Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.141 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 08:50:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 08:50:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 03:16]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284141
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 33
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Marathon 24 Cmpro « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Marathon 24 Cmpro  (Αναγνώστηκε 6719 φορές)
   
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 18:22:32 »

Καλησπερα μια συντομη παρουσιαση του 30cc gas μοντελου που στηνω σε συνεχεια του θεματος που ρωταγα περι στησιματος.


* 20131111_130422.jpg (31.13 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 415 φορές.)

* 20131111_130435.jpg (59.36 KB, 408x306 - εμφανίστηκε 439 φορές.)

* 20131112_174555.jpg (28.41 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 426 φορές.)

* 20131112_174738.jpg (35.34 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 425 φορές.)
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 18:23:23 »

...........


* 20131112_174604.jpg (31.84 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 425 φορές.)

* 20131112_174728.jpg (35.54 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 433 φορές.)

* 20131112_174621.jpg (48.55 KB, 408x306 - εμφανίστηκε 437 φορές.)
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:02:08 »

Με γεια το μοντέλο  Thumbs up

Μπορείς να δώσεις λίγες πληροφορίες για το setup;
Καταγράφηκε

savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:16:06 »

Ο κινητήρας ειναι Rcg 30 με pits style muffler , σερβο 10 κιλά μεταλλικά γρανάζια ψηφιακά, το bec ειναι μέχρι 10Α με μαγνητικό διακόπτη,  μπαταρίες 2 μια για την ηλεκτρονική με kill switch και μια για τα σερβο .
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__24752__Turnigy_dlux_10A_Linear_Voltage_Regulator_5_2_7_4V_output_.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=24578

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17063

Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:28:04 »

Ωραία  Thumbs up

Έλικα;
Καταγράφηκε

KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:38:37 »

καλησπερα φιλε μου,
καλοπεταχτο να ειναι!
Προσωπικη μου αποψη,ισως να σκεφτοσουν να εβαζες ακροντιζα μεταλλικα και horn ενυσχημενα?
 worry
Να εχεις στο νου σου οτι τα 30cc εχουν πολλους κραδασμους!
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:59:03 »

18x6 carbon
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 23:00:18 »

Σκέφτομαι να βάλω χορν ενισχυμένα με ball link
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 23:20:15 »

Με 18Χ8 θα έχεις 8200σαλ περίπου.

Με την 18Χ6 θα πιάσεις πάρα πολλές στροφές, κοντά στις 9000σαλ.
Καταγράφηκε

savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 19:46:27 »

σ ευχαριστω για τις πληροφοριες, οσον αφορα το στρωσιμο?
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 19:54:39 »

εχω φτιαξει 4 λιτρα μιγμα με αναλογια 30/1 για το στρωσιμο, σε τι στροφες να εχω τον κινητηρα και για ποσο χρονο.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 22:40:22 »

Υποθέτοντας ότι το τανκ σου είναι περίπου 400ml θα κάψεις το πρώτο τάνκ στο έδαφος σε χαμηλές στροφές, θα φροντίσεις να μην ξεπεράσεις τις 3000στρ. και αυτή η διαδικασία θα σου πάρει περίπου 40-50 λεπτά. Το δεύτερο και τα επόμενα τάνκ στόν αέρα σε χαλαρή, ευθεία πτήση αποφεύγοντας τα στατικά αεροβατικά και φροντίζοντας να μην δίνεις γιά πολλά δευτερόλεπτα full throttle. Καλές πτήσεις.
Καταγράφηκε
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 15 Νοέ 2013, 20:34:18 »

απο το σημερινο στρωσιμο ενα βιντεο που τραβηξα

http://www.youtube.com/watch?v=G8c-L_ZFIyc

« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 16 Νοέ 2013, 06:34:38 από evan » Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
Friday
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 233



Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 19:07:45 »

Προδότηηηηηη!!!!!


Αααα και που σαι, άλλαξε το avatar σου... Δεν σου ταιριάζει πια !!!!


χαχαχαχαχα Καλο πέταχτο Thumbs up
Καταγράφηκε

No Guts No Glory
jnkmilos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 20:05:53 »

Καλοπεταχτο παρα πολυ ομορφο και μου αρεσει το στυσιμο του

επειδη δεν μπορεσα να δω απο την φωτο ελπιζω να εχεις βαλει φερυτη στο καλωδιο

της ηλεκτρωνικης αλλα και στα καλωδια των σερβο για τον φοβο παρεμβολων απο τον στατικο

ηλεκτρισμο .Επισης καλο ειναι τα καλωδια της ηλεκτρονικης να μην εφαπτονται με τα καλωδια των σερβο
Καλες πτησεις
Καταγράφηκε

Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 20:58:39 »

