Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.389 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 02:40:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 02:40:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 10:50]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 09:16:06]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304389
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 76
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 17     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR  (Αναγνώστηκε 48740 φορές)
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 21:02:13 »

    Γεια σας και από μένα
    Εγώ το ALTMR1 δεν το έχω μόνιμα συνδεμένο.
    Απλά όταν το συνδέσω κάνω ένα έλεγχο την πρώτη φορά πως λειτουργεί όπως πρέπει και μετά το ξεχνώ, μπριζώνω και πετάω.

    4 χρόνια τώρα δεν έχει κάνει ¨κιχ¨.

    Μεγαλύτερη πιθανότητα έχει κάποιος να μην ενεργοποιήσει το γκάζι στον χρόνο που πρέπει όταν κάνει τσεκ και να χρειαστεί να ξανά μπριζώσει και να χάσει την απογείωση και τον γύρο.
    Όταν μπριζώνει κάποιος πρέπει το γκάζι να είναι τέρμα κλειστό γιατί θα θεωρεί το σημείο που βρίσκετε το στικ σαν μηδέν και όταν κλείσει το ALTM1 θα δουλεύει το μοτέρ με της στροφές που αντιστοιχούν στην θέση του στικ όταν μπριζώσαμε.     
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    twinspark
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 172



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 21:37:47 »


    και θέλω να πω ότι εάν θέλουμε να βαθμολογούμε τον ακριβή χρόνο προσγείωσης του αθλητή με ποινή για κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερεί θα πρέπει τότε να βάλουμε και έναν χρονομέτρη από πίσω από τον κάθε αθλητή για να έχει σωστή μέτρηση και να μην υπάρχουν προβλήματα για το πότε ακριβώς προσγειώθηκε ο καθένας.......
    Αρα λοιπόν θα πρέπει να βρούμε εαν πετάνε δέκα αθλητές ταυτόχρονα, δέκα ίδια χρονόμετρα και δέκα άτομα για να κρατάνε τον χρόνο.
    Τότε λοιπόν θα αρχίσουν τα προβλήματα αφού είναι πολύ δύσκολο να βρείς τόσα πολλά άτομα (οχι αθλητές) για να κάνεις τον αγώνα. Παρόμοια προβλήματα υπάρχουν και στους αγώνες Pylon και για αυτό τον λόγο έχουν σταματήσει να γίνονται. Οι κανονισμοί βγήκαν για να γίνει ο αγώνας όσο το δυνατόν ποιο εύκολος στο να πραγματοποιηθεί....
    και σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί αλλά με προσοχή....

    Φιλικά Χάρης    

    Σωστός ο προβληματισμός αλλα έχει απλή λύση.

    Τον χρόνο του κάθε αθλητή τον κρατάει είτε ο βοηθός του είτε κάποιος συναθλητής του που τρέχει στο άλλο γκρουπ. Έτσι διοργανώνται αγώνες και 100 ατόμων στο εξωτερικό με 2 άτομα ως αλυταρχες.

    Ο αλυτάρχης κάθε φορά κρατάει και αυτός τον χρόνο ενός τυχαίου αθλητή για να εξασφαλίζεται το fair play.

    Εκεί που το κάνουν ίσως κάτι να ξέρουν. Χάνουμε κάτι να το δοκιμάσουμε ?


    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.959


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 22:06:57 »

    Θα ήθελα κι εγώ να ευχαριστήσω όλους όσους οργάνωσαν τον αγώνα και μας πρόσφεραν μια πολύ ενδιαφέρουσα Κυριακή. Ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε επίσημους αγώνες και θα ήθελα να ξαναέρθω στον επόμενο.

    Πιστεύω όμως ότι θα πρέπει να σκεφτείτε τα παρακάτω για να γίνουν πιο ασφαλείς οι αγώνες.

    1. Να υπάρχει καθορισμένη κατεύθυνση προσγείωσης και απογείωσης.
    Σε όλους τους χώρους που έχω πετάξει πάντα ορίζουμε πως απογειωνόμαστε και προσγειωνόμαστε.
    Είναι αδιανόητο να έρχεται ο καθένας από όπου θέλει και αποδείχτηκε τουλάχιστον 4-5 φορές που πήγαν να χτυπήσουν ανεμόπτερα μετωπικά! Την μία φορά που χτύπησαν κόπηκε μια άτρακτος. Ειδικά στην περίπτωση του αγώνα που 10 ανεμόπτερα ταυτόχρονα απογειώνονται - προσγειώνονται πρέπει να υπάρχει σαφής κατεύθυνση ακόμα και στην άπνοια.

