Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:48:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:48:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 140
    Συνολικά: 142
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρόγραμμα FAI P09  (Αναγνώστηκε 19309 φορές)
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 14:10:14 »

    Πολύ καλό video..!!
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    stavros
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75



    « Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 14:18:41 »

    Νίκο,πολύ ωραίο το video. Φαίνεται αρκετά καλά άν και λίγο σκοτεινό.
    Η πρώτη άσκηση ονομάζεται πλέον πιό σωστά Double Split "S" και όχι Double Immelman.
    Είναι πλέον φανερό ότι είναι πολύ ευκολότερο από το P07. Νομίζω ότι μπορεί να εκτελεστεί με μοντέλο που διαθέτει πιό αδύναμο κινητήρα που όμως να φρενάρει αρκετά στις καθόδους.
    Καταγράφηκε

    Σταύρος Ιωαννίδης

    Building is a hobby, flying is a sport
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 14:25:31 »

    Γεια σας Παντελη και Σταυρο,

    Τελικα μπορεσα στο διαλειμμα να δω λιγο κι εγω. Σταυρο ειναι οντως ευκολοτερο η μας φαινεται επειδη εχει λιγοτερες ασκησεις? Γνωμη μου ειναι οτι θελανε να ελλατωσουν τη διαρκεια του γιατι με τοσες συμμετοχες σε διεθνεις αγωνες δεν ειναι και τοσο ευκολο να εχεις προγραμμα διαρκειας παρομοιας με του P07.

    Αν ειναι οντως ευκολοτερο γιατι το εκαναν αραγε?

    Χαιρετισμους,
    Νικος
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 14:29:07 »

    Εύκολη η απάντηση Νικόλα...
    Για να μπορέσει περισσότερος κόσμος να το εκτελέσει... έτσι και οι εταιρείες πουλάνε περισσότερο..


    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    stavros
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75



    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 14:34:34 »

    Νίκο, φυσικά έγινε μικρότερο για τον χρόνο όπως πολύ σωστά αναφέρεις και αυτό φαίνεται και από το μέγεθος κάθε ακροβατικού (λιγότερο σύνθετο) που πλέον είναι μικρότερο.
    Ίσως και να έγινε για να είναι ανταγωνιστικά και τα ηλεκτρικά τα οποία με αέρα νομίζω ότι έχουν κάποιο πρόβλημα.
    Το μέλλον θα δείξει.
    Καταγράφηκε

    Σταύρος Ιωαννίδης

    Building is a hobby, flying is a sport
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 15:10:07 »

    Ίσως και να έγινε για να είναι ανταγωνιστικά και τα ηλεκτρικά τα οποία με αέρα νομίζω ότι έχουν κάποιο πρόβλημα.

    Quiz: Γιατί λέτε να έχουν τα ηλεκτρικά πρόβλημα στον άνεμο;  Δεν τους λείπει η έλξη. Τι φταίει τότε;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 16:29:21 »

    Quiz: Γιατί λέτε να έχουν τα ηλεκτρικά πρόβλημα στον άνεμο;  Δεν τους λείπει η έλξη. Τι φταίει τότε;

    Μήπως γιατί δεν έχουν ήχο της προκοπής να τα εμπνέει; Crazy2
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 19:45:11 »

    Παράθεση
    Γιατί λέτε να έχουν τα ηλεκτρικά πρόβλημα στον άνεμο;  Δεν τους λείπει η έλξη. Τι φταίει τότε;

    Δηλαδη δυο ιδια μοντελα , το ενα θερμικο , το αλλο ηλεκτρικο , με το ΙΔΙΟ βαρος και περιπου ιδια στατική ώση θα εχουν δαιφορετική συμπεριφορά σε πτηση με αέρα ??
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2007, 00:38:45 »

    Eγω πιστεύω οτι το μικρύναν το καινούργιο πρόγραμμα για να μπορούν τα ηλεκρικά να το βγάζουν ολόκληρο
    με μικρότερες μπαταρίες έτσι ώστε να μπορούν να βγαίνουν πιο εύκολα στο επιθυμητό όριο βάρουςκαι να λαμβάνουν
    μέρος και κάποιοι πουν ξεπερνούσαν το όριο βάζοντας τις μέγάλες μπαταρίες που χρειάζονταν για ολοκληρώσουν το P07.

