Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.199 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 02:35:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 02:35:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από dominicm
[Χθες στις 21:13]

από orck
[Χθες στις 21:10]

από orck
[Χθες στις 20:58]

[Χθες στις 20:57]

από dominicm
[Χθες στις 19:52]

από sliver
[Χθες στις 18:17]

από 3DJunk
[Χθες στις 17:21]

από Takis42
[Χθες στις 11:04]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]

[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 22:11:25]

από MKS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:14:32]

από eolos30
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:50:57]

από snoopy
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 11:32:55]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284199
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 18
Συνολικά: 19
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια

Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Εντυπωσιακά βίντεο #2 « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32 33 ... 99  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Εντυπωσιακά βίντεο #2  (Αναγνώστηκε 319317 φορές)
   
Haris Andronis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 183


1st Dream - Minare


Προφίλ
« Απάντηση #435 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 15:28:56 »

Αργύρη συμφωνώ με όλα όσα έγραψες περί ασφαλείας. Θεωρώ όμως ότι δεν κατάλαβες τις συνέποιες των ενεργειών που περιέγραψα.

Με το IDLE CUT OFF η ροπή των 4 κινητήρων και τις ασσύμετρης ώσης παύει και αμέσως επέρχεται διόρθωση της πορείας του αεροπλάνου από
το RUDDER και ευθής αμέσως από τον ριναίο (μόλις αναιρεθεί το up elevator).

Ως εκ τούτου και στο στάδιο 2) που περιγράφω να το έκανε θα γλίτωνε τόσο το μοντέλο όσο και ο κόσμος και σε καμμία περίπτωση δεν διατύπωσα
ότι μπορεί να το φρενάρει την τελευταία στιγμή! Αυτό που θα γινόταν θα ήταν διόρθωση της πορείας απλώς.

Το σχόλιό μου το έγραψα αφενός γιατί πιστεύω ότι χειριστικά στέκει, αφετέρου γιατί η ακύρωση απογείωσης είναι κάτι που διδάχτηκα ως χειριστής αεροσκαφών
αλλά δεν είναι κάτι που διδάσκεται κανείς στον αερομοντελισμό και σκέφτηκα ότι είναι επικοδομητικό για όλους τους φίλους μοντελιστές (αντίστοιχη εκτροπή
μπορεί να συμβεί και σε μονοκινητήριο αεροσκάφος).

Προφανώς δεν είμαι ο Πάππας για να φέρω το αλάθητο τόσο χειριστικά αλλά και πολύ περισσότερο κατασκευαστικά. Θεωρώ όμως ότι το να συμφωνήσουμε ότι πέρα από τα
πολύ σωστά που ανέφερες περι ασφαλείας του χώρου-διοργανωσης, το συγκεκριμένο εκτός από μηχανική αστοχία είναι και χειριστικό λάθος είναι επικοδομητικό και σε καμμία δεν προσβάλλει τον καταξιωμένο αυτόν κύριο.

 Thumbs up
το άτομο
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.050



Προφίλ WWW
« Απάντηση #436 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 18:48:55 »