Ευχαριστω πολυ, σημερα παρατηρησα αυτο........

http://www.youtube.com/watch?v=oiPWRzTcXVI

ειναι φυσιολογικο?
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:01:26 »

επισης παρατηρησα οτι μια αιτια για τους κραδασμους ηταν η ελικα και η αλλη ηταν αυτη......


http://www.youtube.com/watch?v=3a9afWqHHYA


το σπινερ ειναι λιγο αλλου......
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:02:37 »

Φεριτη θα βαλω στο καλωδιο που παει απο την ηλεκτρονικη στο δεκτη?
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:24:40 από savasp2 » Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:34:41 »

Αν εχεις συστημα τκ στα 2.4 δεν ξερω κανενα λογο να βαλεις φεριτες ,εκτος και αν περνας τα καλωδια των σερβο διπλα από την ηλεκτρονικη ,που δεν βλεπω  να το κανεις    .Αν εχεις FM τωτε θελει .
ο ηλεκτρονικος διακοπτης κανονικα δεν βγαζει καποια παρεμβολή .....προσωπικα δεν εχω χρησημοποιησει  ποτε.

Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:39:15 »

επισης παρατηρησα οτι μια αιτια για τους κραδασμους ηταν η ελικα και η αλλη ηταν αυτη......


http://www.youtube.com/watch?v=3a9afWqHHYA


το σπινερ ειναι λιγο αλλου......
Κραδασμούς θα εχεις ετσι κιαλιως φυσικα πρεπει να ζυγισεις ελικα.Ακομη αν δεν βαλεις τα φτερα κανονικα δεν μπορεις να καταλάβεις ποσο κραδασμο εχεις .
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:40:52 »

Ok ευχαριστώ και εγώ δεν εχω ακούσει για φεριτες μάλλον τα ποιο παλιά σύστηματα βγάζανε πάρεμβολες. Δεν χάνεις και τίποτα απο την άλλη να βάλεις , πρόσθετη ασφάλεια.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:45:22 »

Ευχαριστω πολυ, σημερα παρατηρησα αυτο........

http://www.youtube.com/watch?v=oiPWRzTcXVI

ειναι φυσιολογικο?
Αυτό είναι αερας παγιδευμενος στο κύκλωμα καυσημου ,το σωληνακι που εχεις ανεβαινει ψηλα πριν κατεβει στο καρμπυρατέρ ετσι καποιο  αερα που τραβαει κατά την εκκίνηση που το σωληνακι είναι αδειο τον "παγιδευει " εκει ...ισως αν κατεβασεις το σωληνακι χαμηλα να μην το κανει.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:47:18 »

Ok ευχαριστώ και εγώ δεν εχω ακούσει για φεριτες μάλλον τα ποιο παλιά σύστηματα βγάζανε πάρεμβολες. Δεν χάνεις και τίποτα απο την άλλη να βάλεις , πρόσθετη ασφάλεια.
σε παλιο μοντελο προ 2,4 εποχης ειχα και μαλιστα περισσοτερους από 1 σε κάθε καλωδιο σερβο γιατι αλιως ειχα μεγαλο θεμα Grin τωρα ποια δεν εχω χρειαστεί καμια φορα.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:00:13 »

Σ ευχαριστώ Αντρέα, τον κινητήρα πως τον ακούσες? θερμοκρασία είχα γύρω στους 60 βαθμούς.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:20:14 »

Βασικα όταν στρωνεις καλο είναι να δουλευεις το μοτερ και με στροφες πχ 4000rpm ώστε να ανεβασει λιγο θερμοκρασια καιμετα να το αφηνεις στις 2000 ώστε να κρυωνει λιγο ....δεν είναι σωστο να στρωνεις απλα αφήνοντας το μοτερ με χαμηλες στροφες .
Με 60 βαθμούς σιγουρα δε στρωνεις.Επισης είναι επιπονο για το μοντελο(κραδασμοι στο εδαφος χωρις φτερα) οπωτε το καλυτερο θα ηταν να στρωσεις εν πτηση .
Χαλαρη πτηση με περισσοτερο γκαζι για μικρα διαστήματα . Thumbs up Αυτό τουλάχιστον στο 1ο 5λιτρο.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:45:27 »