    2. Να μην ξεκινάει το χρονόμετρο 1 λεπτό πριν την έναρξη του χρόνου εργασίας αλλά 20 δευτερόλεπτα πριν.
    Σε 3 περιπτώσεις υπήρξαν αθλητές που βιάστηκαν να προλάβουν να συνδέσουν τη μπαταρία με αποτέλεσμα, είτε να είναι εκτός χρόνου, είτε να τρέχουν να προλάβουν να απογειωθούν πετώντας το ανεμόπτερο πάνω από το κεφάλι του μπροστινού τους. Προσωπικά άκουσα αθλητή να λέει ότι ένιωσε τον αέρα της έλικας που πέρασε μισό μέτρο πάνω από το κεφάλι του κατά την απογείωση. Όπως και η περίπτωση που κάποιος συμμετείχε σε λάθος γύρο.
    Επίσης κάθε φορά κάποιοι πήγαιναν μπροστά να απογειωθούν και όσοι δεν προλάβαιναν ή δεν ήθελαν να περπατήσουν πολύ, απογείωναν 20 μέτρα πίσω τους. Αν κάποιος με τεχνικό πρόβλημα (όπως στην δική μου περίπτωση, που δεν ξεκίνησε το μοτέρ) βρίσκεται πίσω καταλαβαίνεται τι αποτέλεσμα θα είχαμε.

    Η σωστή διαδικασία που εφαρμόζεται και σε αγώνες του εξωτερικού είναι:
    - Ανακοίνωση ότι σε 5 ή 10 λεπτά ξεκινάμε. (Οι δύο σειρές του ίδιου γύρου δεν χρειάζεται να έχουν πάνω απο 5 λεπτά μεταξύ τους. Ειναι καλύτερο να δίνεις 15 λεπτά ανάμεσα σε δύο γύρους και 5 λεπτά για κάθε σειρά, παρά 10 και 10)
    - Ανακοίνωση από το μεγάφωνο προς τους αθλητές να πάρουν τις θέσεις τους. Τότε ο αλυτάρχης περιμένει να πάρουν όλοι σωστές θέσεις στο διάδρομο με ασφαλείς αποστάσεις μεταξύ τους. (εννοείται ότι αν κάποιος έχει πρόβλημα τον περιμένουν όλοι κάποιο λογικό χρόνο). Ο αλυτάρχης ρωτάει αν είναι όλοι έτοιμοι για απογείωση.
    - Εκκίνηση χρονομέτρου που δίνει 20 δεύτερα μέχρι την έναρξη του χρόνου εργασίας.


    Σας παρακαλώ πολύ να σκεφτείτε πολύ σοβαρά τις δύο αυτές προτάσεις γιατί κινδυνεύουμε και τα ανεμόπτερα να σπάσουμε και τα κεφάλια μας!

    Αγαπητέ φίλε Νίκο,

    Διαβάζοντας τα γραπτά σου αρχικά σκέφτηκα να μην γράψω αλλά μετά με παρέσυρε η ολοκληρωμένη σου άποψη για την ροή του αγώνα και έτσι απαντώ !

    Σίγουρα ο αγώνας αυτός είναι ο ελκυστικότερος όλων και αυτό ανάγεται στην απλότητα του αλλά και στον υψηλό συναγωνισμό  και φυσικά στον μεγάλο αριθμό των συμμετεχόντων. Άρα, για μένα το θεωρώ δεδομένο, θα σε ξαναδούμε σε αγώνα της κατηγορίας F5J-GR.