Φίλε μου Νίκο πιστέυω οτι ανέλυσα κατα την γνώμη μου και πάντα σε πρώτο πρόσωπο αυτά που εγώ πιστέυω γιατί μου αρέσει να είμαι αντικειμενικός και δίκαιος κατα την δικιά μου κρίση!Οπότε δεν θα με παρέσερνε κανένα ινδαλμα όσο και αν συμπαθούσα!Εδικά οταν μιλάμε και για γεγονότα που θα στοίχηζαν ζωές!
Ο Mac δεν είναι συμπαθής μόνο απο εμένα σαν μοντελιστής αλλά και απο χιλάδες άλλους!
Και βέβαια μια τέτοια ατυχία και κακιά στιγμή μπορεί να γκρεμισει τον οποιονδήποτε!Και εμένα και εσένα και οποινδήποτε!
Σεβομαι την άποψη για το ιστορικό του που έχεις και που μπορεί να έχουν και άλλοι, αλλά μπορώ να σου αραδιάσω και εγώ ιστορικά απο επικίνδυνους τύπους που μπροστά τους ο Μac είναι αρνάκι μπαλαρίνα!! όσα θές!Ολα έιναι υποκειμενικά .Οι απόψεις γιαυτό υπάρχουν!
Εγώ με τα δικά μου μάτια το είδα όπως το περιέγραψα παραπάνω!
Εαν δεν το τράβαγε και έπεφτε πάνω στον κόσμο και σκώτωνε καμιά δεκαριά θα λέγαμε γιατί δεν αντέδρασε!Με τίποτα δεν θα είμασταν ευχαριστημένοι,γιατί απλά θα υπήρχαν νεκροί!
Φίλε Χαρη δεν παρεξήγώ ποτέ τίποτα προς θεού!Καταλαβαίνω αυτό που μου περιέγραψες αλλά δυστυχώς ποτέ δεν θα μάθουμε τι θα γινόταν εαν έκανε abort!Μόνο υπόθεσεις ΄μπορούμε να κάνουμε.Υποθέσεις κατα την σεβαστή γνώμη του καθενός!Η δικια μου ηταν η παραπάνω γιατί πιστέυω οτι τόσο βάρος με 70-80 Km και τα μοτέρ να έσβηναν η πορεία δεν θα άλλαζε !Ειναι προφανές οτι ο χώρος ηταν πολύ μικρός για οποιδήποτε αντίδραση σε 4 δευτερόλεπτα!Αυτό ενστικτωδώς κατάλαβε και ο Mac όταν ήταν αργά !Εσυ και πολύ σωστά λές οταν εκπαιδέυτηκες έμαθες την ακύρωση κάτω απο ιδανικές συνθήκες και όχι με κόσμο στα 50 μετρα υπο κλίμακα που είχε για χρόνο αντίδρασης ο Mac ,με γρασίδι ,με πλάγιο, και βέβαια χωρίς όργανα που να σου δείξουν οτι έχασες τον ένα κινητήρα!
Ετσι και γιαυτό τον χαρακτήρησα άτυχο γιατί στον αερομοντελισμό δυστυχώς πρέπει να πετάμε με τις αισθήσεις μας εξ αποστάσεως και με ότι αυτό συνεπάγεται!!YAW-RPM-SPEED-ALTMETER κλπ.
Ρίσκο είναι όλα και εγώ και εσύ ,όταν πετάω φοβάμαι και ο Νίκος επίσης γιατί η αστοχία και η νοητική και μηχανική παραφυλάει παντού!
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.050



Προφίλ WWW
« Απάντηση #437 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 19:59:42 »

Να και ένα απο τον κορυφαίο Ali Machinchy.Αργύρης ο ινδαλματίας  GrinΠλάκα κάνω!
Αυτό είναι όταν το τραβάει ο οργανισμός σου να ρισκάρεις... Grin


Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Wind
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 187



Προφίλ
« Απάντηση #438 στις: Τρίτη, 15 Ιούλ 2014, 23:47:36 »

Φιλε Αργυρη..  παντα σε συμπαθούσα...  απλα  με την πιο πανω απάντηση σου προστέθηκε και ο σεβασμος .  Εσυ και μερικοι αλλοι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριου είσαι η αιτια που συνεχιζω και ασχολουμαι με τα forum.  Εχουν γεμισει με πολυλογάδες "επιστήμονες" που φυσικά η αποψη τους μετράει πανω απ' όλα, ξεχνώντας τι λένε για τις "απόψεις"  Καλη συνεχεια με το αεροπλανακι σου  Wink
Καταγράφηκε

Αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα εκνευριζουν εμας που τα ξερουμε !
( αχ και να ημουν mod αχ..)
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #439 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 01:32:26 »

Αργύρη συμφωνώ με όλα όσα έγραψες περί ασφαλείας. Θεωρώ όμως ότι δεν κατάλαβες τις συνέποιες των ενεργειών που περιέγραψα.

Με το IDLE CUT OFF η ροπή των 4 κινητήρων και τις ασσύμετρης ώσης παύει και αμέσως επέρχεται διόρθωση της πορείας του αεροπλάνου από
το RUDDER και ευθής αμέσως από τον ριναίο (μόλις αναιρεθεί το up elevator).

Ως εκ τούτου και στο στάδιο 2) που περιγράφω να το έκανε θα γλίτωνε τόσο το μοντέλο όσο και ο κόσμος και σε καμμία περίπτωση δεν διατύπωσα
ότι μπορεί να το φρενάρει την τελευταία στιγμή! Αυτό που θα γινόταν θα ήταν διόρθωση της πορείας απλώς.

Το σχόλιό μου το έγραψα αφενός γιατί πιστεύω ότι χειριστικά στέκει, αφετέρου γιατί η ακύρωση απογείωσης είναι κάτι που διδάχτηκα ως χειριστής αεροσκαφών
αλλά δεν είναι κάτι που διδάσκεται κανείς στον αερομοντελισμό και σκέφτηκα ότι είναι επικοδομητικό για όλους τους φίλους μοντελιστές (αντίστοιχη εκτροπή
μπορεί να συμβεί και σε μονοκινητήριο αεροσκάφος).

