Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:22:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:22:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 109
    Συνολικά: 110
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: επικινδυνη η χρηση after run oil???  (Αναγνώστηκε 3965 φορές)
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 14:38:53 »

    Καλησπερα σε ολους! Προσφατα σε μια κουβεντα που ειχα με εναν μοντελιστη μου ειπε οτι οι ατμοι απ τη χρηση του after run oil ειναι βλαπτικοι για την υγεια!!! Μπορει να ειναι αληθεια κατι τετοιο?Huh Ευχαριστω!
    Καταγράφηκε
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 14:52:33 »

    Γιατί το πίνεις?
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 15:07:56 »

    τους ατμους..οχι δεν τους πινεις...
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 15:09:05 »

    Καλησπερα σε ολους! Προσφατα σε μια κουβεντα που ειχα με εναν μοντελιστη μου ειπε οτι οι ατμοι απ τη χρηση του after run oil ειναι βλαπτικοι για την υγεια!!! Μπορει να ειναι αληθεια κατι τετοιο?Huh Ευχαριστω!

    νομιζω οτι μεγαλυτερο κινδυνο εχεις απο το Nitro που καιγεται συνεχεια ενω εισαι διπλα στο μοντελο παρα απο το after run oil
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 15:13:14 »

    συμφωνω! κι εμενα μου ακουστηκε πολυ τραβηγμενο αλλα ειπα να ρωτησω..
    Καταγράφηκε
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 319



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 15:21:44 »

    Το after run είναι για το μοτέρ για να το λιπαίνει και να το συντηρεί όταν δεν δουλεύει.
    Δεν είναι η χρήση του για σφηνάκι,μην το μπερδεύεις με την Ursus επειδή έχει ίδιο χρώμα ! Cheesy  ; laugh  laugh
    Δεν κάνει ούτε για σιρόπι βήχα,ούτε για αντηλιακό ούτε βοηθάει στο sex!!  Cheesy  laugh  laugh
    Και στο κάτω κάτω....πάνω στο αεροπλάνο είσαι όταν αυτό πετάει για να σε ανησυχήσουν οι αναθυμιάσεις?!?!?!?!  laugh
    Όλοι εμείς το δουλεύουμε για αυτό που είναι και μάλλον ο φίλος μοντελιστής σου το χρησιμοποιεί για τους άλλους λόγους που είπα παραπάνω !!!!
    Για ρώτα τον....έχει αποτέλεσμα !!!!!!!?HuhHuhHuh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh
    Καταγράφηκε
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 15:30:40 »

    ναι δεν εχεις αδικο αλλα φαντασου ενα εργασηριο που να χεις καμια 20αρια κινητηρες που καθονται με after run μεσα, τι θα γινεται μεσα εκει αν υποθεσουμε εστω οτι ειναι επιβλαβες..
    Καταγράφηκε
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 359



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 16:52:23 »

    αναριωτιεμαι για  τους κυριους που ειρωνευονται


    εχει κανεις διαβασει  ποτε τα msds αυτων των χημικων ;

    η μάλλον υπάρχουν msds για αυτα τα χημικά , καύσιμα , after run και σχετικα χημικα  που συνηθως ολοι χρησιμοποιουμε ;

    μηπως εχει πεσει το ματι σας ποτε σε  msds για τα καρπμον ;

    ας πουμε και για τα '' ακίνδυνα ηλεκτρονικά π.χ υλικά των  esc ............

    ειμαι συγουρος οτι οσοι εχουν ασχοληθει κυριως και με κατασκευες , ειναι γνωστες της  υψηλης επικυνδυνοτητας καποιων υλικων   ,

    Για ψαξτε το λιγο .............. ισως αναθεωρησετε .

    Καταγράφηκε

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    jimm
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 16:56:27 »

     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 17:32:16 »

    αναριωτιεμαι για  τους κυριους που ειρωνευονται


    εχει κανεις διαβασει  ποτε τα msds αυτων των χημικων ;

    η μάλλον υπάρχουν msds για αυτα τα χημικά , καύσιμα , after run και σχετικα χημικα  που συνηθως ολοι χρησιμοποιουμε ;

    μηπως εχει πεσει το ματι σας ποτε σε  msds για τα καρπμον ;

    ας πουμε και για τα '' ακίνδυνα ηλεκτρονικά π.χ υλικά των  esc ............

    ειμαι συγουρος οτι οσοι εχουν ασχοληθει κυριως και με κατασκευες , ειναι γνωστες της  υψηλης επικυνδυνοτητας καποιων υλικων   ,

    Για ψαξτε το λιγο .............. ισως αναθεωρησετε .



    smartalex δεν καταλαβαινω τι ακριβως προσπαθεις να πεις, ξερεις κατι και δεν μας το λες, το αφηνεις για κουιζ;
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 17:50:44 »

    Τα μέτρα προστασίας όπως περιγράφονται στο Safety Data Sheet του after run oil της Tornado:

    Limits of exposure: No occupational exposure limits are determined for the preparation and/or for the components.