    Ετσι λοιπόν και εγώ με την μικρή συμμετοχή που έχω σε αγώνας της κατηγορίας αυτή (2012 & 2013) και με το χαμηλό βαθμό δεξιότητας που με διακρίνει σε ανεμοπορικούς αγώνας έχω να προσθέσω-σχολιάσω στο κειμενό σου τα εξής :

    1. Να υπάρχει καθορισμένη κατεύθυνση προσγείωσης και απογείωσης.
    Δύσκολο να συμβεί αυτό σε αγώνες χωρίς μοτέρ μιας και αποδεδειγμένα ό καθένας απο τους πιλότους όταν ψυχοραγεί να κρατηθεί σε χαμηλό ύψος και να τελειώσει την πτήση του με 10λεπτο δεν σκέφτεται την τελική προσέγγιση του και θα το διαπιστώσεις και εσυ ότι πολλές φορές πολλοί από εμας προσγειωνόμαστε και με ούριο άνεμο.
    * Ατυχήματα συμβαίνουν σε όλους τους αγώνες, και κατ'αυτόν τον τρόπο θα πρέπει να οριοθετώνται και τομείς στον ουρανό που θα πετούν οι αγωνιζόμενοι ώστε να ελαχιστοποιήσουμε την περίπτωση εναέριων συγκρούσεων.

    2. Να μην ξεκινάει το χρονόμετρο 1 λεπτό πριν την έναρξη του χρόνου εργασίας αλλά 20 δευτερόλεπτα πριν.
    Αναφέρεσαι στο τι γίνεται στο εξωτερικό και στους αγώνες του ..... προφανώς δεν έχεις διαβάσει τον κανονισμό του F5J-GR και τί προβλέπει αυτός. http://www.epae.elao.gr/images/stories/documents/2013%20F5J-GR.pdf

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν εφαρμόσθηκε ο κανονισμός που προβλέπει ότι οι αθλητές πρέπει να βρίσκονται σε συγκεκριμένα σημεία για απογείωση 30δευτερόλεπτα πριν την απογείωση ..... παρ. 11 και παρ. 12.5 !
    - Εάν είχε εφαρμοσθεί ο κανονισμός ΚΑΝΕΙΣ δεν θα είχε πρόβλημα

    Οσο δε αναφέρονται για κακή λειτουργία του ALTMR1 έχω να προσθέσω τα εξής:
    Πετάω συστηματικά με το αλτίμετρο απο το 2012 που συμμετείχα για πρώτη φορά στους αγώνες F5J-GR Πανελλήνιο Ακραίφνιο, ακολούθησα τις οδηγίες του κατασκευαστή και δεν είχα πρόβλημα ποτέ, είτε είχε το περιβάλλον -C είτε +46C μιας και πετάω σε  ΟΑΜΕΛ (Λάρισα) και ΕΑΘ (Θεσ/νίκη). Οταν δεν το χρησιμοποιώ γιατι κάνω χαλαρές πτήσεις ή πτήσεις εθισμού τρίτων και χρειαστώ το αλτίμετρο τότε το "μπριζώνω" και το σετάρω για μια και μοναδική φορά ! Μετά κυριολεκτικά το ξεχνάω ..... ΜΗΔΕΝ προβλήματα.

    Θα ήταν για ώφελος όλων μας να πλησιάσουν λίγο οι ελληνικοί κανονισμοί αυτούς που εφαρμόζονται στο εξωτερικό!

    Για να πλησιάσουμε τον επίσημο αγώνα της FAI πρέπει να ισχύσουν 3 αλλαγές.
    1. 10λεπτη πτήση
    2. Spot landing
    3. Κριτές και χρονομέτρες.

    Για να ισχύσουν τα 2 πρώτα χρειάζεσαι μοντελοδρόμια σαν αυτό του ΟΑΜΕΛ των Σερρών ή τον χώρο που πέταξε το Παγκόσμιο F3J στην Κερκυρα το 2000.
    Κριτές και χρονομέτρες, χλωμό σε βλέπω ........ μα πολύ χλωμό !!!!

    Ειδικά εφόσον βλέπουμε αποτελέσματα με 80 πτήσεις των 10 λεπτών. Είναι αδύνατον οι μισές πτήσεις του αγώνα να παίρνουν την ίδια βαθμολογία.
    Πρεπει να βρεθεί τρόπος να είναι πιο ακριβής η βαθμολογία. Για παράδειγμα στον τρίτο γύρο μόνο 3 άτομα από τα 22 πήραν βαθμούς ποινής. Δηλαδή οι υπόλοιποι 19 πετάξαν το ίδιο καλά?
    Τέλος θα κλείσω λέγοντας ότι σύμφωνα με το ισχύοντα κανονισμό μας ΝΑΙ πέταξαν εξίσου καλά εφ'όσον εκαναν 10λεπτη πτήση και προσγειώθηκαν εντός του μοντελοδρομίου.