Προφανώς δεν είμαι ο Πάππας για να φέρω το αλάθητο τόσο χειριστικά αλλά και πολύ περισσότερο κατασκευαστικά. Θεωρώ όμως ότι το να συμφωνήσουμε ότι πέρα από τα
πολύ σωστά που ανέφερες περι ασφαλείας του χώρου-διοργανωσης, το συγκεκριμένο εκτός από μηχανική αστοχία είναι και χειριστικό λάθος είναι επικοδομητικό και σε καμμία δεν προσβάλλει τον καταξιωμένο αυτόν κύριο.

 Thumbs up
το άτομο

Η πιο εμπεριστατομενη και σωστη κατα την γνωμη μου απαντηση. Αν και μαλλον δεν γνωριζομαστε αγαπητε Χαρη σε συγχαιρω διοτι εδωσες την πιο σωστη κατευθυνση σε αυτη την κατρακυλα που εχει περιελθει αυτο το θρεντ. Μου ειναι αδιανοητο να καταλαβω πως ειναι τοσο δυσνοητο το προφανες. Το αεροπλανο του Χοτζες επεσε μεσα στον κοσμο ουτως η αλλως. Ο τυπος οχι απλα δεν το εσωσε αλλα κυριολεκτικα το εριξε μεσα στον κοσμο που ο Θεος εβαλε το χερι του και δεν θρηνησανε θυματα μεσα στην σκηνη που αυτο επεσε.Θα ηθελα να ηξερα αν η γνωμη ολων των υπερασπιστων του Χοτζες θα ηταν η ιδια αν στην σκηνη που επεσε το αεροπλανο του καθονταν οι οικογενειες τους. Ποτε δεν σηκωνεις ενα αεροπλανο που εχει φυγει απο το directional control και κατευθυνεται σε χωρο με θεατες. Παντα ματαιωνεις εγκαιρως. Και ο κυριος αυτος ειχε πολυ χρονο για να ματαιωσει και να πεταξει το αεροπλανο του αργοτερα με ασφαλεια. Ομως δυστυχως πασχει απο αυτο που πασχουν πολλοι μοντελιστες. Δεν εχει good judjment με αποτελεσμα αντι να κανει ματαιωση, να σηκωσει οπως οπως το αεροπλανο του το οποιο εχει ηδη στολαρει φευγοντας απο το ground effect και να πεσει με ακομη μεγαλυτερη ταχυτητα και επικινδυνοτητα στον χωρο των θεατων και συμμετεχοντων. Οπως ολοι ειδαμε το αεροπλανο του επεσε σε χωρο των θεατων, συμμετεχοντων και οχι καπου που δεν θα υπηρχε πιθανοτητα προκλησης ατυχηματος οπως φερειπειν μακρια απο τον χωρο συνεστιασης του event. Τονιζω κατι που ξεφευγει σε ολους οσους δινουν ελαφρα την καρδια αφεση αμαρτιων οτι ο Θεος εβαλε το χερι του και δεν σκοτωσε κανεναν ανθρωπο αυτος ο ανοητος.
Και παλι μπραβο για την εμπεριστατωμενη σου απαντηση. Τα ευχολογια και οι πρωσωπικες αντιπαραθεσεις χωρις αποδειξεις δεν βοηθουν στο να αποφευχθουν αντιστοιχα λαθη στο μελλον.
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 406



Προφίλ
« Απάντηση #440 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 08:39:44 »

Ο ΜΑC είναι ο καλύτερος πιλότος RC που έχω δει. Είναι απλά λίγο ανέμελος. Στο προηγούμενο σόου του έφυγε το φτερό. Ξέχασε να το βιδώσει. Στο invert που έκανε, άπλωσε το σκάφος σαν μερέντα σε ψωμί. Ξέχασε να κάνει down. Σε τούτο έριξε το σκάφος μέσα στους  θεατές. Απλά δεν πρόσεξε ότι ήταν εκεί.
Τι να λέμε πιλοταράς!!! Έχει ρίξει 3 50κιλα B29 και ακόμα δεν έχει σκοτώσει κανέναν. Πιλοταράς σας λέω teasing

ps: Hari 10000 μπράβο για την απάντησή σου. Ευτυχώς υπάρχουν και μερικοί που καταλαβαίνουν τι βλέπουν και τι κάνουν.
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #441 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 10:08:08 »

Εμένα πάντως μου φαίνεται μια πολύ κακή απογείωση ακόμη και για κάποιον που απογειώνει με 3 από τους 4 κινητήρες.
Τραβάει συνέχεια επίμονα up σε σημείο που κολλάει η ουρά στο χόρτο.
Εκεί φαντάζομαι ότι χάνει μέρος της ταχύτητάς του το μοντέλο.
Αμέσως μετά βλέπω τη χαρακτηριστική τροχιά στολαρισμένου μοντέλου.

