Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.321 μηνύματα σε 12.378 θέματα από 6.238 Μέλη / Τελευταίο μέλος: JasonCrent
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 07:39:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 07:39:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Χθες στις 23:14]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:02]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 1 Απρ 2024, 12:53:25]

    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 23:37:58]

    από panyaek
    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 19:13:03]

    [Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 22:30:14]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6238
    Τελευταίο: JasonCrent
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304321
    Σύνολο θεμάτων: 12378
    Online σήμερα: 54
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 50
    Συνολικά: 53
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 26     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΝΤΙΠ ΓΙΑ ΝΤΙΠ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΟΡΕΞΗ!  (Αναγνώστηκε 81044 φορές)
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #150 στις: Τρίτη, 15 Απρ 2014, 17:36:41 »

    Και μιά λεπτομέρεια, όταν η προρυθμισμένη τιμή ταχύτητας loiter είναι 500 σημαίνει 500cm/sec = 5m/sec
    Καταγράφηκε
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #151 στις: Παρασκευή, 9 Μάι 2014, 20:43:22 »

    'Ετοιμο και ετοιμοπόλεμο. Αύριο πάω για δοκιμές. Ο Θεός βοηθός!


    * IMG_0255.JPG (39.05 KB, 314x235 - εμφανίστηκε 543 φορές.)
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    giorgosmessa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 64



    « Απάντηση #152 στις: Παρασκευή, 9 Μάι 2014, 22:29:09 »

    'Ετοιμο και ετοιμοπόλεμο. Αύριο πάω για δοκιμές. Ο Θεός βοηθός!
    περιμενουμε βιντεο
    καλη επιτυχία !!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    lama v3 2.4 G
    hk 450 gt
    Turnigy 9x
    ifly 4
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #153 στις: Κυριακή, 18 Μάι 2014, 20:56:00 »

    Αγαπητοί φίλοι γειά σας. Μετά από περίοδο περίπου 15 ημερών μέχρι να κοπάσει λίγο ο αγέρας έκανα σήμερα το πρωϊ την πρώτη μου δοκιμαστική πτήση στο Ελληνικό.
    Τα αποτελέσματα εκπληκτικά. Χρόνος πτήσης 15,5 λεπτά και είχα την αίσθηση ότι θα μπορούσα να κρατήσει άλλα 2 λεπτά ακόμη. Φύσαγε λίγο αεράκι και στο stabilize η πτήση άνετη χωρίς άγχος και παρατράγουδα. Μετά από autotrim το αποτέλεσμα ακόμη πιο ικανοποιητικό αλλά δεν μπορούσα να έχω 100% αποτέλεσμα καθώς ο αέρας μου τα χάλαγε λίγο. Σε altitude hold και loiter : Βράχος!!!! To γκάζι με λίγο πιο κάτω από την μέση το σήκωνε άνετα και στο μέσο του έκανε hover! H μεγάλη έκπληξη για μένα ήταν το Land. Τέτοια προσγείωση μόνο στα διαστημόπλοια στις ταινίες. Ήρεμα μαλακά και χωρίς αναπηδήσεις μόλις πάταγε στο έδαφος. Μόνο το RTL μου έκανε πάλι ένα τίναγμα προς τα πάνω πριν το γυρίσω σε Land αλλά υποψιάζομαι οτι επιχείρησα από χαμηλό ύψος και αυτό πήγαινε πρώτα στο εξορισμού ύψος για να κάνει μετά το RTL.
    Είμαι πολύ ευτυχής διότι επιτέλους έχω τα αναμενόμενα αποτελέσματα μετά από πολύχρονες (και αιματηρές για την τσέπη μου...) προσπάθειες. Ας είναι καλά και οι φίλοι, ο Μπάμπης  (tsuskas) με τις συνεχείς συμβουλές του και προπάντων την ενθάρυνσή του, ο Βιργίλιος (vilisdev) για τις ηλεκτρονικές του παρατηρήσεις και μετατροπές και τον φίλο τον Γιάννη (Johns) για τις μπαταρίες του (4σελες, 5500 mAh) με τις οποίες το τετρακόπτερο πέταγε. Το επόμενο βήμα : Αυτόνομες πτήσεις, απογειώσεις προσγειώσεις με ενδιάμεσα σημεία στάσης. Και τέλος τί άλλο; FPV! Και εν αναμονή των αποτελεσμάτων των εκλογών, μπορεί να μου την δώσει και να το βάλω να πετάξει μέχρι την Βουλή να ρίξει κανένα δυναμίτη (μη σας βάζω ιδέες....)! Grin