    Οταν έχει αέρα χρειάζεσαι περισσότερη δύναμη για να βγάλεις το πρόγραμμα σύμφωνα με τα λεγόμενα κορυφαίων
    πιλότων,και σε συνδυασμό με την τελευταία τάση να γίνονται τα μοντέλα όλο και πιο draggy χρειάζεσαι όλο και περισότερο power, στο glow δεν τίθεται θέμα δύναμης oύτε διάρκειας αφού τα μοτερ μπορούν και βγάζουν την ίδια δύναμη απο την πρώτη ως την τελευταία στιγμή, στα ηλεκτρικά χρειάζεσαι παραπάνω αμπέρ για την παραπάνω δύναμη οπότε όταν το πρόγραμμα είναι μεγάλο στο τέλος μπορεί να μείνεις απο δύναμη. Oπότε λογικά μικραίνουν το πρόγραμμα για να φέρουν μια ισοροπία μεταξύ glow και electric.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2007, 07:52:49 »

    Το ότι μικραίνουν το πρόγραμμα για να προλαβαίνουν να το καλύπτουν και τα ηλεκτροκίνητα, είναι μία παράμετρος που ακούγεται ευχάριστα, αλλά δεν είναι αυτή η απάντηση στο quiz ...

    Αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι γιατί οι χρήστες ηλεκτρικών επιλέγουν μεγαλύτερες έλικες απ' ότι στους κινητήρες υγρού καυσίμου.

    Η μεγάλη διάμετρος έλικας είναι αποσταθεροποιητικός παράγων εν γένει, αλλά αυτό είναι εμφανές όταν φυσάει.  Σκεφθείτε ότι έλικα όταν γυρίζει συμπεριφέρεται σαν να είναι ένας στερεός δίσκος. Οταν φυσάει δέχεται μεγαλύτερη επίδραση από τον άνεμο απ' ότι ένας μικρότερος δίσκος. Οταν μάλιστα αυτός ο δίσκος είναι στη μύτη του σκάφους, η εκτροπή είναι αναπόφευκτη.

    Επι πλέον υπάρχει η ροπή-αντιροπή, το γυροσκοπικό φαινόμενο, ο παράγων 'P", και το ελικόρευμα που φτάνει έως πίσω, και βρίσκει το οριζόντιο και κάθετο πτερύγιο υπό γωνία. Αυτά τα φαινόμενα είναι εντονώτερα με μεγάλη διάμετρο.

    Παλιά έτυχε να διαπιστώσουμε στην πράξη αυτό το θέμα, όταν σε ένα 60ρι βάλαμε λίγο μεγαλύτερη έλικα, αυτό πήγαινε σαν τρελό , και δεν μπορούσε να κρατηθεί σε ευθεία, και αντίθετα όταν σε ένα άλλο 60ρι βάλαμε μικρότερη έλικα για να στρώσουμε ένα κινητήρα σε πτήση, αυτό πήγαινε τόσο σταθερά και ευθύγραμμα που νομίσαμε ότι είναι άλλο μοντέλο.

    Ο αντίλογος βέβαια είναι ότι η μεγαλύτερη διάμετρος αποδίδει μεγαλύτερη έλξη, και φρενάρει καλύτερα στην κάθοδο. Για όλα όμως υπάρχει και η "μέση λύση" , ένας συμβιβασμός.
     
    Απλά θεωρώ ότι αφού ένα ηλεκτροκίνητο μπορεί να πετάξει με την ίδια έλικα όπως ένα μηχανοκίνητο, και με τις ίδιες στροφές, γιατί επιλέγουν κάτι άλλο που τους ενοχλεί όταν φυσάει άνεμος;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2007, 17:20:22 »

    Θ.jkon,

    Εχω κι εγω το ιδιο ερωτημα.