Επίσης δε φαίνεται να χρησιμοποιεί και πολύ rudder στην απογείωση.

Το μοντέλο θα είχε απογειωθεί κανονικά αν δεν τραβούσε μανιωδώς up και αν ενστικτωδώς διόρθωνε με το rudder στην τροχοδρόμηση.
Καταγράφηκε

Haris Andronis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 183


1st Dream - Minare


Προφίλ
« Απάντηση #442 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 10:48:09 »

Καλημέρα,

σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Εδώ όμως δεν είναι μέρος αντιπαράθεσης αλλά πιστεύω χώρος βελτίωσης για όλους μας. Δεν υπάρχουν υποστηρικτές και fan
αφού όλοι αγαπάμε το ίδιο πράγμα το αεροπλάνο ;-)

Yankos υπάρχει και ένα βίντεο από άλλη οπτική γωνία όπου φαίνεται τερματισμένο δεξί RUdder από πολύ νωρίς... Κρίνοντας και από αυτό διατύπωσα την παραπάνω
άποψη

Εκπληκτικό το τελευταίο βίντεο του Αργύρη !!!

 Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.050



Προφίλ WWW
« Απάντηση #443 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 12:38:54 »

Φίλε Wind ευχαριστώ για την συμπάθεια αλλά δεν εχω καμιά διαφωνία με τα παιδιά και σεβομαι και εκτιμώ την κάθε αποψη!Εξαλου τους ξερω και προσωπικά !Δεν έχω λόγο να απολογηθώ γιατί εγω και άλλοι πολλοι ξερουν τον Mac Hodges χρόνια και τυχαίνει να παρακολουθούν τις πτήσεις του.Ουτε θα απολόγηθώ εαν του έχει φύγει ενα φτερό και ότι άλλο στα 20 χρόνια που πετάει το β-29.Το ίδιο και για τον Ali Machinchy και οποιδήποτε άλλο παγκοσμίος γνωστό!
 Και ξαναείπα και πιο πάνω οτι πιστέυω οτι ανέλυσα κατα την γνώμη μου και πάντα σε πρώτο πρόσωπο αυτά που εγώ πιστέυω γιατί μου αρέσει να είμαι αντικειμενικός και δίκαιος κατα την δικιά μου κρίση!Οπότε δεν θα με παρέσερνε κανένα ινδαλμα όσο και αν συμπαθούσα!Εδικά οταν μιλάμε και για γεγονότα που θα στοίχηζαν ζωές!
Φίλε Τρύφωνάκο και Γιαννάκη αν και θα τα πούμε και απο κοντά αναλυτικά καταρχήν δεν ξέρω εαν είδατε οτι εγώ εβαλα τα βιντεάκια στο thread για να μαθουμε  τα γεγονότα και να μας μείνει κάτι απο όλο αυτό το ατυχές περιστατικό!Επίσης το άνοιξα και στο rcuniverse !http://www.rcuniverse.com/forum/rc-jets-120/11601257-mac-hodges-b29-crush.htmlΟπότε για συγκάλυψη του ινδαλματός μου δεν μπορώ να κατηγορηθώ! Grin
Καταρχήν επίσης είναι μεγάλη τύχη να μιλάμε μεταξύ μας κατω απο συνθήκες που ευτυχώς δεν υπήρξαν θύματα και το γράφω και πιο πάνω, γιατί τότε απλά δέν θα μιλάγαμε απο την στεναχώρια μας.
Η διαφορά μας μάλλον είναι ότι για μένα μου είναι δυσνόητο σε 4 δευτερόλεπτα να κάνει abort, ενώ εσείς οτι μπορούσε!Απόψεις είναι αυτές τί να κάνουμε!Και στη μία και στην άλλη νεκρούς θα είχαμε!Και το λέω αυτό γιατί οι ευθύνες του Μac και των διοργανωτών ξεκινάνε πόλύ πρίν, και αυτά τα γράφω και παραπάνω αλλά μάλλον δέν τα διαβάσατε!
Μην πάμε στις οριακές στιγμές τις ενστικτώδους αντίδρασης του Mac .Θα μπορουσε να έχει ένα συγχρονίζερ και το είπα και πιο πάνω , απαράδεκτο αλλά μάλλον ούτε αυτό το διβάσαμε.Θα μπορούσε να μην εχει γίνει τίποτα απο αυτά  εαν είχε γκαζώσει και είχε διαπιστώσει οτι ο Νο 1 έχει πρόβλημα.Λένε οτι είχε πάει λάδι απο το σμοκε στο καλώδιο του γκαζιού, λενε οτι έπαιζε αλλά εκείνη την στιγμή δεν!
Εάν βρώ βίντεο που να δείχνει οτι δέν έκανε τέστ στους κινητήρες θα το βγάλω , και θα είναι άλλη μια αδικαιολόγητη παράληψη!Παρόλα αυτά τέτοιες παραλήψεις γίνονταν και θα γίνονται.
Και licence να έχει κάποιος δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια επιτροπή της ΑΜΑ σε τέτοια event που να εποπτέυει  ακόμα κάποια πράγματα παραπάνω!
Οι ευθύνες τις διοργάνωσης επίσης δεν είναι και αυτές πολυ μεγάλες υπαίτιες του συμβάντος? αυτό το διαβάσαμε παραπάνω?Η ζωή έχει την ίδια αξία και στα event και στα μοντελοδρόμια!
Πιστέυω λοιπόν κατα την γνώμη μου πάντα, πως τα παραπάνω είναι δυσνόητα οταν δεν σεβόμαστε την άποψη του φίλου μας!Εγω την δική σας την σέβομαι  
Η κατρακύλα στο thread έρχετε όταν δεν σεβόμαστε τις απόψεις και όχι όταν λέμε τις απόψεις μας με ταπεινότητα!Δεν προσπάθησα να σας πείσω με το ζόρι οτι σε 4 δευτερόλεπτα ενστυκτωδώς αντέδρασε έτσι όπως αντέδρασε!
Επίσης κατρακύλα στο εντπωσιακά βιντεο 1 και ενυπωσιακά βίντεο 2 δέν εχω δει τόσα χρόνια που βάζουμε κορυφαία βιντεάκια , αλλιώς δεν θα είχαν 150.000 views και 42,500 σε 10 μήνες !
Αυτά φιλαράκια τα λέμε και άμα μάθω κάτι άλλο θα το ανεβάσω! Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 12:58:44 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #444 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 13:59:46 »