Συμφωνώ με την άποψη του Ανδρέα και θα πω τα ίδια με λίγο διαφορετικά λόγια. Μία-δυό ώρες (δηλαδή ένα-δύο τάνκ) στο έδαφος είναι αρκετό και θα πρέπει να δίνεις μερικές γκαζιές κάθε λίγα λεπτά. Το σκαρί και η μηχανή υποφέρουν περισσότερο στο έδαφος και χωρίς φτερά δεν εκτονώνονται οι κραδασμοί. Καλύτερα τα επόμενα τάνκ να καταναλωθούν στον αέρα. Η καμπύλη που έχει σχηματίσει το σωληνάκι καυσίμου μαζεύει φυσαλίδες αέρα και αν μαζευτεί περισσότερος αέρας εκεί πιθανόν να έχεις κάποιο σβήσιμο της μηχανής. Καλά είναι να ξανασχηματίσεις το σωληνάκι εκεί ωστέ να μην κάνει τόση κοιλιά, αυτό μπορεί να γίνει αν αφαιρέσεις λίγο από το μήκος ώστε να σχηματιστεί μιά ευθεία. Αυτό θα βοηθήσει και τα εύκολα ξεκινήματα της μηχανής αν δεν χρησιμοποιείς μίζα και βάζεις μπρός με το χέρι.
Καταγράφηκε
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:49:05 »

Γιατι δεν του φορας τα φτερα του οση ωρα εισαι στο εδαφος για το στρωσιμο; Το βιβλιαρακι του κινητηρα σου το λεει για να αποσβενει καλυτερα τους κραδασμους.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
jnkmilos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 115



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 19 Νοέ 2013, 03:09:31 »

Οσον αφορα τους φεριτες καλιο γαιδουροδεναι παρα γαιδουρογυρευε

εγω 2.4 εχω και ειχα ενα μεγαλο φεριτη που αγκαλιαζε ολα τα καλωδια πριν τον δεκτη

και ενα πιο μικρο που αγκαλιαζε το καλωδιακι της ηλεκτρονικης.

μετα το στρωσιμο και λιγο πειραγμα της βιδας που ειναι για τις χαμηλες θα δεις θα φτιαξει το δουλεμα του

την Ελικα θα πρεπει να την μπαλανσαρεις οπωσδηποτε και το σπινερ ειδαλως θα σου κοψει τις βασεις

απο τους κραδασμους

Ενας βενζινα κινητηρας να ξερεις θεωρειται στρωμενος μετα απο 15 ωρες 
Καταγράφηκε

Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 22 Νοέ 2013, 15:53:40 »

Καλησπερα, σημερα ηταν μια καταπληκτικη μερα για παρθενικη του Marathon, ολα πηγαν καλα χωρις να με προβληματισει ουτε μηχανη αλλα ουτε και το μοντελο πτητικα. Δεν το πιεσα καθολου εκανα κυριως βολτες διοτι ειμαι στο στρωσιμο. Προσγειωση ολα τα λεφτα ερχεται πολυ απαλα και προβλεψιμα.


* 20131122_105758.jpg (36.12 KB, 204x153 - εμφανίστηκε 227 φορές.)
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 15:28:02 »

Μεχρι στιγμης μου εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις πτητικα, ο κινητηρας στρωνει ακομα σημερα εκαψα ακομα 2 τεποζιτα στο Ελληνικο χωρις καποιο προβλημα, το μονο που ειδα οτι εχω υψηλο ρελαντι και οταν το χαμηλωνω απο το τριμ και δινω φουλ γκαζι και επειτα ρελαντι αν δεν το προλαβω σβηνει οποτε παιζω ποιο πανω, μου ειπαν να κλεισω λιγο την μικρη ισχυει?


* 20131213_121739.jpg (63.09 KB, 408x306 - εμφανίστηκε 133 φορές.)
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 15:29:47 »

.......


* 20131213_121722.jpg (58.93 KB, 408x306 - εμφανίστηκε 276 φορές.)
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
konanagno
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 127



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 21:26:23 »

όσο κλείνει η μικρή τόσο ανεβαίνει το ρελαντί γιατί "σφυρίζεται¨το μοτέρ...όσο ανοίγει η μικρή τόσο πέφτει το ρελαντί γιατί "μπουκώνει" το μοτέρ...
Καταγράφηκε
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 10:05:12 »

Ειναι σωστό να ρύθμιση το ρελαντί που δεν ειναι τελείως στρωμένη η να περιμένω να στρώσει και μετα; Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 11:22:21 »

Kαλημέρα

Έτσι κι αλλιώς αυτό που προτείνει ο φίλος παραπάνω είναι να ανοίξεις τη χαμηλή αν κατάλαβα.
Πόσο καύσιμο έχεις κάψει ως τώρα στο σύνολο;
Καταγράφηκε

vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 11:34:23 »

Καλημέρα σας.
Οσο στρώνει ο κινητήρας ανοίγει το εύρος των στροφών και προς τα κάτω και προς τα πάνω.
Θα έχεις κάψει μερικά λίτρα οπότε ρύθμισε το από τώρα και μετά από μερικά ακόμα το ξαναρυθμίζεις.
Συνιστάται πρώτα να ρυθμίζεις την high εκεί που θα πάρεις τις περισσότερες στροφές και μετά ρυθμίζεις την low εκεί που λειτουργεί καλύτερα, που έχει δηλαδή πιό απροβλημάτιστη λειτουργία (καλύτερα αρπάγματα χωρίς να σβήνει, χωρίς να ακούγεται σαν τετράχρονο κλπ)
Καταγράφηκε
ChrisCalmato 40 Trainer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.047