    Δείτε ένα μικρό βιντεάκι όχι τίποτε το ιδιαίτερο, απλά έτσι επειδή η Gopro έγραφε την ώρα των δοκιμών : http://youtu.be/JJFJmaev8Zk

    Ευχαριστώ όλους σας,

    Μάνος  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #154 στις: Δευτέρα, 19 Μάι 2014, 15:00:10 »

    Η συνέχεια ολοκληρώθηκε και σήμερα, με αυτόνομη πτήση.  Χαμόγελο  Thumbs up
    Ξεκίνησε από την θέση home μόνο του, σηκώθηκε (takeoff μέχρι τα 12 μ.), πήγε σε ένα άλλο σημείο λίγο πιο πέρα και πιο ψηλά (15μ.), έκανε μια μικρή καθυστέρηση 10sec και στο σημείο 3 κατέβηκε στα 10μ. και στην συνέχεια έκανε προσγείωση. Σε όλη την περίοδο αυτή, αφού μάζεψα λίγο τα κακά μου γιατί είχα ψιλοχεστεί, έμεινα με το στόμα ανοικτό.  Εκπληξη
    Απόρησα με την ακρίβεια και την ταχύτητα με την οποία ολοκλήρωσε την αποστολή του περνώντας από όλα τα σημεία, σωστά, και χωρίς καμία παρεκτροπή. Δικαίωσε και με το παραπάνω όσα λέγονται για το ardupilot! Άλλο να το διαβάζεις και να στα λένε και άλλο να το βλέπεις. Τι Naza, Wookong και κολοκύθια!  Thumbs up

    Ακόμη κατάλαβα και πόσο επικίνδυνο είναι για κάποιον ανεύθυνο να του δώσει λάθος και ακραίες εντολές. Για παράδειγμα φάνηκε απίστευτα εύκολο να του πεις ξεκίνα και πέτα σε ύψος μεγαλύτερο από τα 800 μέτρα επάνω, με όλα τα φυσικά και πιθανά επακόλουθα (ας μην το κουβεντιάζουμε, δεν θέλω να το σκέφτομαι ειδικά εδώ στο Ελληνικό...)!  idiot2

    Τέλος πάντων, το μόνο φάουλ για το οποίο παρακαλώ όποιον γνωρίζει κάτι, είναι η τηλεμετρία που σταμάτησε την αμφίδρομη επικοινωνία μετά την ολοκλήρωση του mision. Και γενικά σε κάθε προσγείωση σταματά η επικοινωνία αυτή και πρέπει να κάνω επανεκκίνηση (σβήσιμο και άναμα της μπαταρίας) για να έχω ξανά επικοινωνία. Δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό και κάθε φορά που κάνεις land ή disarm η τηλεμετρία σταματά!  Μάλλον όμως κάτι δεν πρέπει να πηγαίνει καλά με αυτό, διότι παρατήρησα στα tlogs οτι "έφαγε" ολόκληρο μέρος του mision καθώς δεν υπήρχε επικοινωνία. Άρα κάτι το εμποδίζει και το κόβει??? Σημειωτέον οτι το κεραιάκι με την πλακετούλα της τηλεμετρίας του επίγειου σταθμού βρίσκεται πάνω στο καπώ (ουρανό) του αυτοκινήτου. Μήμπως δημιουργούντια παρεμβολές;  Huh
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 19 Μάι 2014, 15:13:37 από manosm1 » Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    giorgosmessa
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 64



