Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:24:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:24:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 100
    Συνολικά: 100
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 13     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF  (Αναγνώστηκε 39970 φορές)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #60 στις: Τετάρτη, 18 Σεπ 2013, 14:40:37 »

    απο βάρος δεν έχεις πρόβλημα θα το χρειαστείς για να ζυγίσεις, εγώ εαν θυμάμαι καλά, ήθελα επιπλέον βάρος γύρω στα 600 γραμμάρια για να ζυγίσω το ίδιο μοντέλο με dle 30cc και ζύγισμα στο 1/4 του πλάτους του φτερού στο σημείο επαφής του με την άτρακτο.
    Καταγράφηκε
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #61 στις: Τετάρτη, 18 Σεπ 2013, 23:52:37 »

    Χάρη καλησπέρα και από μένα ξανά! Για το βάρος σίγουρα δε θα σου είναι πρόβλημα σε warbird, τώρα όσον αφορά το μέγεθος σχεδόν σε όλα τα warbird αυτού του μεγέθους θα μπεί μέσα στο cowl. Εκείνο που θα με απασχολούσε είναι η απόσταση της έλικας από το firewall και εκεί ίσως να έχεις πρόβλημα με την εξάτμιση τύπου pitts που θέλει περισσότερο χώρο πίσω από τον κινητήρα αλλά θα σε βολέψει πολύ καλά η εργοστασιακή. Τέλος από όσα warbird έχω δει (κυρίως στο internet) μπορεί να χρειαστεί να ανοίξεις τρύπα στο cowl για να βγεί το καρμπ. Αυτό όμως μπορεί να σε βοηθήσει και για την πρόσβαση στο τσοκ του ώστε να μη χρειαστούν ντίζες ή σέρβο. Είναι πολύ σημαντικό για να μην ταλαιπωρηθείς με την εκκίνηση να τραβήξει καύσιμο στο καρμπ. Επίσης αν έχεις μια πιο ισχυρή μίζα θα σε βοηθούσε να τη βάλεις με αυτή σα να ήταν glow. Όταν ήθελα να τη βάζω με το χέρι μπρος απευφευγα στο αεροπλάνο που την είχα να είχα βαλβίδα ανεφοδιασμού για να μην καθυστερεί να τραβήξει καύσιμο μέχρι τον κινητήρα (σε οποιονδήποτε κινητήρα βενζίνης). Προτιμούσα να έβαζα ένα απλό Τ όσο γίνεται πιο κοντά στον κινητήρα και να τραβούσα ένα σωληνάκι κάτω από το cowl για ανεφοδιασμό το οποίο μετά να το τάπωνα. Με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά ήδη γεμίζεις το σωληνάκι τροφοδοσίας από τη στιγμή του ανεφοδιασμού και μάλιστα όσο γίνεται πιο κοντά στο καρμπ!!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #62 στις: Τετάρτη, 18 Σεπ 2013, 23:58:35 »

    Καλημέρα, επειδή έχω αρκετούς διακόπτες heavy duty αλλά και σέρβο θα ήθελα να φτιάξω ένα kill switch για την Zenoah όπως αυτό στην φωτό, αλλά διακόπτη με έλασμα που μπορώ να βρώ και κάνει ο οποιοσδήποτε ή χρειάζεται κάποιος συγκεκριμένος?

    Xαρη καλημερα εγω εχω βαλει  αυτον τον διακοπτη ακριβως και τον ανοιγοκλεινω με το αυτακι του σερβο.Τι ακριβως θες να κανεις?
    Αν θες να σου στειλω φωτο να δεις πες μου!
    Από ότι μίλησα με τον Χάρη τον θέλει για να σβήνει τον κινητήρα...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    har28
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 223



    « Απάντηση #63 στις: Πέμπτη, 19 Σεπ 2013, 00:02:10 »

