Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 04:39:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 04:39:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 14
Συνολικά: 14
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: EXTRA 260 2.00m 27% (HAN 2750) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: EXTRA 260 2.00m 27% (HAN 2750)  (Αναγνώστηκε 2693 φορές)
   
giamous
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 164


Προφίλ
« στις: Τρίτη, 24 Σεπ 2013, 22:25:32 »

Καλησπέρα παιδία.
Πρίν απο λίγες μέρες αγόρασα το μοντέλο που σας αναφέρω και έχω φάει τα site για να βρώ μια σωστή και καλή μηχανή βενζίνης.
Το manual αναφέρει 35-50cc gas. αλλα παράλληλα και ελαφρία ώστε να μην υπερβαίνει τα 1500grm.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές σας.
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 00:59:13 »

Μ' αρέσει που η εταιρεία δίνει για δίχρονη glow από 1.20-2.20  Huh
Από 120άρα glow μέχρι 50gas   
Και βάρος από 5-7 κιλά...
Πιο ασαφείς πληροφορίες δε μπορούσε να δώσει  angel

Wingspan: 78 in (1981mm)
Overall Length: 72.25 in (1835mm)
Wing Area: 1134 sq in (73.2 sq dm)
Flying Weight: 11.5–15.5 lb (5.2–7.0 kg)
Engine Size: 1.20–2.20 2-stroke; 1.40–2.20 4-stroke; lightweight 50cc gas

Τέλος πάντων εγώ θα διάλεγα μια 35άρα βενζίνα.
Για οικονομικά μια DLE 35cc. Για πιο ακριβά μια OS 33cc.
Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 09:17:57 »

Συμφωνω απολυτα με την επιλογη κινητηρα κοντα στα 35-40cc ειναι αρκετα για 2μ αεροπλανο αρκει φυσικα να ζυγισει σωστα .Το μοντελο το εχω δει με 50cc και κατα εκτiμηση μου ειναι υπερβολικα μεγαλος κινητηρας και χαλαει οτι καλο πιθανον να εχει το μοντελο .Οπως ειπε και ο Yankos μια 35αρα DLE ειναι οτι πρεπει και κατα προτιμηση η εκδοση με της θυριδα εξατμισης pου βγαινει πισω ωστε να κατεβασεις τις εξατμισεις κατω χωρις πολλα κοψηματα στο cowl Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 09:34:04 »

Ψαχνοντας λιγο βρηκα αρκετα reviews αλλα στα περισσοτερα το μοντελο ειναι με 50+ μοτερ Undecided Βεβαια το μοντελο ειναι παλιο και τωτε τα μικρα μοτερ βενζινης ηταν πολυ λιγα...σε σχεση με τωρα
http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=10222
παντος επιμενω να πιστευω οτι με λιγοτερο μοτερ θα πεταει πολυ καλυτερα..
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 10:13:11 »

Σ' αυτό που λες έχεις δίκιο. Ότι δλδ το μοντέλο είναι παλιό και μέχρι πριν 1-2 χρόνια δεν υπήρχαν οι 35άρες.
Οπότε οι 30άρες ήταν έτσι κι έτσι.
Λίγο παλιότερα όμως δεν υπήρχαν ούτε οι 30άρες βενζίνες.
Οπότε για εκείνη την εποχή οι 50άρες ήταν μονόδρομος.
Αυτό ίσως δημιούργησε και ένα κακό προηγούμενο και πολλοί να συνέχισαν να βάζουν 50άρες.
Σήμερα πιστεύω ότι οι 35άρες είναι η καλύτερη λύση για μοντέλα αυτού του μεγέθους.
Καταγράφηκε

panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 12:12:51 »

Ίσως να μπορούσες να πας και σε κάποια 43αρα βενζίνη αλλά οι επιλογές που έχεις δεν είναι πολλές. Πάντως μάλλον είναι ο ιδανικότερος συνδυασμός βάρους και δύναμης...
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
stefos
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 81


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 13:59:04 »

Εγω σε παρόμοιο αεροπλάνο EXTRA 300 2,05m της WORLD MODELS του έχω μια 50cc DL και νομίζω ότι είναι άψογος συνδιασμός απο δύναμη και βάρος!!!Δεν είχα πρόβλημα ουτε με το ζύγισμα....Νομίζω οτι μια 50-55 DLE είναι οτι πρέπει...... Thumbs up
Καταγράφηκε
Diamadis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 17:58:17 »