    « Απάντηση #155 στις: Δευτέρα, 19 Μάι 2014, 15:19:06 »

    Η συνέχεια ολοκληρώθηκε και σήμερα, με αυτόνομη πτήση.  Χαμόγελο  Thumbs up
    Ξεκίνησε από την θέση home μόνο του, σηκώθηκε (takeoff μέχρι τα 12 μ.), πήγε σε ένα άλλο σημείο λίγο πιο πέρα και πιο ψηλά (15μ.), έκανε μια μικρή καθυστέρηση 10sec και στο σημείο 3 κατέβηκε στα 10μ. και στην συνέχεια έκανε προσγείωση. Σε όλη την περίοδο αυτή, αφού μάζεψα λίγο τα κακά μου γιατί είχα ψιλοχεστεί, έμεινα με το στόμα ανοικτό.  Εκπληξη
    Απόρησα με την ακρίβεια και την ταχύτητα με την οποία ολοκλήρωσε την αποστολή του περνώντας από όλα τα σημεία, σωστά, και χωρίς καμία παρεκτροπή. Δικαίωσε και με το παραπάνω όσα λέγονται για το ardupilot! Άλλο να το διαβάζεις και να στα λένε και άλλο να το βλέπεις. Τι Naza, Wookong και κολοκύθια!  Thumbs up

    Ακόμη κατάλαβα και πόσο επικίνδυνο είναι για κάποιον ανεύθυνο να του δώσει λάθος και ακραίες εντολές. Για παράδειγμα φάνηκε απίστευτα εύκολο να του πεις ξεκίνα και πέτα σε ύψος μεγαλύτερο από τα 800 μέτρα επάνω, με όλα τα φυσικά και πιθανά επακόλουθα (ας μην το κουβεντιάζουμε, δεν θέλω να το σκέφτομαι ειδικά εδώ στο Ελληνικό...)!  idiot2

    Τέλος πάντων, το μόνο φάουλ για το οποίο παρακαλώ όποιον γνωρίζει κάτι, είναι η τηλεμετρία που σταμάτησε την αμφίδρομη επικοινωνία μετά την ολοκλήρωση του mision. Και γενικά σε κάθε προσγείωση σταματά η επικοινωνία αυτή και πρέπει να κάνω επανεκκίνηση (σβήσιμο και άναμα της μπαταρίας) για να έχω ξανά επικοινωνία. Δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό και κάθε φορά που κάνεις land ή disarm η τηλεμετρία σταματά!  Μάλλον όμως κάτι δεν πρέπει να πηγαίνει καλά με αυτό, διότι παρατήρησα στα tlogs οτι "έφαγε" ολόκληρο μέρος του mision καθώς δεν υπήρχε επικοινωνία. Άρα κάτι το εμποδίζει και το κόβειHuh Σημειωτέον οτι το κεραιάκι με την πλακετούλα της τηλεμετρίας του επίγειου σταθμού βρίσκεται πάνω στο καπώ (ουρανό) του αυτοκινήτου. Μήμπως δημιουργούντια παρεμβολές;  Huh

    ε πες μου οτι δεν το εχεις βιντεακι αυτο....
    αντε βαλε τιποτα να δουμε
    παρακολουθω απο την αρχη το θεμα σου κ χαρηκα παρα πολυ που επιτελους εχεις ενα αξιοπρεπες πετουμενο στην συλλογή σου!!!
    Καταγράφηκε

    lama v3 2.4 G
    hk 450 gt
    Turnigy 9x
    ifly 4
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #156 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2014, 07:38:50 »

    Θα ΄ρθει και το video, αυτό είναι σίγουρο, απλά προσπαθώ λίγο να οργανωθώ γιατί έχω πάρα πολλά στο μυαλό μου, και είναι και η περίοδος δύσκολη (εξετάσεις κ.λ.π.). 
    Θέλω να φτιάξω ένα αξιοπρεπές video αλλά έχω ακόμη κάποια προβληματάκια με τον εξοπλισμό (κεραίες, οθόνη κ.λ.π.) και θέλω να δω τι θα κάνω με την τηλεμετρία.