    Εγώ χαίρομαι πάντως να βλέπω όλους του αγωνιζόμενους να συμπληρώνουν 10λεπτα .... !

    Ολα τα παραπανω είναι ταπεινή μου άποψη.
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 23:06:59 »


    και θέλω να πω ότι εάν θέλουμε να βαθμολογούμε τον ακριβή χρόνο προσγείωσης του αθλητή με ποινή για κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερεί θα πρέπει τότε να βάλουμε και έναν χρονομέτρη από πίσω από τον κάθε αθλητή για να έχει σωστή μέτρηση και να μην υπάρχουν προβλήματα για το πότε ακριβώς προσγειώθηκε ο καθένας.......
    Αρα λοιπόν θα πρέπει να βρούμε εαν πετάνε δέκα αθλητές ταυτόχρονα, δέκα ίδια χρονόμετρα και δέκα άτομα για να κρατάνε τον χρόνο.
    Τότε λοιπόν θα αρχίσουν τα προβλήματα αφού είναι πολύ δύσκολο να βρείς τόσα πολλά άτομα (οχι αθλητές) για να κάνεις τον αγώνα. Παρόμοια προβλήματα υπάρχουν και στους αγώνες Pylon και για αυτό τον λόγο έχουν σταματήσει να γίνονται. Οι κανονισμοί βγήκαν για να γίνει ο αγώνας όσο το δυνατόν ποιο εύκολος στο να πραγματοποιηθεί....
    και σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί αλλά με προσοχή....

    Φιλικά Χάρης    

    Σωστός ο προβληματισμός αλλα έχει απλή λύση.

    Τον χρόνο του κάθε αθλητή τον κρατάει είτε ο βοηθός του είτε κάποιος συναθλητής του που τρέχει στο άλλο γκρουπ. Έτσι διοργανώνται αγώνες και 100 ατόμων στο εξωτερικό με 2 άτομα ως αλυταρχες.

    Ο αλυτάρχης κάθε φορά κρατάει και αυτός τον χρόνο ενός τυχαίου αθλητή για να εξασφαλίζεται το fair play.

    Εκεί που το κάνουν ίσως κάτι να ξέρουν. Χάνουμε κάτι να το δοκιμάσουμε ?



    Fair Play!Συμφωνώ.
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 10 Δεκ 2013, 23:48:33 »

    Ο αγώνας φαίνεται ότι "αποδίδει". Το δείχνει ο αριθμός των συμμετεχόντων και αυτό είναι ένα θετικό που δε μπορούμε να παραβλέψουμε.
    Κάνοντας σήμερα αλλαγές και τηρώντας τους όρους FAI τότε, πιθανά, πολλοί θα πάψουν να παρουσιάζονται.
    Μακάρι να χαμε την πολυτέλεια, γιατί περί πολυτέλειας μιλάμε αυτούς τους καιρούς, να χαμε βοηθούς, χρονομέτρες και ότι άλλο χρειάζεται για να γίνει ο αγώνας σε FAI mode και κάτι παραπάνω.
    Λύση μπορεί να είναι η ταυτόχρονη προκήρυξη δύο κατηγοριών. Μία FAI και η ήδη πετυχημένη υπάρχουσα.
    Θεωρώ πως τότε πιθανά θα χουμε τους χρονομέτρες (για την FAI) που χρειάζονται, καθώς όλοι μας θα μπορούμε να βοηθήσουμε.
    Φιλικά.
    Παντελής.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 00:15:01 »