    Χάρη καλησπέρα και από μένα ξανά! Για το βάρος σίγουρα δε θα σου είναι πρόβλημα σε warbird, τώρα όσον αφορά το μέγεθος σχεδόν σε όλα τα warbird αυτού του μεγέθους θα μπεί μέσα στο cowl. Εκείνο που θα με απασχολούσε είναι η απόσταση της έλικας από το firewall και εκεί ίσως να έχεις πρόβλημα με την εξάτμιση τύπου pitts που θέλει περισσότερο χώρο πίσω από τον κινητήρα αλλά θα σε βολέψει πολύ καλά η εργοστασιακή. Τέλος από όσα warbird έχω δει (κυρίως στο internet) μπορεί να χρειαστεί να ανοίξεις τρύπα στο cowl για να βγεί το καρμπ. Αυτό όμως μπορεί να σε βοηθήσει και για την πρόσβαση στο τσοκ του ώστε να μη χρειαστούν ντίζες ή σέρβο. Είναι πολύ σημαντικό για να μην ταλαιπωρηθείς με την εκκίνηση να τραβήξει καύσιμο στο καρμπ. Επίσης αν έχεις μια πιο ισχυρή μίζα θα σε βοηθούσε να τη βάλεις με αυτή σα να ήταν glow. Όταν ήθελα να τη βάζω με το χέρι μπρος απευφευγα στο αεροπλάνο που την είχα να είχα βαλβίδα ανεφοδιασμού για να μην καθυστερεί να τραβήξει καύσιμο μέχρι τον κινητήρα (σε οποιονδήποτε κινητήρα βενζίνης). Προτιμούσα να έβαζα ένα απλό Τ όσο γίνεται πιο κοντά στον κινητήρα και να τραβούσα ένα σωληνάκι κάτω από το cowl για ανεφοδιασμό το οποίο μετά να το τάπωνα. Με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά ήδη γεμίζεις το σωληνάκι τροφοδοσίας από τη στιγμή του ανεφοδιασμού και μάλιστα όσο γίνεται πιο κοντά στο καρμπ!!!

    Καλησπέρα Παναγιώτη ευχαριστώ για την συμβουλή, νομίζω ότι δεν θα έχω πρόβλημα με το βάρος. Τώρα για την απόσταση της έλικας θα το δω στην πορεία μόλις έρθει το αεροπλάνο, εάν δεν βάλω καθόλου το τσοκ θα έχω κάποιο πρόβλημα με την λειτουργία του κινητήρα? Δεν σκοπεύω να βάλω βαλβίδα ανεφοδιασμού απλά ένα ταφ με τάπα!
    Καταγράφηκε

    ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #64 στις: Πέμπτη, 19 Σεπ 2013, 00:02:32 »


    Αν θες να πας σε digital και να μην ξοδέψεις πολλά σου συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτά http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXNRT1&P=SM
    Τα έχω βάλει σε πολλά μοντέλα, και τα πολύ δυνατά τις σειράς σε 100άρι ακροβατικό και δουλεύουν άψογα. Δεν τα γνώριζα μέχρι που τα διάβασα σε αρκετά φόρουμ Αμερικάνικα και είδα ότι τα εμπιστεύονται. Αν δεν κάνω λάθος είναι από εργοστάσιο της Hitec
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #65 στις: Πέμπτη, 19 Σεπ 2013, 00:10:15 »

    Με τη λειτουργία του κινητήρα ΚΑΜΙΑ!! Έτσι κι αλλιώς παραμένει τελείως ανοιχτό όταν δουλεύεις τον κινητήρα (και γι αυτό δεν το χρειαζόμουν και το έβγαλα). Θα πρέπει όμως με κλειστή ανάφλεξη (εννοώ γειωμένο το πηνίο από τον διακόπτη που θα βάλεις) να κλείνεις με το δάχτυλό σου το καρμπ, αν έχεις επαφή και να γυρνάς την έλικα μερικές φορές ώστε να τραβήξει καύσιμο. Ο λόγος που σου λέω να έχεις κλειστή ανάφλεξη είναι προφανώς για να μην πάρει μπρος και έχεις τα χέρια σου κοντά στη μηχανή κλείνωντας το καρμπ. Από τη στιγμή που θα φέρει καύσιμο στο καρμπ δε θέλει πάνω από 2-3 χεριές για να πάρει μπρος. Το Τ είναι η καλύτερη λύση αλλά βάλτο πολύ κοντά στο καρμπ για να βοηθήσει ακόμα περισσότερο. Αν χρησιμοποιήσεις δυνατή μίζα δε χρειάζεται να κλείνεις το καρμπ μέχρι να τραβήξει καύσιμο αλλά θα τραβήξει έτσι κι αλλιώς γρήγορα αφού τη δίνεις πολλές στροφές. Μη σε ανησυχεί όμως και μη σου φαίνονται όλα βουνό γιατί αν πάρει την πρώτη φορά της μέρας μπρος και ήδη έχει "ποτιστεί" που λέμε τότε τις επόμενες δεν θα προλαβαίνεις να τη γυρίσεις καλά καλά...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    har28
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 223



