Αντώνης Παπαδόπουλος
« στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 13:12:19 »
Καλησπέρα, Την περασμένη βδομάδα σε χώρο μοντελοδρομίου στην Ελβετία βρέθηκε από περαστικό, νεκρός ο γνωστός αθλητής Reto Galliker. Δίπλα του ήταν το ελικόπτερο του. Στο κεφάλι και στα χέρια είχε πολλές κακώσεις από τους ρότορες. Ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες αλλά το κυριώτερο μήνυμα είναι ότι πρέπει να αποφεύγουμε να πετάμε μόνοι μας. Δεν είναι σίγουρο ότι θα είχε γλυτώσει το μοιραίο, αλλά τουλάχιστον η οποιαδήποτε παροχή βοήθειας θα ήταν άμεση. Η σύσταση αυτή δεν αφορά φυσικά μόνο τις πτήσεις των ελικοπτέρων αλλά όλες τις κατηγορίες των αερομοντέλων. Μόλις γίνουν γνωστά περισσότερα στοιχεία από το ατύχημα θα τα μεταφέρω. Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 13:27:25 »
Κρίμα τον άνθρωπο.
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 13:40:15 »
Είναι προφανές οτι θέλει πολύ λογική και προσοχή στο πώς σκεφτόμαστε την ασφάλεια.Νά ένα τραγικό παράδειγμα ασφάλειας που είχαν στο rcgroups.VIDEO
Καταγράφηκε
PaNt
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 15:31:44 »
Γενικα θέλει πολύ προσοχή..! Κρίμα για το παλικάρι..!! ΠΡοσοχή μεγάλη σε ότι και αν κάνουμε και με οποιοδήποτε ιπτάμενο απο γελιζολένιο μέχρι Jet 5 metro...!
Καταγράφηκε
jnkmilos
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 19:07:56 »
Ελπιζω αυτο το θεμα να παρει την διασταση που του αναλογει ετσι ωστε ολοι μας να γινουμε πιο προσεχτικοι
Καταγράφηκε
Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
pagani
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 19:27:32 »
το θεμα ειναι οτι το να χαλασει κατι και να ερθει πανω σου το ελικοπτερο ειναι μια μικρη πιθανοτητα αλλα υπαρχει. για να αποφευχθει να χτυπησει εσενα η καποιον αλλον οταν χασει τον ελενγχο μονο ενας τροπος υπαρχει, ΝΑ τηρουνται οι κανονες ασφαλειας οι οποιοι ομως για να τηρηθουν πρεπει να υπαρχει μοντελοδρομιο με σημανση γραμμες pilot line κλπ. τωρα εγω παιδια πεταω με τα φιλαρακια μου σε μια αλανα που δεν εχει τις προυποθεσεις για μοντελοδρομιο. καθε φορα που παω ειμαι λιγο σφιγμενος και εχω στο πισω μερος του μυαλου μου οτι μπορει να γινει στραβη. οχι επειδη καποιος ειναι επικινδυνος αλλα επειδη λογω χωρου δεν τηρουνται οι προδιαγραφες ασφαλειας επισης εχω πεταξει σε ολη την ελλαδα και σε λιγα μερη εχω δει ο χωρος να ειναι καταλληλος για ασφαλεις πτησεις. αρα το να ειμαστε προσεκτικοι δεν λεει κατι αν ο χωρος δεν ειναι ο καταλληλος..
Καταγράφηκε
GeorgeC
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 21:29:34 »
+1 οσον αφορα τα μετρα ασφαλειας.
Ομως.
Οσοι ασχολουνται με το συγκεκριμενο σπορ γνωριζουν πως εστω και μια βιδα να λασκαρει μπορει να οδηγησει σε πτωση! Ο πρωτος κανονας ασφαλειας κατα τη γνωμη μου ειναι η αριστη συντηρηση πριν και ο πληρης ελεγχος στο τελος της μερας (χωρις αυτο να σημαινει πως μπορεις να καλυπτεις τα παντα καθως και η αστοχια υλικου υφερπει παντα).
Καποτε λεγαμε χαριτολογωντας 1μερα πτηση 1 βδομαδα συντηρηση...
