Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.140 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:30:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:30:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 23:20]

[Σήμερα στις 23:19]

από Bocian
[Σήμερα στις 22:07]

από STROVILO
[Σήμερα στις 21:13]

από lakis
[Σήμερα στις 19:48]

από giamous
[Σήμερα στις 17:24]

από joker
[Σήμερα στις 15:01]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284140
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 60
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 42
Συνολικά: 59
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Εξοπλισμος κατηγοριας F3A GR-B « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Εξοπλισμος κατηγοριας F3A GR-B  (Αναγνώστηκε 2281 φορές)
   
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 1 Νοέ 2005, 23:30:32 »

Γεια χαρα
Νικο  πολυ σωστα λες οτι δεν χρειαζεται 4χρoνη μηχανη για το μοντελο σου.Οι τετραχρονες μηχανες εχουν επικρατισει για δυο λογους .
1) Αμεση αποκριση στο γκαζι σε ολο το φασμα των στροφων ,κατι που θα σου χρειαστει μονο στην καθαρη F3A κατηγορια και οταν θα εχεις λυσει κατα πολυ ολες τις αλλες παραμετρους  στην πτηση σου.
2) prestige

τα προβληματα με τις τετραχρονες(YS) ειναι γνωστα
- Θελουν ελαχιστο 20% νιτρο ,και οχι το πρασινο αλλα το ελικοπτερικο με 20+% λαδι χαμηλου ιξωδους
-Κραδασμοι που δεν μπορεις να αποφυγεις με οτι βαση και να βαλεις και που ταλαιπορουν κυριως τα σερβο και στην συναιχεια και το ιδιο το μοντελο σαν κατασκευη.
-πολλα κινουμενα μερη =πολλα ανταλλακτικα και αν κατι δεν παει καλα με την μηχανη δεν ξερεις τι να πρωτοαλλαξεις.
Ολλα αυτα φυσικα εχουν να κανουν και με των αριθμο των πτησεων που θα κανεις ,γιατι αν ρωτησεις τον καλο μου φιλο τον Ρειζη θα σου πει οτι ουδεποτε ειχε προβλημα με την YS 120AC τα τελευταια 10χρονια ! Ποσες πτησεις εκανε η μηχανη τα τελευταια 10 χρονια ? ,η εκτιμηση μου ειναι γυρω στις 50 !

Η 140 που εχεις που αν θυμαμαι καλα μου ειπες οτι ειναι η FZ μπορει να "παει" ενα 2χ2 μοντελο για την κατηγορια F3A GR B αν βγει γυρω στα 4600-4700 γραμμαρια .Για καθαρο F3A απλα δεν κανει.

Η 140DZ δεν βγηκε και πολυ καλη μηχανη ,ειχε προβληματα με την τροφοδοσια ,τρομερους κραδασμους ,και πολυ μεγαλη καταναλωση .Πολυ βελτιωμενη σε ολλα αυτα ειναι η 160 αλλα δεν παυει να ειναι 4χρονη.

Οι Μιντορ μηχανες για καποιο λογο εξαφανιστηκαν παρολο που ουσιαστικα ηταν βελτιωμενες αντιγραφες τις ΟS 140 και ακουγονταν καλα λογια γι'αυτες ,δεν ξερω να σου πω παραπανω.

Για τις fuel injection της OS ουτε που να το σκευτεσαι ! Την ειχε ενας Αυστραλος στην Γαλλια ο οπιος ειναι ο πωλητης της OS στην Αυστραλια και δεν μπορουσε να την δουλεψει ,τελικα μετα απο ρυθμιση του μηχανικου της OS δουλεψε !

Εγω θα προτεινα ΟS 160 ,ειναι πανφτηνη ,δεν θελει νιτρα πολλα 5-10% ειναι οκ ,και μπορεις στο μελλον να την μετατρεψεις σε πληρη F3A μηχανη με πομπα (cline η perry) και πιπα της OS η hatori.

Τα Ηλεκτρικα ειναι το ιδανικο powerplant, απλα για να φτασεις στο σημειο να πετας με την επαναληψημοτητα του glow θελεις αρκετα λεφτα ν τα δωσεις αμεσα ,ενω με τα glow τα δινεις λιγα λιγα ,με τον καιρο το ηλεκτρικο μπορει να βγει και φτηνοτερο αν εχεις σκοπο να κανεις πολλες πτησεις ,παντος θελει αρκετο διαβασμα και πολυ προσεκτικη δουλεια ,εγω παντος το ηλεκτρικο δεν το αλλαζω με τιποτα ,το Oxalys μου θα ειναι ηλεκτρικο !

Το impact δεν μου αρεσε και πολυ πως πεταει ,ειναι βασικα βαρυ και ισως αυτο να ειναι το μονο του προβλημα ,Ο Shulman θα τερματιζε στην ιδια θεση στο παγκοσμιο και με ενα ιπταμενο τουβλο αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση.

Νομιζω πως για ετοιμα  ειναι  καλυτερα του Lorenz  , του ZN δεν παιζονται παντος για καποιον που εχει το χρονο και το μερακι να φτιαξει και λιγο ,το αποτελεσμα ειναι κλασης ανωτερο !!
Υπαρχει και ενα ICEPOINT πολυ φτηνο στην Αμερικη που δειχνει καλο .