    Ευχαριστώ για τις παραινέσεις σας και τα καλά σας λόγια.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #157 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2014, 20:28:38 »

    Ο επίγειος σταθμός σχεδόν έτοιμος, χωρίς πολλά καλώδια (...που λέει ο λόγος!)  Cheesy
    Το βαλιτσάκι καταργήθηκε διότι ναι μεν πρακτικό αλλά όχι αποτελεσματικό.
    Τρίποδο και πάλι τρίποδο με κεραία να ανεβαίνει ψηλα, να ξέρουμε τι κάνουμε!  Thumbs up



    * 20140602_145611.jpg (38.54 KB, 177x314 - εμφανίστηκε 345 φορές.)
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    undertakerGR
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10


    « Απάντηση #158 στις: Τρίτη, 3 Ιούν 2014, 18:18:41 »

    Επειδή έχει αναφερθεί στο νήμα το θέμα της συνδεσμολογίας των ESC'S με τον APM θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να συνδέσω τα ESC's κατευθείαν με τον APM χρησιμοποιώντας τα τρία καλώδια ενός ESC και τα καλώδια του σήματος και της γείωσης από τα υπόλοιπα (χωρίς τo καλώδιο του BEC)  χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα με την γείωση.

    Ο λόγος που κάνω την ερώτηση είναι οτί ενώ χρησιμοποιώ το PDB της 3DRobotics, ξεκολλήσαν κατά την τοποθέτηση του τα καλωδιάκια του σήματος (2-3) και της γείωσης από το PDB και αναγκαστικά χρησιμοποιώ το PDB μόνο για την κατανομή του ρεύματος απο την μπαταρία στα ESC και πρέπει να συνδέσω τα ESC's κατευθείαν με τον APM.

    Χρησιμοποιώ PM για τον APM και το PDB χωρίς το JP1.
    Καταγράφηκε
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #159 στις: Τρίτη, 3 Ιούν 2014, 19:22:38 »

    Εφόσον χρησιμοποιείς PowerModule (και έχεις αφαιρέσει το jumper JP1) δεν πρέπει να συνδέσεις τα κόκκινα των ESC στον APM.
    Αν τα ESC σου είναι opto, δεν έχουν δηλαδή ενσωματωμένα BEC τότε δεν πειράζει αν συνδέσεις και τα κόκκινα (δεν μεταφέρουν τάση).
    Αν έχουν όμως BEC πρέπει οπωσδήποτε να αφαιρέσεις τα κόκκινα από όλα τα ESC.
    Η γείωση είναι κοινή και θα μπορούσες γιά χάριν απλότητας και λιγότερων καλωδίων να συνδέσεις μόνο μία, οποιαδήποτε από ένα μόνο ESC. Φυσικά αν συνδέσεις και τις τέσσερις δεν θα έχεις πρόβλημα (βρόγχους γειώσεων) σε τόσο μικρές καλωδιώσεις.
    Καταγράφηκε
    undertakerGR
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10


    « Απάντηση #160 στις: Τρίτη, 3 Ιούν 2014, 19:48:41 »

    Εφόσον χρησιμοποιείς PowerModule (και έχεις αφαιρέσει το jumper JP1) δεν πρέπει να συνδέσεις τα κόκκινα των ESC στον APM.
    Αν τα ESC σου είναι opto, δεν έχουν δηλαδή ενσωματωμένα BEC τότε δεν πειράζει αν συνδέσεις και τα κόκκινα (δεν μεταφέρουν τάση).
    Αν έχουν όμως BEC πρέπει οπωσδήποτε να αφαιρέσεις τα κόκκινα από όλα τα ESC.
    Η γείωση είναι κοινή και θα μπορούσες γιά χάριν απλότητας και λιγότερων καλωδίων να συνδέσεις μόνο μία, οποιαδήποτε από ένα μόνο ESC. Φυσικά αν συνδέσεις και τις τέσσερις δεν θα έχεις πρόβλημα (βρόγχους γειώσεων) σε τόσο μικρές καλωδιώσεις.