Αγαπητε Αργυρη μην βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα φιλε μου. Η κατρακυλα προερχεται απο ολους οσους μπαινουν με σκοπο να πουν μια "εξυπναδσ" χωρις αντικρυσμα στο συγκεκριμμενο αντικειμενο του στυλ φουταμπα, σπεκτρουμ κτλ. Αντι να παραθεσουν μια υποκειμενικη αποψη. Νομιζω να σου λυθηκε η απορια γι αυτο.

Οσον αφορα την διαφορετικη αποψη που εχουμε εμεις για το συμβαν ενα εχω να σου πω φιλε μου. Στα 4 δευτερολεπτα οχι μονο abort μπορουσε να κανει αλλα και να το ισιωσει θα μπορουσε αν εκοβε τους κινητηρες και αφηνε τον μπροστινο τροχο να το στριψει, ακομα και αν αυτο θα σημαινε ζημια στον ρηναιο τροχο του τουλαχιστον δεν θα επεφτε στο κοσμο. Νομιζω οτι αφου με ξερεις θα πρεπει να σεβαστεις την αποψη μου μιας και ειμαι ενας μοντελιστης ο οποιος πεταει και ο οποιος μπροστα σου εχει δειξει πως ανταποκρινεται σε πολλες δυσκολιες που μου ειχαν συμβει πετωντας πολυ δυστροπα μοντελα.

Ακομα και αν δεν το δεχεσαι αυτο δεξου το εξης προφανες:
Στις πτησεις τον αεροπλανων η ματαιωση απογειωσης γινεται επειδη το περιβαλον η η πτηση ξεφευγει τροπον τινα απο τις παραμετρους ασφαλειας. Και οχι απλα για να γινει. Αυτο που θα επρεπε πρακτικα να γινει οτανολα βαινουν καλως ειναι η απογειωση και οχι η ματαιωση. Οποτε δεν συμφωνω σε αυτα που περιεγραψες στον κυριο Χαρη Ανδρωνη, ο οποιος χρησιμοποιωντας απλη γλωσσα εξηγησε πως η ματαιωση θα οδηγουσε τα πραγματα στην ηρεμια και οχι σε θανατους οπως εσυ ανεφερες.
Σημειωτεον οτι και για να κανει καποιος ματαιωση θα πρεπει επισης να ξερει να την κανει και να μην ψαχνει τελευταια στιγμη να βρει πως θα την κανει στο ιντερνετ.

Και για να εκλαικευσουμε την διαδικασια σου αναφερω τα εξης που ειχε ο Χοτζες πριν κανει την επιλογη της απογειωσης που πιστευεις οτι ηταν η σωστη αποφαση:

Ειχε ξεφυγει απο το directional control και εβλεπε απο την αρχη οτι πηγαινε προς την μερια των θεατων. ( Αυτο για εναν αεροπορο σημαινει απο μονο του ματαιωση, γιατι το αεροπλανο δεν πεταει μονο του.)