    Εχω την εντυπωση οτι η ελξη που θα  δωσει μια ηλεκτρικη προπελα APC σε X στροφες ειναι μικροτερη απο αυτη που θα  δωσει μια glow ιδιας διαμετρου στις ιδιες στροφες, επειδη πολυ απλα η δευτερη εχει πιο πλατυ φυλλο. Γενικα οι ηλεκτρικες προπελες εχουν μικροτερη μαζα κι αυτο εχει επιπτωση στο πλατος του φυλλου αρα για να εχει καποιος την ιδια ελξη στις ιδιες στροφες πρεπει να μεταβαλει καποια αλλη παραμετρο που συνηθως ειναι η διαμετρος.

    Επισις αν θελεις καποια συγκεκριμενo λόγο ισχυος/βαρους για να παρεις αυτην την ισχυ στον αξονα λογικα πρεπει να χρησιμοποιησεις την καταλληλη προπελα. Δηλαδη με το Hacker C50 αν με προπελα διαμετρου 17-18 ιντσες δε παιρνεις την ισχυ (P=VxI) που θελεις λογικα πρεπει να πας σε μεγαλυτερη διαμετρο η ακομα μεγαλυτερο βημα για να τραβηξεις μεγαλυτερο ρευμα. Φαινεται πως επιλεγουν να αυξησουν τη διαμετρο αφου εχει και το πλεονεκτημα του φρενου στις καθοδους.

    Δεν ειμαι 100% σιγουρος, δε μπορω να σκεφτω κατι αλλο, διορθωστε με αν κανω λαθος.

    Χαιρετισμους,
    Νικος
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 5 Οκτ 2007, 17:58:51 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2007, 18:10:38 »

    Θ.jkon,

    Εχω κι εγω το ιδιο ερωτημα.

    Εχω την εντυπωση οτι η ελξη που θα  δωσει μια ηλεκτρικη προπελα APC σε X στροφες ειναι μικροτερη απο αυτη που θα  δωσει μια glow ιδιας διαμετρου στις ιδιες στροφες, επειδη πολυ απλα η δευτερη εχει πιο πλατυ φυλλο. Γενικα οι ηλεκτρικες προπελες εχουν μικροτερη μαζα κι αυτο εχει επιπτωση στο πλατος του φυλλου αρα για να εχει καποιος την ιδια ελξη στις ιδιες στροφες πρεπει να μεταβαλει καποια αλλη παραμετρο που συνηθως ειναι η διαμετρος.

    Επισις αν θελεις καποια συγκεκριμενη ισχυ/βαρος για να την παρεις στον αξονα λογικα πρεπει να χρησιμοποιησεις την καταλληλη προπελα. Δηλαδη με το Hacker C50 αν με προπελα διαμετρου 17-18 ιντσες δε παιρνεις την ισχυ (P=VxI) που θελεις λογικα πρεπει να πας σε μεγαλυτερη διαμετρο η ακομα μεγαλυτερο βημα για να τραβηξεις μεγαλυτερο ρευμα. Φαινεται πως επιλεγουν να αυξησουν τη διαμετρο αφου εχει και το πλεονεκτημα του φρενου στις καθοδους.

    Δεν ειμαι 100% σιγουρος, δε μπορω να σκεφτω κατι αλλο, διορθωστε με αν κανω λαθος.

    Χαιρετισμους,
    Νικος

    Αγαπητέ ανηψιέ και μαθητή Νϊκο

    Οι έλικες των ηλεκτρικών έχουν καλύτερη απόδοση, γιατί μπορούν να φτιαχτούν πιο λεπτές. Οι έλικες των μηχανοκίνητων έχουν πολύ υλικό για να αντέχουν την επιτάχυνση και επιβράδυνση σε κάθε κύκλο.