    Αγαπητοί φίλοι ας δούμε και κάποια ενδοιαφέροντα στατιστικά όσον αφορά την εξέληξη της κατηγορίας F5J-GR.
    To 2010 έγιναν 5 αγώνες και στον  1 χρειάστηκε FLY-OFF
    Το 2011 έγιναν 4 αγώνες και στον  1 χρειάστηκε FLY-OFF
    To 2012 έγιναν 5 αγώνες και στους 3 χρειάστηκε FLY-OFF
    Το 2013 έγιναν 6 αγώνες και στους 5 χρειαστηκε FLY-OFF
    Όπως βλέπετε με την πάροδο των ετών το πτητικό επίπεδο των αθλητών ανέβηκε ώστε όλο και πιό συχνά να χρειάζεται αγώνας κατάταξης για την ανάδειξη νικητή.
    Μέχρι σήμερα ο υφιστάμενος κανονισμός αντέχει και μπορεί και βγάζει νικητές χωρίς να έχουμε φτάσει στο σημείο της απόλυτης ισοβαθμίας.
    Πιθανώς σύντομα ,όπως φαινεται και απο τον παραπάνω πίνακα εξέληξης ,θα φτάσουμε και στα όριά του.
    Εκεί μπορεί να σκεφτεί κανείς και την προσθήκη στον κανονισμό, της παραμέτρου του ύψους έναρξης της πτήσης χωρίς το μοτέρ(start-height) διατηρώντας ταυτόχρονα την απλότητα και την ευκολία διεξαγωγής του αγώνα ,που πιστέψτε με είναι πολύ σημαντική για την διοργάνωσή του αλλά και την συμμετοχή των αθλητών.
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.959


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 00:22:55 »


    και θέλω να πω ότι εάν θέλουμε να βαθμολογούμε τον ακριβή χρόνο προσγείωσης του αθλητή με ποινή για κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερεί θα πρέπει τότε να βάλουμε και έναν χρονομέτρη από πίσω από τον κάθε αθλητή για να έχει σωστή μέτρηση και να μην υπάρχουν προβλήματα για το πότε ακριβώς προσγειώθηκε ο καθένας.......
    Αρα λοιπόν θα πρέπει να βρούμε εαν πετάνε δέκα αθλητές ταυτόχρονα, δέκα ίδια χρονόμετρα και δέκα άτομα για να κρατάνε τον χρόνο.
    Τότε λοιπόν θα αρχίσουν τα προβλήματα αφού είναι πολύ δύσκολο να βρείς τόσα πολλά άτομα (οχι αθλητές) για να κάνεις τον αγώνα. Παρόμοια προβλήματα υπάρχουν και στους αγώνες Pylon και για αυτό τον λόγο έχουν σταματήσει να γίνονται. Οι κανονισμοί βγήκαν για να γίνει ο αγώνας όσο το δυνατόν ποιο εύκολος στο να πραγματοποιηθεί....
    και σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί αλλά με προσοχή....

    Φιλικά Χάρης    

    Σωστός ο προβληματισμός αλλα έχει απλή λύση.

    Τον χρόνο του κάθε αθλητή τον κρατάει είτε ο βοηθός του είτε κάποιος συναθλητής του που τρέχει στο άλλο γκρουπ. Έτσι διοργανώνται αγώνες και 100 ατόμων στο εξωτερικό με 2 άτομα ως αλυταρχες.

    Ο αλυτάρχης κάθε φορά κρατάει και αυτός τον χρόνο ενός τυχαίου αθλητή για να εξασφαλίζεται το fair play.
    Εκεί που το κάνουν ίσως κάτι να ξέρουν. Χάνουμε κάτι να το δοκιμάσουμε ?


    Fair Play!Συμφωνώ.

    Διαπιστώνω ότι υπάρχουν προβληματισμοί έτσι λοιπόν θέτω το εξής ερώτημα.
    Εχουμε ικανό αριθμό αθλητών για την διεκπαιρέωση τριών γρκούπ αγωνιζομένων. Σε ενα εξ αυτών πετάω και εγω αλλά παράλληλα ειμαι και caller στον φίλο μου "Βαγγέλη".
    Αρα λοιπόν στον ένα γύρο θα πετάξω, στον επόμενο θα ειμαι χρονομέτρης και στον 3ο θα κάνω τον caller ?

    Αυτή είναι μια λύση αλλά ΔΥΣΚΟΛΗ λύση
    η επόμενη είναι να φέρουμαι τις γυναίκες μας στο μοντελοδρόμιο και αντί να μαζεύουν ραδίκια και να πίνουν καφέ να κάνουν τους χρονομέτρες ?

