Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.186 μηνύματα σε 11.304 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 15:39:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 15:39:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από niro
[Σήμερα στις 15:30]

[Σήμερα στις 15:16]

από duncan
[Σήμερα στις 14:12]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284186
Σύνολο θεμάτων: 11304
Online σήμερα: 52
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 35
Συνολικά: 53
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Ερώτηση για στήσιμο 30cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση για στήσιμο 30cc  (Αναγνώστηκε 7527 φορές)
   
ChrisCalmato 40 Trainer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.047



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 15:21:15 »

Κ μενα μου φαινεται πολυ παραξενο για ρουλεμαν αλλα πρεπει να αποκλεισεις καθε πιθανοτητσ βλαβης η ζημιας! Εχω κινητηρα Rcg50  κυβικα και ειναι πολυ αξιοπιστος αλλα και απο αλλα παιδια που πεταμε μαζι που εχουν  rcg  και 20cc ουτε απο κει ειχαμε κανενα θεμα κ με πολλες πτησεις!!!
Καταγράφηκε

50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
www.emr.gr
beyma21
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 188


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 17:53:53 »

Φιλε μου ποσες ωρες δουλεψες την μηχανη πριν πεταξεις?Την εστρωσες?Και αν ναι πως?
Καταγράφηκε
ChrisCalmato 40 Trainer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.047



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 18:31:16 »

Επισης οι θερμοκρασιες μπορει να οφειλωνται και σε λαθος μοιρες του σενσορα!!!
Καταγράφηκε

50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
www.emr.gr
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 19:15:53 »

Φιλε μου ποσες ωρες δουλεψες την μηχανη πριν πεταξεις?Την εστρωσες?Και αν ναι πως?

Η μηχανή σύνολο έχει 4 με 5 ώρες απο αυτές οι μισές και παραπάνω σε πτήση με αυτό το λάδι, νόρμαλ πτήση, στο έδαφος την δούλευα ρελαντί και λίγο ποιο πάνω . Βασικά το κακό ειναι ότι δεν μπορούσα να τσεκάρω στροφές.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 19:21:15 »

Υπάρχει περίπτωση να μην έχει στρώσει ακόμα μ αυτό το λάδι που ειναι συνθετικό και να έχει θερμοκρασία απο αυτό? για καλύτερο έβαλα αυτό το λάδι, ξέρω ότι με τα συνθετικά αργουνε γενικότερα να στρωσουνε.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
ChrisCalmato 40 Trainer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.047



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 20:12:24 »

Μια χαρα ειναι το λαδι που χρησιμοποιεις!!!
Καταγράφηκε

50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
www.emr.gr
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 20:33:52 »

Παντως θεμα ψυξης (λογω κοουλ) δεν εχεις. ΣΙΓΟΥΡΑ!
30cc/Litre ειναι υπεραρκετα.
Καταγράφηκε
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:03:33 »

Αύριο θα παω για δοκιμή δεν θα βάλω το κοουλ για να εχω πρόσβαση στις βελονες και βλέπουμε. Η θεωρία ότι με περισσότερο λάδι δεν κανείς κακό στον κινητήρα ισχύει? δηλαδή όταν πετάς με 25/1 ειναι καλυτερα απο το 50/1 η το αντίθετο?
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:08:50 »

Νομίζω πως το λάδι που βάζεις είναι υπερβολικά πολύ.

Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να επηρεάσει τις θερμοκρασίες του κινητήρα.
Βάζω την αναλογία που γράφει πάνω στο λάδι δλδ 50:1 και δουλεύει πάρα πολύ καλά.
Ο κατασκευαστής λαδιού ξέρει τι κάνει, δεν έχεις λόγο να μην τον εμπιστευτείς.
Καταγράφηκε

ChrisCalmato 40 Trainer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.047



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:11:47 »

Κακο κανει και το πολυ λαδι και το λιγο!!!!
Καταγράφηκε

50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
www.emr.gr
nitro35%
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 109


nitro powered


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:23:23 »

Το λαδι ειναι υπερβολικο και μπορει να μπλοκαρει τη σωστη λειτουργεια του καρμπυρατερ.Για μενα φτιαξε ενα μιγμα οχι ποιο κατω απο 32:1,καινουριο ngk μπουζακι ,εργοστασιακες προρυθμισεις,δες πως δουλευει ρυθμισε αν χρειαζετε.Αν η αποδοση ειναι ικανοποιητικη στον αερα δηλαδη τραβαει καλα δεν κανει διακοπες στις μεσαιες τοτε και η θερμοκρασια σου θα ειναι σε ικανοποιητικο επιπεδο.Μην μπλεκεις με νουμερα θερμοκρασιων δεν ειναι αυτοκινητακι να το σταματησεις και να μετρησεις τη θερμοκρασια αμεσα.
Καταγράφηκε

line up and hold...
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:27:40 »

Ok  θα δοκιμάσω με καινούριο μείγμα και θα σας πω. Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 23:42:56 »

Νομίζω ότι ένα καλό συνθετικό λάδι με μίξη 40:1 είναι κοινή πρακτική και δοκιμασμένη. Προσπάθησε να βάλεις μια ελαφρυά σχετικά προπέλα.

Αν ο κινητήρας ανεβάζει μη ανεκτή θερμοκρασία, θα σβίσει. Ακόμα κι αν σβίσει δεν παθαίνει ζημιά.

Καλή συνέχεια. Thumbs up
Καταγράφηκε
Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.333



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Τετάρτη, 23 Οκτ 2013, 08:43:15 »

Αύριο θα παω για δοκιμή δεν θα βάλω το κοουλ για να εχω πρόσβαση στις βελονες και βλέπουμε. Η θεωρία ότι με περισσότερο λάδι δεν κανείς κακό στον κινητήρα ισχύει? δηλαδή όταν πετάς με 25/1 ειναι καλυτερα απο το 50/1 η το αντίθετο?

 με την ευκαιρια μια διευκρινηση (γιατι μερικοι φιλοι το μπερδευουν λιγο)
το 50/1 δε σημαινει 50ml λαδι στο 1 λιτρο βενζινης
αλλα στα 50 ml βενζινης 1 ml λαδι (η στα 50 λιτρα βενζινης 1 λιτρο λαδι)

οποτε εχουμε για 1 λιτρο βενζινης

50/1 = 20ml λαδι
40/1 = 25ml λαδι
30/1 = 33ml λαδι
25/1 = 40ml λαδι

 
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Οκτ 2013, 08:53:49 από Χρηστος Βαγενας (vchris) » Καταγράφηκε
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Τετάρτη, 23 Οκτ 2013, 08:51:55 »

oil mix chart


* oil mix chart.JPG (51.67 KB, 509x541 - εμφανίστηκε 174 φορές.)
Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Ερώτηση για στήσιμο 30cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.254 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.