    Αν διαβάσεις την θεωρία στο site του Bolly, θα δεις ότι κατ' αυτόν η καλύτερη έλικα είναι αυτή που εχει μικρή χορδή σε όλο το ανάπτυγμα, τα δύο χείλη της είναι σχεδόν παράλληλα.

    Δεν έχει τόσο σημασία πόση ισχύ φθάνει στον άξονα του μοτέρ, εφ' όσον έχουμε την έλξη που θέλουμε. Αν θέλουμε μεγαλύτερη έλξη, πράγματι μπορούμε να αυξήσουμε την διάμετρο, ή να αυξήσουμε τις στροφές. Στην περίπτωση αυτή μπορούμε να μειώσουμε κάτι άλλο για να κρατήσουμε την ίδια ισχύ, αλλά γιατί όχι να αυξήσουμε και την ισχύ.

    Επίσης μπορούμε να επιλέξουμε πιό σωστό βήμα, ώστε η έλικα να λειτουργεί με την καλύτερη απόδοση ανάλογα με την ταχύτητα που πηγαίνει το μοντέλο.

    Το ότι στα ηλεκτρικά βάζουν μεγαλύτερη διάμετρο, απ' ότι  στα μηχανοκίνητα δεν σημαίνει ότι δεν μπορούσαν να μην το κάνουν.
    Είναι σίγουρο ότι τα ηλεκτρικά δεν θα υστερούσαν σε πτήση αν γύριζαν την ίδια έλικα με την YS στις ίδιες στροφές.

    Μη ξεχνάμε ότι η αρχική μας θέση ήταν να μην μειονεκτούν τα ηλεκτροκίνητα όταν φυσάει άνεμος.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2007, 20:05:55 »

    αγαπητε  jkon   κανεις και συ το ιδιο σφαλμα με τοσους πολλους  ελληνες και ξενους.  το αν φυσαει η οχι σε καμμια περιπτωση δεν επηρεαζει την προπελα οταν το αεροπλανο ειναι στον αερα  γιατι απλουστατα κινειται σε ενα οικοσυστημα που το περιβαλλει σταθερα  ασχετα αν το ολο οικοσυστημα  κινειται σε σχεση με το εδαφος και μας γινεται αντιληπτο σαν αερας.
    ξερω θα εχεις αντιρησσεις αλλα η αεροδυναμικη και η θεωρια της πτησης ειναι μια και δεν αλλαζει με δοξασιες.
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2007, 20:43:59 »

    Αγαπητέ gregman,

    Εχεις δίκιο, μόνο στην περίπτωση που το μοντέλο δέχεται πάντα τον αέρα σταθερά από μία γωνία, και όχι τις τύρβεις.
    Δυστυχώς ιδανικές συνθήκες δεν υπάρχουν. Ετσι ανάλογα με τη γωνία του ανέμου κάθε κομμάτι του σκάφους επηρεάζεται, ιδίως η μεγάλη η έλικα που την τρώει μία από εδώ και μία από εκεί.

    Και επειδή τη θεωρία αυτή την έχω διαπιστώσει και στην πράξη, όπως και ο Ηλίας παραδέχτηκε ότι με την μικρότερη έλικα το μοντέλο του πετούσε καλύτερα, όπως και πολλοί άλλοι ξένοι που έχω συζητήσει παλαιότερα, άσε τα pattern στους πατερνατζήδες. Ο καθένας εις το είδος του.....
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #44 στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2007, 21:15:04 »

    διαφωνω αλλα δεν το συνεχιζω εδω, θα στο αποδειξω οταν βρεθουμε , το αεροπλανα παντως οταν πετανε δεν τρωνε ανεμο απο καμια γωνια  τις γωνιες  τις  βλεπεις μονο εσυ απ το εδαφος οχι το αεροπλανο.

    οσο για το ασε τα παττερν στους πατερνατζηδες  δεν το καταλαβα...αεροδιαστημικη ειναι? η μηπως η γνωση ειναι αποκλειστικοτητα και μυστικισμος .

    φιλια.
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Πρόγραμμα FAI P09
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.