    Στο τέλος θα φέρνουμε κριτές απο τα ελικόπτερα και αυτοί δεν θα μπορούν γιατι οι βενζινες ακριβες κλπ κλπ

    Αντε πάλι στην μιζέρια η κατηγορία !!!

    Αγαπητοί φίλοι ας δούμε και κάποια ενδοιαφέροντα στατιστικά όσον αφορά την εξέληξη της κατηγορίας F5J-GR.
    To 2010 έγιναν 5 αγώνες και στον  1 χρειάστηκε FLY-OFF
    Το 2011 έγιναν 4 αγώνες και στον  1 χρειάστηκε FLY-OFF
    To 2012 έγιναν 5 αγώνες και στους 3 χρειάστηκε FLY-OFF
    Το 2013 έγιναν 6 αγώνες και στους 5 χρειαστηκε FLY-OFF
    Όπως βλέπετε με την πάροδο των ετών το πτητικό επίπεδο των αθλητών ανέβηκε ώστε όλο και πιό συχνά να χρειάζεται αγώνας κατάταξης για την ανάδειξη νικητή.
    Μέχρι σήμερα ο υφιστάμενος κανονισμός αντέχει και μπορεί και βγάζει νικητές χωρίς να έχουμε φτάσει στο σημείο της απόλυτης ισοβαθμίας.
    Πιθανώς σύντομα ,όπως φαινεται και απο τον παραπάνω πίνακα εξέληξης ,θα φτάσουμε και στα όριά του.
    Εκεί μπορεί να σκεφτεί κανείς και την προσθήκη στον κανονισμό, της παραμέτρου του ύψους έναρξης της πτήσης χωρίς το μοτέρ(start-height) διατηρώντας ταυτόχρονα την απλότητα και την ευκολία διεξαγωγής του αγώνα ,που πιστέψτε με είναι πολύ σημαντική για την διοργάνωσή του αλλά και την συμμετοχή των αθλητών.


    Μπάμπη σας βλέπω 3-4 να πετάτε από αυτό το start height .... !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 02:38:43 »

    Με την εμπειρία μου από την JURASSIC εποχή του F3J το να βρεθούνε 7 χρονομέτρες για να γίνει ένας αγώνας πρέπει να ρωτήσουμε τον Αντώνη Παπαδόπουλο τη τραβούσε για να τους βρει αλλά και να τους φέρει στον αγώνα.

    Και βέβαια κάτι πρέπει να γίνει γιατί οι διαφορές μεταξύ των πιλότων άρχισαν να μηδενίζονται.

    Όπως είπε και ο φίλος μου ο Τάσος προσγείωση ακριβείας είναι σχεδόν αδύνατον να γίνει λόγω του περιορισμένου χώρου στα μοντελοδρόμια μας. Για χρονομέτρες δεν το κουβεντιάζουμε. Στο εξωτερικό χρονομετρούν ο ένας τον άλλον αλλά κάνουν 3 γύρους την ημέρα ενώ εμείς μπορούμε να κάνουμε 7 και 8.
    Ο αγώνας πρέπει να κρατηθεί απλός για να υπάρχουν συμμετοχές και πρέπει να μπορεί να τον τρέξει ένας αλυτάρχης με έναν βοηθό.
    Στης άπειρες κουβέντες που έχουμε κάνει με τον Μπάμπη και την υπόλοιπη παρέα, αν βρεθεί ο σωστός ¨βλέπε απλός¨ τρόπος να ενσωματωθεί στον υπάρχον τρόπο βαθμολόγησης το START HEIGHT είναι νομίζω το επόμενο βήμα.

    Να έχουμε στον νου πως για να διατηρηθούν οι συμμετοχές θα πρέπει τα πράγματα να είναι απλά και όχι πολύπλοκα.

    Φιλικά
    Κώστας Σπυριάδης
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 07:20:24 »

    Με την εμπειρία μου από την JURASSIC εποχή του F3J το να βρεθούνε 7 χρονομέτρες για να γίνει ένας αγώνας πρέπει να ρωτήσουμε τον Αντώνη Παπαδόπουλο τη τραβούσε για να τους βρει αλλά και να τους φέρει στον αγώνα.