Ειχε εναν κινητηρα μειον αρα καταφανως μικροτερη ταχυτητα απογειωσης ( αυτο για εναναεροπορο ειναι επισης ματαιωση, αν το αεροπλανο τουδεν πιασει την μαξιμουμ ταχυτητα απογιωσης).

Ειχε προβλημα ελεγχου κατευθυνσης λογω ασυμετρης ωσης, και μικροτερης ισχυος λογω του προβληματικου κινητηρα, αρα συνεπαγεται παραυτα οτι ειχε μικροτερη ταχυτητα απογειωσης ( αυτο για εναν αεροπορο συνεπαγεται ματαιωση)

Οταν εχεις μικροτερη ταχυτητα απογειωσης και προβλημα σταθεροτητας στην διευθυνση του αεροπλανου σου τοτε θα πρεπει να εισαι τρελος το λιγοτερο η αδαης αν πιστευεις οτι το προβλημα που εχεις θα λυθει αν επιχειρησεις απογειωση που συνεπαγεται και αυξηση της γωνιας προσβολης μαζι με τα αλλα προβληματα που εχεις. Τοτε αν κανεις την επιλογη της απογειωσης εχεις αυτο που ειχε και ο Χοτζες - ενα μεγαλειωδες στολ και πτωση στο χωρο των θεατων.  Αυξηση της γωνιας προσβολης σημαινει και αυξηση της ταχυτητας, οσο αυξανεις την γωνια προσβολης τοσο αυξανεις και την ταχυτητα αλλιως στολαρεις. Αυτο δεν το λεω εγω αλλα τα βιβλια τεχνκης πτησεων που και ο Χοτζες θα επρεπε να εχει συμβουλευτει πριν ξεκινησει τις πτησεις με αυτο το θηριοτων 50 κιλων.

Σε συμβουλευω λοιπον φιλε μου να κρινεις αμεροληπτα χρησιμοποιοντας τους κανονες της φυσικης και της αεροδυναμικης και να επισημαινεις το χειριστικο λαθος οπου αυτο υφισταται.
Και εγω συμπαθω τον Χοτζες αλλα η εμπειρια μου στο χομπι μου επτρεπει να διαφωνησω με την αποψη σου στο συγκεκριμμενο θεμα.

Θα χαρω να τα πουμε και απο κοντα οποτε αυτο καταστει δυνατο.

Καλη συνεχεια
Τρυφωνας
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.050



Προφίλ WWW
« Απάντηση #445 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 15:00:54 »

Φίλε Τρύφωνα σεβαστή η άποψη σου και το έγραψα προκαταβολικά! Thumbs upΕγώ πρότεινα να μετρήσει κανείς στο βίντεο τα δευτερόλεπτα και να δεί τα εξής,,,Ενα δευτερόλεπτο χώνει γκάζια στα δύο τον τραβάει η ροπή που επισημένω ,είναι ροπή απο 4 κινητήρες ,170cc και που τον τραβάνε σε κάθε απογείωση και όχι μόνο σε αυτή την πτήση , δηλαδή ενα γνωστο και αναμενόμενο φαινόμενο ροπής το οποίο όταν έβαλε την απαραίτητη διόρθωση ,(και την έβαλε άμεσα) είναι εμφανέστατο το μοντέλο δέν υπάκουσε λόγο του Νο 1 που έν αγνοία του Mac δεν υπήρχε!!!Στα άλλα δύο δευτερόλεπτα και κάτσε μέτρατα πίστευε οτι θα ισιώσει και ενστηκτωδώς έκανε οτι έκανε!Στην πιο πάνω περιγραφή σας την ετσι και αλλίως υπαρκτή ροπή όλων των μοντέλων δεν του την δικαιολογήτε σαν αίσθηση νορμαλ στα πρώτα δευτερόλεπτα και ειδικά σε αυτό το μοντέλο που έχει 4 κινητήρες 170cc και λέτε οτι έιχε χρόνο να κάνει abort στα άλλα δύο την στιγμή που στα δύο πρώτα δευτ, είχε κάνει ότι θα έκανε ο οποισδήποτε δηλ rudder δεξιά!Οκ!Και πάλι σεβαστό!Δεν χαλάω χατήρια! Wink Thumbs up
Επίσης με γνωρίζεις σαν χαρακτήρα οτι αν έβαζα καποια άποψη , θα την έβαζα πάντα αμερόλυπτα και με τους κανονες τις φυσικής και όχι για να δικαιολογήσω κάτι!Αυτά τα έγραψα και πιο πάνω!
Είσαι εξυπνο παιδί και πιστέυω πως δέν σου πήρε πολύ χρόνο να καταλάβεις τα δύο μηνήματα που μου αναφέρεις οτι είχαν κάτι δυσνόητο η ήταν πλάκα.Το δυσνόητο ηταν για μένα και γιαυτό απάντησες στον φίλο μου τον Χάρη!
Ετσι και αλλίως θα τα πούμε και απο κοντά και μπορείς να με δείρεις κιόλας! GrinΠλάκα κάνω! Grin Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 16:35:03 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #446 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 15:48:37 »

