Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.140 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 03:16:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 03:16:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από kios100
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:44:23]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284140
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 37
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 16
Συνολικά: 17
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 13  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF  (Αναγνώστηκε 31337 φορές)
   
har28
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 09:29:00 »

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους μοντελιστές.

Τελικά μετά από πολύ σκέψη είπα να κάνω ένα βήμα παραπέρα στα πολυαγαπημένα μου warbirds, έτσι λοιπόν αποφάσισα και παρήγγειλα το Focke wulf της ESM από τον Κο Γιάννη Diamond Models ο οποίος βέβαια δεν το έχει αλλά μ' ενημέρωσε ότι εντός ολίγων ημερών θα παραλάβει!! Έχω διαβάσει πάρα πολλά για το συγκεκριμένο μοντέλο, κάποια θετικά σχόλια αλλά και κάποια αρνητικά! Γι' αυτό λοιπόν και γράφω στο forum γιατί για άλλη μια φορά θα χρειαστώ την γνώμη των ποιο έμπειρων πιλότων warbirds εδώ μέσα!!!

Έχω προβληματιστεί πολύ όσον αφορά τα retracts και τον κινητήρα! Οι ποιο πολλοί πετάνε το μοντέλο με dle 30, έτσι λοιπόν κι εγώ προσανατολίζομαι στον συγκεκριμένο κινητήρα ή επίσης σκεφτόμουν και τον δικύλινδρο ASP FT 160AR άλλα δεν ξέρω αν επαρκεί η δύναμή του για το συγκεκριμένο μοντέλο, θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θέμα, αλλά αν έχετε να προτείνετε και κάτι άλλο θα χαρώ πολύ ν' ακούσω την γνώμη σας!

Τώρα όσον αφορά τα retracts πραγματικά έχω μπερδευτεί πολύ και δεν ξέρω τι να κάνω. Θα ήθελα κατά προτίμηση να βάλω ηλεκτρικά αλλά δεν ξέρω τι να επιλέξω, άλλοι λένε Lado, άλλοι λένε τα μαμά ηλεκτρικά αλλά την version 3, άλλοι τα Eurokit τα οποία δεν τα ξέρω. Πραγματικά αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάποια από αυτά θα ήθελα ν' ακούσω την γνώμη του.

Οποιοσδήποτε θέλει να προσθέσει κάτι που θα με βοηθήσει στην κατασκευή του μοντέλου είμαι πρόθυμος ν' ακούσω την γνώμη του. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Χάρης από Πρέβεζα!


* ESMFW190.jpg (48.32 KB, 800x410 - εμφανίστηκε 642 φορές.)
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 12:00:53 »

Το εχω δει να πεταει με DLE30 και ηταν "σφεντονα¨.
 Ενα ιδιεταιρο χαρακτηρηστικο που ειχε εκεινο το μοντελο ειναι οτι πετουσε με αυξημενο downthrust. -Ψαξε το. Το μονο που θα σου επιβεβαιωσω ειναι οτι πετουσε φανταστικα. Ο κινητηρας ειναι γνωστος για την δυναμη και αξιοπιστια του - ενα θεμα που εχουν ορισμενοι στο midrange ειναι μικρης σημασιας σε τοποθετηση warbird - ασε που διορθωνεται ευκολα...
Go for it!
Καταγράφηκε
Nikos Samprakos
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 16:58:00 »

Θα τα πούμε στον "αέρα" με το spitfire........ όταν θα είναι έτοιμο!!!  Thumbs up
άντε με το καλό να έρθει.
Καταγράφηκε
matrix9293
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 105



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 18:34:53 »

Καλορίζικο και καλές πτήσεις Χάρη αλλά φίλε έχει θέμα στα σκελη.... όλοι έρχονται τούμπα οσα fockewolf εχω δεί. Πονάμε στο θεμα με την κλιση που είχε το πραγματικό ...
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.077



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 21:05:23 »

Εγώ πάντως ,μόνο το φοαμένιο του Κινέζου έχω δεί να έρχεται .....τούμπα στην προσγείωση!!!
Ο ήχος πάντως από τον ASP FT 160AR είναι σκέτη απόλαυση!!!!!Αλλά ο  DLE 30 είναι εγγύηση!
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 21:16:09 »