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:23:24 »

Καλημέρα σας.
Οσο στρώνει ο κινητήρας ανοίγει το εύρος των στροφών και προς τα κάτω και προς τα πάνω.
Θα έχεις κάψει μερικά λίτρα οπότε ρύθμισε το από τώρα και μετά από μερικά ακόμα το ξαναρυθμίζεις.
Συνιστάται πρώτα να ρυθμίζεις την high εκεί που θα πάρεις τις περισσότερες στροφές και μετά ρυθμίζεις την low εκεί που λειτουργεί καλύτερα, που έχει δηλαδή πιό απροβλημάτιστη λειτουργία (καλύτερα αρπάγματα χωρίς να σβήνει, χωρίς να ακούγεται σαν τετράχρονο κλπ)
+1000 Συμφωνω κ γω με τον Yanko και το Βιργιλη!!!!
Καταγράφηκε

50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
www.emr.gr
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:27:23 »

Καλημερα σας μου προτειναν να κλεισω λιγο τη χαμηλη για να εχω ποιο καλο ρελαντι εκει που να μην μου τροχοδρομει μονο του το αεροπλανο, την HI δεν την εχω πειραξει γιατι νοιωθω οτι ψηλα ειμαι καλα.
Εχω καψει 4 τεποζιτα μεχρι στιγμης.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:28:58 »

Απο φουλ γκαζι σε ρελαντι μου σβηνει καποιες φορες οταν το τριμ μου ειναι εκει που να μην μου προχωραει μονο του το μοντελο οποτε αναγκαστικα το εχω ποιο ψηλα. Βεβαια τωρα που το θυμηθηκα δεν εχω δει και τις στροφες στο ρελαντι και αν πεφτουν πολυ για εκει που το θελω. Δηλαδη κατω απο 1900.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 13:03:56 »

Δοκίμασε και τα δύο και θα είναι εμφανής η διαφορά. Ανοιξε (ξεβίδωσε) κατά 1/4 της στροφής την Low και δες την μετάβαση του throttle και μετά κλείσε (βίδωσε) 1/4 της στροφής από την αρχική θέση και ξαναδοκίμασε το throttle. Οσο θα στρώνει ο κινητήρας θα αποκτήσει και χαμηλότερο ρελαντί (γύρω στις 1500στρ) και θα χρειαστεί να ξαναλλάξεις την ρύθμιση του τριμ.
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 18:24:52 »

Καλημερα σας μου προτειναν να κλεισω λιγο τη χαμηλη για να εχω ποιο καλο ρελαντι εκει που να μην μου τροχοδρομει μονο του το αεροπλανο, την HI δεν την εχω πειραξει γιατι νοιωθω οτι ψηλα ειμαι καλα.
Εχω καψει 4 τεποζιτα μεχρι στιγμης.

Συνήθως μετά τα 2 λίτρα ρυθμίζω.
Μετά ίσως χρειαστεί να αλλάξω ελάχιστα πράγματα, ίσως και καθόλου.
Τι αναλογία λαδιού έχεις;

Δοκίμασε και τα δύο και θα είναι εμφανής η διαφορά. Ανοιξε (ξεβίδωσε) κατά 1/4 της στροφής την Low και δες την μετάβαση του throttle και μετά κλείσε (βίδωσε) 1/4 της στροφής από την αρχική θέση και ξαναδοκίμασε το throttle. Οσο θα στρώνει ο κινητήρας θα αποκτήσει και χαμηλότερο ρελαντί (γύρω στις 1500στρ) και θα χρειαστεί να ξαναλλάξεις την ρύθμιση του τριμ.

Βιργίλη 1/4 της στροφής είναι πολύ.
Καλύτερα με υπομονή να κάνει μικρότερες κινήσεις.
Καταγράφηκε

savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 19:26:55 »

Η μιξη μου ειναι 30:1 με ορυκτελαιο και 18:8 ελικα.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 19:27:49 »

Πιστευω οτι ειμαι κοντα στα 2 λιτρα θα την κλεισω λιγο και θα δω με υπομονη στο πεδιο
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 15 Δεκ 2013, 18:57:00 »

Σημερα εκλεισα ελαχιστα την μικρη και ειδα διαφορα μπορεσα και κρατησα τις στροφες περι τις 1700 χωρις να σβηνει. Η συνεχεια στο πεδιο.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Marathon 24 Cmpro « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.