Ρε μπαγασα Αργυρη σε γουσταρω γιατι εισαι καλο παιδι. Οταν ερθει η ωρα να πεταξουμε παρεα εχω ολη την καλη διαθεση να σου δειξω ολα οσα σου αναφερω στην πραξη και οχι με λογια.
Οσον αφορα τον Χαρη Ανδρωνη διαβαζοντας προσεκτικα αυτα που γραφει, καταλαβαινω αμεσως οτι ο ανθρωπος δεν ειναι ενα αβαταρ κρυμμενο πισω απο ενα πληκτρολογιο οπως πολλοι εδω μεσα, και απο τις πληροφοριες που δινει στα ποστ του πρεπει να ειναι και καλος χειριστης αερομοντελων. Επισης μου φαινεται παραξενο οτι πιστευεις με τοση σιγουρια οτι 2 δευτερολεπτα δεν φτανουν για να αλλαξει η κατευθυνση του αεροπλανου. Φιλε οποτε θελεις θα σου αποδειξω το αντιθετο. Αρκει να θελεις να το δεις. 2 ταυτοχρονες κινησεις στα στικ θα εκαναν την διαφορα. Iddle cutoff & down elevator με το rudder δεξια και θα εβλεπες το αεροπλανο του Χοτζες να μουριαζει και να κοβει ταχυτητα πηγαινοντας συγχρονως και δεξια παραλληλα πλεον με το διχτυ προστασιας.  Αυτο θα ηταν ματαιωση πουμπορει να εβγαζε προβλημα μονο στον ρηναιο που θα δεχοταν και την μεγαλυτερη πιεση στιγμιαια. Οχι ομως θανατους κτλ οπως πιστευεις εσφαλμενα. Αν δεν με πιστευεις ελα στον Μαραθωνα στο μοντελοδρομιο να στο δειξω πως γινεται. Η ματαιωση ειναι μια κατασταση που πρεπει να γνωριζουμε οπως και η απογειωση και προσγειωση, και οι χρησεις των υπεραντωτικων διαταξεων κτλ.
Φιλε ο Μακ εκανε ανοησια και ο Θεος εβαλε το χερι του και δεν ειχαν θυματα. Δυστυχως θα συμφωνησω με τον Χαρη και τον Νικο Κιορογλου. Ο τυπος θα πρεπει να μην ξανασυμμετασχει σε event διοτι ειναι αμελης και δεν εχει good judgment. O Machinchi ειναι απιστευτος χερας σε σχεση με τον Χοτζες, η μερα με την νυχτα. Ο Χοτζες ειχε χρονο να ματαιωσει και τα σκ@τωσε ενω ο Αλι εσωσε ενα αεροπλανο που βρηκε στο εδαφος ( απο βλακεια του μεν) αλλα χειριστικα το εσωσε δε. Καμμια σχεση ποιοτητας των δυο χειριστων. Και οποως θα ελεγε ο Μογγολος ο ενας ειναι καγκουρας και ο αλλος ειναι χειρισταρας.
Αυτα φιλε, παρε τον Παντελη και ελατε για πτησουλα Μαραθωνα οποτε γουσταρετε.
Τρυφωνας
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #447 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 16:43:14 »

Θα συμφωνησω με Τρυφωνα, Νικο και Χαρη. Ο τυπος μπορουσε να κανει πολλα σ αυτα τα 4 δευτερολεπτα. Νομιζω κι εγω πως ειναι ανεπαρκης να πεταει τετοια μοντελα σε τετοια event.
Καταγράφηκε

ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.050



Προφίλ WWW
« Απάντηση #448 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 18:43:51 »