    Δεν ήταν ακριβώς έτσι, αλλά χειρότερα, γιατί έπρεπε κάθε αθλητής να φέρει και δύο τραβηχτές, και ένα βοηθό δίπλα του (να κρατάει ίσως και το μοντέλο στην απογείωση).

    Αρα για να τρέξουν π.χ. 10  άτομα σε ένα γύρο, χρειαζόντουσαν επι πλέον 40 άτομα για τις επικουρικές θέσεις.

    Θα επανέλθω με τις προτάσεις μου για την βελτίωση της κατηγορίας
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 08:02:18 »

    Ξεχάστε το επίσημο F5J (start height) όσο χρειάζονται χρονομέτρες και τεράστιο γήπεδο.

    Εστω ότι βρίσκονται οι χρονομέτρες, και το κατάλληλο γήπεδο. Θα αναπτυχθούν περίπου 12 στόχοι σε απόσταση 15 μέτρων μεταξύ τους. Αντιλαμβάνεστε πόση ώρα και πόση κούραση υπεισέρχεται για να πηγαίνουν οι αθλητές και οι βοηθοί τους στο εκάστοτε σημείο και να επιστρέφουν από αυτό; (ο μακρύτερος στόχος θα απέχει τουλάχιστον 180 μέτρα από τα pits). Και ότι θα πρέπει να κουβαλάνε μαζί τους δύο μοντέλα, (πιθανόν και δύο πομπούς) και μία εργαλειοθήκη μήπως τους χρειαστεί επέμβαση/αλλαγή της τελευταίας στιγμής;
    Και ότι θα χρειαστεί τοποθέτηση μεγαφώνων έως το τελευτείο στόχο;

    Ο αγώνας σήμερα τρέχει με την ελάχιστη συμμετοχή ανθρώπινου δυναμικού (ένας αλυτάρχης και βοηθός αλυτάρχη), και ελάχιστη απαίτηση για γήπεδο.

    Αυτή η φιλοσοφία συμφέρει να παραμείνει.

    Δύο είναι οι παράγοντες που μπορούν να δυσκολέψουν την επίτευξη άριστης επίδοσης (0 β. ποινής) από όλους, και να επαναφέρουν το συναγωνιστικό ενδιαφέρον.

    Παράθεση
    (από Gaston) Στης άπειρες κουβέντες που έχουμε κάνει με τον Μπάμπη και την υπόλοιπη παρέα, αν βρεθεί ο σωστός ¨βλέπε απλός¨ τρόπος να ενσωματωθεί στον υπάρχον τρόπο βαθμολόγησης το START HEIGHT είναι νομίζω το επόμενο βήμα.


    Η δική μου προσέγγιση στην παραπάνω προτροπή είναι η μείωση του ύψους cut-off με το αλτίμετρο στα 130 μ (περίπου), αφήνοντας τον χρόνο στα 30 δευτερόλεπτα.  Αμέσως θα σας έρθει στο μυαλό ότι πλησιάζουμε την φιλοσοφία του start height (διαβάζει η Θεσσαλονίκη;)

    Αν η παραπάνω τροποποίηση δεν κρίνεται αρκετή, μπορεί να προστεθεί και η αύξηση του χρόνου εργασίας έως τα 15 λεπτά (δηλ 11, ή 12, ή 13, ή 14, ή 15), αλλά αυτή η δυνατότητα υπάρχει ήδη στον ισχύοντα κανονισμό.

    Για τις δύο παραπάνω τροποποιήσεις θα χρειαστεί να επαναπρογραμματιστεί το ρολόϊ του αλυτάρχη, και τα αλτίμετρα.

    Το ερώτημα είναι αν τα ALTMR1 που έχουμε μπορούν να αναβαθμιστούν στα νέα δεδομένα.