    « Απάντηση #66 στις: Πέμπτη, 19 Σεπ 2013, 00:15:36 »

    Με τη λειτουργία του κινητήρα ΚΑΜΙΑ!! Έτσι κι αλλιώς παραμένει τελείως ανοιχτό όταν δουλεύεις τον κινητήρα (και γι αυτό δεν το χρειαζόμουν και το έβγαλα). Θα πρέπει όμως με κλειστή ανάφλεξη (εννοώ γειωμένο το πηνίο από τον διακόπτη που θα βάλεις) να κλείνεις με το δάχτυλό σου το καρμπ, αν έχεις επαφή και να γυρνάς την έλικα μερικές φορές ώστε να τραβήξει καύσιμο. Ο λόγος που σου λέω να έχεις κλειστή ανάφλεξη είναι προφανώς για να μην πάρει μπρος και έχεις τα χέρια σου κοντά στη μηχανή κλείνωντας το καρμπ. Από τη στιγμή που θα φέρει καύσιμο στο καρμπ δε θέλει πάνω από 2-3 χεριές για να πάρει μπρος. Το Τ είναι η καλύτερη λύση αλλά βάλτο πολύ κοντά στο καρμπ για να βοηθήσει ακόμα περισσότερο. Αν χρησιμοποιήσεις δυνατή μίζα δε χρειάζεται να κλείνεις το καρμπ μέχρι να τραβήξει καύσιμο αλλά θα τραβήξει έτσι κι αλλιώς γρήγορα αφού τη δίνεις πολλές στροφές. Μη σε ανησυχεί όμως και μη σου φαίνονται όλα βουνό γιατί αν πάρει την πρώτη φορά της μέρας μπρος και ήδη έχει "ποτιστεί" που λέμε τότε τις επόμενες δεν θα προλαβαίνεις να τη γυρίσεις καλά καλά...
    'Εχεις δίκιο φίλε Παναγιώτη αλλά βλέπεις είναι ο πρώτος κινητήρας βενζίνης που απέκτησα και δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα. Που θα πάει όμως θα τα καταφέρω! Νομίζω ότι η μίζα που έχω δεν είναι και τόσο δυνατή για να γυρίσει την 38άρα zenoah οπότε μάλλον δεν θα το αποφύγω το τσοκ, θα την δοκιμάσω βέβαια και θα δούμε!
    Καταγράφηκε

    ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
    har28
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 223



    « Απάντηση #67 στις: Πέμπτη, 19 Σεπ 2013, 20:04:06 »

    Μετά από επικοινωνία με τον Κο Γιάννη Diamond models μου είπε ότι τελικά δεν θα το φέρει το μοντέλο, μου είπε ότι του ακύρωσε ο κατασκευαστής κάποια μοντέλα και μέσα σε αυτά ήταν και τα 2 focke wulf που είχε παραγγείλει!!!!!! Τώρα λοιπόν τι κάνουμε?Huh Τι κάνουμε που εγώ περιμένω το συγκεκριμένο μοντέλο πριν απ' το καλοκαίρι?Huh? Να τα βράσω εγώ τα Distribution rights!!!!
    Καταγράφηκε

    ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #68 στις: Πέμπτη, 19 Σεπ 2013, 23:32:06 »

    ...Τώρα λοιπόν τι κάνουμε?Huh ...

    Διαλέγουμε μια σταθερή αξία: http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=140

    ή κάτι όμορφο: http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=139

    ή κάτι πιο σπάνιο (και γλυτώνουμε και τα retracts) : http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=2323

    (Είναι όλα radial για να χωράει η Zenoah)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    har28
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 223



    « Απάντηση #69 στις: Παρασκευή, 20 Σεπ 2013, 00:05:34 »

    ...Τώρα λοιπόν τι κάνουμε?Huh ...