Φίλε Τρύφωνα αν και δεν πήρα απάντηση για όλα τα άλλα που έγραψα θα υποθέσω οτι τα διαβάσατε!
Οσο αναφορά για την πρόσκληση ευχαριστώ.Βεβαια οσο αναφορά τα μαθήματα ,ειμαι σε μιά ηλικία που δέν αφομοιώνω ευκολα μαθήματα και τεχνικές πολύπλοκες! Ξέρω τα πολύ βασικά και μπορεί να μου κάψουν τον εγκέφαλο! Grin Thumbs upΕκτός αυτού θα ηταν άδικο να μην καναμε την αναπαράσταση με ενα αντίστοιχο μοντέλο και ένα αντίστοιχο περιβάλον, γιατί απλά είναι η μέρα με την νύχτα! με ενα απλο μοντέλο και του χώρους που έχουμε! Thumbs up GrinΘα ήταν αδικο για τις αδράνειες!
Ο Ali Machinchy συμφωνώ είναι μακράν ο καλύτερος πιλότος και τον έχω σαν ινδαλμα ουυπς ως την επόμενη φορά που δέν θα είναι τόσο τυχερός και ικανός να αντιληφθεί κάτι που θα του φέρει η τύχη!Τύχη, γιατί αποκλείεται να ξυπνήσει ένα πρωί και να ξέρει τι θα του τύχει! Wink
Χαίρομαι που κατάλαβες την διαφορά μας και ελπίζω να μην συναντήσεις ,συντήσεται,συναντήσουμε τέτοια δηλήματα! Wink και να τα αναλύουμε εκ του ασφαλούς!
Φιλιά και τα λέμε!
 
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #449 στις: Τετάρτη, 16 Ιούλ 2014, 19:52:52 »

Φιλε Αργυρη

Σε κανενα απο τα ποστ μου δεν σου ειπα οτι θα σου κανω μαθημα. Αντιθετα ειπα οτι θα σου αποδειξω τα λεγομενα μου κανοντας ματαιωση μπροστα σου για να πειστεις.

Η πτηση ενος αεροπλανου ειναι απο την φυση της πολυπλοκη. Η τεχνικη επισης. Ο εγωισμος παει περιπατο αν συμβει κατι και βγει καποιος κοντος - βλεπε Χοτζες.

Το αρχαιο ρητο που με αντιπροσωπευει πληρως ειναι το " γηρασκω αει διδασκομενος" και αυτο θα πρεπει να ειναι το ρητο ολων οσων θεωρουν οτι εχουν ακομα πολλα να μαθουν, σε ολους τους τομεις.

Η πτηση δεν ειναι τυχη. Ειναι γνωση, επιλογη, και σιγουρα οταν καποιος κανει μια καγκουρια  συνειδησητης καγκουριας. Δεν θα πρεπει ΤΟΤΕ δηλαδη μετα την καγκουρια του καθε Χοτζες να παμε να βρουμε εξιλαστηρια θυματα τους διοργανωτες της εκδηλωσης και να τους κατηγορουμε για ελειψη μετρων ασφαλειας! Αυτο ειναι το λιγοτερο υποκρισια και μονο. Γιατι ο Χοτζες δεν αρνηθηκε να πεταξει το αεροπλανο του τοτε πριν το συμβαν και να θεσει θεμα ασφαλειας πτησεων;;;

Ο νομος σοφα διεθνως προβλεπει και για καθε πτωση αεροπλανου η μοντελου θεωρει ως κυριο υπευθυνο τον χειριστη. Και καλα κανει. Γιατι ολοι οι χειριστες δεν ειναι το ιδιο.

Αυτα τα παραπανω ειναι για απαντηση ως προς το σκελος που θεωρησες οτι δεν ειχα απαντησει. Μην το παιρνεις προσωπικα, ολα αυτα τα γραφω για να βγει κατι καλο στο τελος σε ολους οσους θελουν να δουν την αιτια και οχι την τυχη η την ατυχια. Γιατι παρολη την ανοησια του, ο Χοτζες ηταν πολυ τυχερος διοτι εκει που επεσε το αεροπλανο του σε αλλο χρονο θα ειχε νεκρους. 
Ενω αν ειχε ματαιωσει η καλυτερα αν ηξερε να κανει ματαιωση θα ειχε αλλαξει την τυχη του με την ικανοτητα του αυτη.

Οσων αφορα αυτο που ειπες για τις αδρανειες ενα εχω να σου πω.

Προσωπικα εχω κανει πολλες ματαιωσεις τοσοσε απογειωσεις οσο και σε προσγειωσεις οταν κατι δεν μου καθοταν καλα. Και αυτα οχι μονο στα αερομοντρλα αλλα και σε 1:1 αεροπλανα, το τελευταιο το αναφερω για να σου φυγει και η σκεψη οτι δεν εχω λαβει υποψην μου τις "αδρανειες" που μου υπεδειξες.
Η απαντηση μου αυτη ειναι και η τελευταια στο θεμα. Τωρα οποιος καταλαβε, καταλαβε.
Καλο βραδυ
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32 33 ... 99  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Εντυπωσιακά βίντεο #2 « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.218 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.