    Ευχαριστώ για την σαφή απάντηση. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #161 στις: Τρίτη, 3 Ιούν 2014, 21:22:32 »


    Τέλος πάντων, το μόνο φάουλ για το οποίο παρακαλώ όποιον γνωρίζει κάτι, είναι η τηλεμετρία που σταμάτησε την αμφίδρομη επικοινωνία μετά την ολοκλήρωση του mision. Και γενικά σε κάθε προσγείωση σταματά η επικοινωνία αυτή και πρέπει να κάνω επανεκκίνηση (σβήσιμο και άναμα της μπαταρίας) για να έχω ξανά επικοινωνία. Δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό και κάθε φορά που κάνεις land ή disarm η τηλεμετρία σταματά!  Μάλλον όμως κάτι δεν πρέπει να πηγαίνει καλά με αυτό, διότι παρατήρησα στα tlogs οτι "έφαγε" ολόκληρο μέρος του mision καθώς δεν υπήρχε επικοινωνία. Άρα κάτι το εμποδίζει και το κόβει??? Σημειωτέον οτι το κεραιάκι με την πλακετούλα της τηλεμετρίας του επίγειου σταθμού βρίσκεται πάνω στο καπώ (ουρανό) του αυτοκινήτου. Μήμπως δημιουργούντια παρεμβολές;  Huh


    Καλησπέρα σας,
    Σίγουρα δεν είναι σωστή λειτουργία! Προσπαθούμε πλέον, η τηλεμετρία - όπως πολύ σωστά ανέφερες για την ασφάλεια- να λειτουργεί με την ίδια σπουδαιότητα που χρησιμοποιούμε την Τ/Κ. δηλαδή να βλέπουμε την κατάσταση του σκάφους από την αρχή μέχρι το σβήσιμο. Ένας απλός λόγος είναι το setup του GCS Failsafe, που αποτι καταλαβαίνω για να μην ολοκλήρωσε το mission (εκτός αν εννοείς ότι λείπει αυτή η περίοδο απο το TLOG) πρέπει να μπήκε σε GCS Failsafe long και να τερμάτισε την αποστολή.

    Η λύση είναι ή το πρόβλημα είναι απλά συνήθως, αλλά διαφορετική για κάθε link (433-915). θα γράψω και για τα δύο, ώστε να διαβάσει κάποιος φίλος με αντίστοιχο πρόβλημα:
    Εαν επέλεξες τα "νόμιμα¨για Ευρώπη 433, τότε πιθανά:
    -Α. Έχεις παρεμβολές από τη θύρα usb (Αρμονικές στα 433, ειδικά εάν έχεις τα V1 χωρίς φιλτρακι). Λυνεται με Αλουμινόχαρτο ή usb hub
    -B. Έχεις παρεμβολές και ασθενές σήμα μιας και ακόμη και οι γκαραζοπορτες μοιράζονται την ιδια "νομιμη" συχνότητα. Λύση, δεν πετάμε σε θορυβώδες περιβάλλον - τσεκάρουμε Noise-RemNoise ως προς το RSSI από τα Τlogs ή live μέσω του tuning box στο Data view του Planner.
    -Γ. Έχεις πολύ χαμηλό RSSI, εξαιτίας των 2,4... κεραιών που συνοδεύουν το set. Λύση, αλλαγή με ενα καλό 1/4L απλό η swivel κεραιάκι για 433 ή ένα απλό δίπολο αλλά σωστό μήκος για 433.
    -Δ. Έχεις ΠΑΡΑ πολύ χαμηλό RSSI, που σημαίνει κάτι δεν επαρκεί σε ρεύματα (laptop ή bec) ή στην χειρότερη έχεις κάψει την προενισχυση απο άτσαλα plug unplug με η χωρίς κεραία. Λύση, κοιτάς αναλυτικά τα RSSI και REMRSSI και κοιτάς εαν κάποιο είναι πιο αδύναμο από το ζευγάρι.