    Διαλέγουμε μια σταθερή αξία: http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=140

    ή κάτι όμορφο: http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=139

    ή κάτι πιο σπάνιο (και γλυτώνουμε και τα retracts) : http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=2323

    (Είναι όλα radial για να χωράει η Zenoah)

    Υπάρχουν επιλογές δεν λέω αλλά πρέπει να σου αρέσουν όμως, βλέπεις για να μαζέψω τα χρήματα για το συγκεκριμένο project δυσκολεύτηκα πάρα πάρα πολύ και ήλπιζα να πάρω επιτέλους αυτό που μου αρέσει χωρίς συμβιβασμούς! Τώρα πλέον έχω ξενερώσει αρκετά και δεν ξέρω τι να κάνω!
    Καταγράφηκε

    ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #70 στις: Παρασκευή, 20 Σεπ 2013, 07:03:04 »

    Έτσι είναι, άμα σε πιάσει το μικρόβιο της Luftwaffe κολλάς

    Εχω 3 Bf-109 και 1 FW-190, o φίλος DGiatr 2 Bf-109, 1 δικινητήριο Bf-110, 1 Fw-190, o άλλος φίλος kos_kakos 1 FW-190

    Άσε είμαστε για δέσιμο ...
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Nikos Samprakos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63



    « Απάντηση #71 στις: Παρασκευή, 20 Σεπ 2013, 09:01:18 »

    Χάρη Καλημέρα,
    Μήπως με την απάντηση του diamond, περι μη διαθεσιμότητας, μπορείς να το πάρεις από αλλόυ??? Με την έννοια ότι διακαιώματα διανομής υπάρχουν σε συνδιασμό και με την δυνατότητα-ικανότητα διανομής. Θέλω να πώ προώθησε στον ξένο την επικοινωνία σου με τον τοπικό"διανεμητή" και απαίτησε την αποστολή με κοινοποίηση και στην επίσημη σελίδα του ESM Thumbs up Θεωρώ ότι πρέπει να βοηθήσει και το τοπικό κατάστημα

    Φιλιά θα τα πόυμε από Δευτέρα από ότι κατάλαβα έχουμε run-up μπροστά μας Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε
    har28
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 223



    « Απάντηση #72 στις: Παρασκευή, 20 Σεπ 2013, 09:19:22 »

    Χάρη Καλημέρα,
    Μήπως με την απάντηση του diamond, περι μη διαθεσιμότητας, μπορείς να το πάρεις από αλλόυ??? Με την έννοια ότι διακαιώματα διανομής υπάρχουν σε συνδιασμό και με την δυνατότητα-ικανότητα διανομής. Θέλω να πώ προώθησε στον ξένο την επικοινωνία σου με τον τοπικό"διανεμητή" και απαίτησε την αποστολή με κοινοποίηση και στην επίσημη σελίδα του ESM Thumbs up Θεωρώ ότι πρέπει να βοηθήσει και το τοπικό κατάστημα

    Φιλιά θα τα πόυμε από Δευτέρα από ότι κατάλαβα έχουμε run-up μπροστά μας Στριφογύρισμα ματιών

    Νίκο καλημέρα μόλις έστειλα ένα μήνυμα σε ένα άλλο κατάστημα με την επικοινωνία μου με τον εισαγωγέα και τώρα ετοιμάζομαι να το προωθήσω και στην ίδια την εταιρία (ESM), οπότε περιμένουμε την απάντηση 
    Καταγράφηκε

    ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
    har28
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 223



    « Απάντηση #73 στις: Σάββατο, 21 Σεπ 2013, 21:10:09 »

    Ρε παιδιά συγνώμη αλλά έχω βρει 3 castrol ποιο να διαλέξω?

    1. http://www.stelpet.gr/gr/el/products...er-1-racing-2t

    2. http://www.stelpet.gr/gr/el/products/castrol-r2-2t

    3. http://www.stelpet.gr/gr/el/products...tra-scooter-2t
    Καταγράφηκε

    ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #74 στις: Σάββατο, 21 Σεπ 2013, 23:20:59 »

    Μόνο το μεσαίο λινκ μου ανοίγει, τα άλλα δε βγάζουν προϊόν...
    Το μεσαίο πάντως λέει φουλ συνθετικό 2Τ.
    Αν το μοτέρ δε θέλει στρώσιμο τότε σου κάνει αυτό το λάδι.
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 13     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.