Το εχω δει να πεταει με DLE30 και ηταν "σφεντονα¨.
 Ενα ιδιεταιρο χαρακτηρηστικο που ειχε εκεινο το μοντελο ειναι οτι πετουσε με αυξημενο downthrust. -Ψαξε το. Το μονο που θα σου επιβεβαιωσω ειναι οτι πετουσε φανταστικα. Ο κινητηρας ειναι γνωστος για την δυναμη και αξιοπιστια του - ενα θεμα που εχουν ορισμενοι στο midrange ειναι μικρης σημασιας σε τοποθετηση warbird - ασε που διορθωνεται ευκολα...
Go for it!
εάν είναι το fw'190 A8 του ESM που πετάει στο Ελληνικό είναι το δικό μου, το οποίο προς αποφυγή παρεξηγήσεων ο μόνος λόγος που έχει down thrust είναι γιατί πιο παλιά ήμουν ψαρωμένος με τα right και down thrust και έβαζα μπόλικα. το μοντέλο θα πέταγε μια χαρά και με λιγότερο
Καταγράφηκε
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 21:26:18 »

πάντως εγώ εάν το ξανάφτιαχνα θα έβαζα dle 35 ra και πάλι eurokit retracts. άκουσα οτι η eurokit θα ξαναανοίξειι απο τέλος Σεπτέμβρη
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 7 Σεπ 2013, 23:59:24 »

Το εχω δει να πεταει με DLE30 και ηταν "σφεντονα¨.
 Ενα ιδιεταιρο χαρακτηρηστικο που ειχε εκεινο το μοντελο ειναι οτι πετουσε με αυξημενο downthrust. -Ψαξε το. Το μονο που θα σου επιβεβαιωσω ειναι οτι πετουσε φανταστικα. Ο κινητηρας ειναι γνωστος για την δυναμη και αξιοπιστια του - ενα θεμα που εχουν ορισμενοι στο midrange ειναι μικρης σημασιας σε τοποθετηση warbird - ασε που διορθωνεται ευκολα...
Go for it!
εάν είναι το fw'190 A8 του ESM που πετάει στο Ελληνικό είναι το δικό μου, το οποίο προς αποφυγή παρεξηγήσεων ο μόνος λόγος που έχει down thrust είναι γιατί πιο παλιά ήμουν ψαρωμένος με τα right και down thrust και έβαζα μπόλικα. το μοντέλο θα πέταγε μια χαρά και με λιγότερο
Το μοντελο που αναφερω το ειδα να πετα πριν ενα χρονο στο Καστρο. Δεν ξερω περισσοτερα... μονο το οτι εδειγνε αψογο!
Καταγράφηκε
har28
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 8 Σεπ 2013, 01:50:38 »

Θα τα πούμε στον "αέρα" με το spitfire........ όταν θα είναι έτοιμο!!!  Thumbs up
άντε με το καλό να έρθει.

Λοιπόν Νίκο για κανόνισε ν' αρχίσεις την κατασκευή του spitfire γιατί μόνο στα σχέδια έχεις μείνει!!!!
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 8 Σεπ 2013, 01:53:05 »

πάντως εγώ εάν το ξανάφτιαχνα θα έβαζα dle 35 ra και πάλι eurokit retracts. άκουσα οτι η eurokit θα ξαναανοίξειι απο τέλος Σεπτέμβρη
Φίλε μου μάλλον στην dle 30 θα πάω, τώρα για τα retracts περιμένω απάντηση απ'τον Κο Γιάννη για τα eurokit γιατί ακόμη δεν έχει κανένα νέο
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 8 Σεπ 2013, 01:55:34 »

Εγώ πάντως ,μόνο το φοαμένιο του Κινέζου έχω δεί να έρχεται .....τούμπα στην προσγείωση!!!
Ο ήχος πάντως από τον ASP FT 160AR είναι σκέτη απόλαυση!!!!!Αλλά ο  DLE 30 είναι εγγύηση!