    Για 915

    -Γ. Κεραίες αντίστοιχα
    -Δ.

    ΥΓ, -Το αμάξι, όταν ακουμπούμε το καλώδιο ή το Laptop ή την FPV οθόνη κλπ κλπ. Είναι ένα πρώτης τάξης Ground και συνήθως βλέπουμε βελτίωση. Ακόμη μεγαλύτερη αν βάλεις πάσσαλο γείωσης βέβαια (μη γελάτε.. ειναι αρκετά χρησιμο οταν χαρτογραφείς στη μέση του λιβαδιού με το σύννεφο της μπόρας από πάνω και την αστραπή να σε βλέπει σα ξερολούκουμο). Ωστόσο οι ανακλάσεις και ειδικά στις γραμμικής πόλλωσης κεραίες είναι ότι χειρότερο... Δεν δοκιμάζεις το παλιό κλασικό τριποδάκι ή πάσσαλο?

    Επειδή έχει αναφερθεί στο νήμα το θέμα της συνδεσμολογίας των ESC'S με τον APM θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να συνδέσω τα ESC's κατευθείαν με τον APM χρησιμοποιώντας τα τρία καλώδια ενός ESC και τα καλώδια του σήματος και της γείωσης από τα υπόλοιπα (χωρίς τo καλώδιο του BEC)  χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα με την γείωση.

    Ο λόγος που κάνω την ερώτηση είναι οτί ενώ χρησιμοποιώ το PDB της 3DRobotics, ξεκόλλησαν κατά την τοποθέτηση του τα καλωδιάκια του σήματος (2-3) και της γείωσης από το PDB και αναγκαστικά χρησιμοποιώ το PDB μόνο για την κατανομή του ρεύματος απο την μπαταρία στα ESC και πρέπει να συνδέσω τα ESC's κατευθείαν με τον APM.

    Χρησιμοποιώ PM για τον APM και το PDB χωρίς το JP1.

    Εφόσον έχεις βγάλει το JP1, Έχεις απομονώσει τα rail της γης και της τάσης που είναι γεφυρωμένα από ΟΛΟ το υπόλοιπο ΑPM (side ports, telemetry, inputs, PM, GPS, I2c). To PDB board ουσιαστικά τι κάνει, εκτός ότι διακλαδίζει τα + - των μοτέρ, γεφυρώνει ΟΛΑ τα Ground των ESC και κάνει passthru αναμονές τα signal για να τα συνδέσεις πιο εύκολα. ωστόσο κρατά το + από ένα μόνο ESC ώστε, άμα θές να τροφοδοτήσεις κάποιο έξτρα μηχανισμό, σερβο, ρελε κλπ με 5v στα outputs.
    Aν χάλασε το pdb και θες να έχεις ταση 5v στα outputs πχ για κάποιο σερβο gimbal, κάμερα trigger κλπ. τότε βάζεις ενα οποιο θες και με τα 3 καλωδιάκια και στα υπόλοιπα αφαιρείς το +.  Μην αφαιρέσεις και το - στα υπόλοιπα αφου ή δεν θα έχεις ή θα εχεις λάθος παλμο. Αν έχεις opto και θες πάλι 5v, τότε βάλε ένα becaki σε ένα κενό - +  με το ground loop μέσω esc-bec να παραμονεύει...
    Καταγράφηκε
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #162 στις: Τετάρτη, 4 Ιούν 2014, 08:56:19 »