Καταγράφηκε
ant1971
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 22:09:15 »
καλο θα ειναι να παιξει το θεμα αυτο πρωτη σελιδα για πολυ καιρο να διαβαστει οσο περισοτερες φορες γινεται απο οσους περισοτερους γινεται κυριως απο νεους στον χωρο οπως εγω, που οποτε το ξαναδιαβαζω αισθανομαι οτι γινομαι σοφοτερος μου εχει καει μαμα σερβο ουρας σε καινουργιο ε/π στο αερα σε ενα μετρο απο 'μενα οποτε παιζει δυνατα και η αστοχια των υλικων πολυ πολυ προσοχη στα θεματα ασφαλειας πτησης
Καταγράφηκε
η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
sakis art
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2013, 00:17:57 »
Κρίμα για το παλικάρι που χάθηκε. Έχω δει ελικόπτερο να φεύγει ανεξέλεγκτο.Είχε φύγει το βιδακι απο το σερβο ευτυχώς έπεσε 40 μέτρα μακριά μας.
Καταγράφηκε
PaNt
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2013, 00:22:26 »
Κρίμα για το παλικάρι που χάθηκε. Έχω δει ελικόπτερο να φεύγει ανεξέλεγκτο.Είχε φύγει το βιδακι απο το σερβο ευτυχώς έπεσε 40 μέτρα μακριά μας.
Για αυτο πρεπει πολυ καλα να γνωριζουμε πως τραβαμε hold ηcutoff στο μοντελο μας..!!
Ισως ειναι απο τα σημαντικοτερα..
Καταγράφηκε
StCh
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 12
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2013, 03:07:40 »
Καταγράφηκε
SV 1 BTA
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 84
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2013, 13:45:08 »
Καλά ο τύπος πήγαινε λίγο γυρεύοντας.... δεν το πιστεύω ότι έπαιζε κάτω από κεραίες που ένας Θεός ξέρει τι και που εκμπέμπουν.... τάθελε ο κ@@@ς του νομίζω ή είναι πολύ άσχετος ... και δεν είναι θέμα Τ/Κ, τι μάρκα έχει αλλά τι μυαλά κουβαλάει τι στιγμή που παίζει κάτω από αυτές τις συνθήκες
Καταγράφηκε
SV 1 BTA
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 84
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2013, 13:52:19 »
Είναι προφανές οτι θέλει πολύ λογική και προσοχή στο πώς σκεφτόμαστε την ασφάλεια.Νά ένα τραγικό παράδειγμα ασφάλειας που είχαν στο rcgroups.VIDEO
Αυτός ο τύπος στο βίντεο είναι για το Κορυδαλλό κανονικά και με τον νόμο - ευτυχώς που δεν είχε κόσμο στον χώρο , παρά μόνο τον cameraman , που αν γινόταν κάτι αυτός θα χτύπαγε πιό πολύ από όλους ... για σκεφτείτε το.
Καταγράφηκε
SV 1 BTA
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 84
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 19 Ιούλ 2013, 14:01:16 »
Κρίμα τον άνθρωπο.
Πραγματικά κρίμα τον άνθρωπο...
'Ομως ας τα βλέπουν αυτά κάποιοι φίλοι μας στο χόμπυ που κάθε φορά που πετάνε τσακωνόμαστε , γιατί μας φέρνουν τα ελικόπτερα κυριολεκτικά στα μούτρα μας μπροστά - και μετά παραπονιούνται που φεύγουμε μακρυά όταν παίζουν. όχι γιατί δεν είναι καλοί χειριστές - τουναντίον είναι εξαιρετικοί , απλά δεν λαμβάνουν υπόψη τους κάποιες παραμέτρους που δεν ωφείλονται σε αυτούς αλλά στα υλικά που έχει το ελικόπτερο και που δυστυχώς όσο και να προσέχουμε και να τα συντηρούμε σωστά , μπορεί να συμβεί εκεί που δεν το περιμένεις το μοιραίο- π.χ. ξεκούμπομα σε ball link , κάψιμο servo κ.λ.π , που δυστυχώς όλοι μας τα έχουμε δει και έχουμε ζήσει αντίστοιχα... και άντε μετά τρέξε να σωθείς... αν προλάβεις.
Μακρυά και αγαπημένα ...... που λέει και η παροιμία.
Καταγράφηκε