    Και αν θέλουμε να στείλουμε εθνική ομάδα σε Πανευρωπαϊκούς ή Παγκόσμιους αγώνες, πως θα γίνει το κριτήριο επιλογής της ομάδας με τους κανονισμούς F5J της F.A.I.;

    Η απάντηση είναι ότι τότε θα πρέπει να βρεθούν και χρονομέτρες και γήπεδο μεγάλο, και τα κατάλληλα πιστοποιημένα καταγραφικά αλτίμετρα. Αλλά αυτό θα γίνεται μία φορά τον χρόνο, συγκριτικά με τους 5 περιφερειακούς του Βορρά, και τους 2-3 ή περισσότερους του Νότου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 09:17:26 »

    Με την εμπειρία μου από την JURASSIC εποχή του F3J το να βρεθούνε 7 χρονομέτρες για να γίνει ένας αγώνας πρέπει να ρωτήσουμε τον Αντώνη Παπαδόπουλο τη τραβούσε για
    Ο αγώνας πρέπει να κρατηθεί απλός για να υπάρχουν συμμετοχές και πρέπει

    Φιλικά
    Κώστας Σπυριάδης

    Τωρα που το λες Κώστα μου θυμίζεις λίγο δεινόσαυρο ....
    Η άποψή μου είναι οτι δε θα πρέπει να βιαζόμαστε παρασυρόμενοι απο τον ενθουσιασμό μας, γιατί δε συντρέχει κανένας απο τούς απαραίτητους παράγοντες για ανάταξη του αγώνα στο κανονισμό της FAI
    Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 09:36:01 »

    καλημερα
    το f5j gr ειναι ο αγωνας που μπορουν να συμμετεχουν ολοι χωρις εξαιρεσεις και επιπεδο εμπειριας
    το f5j fai εναι για να  γινει η επιλογη μεταξυ των  πρωτων για να  μπορουν να συμμετεχουν σε διεθνες επιπεδο
    οι φιλοι μας οι  βουλγαροι  εχουν   ενα αγωνα f5j fai στις 5-6  /7 /14   απο οπου θα προκυψουν αυτοι που θα πανε σλοβακια για τον τελικο
    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 10:04:52 »

    Η δική μου προσέγγιση στην παραπάνω προτροπή είναι η μείωση του ύψους cut-off με το αλτίμετρο στα 130 μ (περίπου), αφήνοντας τον χρόνο στα 30 δευτερόλεπτα.  Αμέσως θα σας έρθει στο μυαλό ότι πλησιάζουμε την φιλοσοφία του start height (διαβάζει η Θεσσαλονίκη;)

    Αν η παραπάνω τροποποίηση δεν κρίνεται αρκετή, μπορεί να προστεθεί και η αύξηση του χρόνου εργασίας έως τα 15 λεπτά (δηλ 11, ή 12, ή 13, ή 14, ή 15), αλλά αυτή η δυνατότητα υπάρχει ήδη στον ισχύοντα κανονισμό.

    Για τις δύο παραπάνω τροποποιήσεις θα χρειαστεί να επαναπρογραμματιστεί το ρολόϊ του αλυτάρχη, και τα αλτίμετρα.

    Το ερώτημα είναι αν τα ALTMR1 που έχουμε μπορούν να αναβαθμιστούν στα νέα δεδομένα.



    Αφου εγω εφτιαξα και τα αλτιμετρα και το ρολοι απαντω οτι ναι μπορουμε να τα αλλαξουμε.
    Φυσικα πρεπει ολα να ερθουν σε εμενα για αλλαγη και ελεγχο.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 10:12:51 »

    καλημερα
    το f5j gr ειναι ο αγωνας που μπορουν να συμμετεχουν ολοι χωρις εξαιρεσεις και επιπεδο εμπειριας
    το f5j fai εναι για να  γινει η επιλογη μεταξυ των  πρωτων για να  μπορουν να συμμετεχουν σε διεθνες επιπεδο
    οι φιλοι μας οι  βουλγαροι  εχουν   ενα αγωνα f5j fai στις 5-6  /7 /14   απο οπου θα προκυψουν αυτοι που θα πανε σλοβακια για τον τελικο

    Λοιπόν μου έδωσες μία ιδέα (μη βαράτε).

    Θα στέλνουμε τους υποψήφιους να επανδρώσουν την Ελληνική εθνική ομάδα, να διαγωνιστούν στον αγώνα της Βουλγαρίας και θα γλυτώσουμε την εδώ οργάνωση (τα έξοδα για Βουλγαρία με ένα πούλμαν θα είναι καθοριστικός παράγων).
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 11 Δεκ 2013, 10:44:20 »

     ΘΕΙΕ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ
    αν οι βουλγαροι μας δεχθουν θα ειναι το ιδανικο
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 17     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.