    Αγαπητέ φίλε,
    σχετικά μετο RSSI έχω "Μεσάνυχτα". Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι χοντρά-χοντρά μάλλον εννοείτε το σήμα που δίνει εκείνη την στιγμή η τηλεμετρία (πομπός) προς τον δέκτη και αντίστροφα; Έχει καμία σχέση με το RSSI που έχω απενεργοποιήσει στις παραμέτρους του Mission Planner; (Μάλλον έχει να κάνει εκεί με την Τ/Κ σε σχέση με τον δέκτη της, αν τα λέω σωστά οπότε δεν έχει σημασία, καθότι δεν διαθέτω δέκτη με RSSI).
    Τέλος πάντων παραθέτω ένα screenshot από το γράφημα της τηλεμετρίας (Noise,RemNoise σε σχέση με RSSI όπως αναφέρετε) να μου πείτε πως το ερμηνεύετε, ειδικά στα σημεία που το RSSI έχει τόσο μεγάλη διακύμανση (πτώση τιμής). Αυτό το γράφημα ελήφθη από πρόσφατη πτήση όπου υποτίθεται τα πάντα δούλεψαν σωστά.
    Εννοείται πλέον ότι θα εφαρμόσω τουλάχιστον δύο από τις τρεις λύσεις που αναφέρετε: usbHub, και η κεραία σε τρίποδο και όχι στο καπώ του αυτοκινήτου. Σε ότι αφορά άλλο κεραιάκι (1/4L , swivel κ.λ.π. ) έχετε κάποια πληροφορία (εικόνα) πως είναι και από που μπορώ να το προμηθευτώ;

    (H κόκκινη και πράσινη καμπύλη είναι τα Noise και η κίτρινη το RSSI)


    Ευχαριστώ θερμά εκ προτέρων  Thumbs up


    * mavLog Graph.jpg (20.48 KB, 314x177 - εμφανίστηκε 245 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 4 Ιούν 2014, 09:07:06 από manosm1 » Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #163 στις: Πέμπτη, 5 Ιούν 2014, 02:26:57 »

    Σωστός, Received signal strength indication, δείκτης δηλαδή για την δύναμη της λήψης απο το εκάστοτε μόντεμ (rssi για το βάσης, remote rssi για το air). Μην σου κάνουν εντύπωση τα drops.. πιθανότατα αν plotareis to rssi με αριστερό κλικ (για να μπει στον αριστερό άξονα) και με δεξί κλικ το distance from home, θα δεις οτι η πιο μακρινή σου απόσταση ήταν στην κοιλιά του γραφήματος.. και αποτι μπορώ να καταλάβω δεν ήταν πάνω από 200μ,

    Το noise απο την άλλη βλέπεις και μόνος ότι σε ένα από τα δύο είναι αρκετά ανεβασμένο (δεν ξεχωρίζω τα γράμματα για να σου πω πιο). οπότε ξέρεις που να εστιάσεις την προσοχή σου. Αν είναι το air, τότε έχεις τοποθετήσει το κεραιάκι ή το μόντεμ κοντά σε θόρυβο, αν είναι το ground κάνεις αυτά που είπαμε πριν. Πάντως δε φαίνεται να έχεις κάποιο πρόβλημα το RSSI "χτυπαει" 120αρια όταν είσαι δίπλα. Τσέκαρε για καλό και για κακό και το remote...

    κεραιάκια μπορείς να βρεις απο τα γνωστά LRS συστήματα ή στα γνωστά fpvαδικα..   Ποοολύ άνεση οτιδήποτε πραγματικά μετρημένο στα 433 θα είναι μέρα-νύχτα με τα μαμά. Πρόσεξε μόνο να ειναι για RP-SMA βύσμα. επειδή ακόμα και τα μαγαζιά μπερδεύονται, δες το βύσμα σου και προμηθεύσου τον κατάλληλο ανταπτορα. Επίσης μπορείς μέσω του 3DR Radio μενου να ρίξεις το εύρος προς τα 420, ερχόμενος πιο κοντά στις συχνότητες που ειναι συνήθως tunαρισμενες οι κεραίες των LRS και αποφεύγοντας παράλληλα τις γκαραζοπορτες κλπ που είπαμε πριν..

    καλές πτήσεις να έχεις και ελπίζω να πετύχω κανέναν από κοντά στο ελληνικό
    Καταγράφηκε
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #164 στις: Πέμπτη, 5 Ιούν 2014, 07:05:11 »

    Ευχαριστώ θερμά για τις τόσο αναλυτικές πληροφορίες.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 26     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΝΤΙΠ ΓΙΑ ΝΤΙΠ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΟΡΕΞΗ!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.