αν είναι να βάλουμε χέρι στο ALTMR, λίγα είναι αυτά που επιδέχονται τροποποίηση, άρα οι περισσότεροι θα αγοράσον νέο. Τότε ας το κάνουμε κατ' ευθείαν ALTMR 2 με start-height. (ή όποιο άλλο ακόμα έχει εγκριθεί από την Ομοσπονδία μας).

    Αυτό που έχω προτείνει επίσης, αλλά ίσως δεν έχει γίνει γνωστό, είναι το εξής:

    Αφού με το Start-height κόβεις όπου θέλεις, σε αντιστοιχία με τον χρόνο που έχεις στόχο, τότε να μειώσουμε τον χρόνο στόχο από 10 λεπτά σε 7 λεπτά, και ο αγώνας θα δίνει τη δυνατότητα:

    1) να διαχειριστούμε περισσότερα άτομα σε ίδιο αριθμό γύρων (περισσότερες απογειώσεις), δεν είναι μακριά η ημέρα που θα έχουμε 60 + συμμετοχές, ή

    2) περισσότερους γύρους και απογειώσεις (για τον σημερινό αριθμό συμμετεχόντων), η

    3) να μπορούμε να μειώσουμε τον αριθμό των αθλητών ανά γκρουπ (περισσότεροι γύροι και απογειώσεις) και ταυτόχρονα να απαλλαγούμε από τον κίνδυνο πρόσκρουσης στην απογείωση και προσγείωση των 10, 11, ακόμα και 14 ατόμων που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια.

    4) η κόπωση των αθλητών τις ζεστές ημέρες είναι μικρότερη. Αλλο είναι να είσαι 10 λεπτά στον ήλιο και άλλο 7.

    Ο αγώνας διατηρεί την ίδια προσπάθεια/ δυσκολία, αφού για να νικήσεις σε μικρότερο χρόνο πτήσης θα αναγκαστείς να κόψεις μοτέρ, ακόμα χαμηλότερα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #239 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 18:52:35 »

    Αγαπητε Χαρη
    Εαν ναι τότε το start height είναι πιστεύω μονόδρομος και θα λύσει όλα τα προβλήματα ισοβαθμιών που υπάρχουν.. ΑΛΛΑ θα καθυστερούμε πλέον περρισότερο ανάμεσα στους γύρους για να συλλέγουμε αναλυτικά τα αποτελέσματα...

    Φιλικά Χάρης
    Διαβασε πιο προσεκτικα αυτα που γραφτηκαν και θα δεις οτι μιλαμε μονο για τον flyoff

    Αγαπητε Θειε
    Δεν συμφωνεις οτι και εδω πρεπει να εφαρμοστει το "one step at a time"?
    Ας λυσουμε με εναν απλο τροπο το υπαρκτο προβλημα των ισοβαθμιων τωρα και βλεπουμε για το μελλον..
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Σελίδες: 1 ... 13 14 15 [16] 17     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.