Τα σερβο σου ειναι μια χαρα για την Β

Ελπιζω να βοηθησα λιγο
φιλικα
Ηλιας
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 2 Νοέ 2005, 10:46:53 »

Ηλια γεια και χαρα, 

Φυσικα και βοηθησες με αυτα που εγραψες και ευχαριστω. Συμφωνω με ολα αυτα τουλαχιστον με οσα γνωριζω. Σχετικα με τις YS συμφωνω, οπως ομως ειχα γραψει και σε ενα αλλο post σ'αυτο το hobby αγοραζουμε καποια πραγματα επειδη μπορει να εχουμε ιδιαιτερο φετιχ.... Grin Θα ηθελα σε αυτη τη φαση να χρησιμοποιησω τον κινητηρα που εχω και να επιλεξω καποιο αεροπλανο θεωρωντας δεδομενο οτι θα χρησιμοποιησω αυτον τον κινητηρα. Δεν εχει δουλεψει πολυ αντε να εχω κανει 15 τανκ, ισως θελει αλλαγη ρουλεμαν γιατι τον εχω απο το 1997. Κατα τα αλλα ειναι πολυ αξιοπιστος, οπου και να ρυθμισεις τις βελονες δουλευει, δεν εχω πειραξει καθολου τον regulator. Τον εχω σε ενα Giles 23% το οποιο ζυγιζει 5.4 Κιλα μπορω να σου πω οτι με APC 16x10 και αστρωτος ακομα το πηγαινει πολυ καλα. Αρα νομιζω οπως εγραψες οτι δε θα  υπαρχει προβλημα με ενα παττερν που ζυγιζει 4.6 με 4.8 Κg.

Σχετικα με την επιλογη αεροπλανου, ειμαι διατεθημενος να δωσω καποια χρηματα παραπανω εντος λογικων οριων φυσικα. Ψαχνω κατι σε ARF αλλα σε καμια περιπτωση κινεζικο, αρα καταλαβαινεις οτι το ποσο που ειμαι διατεθημενος να δωσω δεν ειναι ευκαταφρονητο. Το θεμα ειναι ποιο αεροπλανο?

Ερωτηση: Τωρα τελευταια υπαρχει η ταση της τροποποιησης παττερν αεροπλανων και την μετατροπης τους σε αυτο που λενε Artistic που στην ουσια ειναι παττερν αεροπλανα με μεγενθυμενα πηδαλια και υποσχονται επιδοση τοσο σε παττερν πτηση οσο και 3D σετταροντας 2 διαφορετικα flight modes. Την αρχη την εκανε ο Leroux με το Majestic και μετα ακολουθησαν και αλλοι. Προσφατα αγορασα ενα τετοιο σε 90 μαγεθος το Showtime. Εσυ εισαι υπερ μιας παρομοιας αγορας αλλα σε 2μετρο πχ Synergy 140 3D? Πιστευεις οτι κατι τετοιο μπορει να πεταξει αξιοπρεπως παττερν με μικρες κινησεις η προτεινεις να παω για ενα καθαρο παττερν αεροπλανο?

Θα ηθελα να αγορασω κατι το οποιο θα μπορω να παιρνω στο μοντελοδρομιο τις Κυριακες και για διασκεδαση και οχι μονο παττερν. Καλο το παττερν αλλα σε περιοριζει λιγο σε ενα συγκεκριμενο στυλ πτησης. Προσωπικα μου αρεσει να πεταω και πιο ελευθερα, το παττερν με ηρεμει βεβαια... Crazy2. Αν βεβαια πιστευεις οτι κατι τετοιο δε μπορει να πεταξει αξιοπρεπως το GR-B τοτε θα παω για κατι που εξεiδικευεται καθαρα σε παττερν. Επισις δε θα ηθελα να ξοδεψω αρκετα χρηματα για κατι τοσο εξειδικευμενο και του χρονου να μην γινουν αγωνες οπως εγινε και φετος, ευχομαι να μην γινει βεβαια και ειμαι σιγουρος οτι θα προσπαθησουμε ολοι να μη γινει...

Χαιρετισμους,

Νικος
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 2 Νοέ 2005, 11:48:04 από Nikolas » Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 2 Νοέ 2005, 20:47:18 »

Νικολα
Καταλαβαινω τι θες να πεις
Τελικα επρεπε να ειχα φερει και ενα παττερν καθαρο μαζι μου για να αλλαζες γνωμη αμεσως για τις δυνατοτητες τους ! Τα παιδια που ηταν στα ελικοπτερα στο Λεχαιο ξερουν τι λεω.H 3d πτηση γινεται καλυτερη κατα 80% απο το κεντρο βαρους και 20%απο τα φαρδια πιδαλια.Αρα θα μπορεις να εχεις μια μπαταρια η ενα βαριδι που να το κινεις μπροστα η πισω αναλογα τι πτηση θες να κανεις  uglystupid2

Για μοντελο για την 140αρα σου νομιζω να παρεις κατι απο Lorenz ,λεπτο ! ,ισως το Xedossa...

Ενα Artistic δεν θα μπορεσει ποτε να πεταξει σαν ενα καθαρο παττερν ,ισως με τα superduper servo κατι να γινοτανε αλλα αμφιβολο ,οχι οτι δεν θα εβγαζε αξιοπρεπως το προγραμμα αλλα θα ειναι η διαφορα που θα σου δωσει μια θεση πρως τα πανω.....
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Εξοπλισμος κατηγοριας F3A GR-B « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.