Δημήτρη αχ αυτός ο ήχος του δικύλινδρου!!!!! Αλλά ο dle είναι αυτός που πρέπει να μπει μάλλον!!!
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
har28
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 223



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 8 Σεπ 2013, 02:00:35 »

Φίλε dgiatr νομίζω ότι στο μοντέλο σου χρησιμοποιείς τα Hextronik HXT 10kg Servo για πες μου λίγα λόγια αξίζουν τον κόπο? Πολλοί είναι αυτοί που μου τα έχουν προτείνει
Καταγράφηκε

ΧΑΡΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑ!!!
KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 8 Σεπ 2013, 09:35:43 »

Xαρη καλημερα,το τσιμπησες μπαγασα το warbirdρακη σου τελικα!!!! Thumbs up Thumbs up
Αντε με το καλο να το στησεις και καλοπαιταχτο να ειναι!!
Η dle παιρνει ενα ψηφαλακη και απο μενα,πολυ καλο μοτερ και αξιοπιστο.
Για τα σερβο ομως θα σε μαλωσω,δε  τα ξερω τα συγκεκριμενα,αλλα δε θα σου προτεινα να τα βαλεις με τιποτα ομως.
Και στο λεω αυτο γιατι δε φτιαχνεις ενα αεροπλανο της πλακας,αλλα 30cc βενζινη που σημαινει οτι εχει ζορια πολλα!
Και κραδασμους ,και δυναμη.Σκεψου οτι το σερβο που θα στηριξεις ολο τον ελενχο του αεροπλανου θα σου εχει στοιχισει 9 δολλαρια!!!! Cheesy Cheesy Cheesy
Προσωπικα θα σου προτεινα να πας σε ενα επωνυμο σερβο kai ας καθυστερησεις λιγο στο στησιμο του αεροπλανου(ετσι κι αλλιως χειμωνας ερχεται χαχαχα).Και φυσικα αυτα που λεω ειναι προσωπικη αποψη και στα λεω με καθαρα φιλικο σκοπο.Λαβε  υπ οψιν και τον χωρο που πετας εσυ,σε αντιθεση με μενα που πεταω σε χωραφια,οτι δεν ειναι οτι καλυτερο να σου συμβει ατυχημα.

Φιλικα παντα Δημητρης
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 8 Σεπ 2013, 17:40:30 »

Το εχω δει να πεταει με DLE30 και ηταν "σφεντονα¨.
 Ενα ιδιεταιρο χαρακτηρηστικο που ειχε εκεινο το μοντελο ειναι οτι πετουσε με αυξημενο downthrust. -Ψαξε το. Το μονο που θα σου επιβεβαιωσω ειναι οτι πετουσε φανταστικα. Ο κινητηρας ειναι γνωστος για την δυναμη και αξιοπιστια του - ενα θεμα που εχουν ορισμενοι στο midrange ειναι μικρης σημασιας σε τοποθετηση warbird - ασε που διορθωνεται ευκολα...
Go for it!
εάν είναι το fw'190 A8 του ESM που πετάει στο Ελληνικό είναι το δικό μου, το οποίο προς αποφυγή παρεξηγήσεων ο μόνος λόγος που έχει down thrust είναι γιατί πιο παλιά ήμουν ψαρωμένος με τα right και down thrust και έβαζα μπόλικα. το μοντέλο θα πέταγε μια χαρά και με λιγότερο
Το μοντελο που αναφερω το ειδα να πετα πριν ενα χρονο στο Καστρο. Δεν ξερω περισσοτερα... μονο το οτι εδειγνε αψογο!
.....υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ήταν το δικό μου γιατί και στο Κάστρο το έχω πετάξει κάποιες φορές.
Καταγράφηκε
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 8 Σεπ 2013, 17:44:39 »

Φίλε dgiatr νομίζω ότι στο μοντέλο σου χρησιμοποιείς τα Hextronik HXT 10kg Servo για πες μου λίγα λόγια αξίζουν τον κόπο? Πολλοί είναι αυτοί που μου τα έχουν προτείνει
.....εάν σου πώ οτι σε ο,τι αεροπλάνο έχω αυτή τη στιγμή έχω μόνο hextronik 10 kgr......θα σε έπειθα ή όχι;
http://www.youtube.com/channel/UC2ze-WlF_-nrFLhgNo57dSw/videos?sort=dd&view=0&shelf_index=0
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 13  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FOCKE WULF 190-A8 ARF « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.