Έιχα αυτο το αεροπλάνο με ZDZ 40RE  με την εξάτμιση πιίσω..
Στο hover ειχα σχεδόν 3/4 του γκαζιού και στο τέρμα η δύναμη ηταν ανεπαρκής για να φύγει άνετα το αεροπλάνο.
Το ειχα ζυγίσει και μου έιχε βγει 6,8 Κg.
Εξαρτάται απο την πτήση που θες να κάνεις.Για μένα αν θελεις να παίξεις 3d πτήση με αρκετά επαρκή δύναμη θες 45cc-50cc.
Έιναι μοντέλο που για το μεγεθος του ειναι βαρύ γι΄αυτό θέλεις μεγαλύτερο κινητήρα..
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 21:46:11 »

Κατα τα φαινομενα το μοντελο βγαινει βαρυ για το μεγεθος του 6.8κιλα πλησιαζει το βαρος ενος κλασικου 50cc μοντελου .Αυτο συμαινει οτι ο προσανατολισμος του ειναι μαλλον ποιο IMAC τυπου ακροβατικα μια που για 3D πιθανον να ειναι λιγο πισω απο τα μοντελα που υπαρχουν στις μερες μας .
Παρολα αυτα πιστευω οτι ενα ελαφρυ μοτερ και ενα σχετικα ελαφρυ στησημο μπορει να βγαλει πολυ καλα χαρακτηριστικα πτησης ακομα και  3d .Η δυναμη απο μονη της δεν κανει ενα αεροπλανο ακροβατικο.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 22:14:30 »

Κατα τα φαινομενα το μοντελο βγαινει βαρυ για το μεγεθος του 6.8κιλα πλησιαζει το βαρος ενος κλασικου 50cc μοντελου .Αυτο συμαινει οτι ο προσανατολισμος του ειναι μαλλον ποιο IMAC τυπου ακροβατικα μια που για 3D πιθανον να ειναι λιγο πισω απο τα μοντελα που υπαρχουν στις μερες μας .
Παρολα αυτα πιστευω οτι ενα ελαφρυ μοτερ και ενα σχετικα ελαφρυ στησημο μπορει να βγαλει πολυ καλα χαρακτηριστικα πτησης ακομα και  3d .Η δυναμη απο μονη της δεν κανει ενα αεροπλανο ακροβατικο.

Πολύ σωστή άποψη!!
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
giamous
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 164


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 25 Σεπ 2013, 22:29:41 »

Κατ΄αρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την βοήθεια.
Τελικά μάλλον προσανατολίζομαι στο να μην υπερφορτώσω το μοντέλο και ειμαί κοντα στην DLE 35CC RA.
Νομίζω οτι του πηγαίνει κουτι.... (το έυχομαι...)
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 26 Σεπ 2013, 17:43:11 »

Μια που ξεκινησες το θεμα μπορεις αν θελεις να κανεις και μια παρουσιαση της διαδικασιας συναρμολογησης του μοντελου σου
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
nikpapvolcan
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 468



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 27 Σεπ 2013, 18:57:46 »

Ρίξε μια ματιά & σε αυτές

http://www.mintor.net/wordpress/motori/33cc/?lang=en

http://www.mintor.net/wordpress/motori/38cc/?lang=en

έχω έναν κινητήρα mintor & είμαι πολύ ευχαριστημένος
& έχουν 3 χρόνια εγγύηση  Thumbs up
Καταγράφηκε
extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 27 Σεπ 2013, 22:21:50 »

Κατ΄αρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την βοήθεια.
Τελικά μάλλον προσανατολίζομαι στο να μην υπερφορτώσω το μοντέλο και ειμαί κοντα στην DLE 35CC RA.
Νομίζω οτι του πηγαίνει κουτι.... (το έυχομαι...)
Αν το θελεις καθαρα για 3d πιθανον να σου πεσει μικρη και η 35RA εαν οντως σου βγει πανω απο 6,5 κιλα.......
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 27 Σεπ 2013, 23:35:40 »

Και η Mintor 38 που λέει ο nikpapvolcan είναι πολύ καλή περίπτωση  Thumbs up
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: EXTRA 260 2.00m 27% (HAN 2750) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.265 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.