    Personal protective equipment: Do not eat or drink or smoke whilst working with the product.

    Practice good personal hygiene. Wash hands with soap and  water after using the product.

    Respiratory protection: For most conditions, no respiratory protection is needed; however, if handling without sufficient ventilation, use an
    approved filter mask for organic gases and vapours.

    Skin and body: Wear suitable protective clothing (preferable heavy cotton or disposable coverall). Hands and all body parts that have come
    into contact with the substance should be thoroughly washed in breaks and on termination of operations. Remove contaminated clothing immediately. Keep working clothes separate.

    Hands: Wash hands before breaks and at the end of work. Protective gloves should be worn when handling the product. For prolonged or repeated handling, use gloves: PVC (> 0,5 mm).

    Do not use solvents.

    Eyes: Close-fitting safety glasses (EN 166) or full face protection if splashing may occur.

    υ.γ. Όλο το SDS επισυνάπτεται σε αρχείο pdf (rarred)

    * 076223-si-01-en-HUILE_REMONTAGE.rar (68.16 KB - έγινε λήψη 578 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 4 Ιούλ 2013, 19:21:02 »

    Και έτσι λοιπόν το hobby μας γίνετε επικίνδυνο ακόμα και στο έδαφος.
    Καταγράφηκε

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 359



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 5 Ιούλ 2013, 13:44:34 »

    φιλε orc

    δεν προκειτε περι κουιζ , καποια πραγματα ειναι αυτονοητα .

    ουτε  χρειαζεται να εισαι χημικος η ειδήμων  για να καταλαβεις οτι πισω απο ολα τα χημικα κρυβονται συνηθως αν οχι και παντα κατι βλαβερο για την υγεια μας .

    σίγουρα λαμβάνοντας ολα τα απαιραιτητα μετρα οπως αυτα περιγραφονται στα msds λες οτι εισαι οκ αλλα και παλι .......

    τωρα θα μου πεις ποιος τα κανει στην πραξη , ενδεχομενος κανεις μας ή ελαχιστοι συνηθως αυτοι που  ασχολουνται  πολυ και με κατασκετυες .


    Καταγράφηκε

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 5 Ιούλ 2013, 14:25:43 »

    Το after run είναι για το μοτέρ για να το λιπαίνει και να το συντηρεί όταν δεν δουλεύει.
    Δεν είναι η χρήση του για σφηνάκι,μην το μπερδεύεις με την Ursus επειδή έχει ίδιο χρώμα ! Cheesy  ; laugh  laugh
    Δεν κάνει ούτε για σιρόπι βήχα,ούτε για αντηλιακό ούτε βοηθάει στο sex!!  Cheesy  laugh  laugh
    Και στο κάτω κάτω....πάνω στο αεροπλάνο είσαι όταν αυτό πετάει για να σε ανησυχήσουν οι αναθυμιάσεις?!?!?!?!  laugh
    Όλοι εμείς το δουλεύουμε για αυτό που είναι και μάλλον ο φίλος μοντελιστής σου το χρησιμοποιεί για τους άλλους λόγους που είπα παραπάνω !!!!
    Για ρώτα τον....έχει αποτέλεσμα !!!!!!!?HuhHuhHuh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh  laugh

    snoopy δεν μπορω να σε καταλαβω  idiot2
    συγνωμη αλλα καλυτερα να μη συνεχισω

     
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 319



    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 5 Ιούλ 2013, 16:27:26 »

    Λοιπόν παιδιά.....

    Το θέμα εδώ παρά σοβάρεψε  και κανένας δεν είδε την αστεία πλευρά έτσι όπως το έθεσα!
    Εγώ συνέχισα το αστείο του Papabil !

    Για αυτούς που δεν καταλαβαίνουν από μπλακ χιούμορ,δεν θα πω τίποτα αλλά μου αρέσει που κάποιοι κόλλησαν με το αστείο μου και όχι με το θέμα!
    Και μετά λέτε ότι εγώ είμαι  idiot2 ?! Τέλος πάντων....

    Όλα είναι επικίνδυνα σήμερα....από κεραίες τηλεφωνίας. κινητά και ξέρει κανείς τι πραγματικά τρώει πια??!!

    Ο λόγος που το έθεσα σαν αστείο είναι γιατί ένα χόμπι το έχουμε βρε παιδιά να μας ταξιδεύει από το προβλήματα τα καθημερινά που έχουμε όλοι και ναι, έχουμε να κάνουμε με χημικά πράγματα στο χόμπι μας αλλά μην τρελαθούμε με αυτό που πάμε 2-3 φόρες το μήνα ενώ ζούμε όλα τα άλλα κάθε μέρα !

    Και επειδή θέλω να είμαι σωστός απεναντίας  όλων, ζητάω συγνώμη εάν κάποιοι παρεξηγήθηκαν,δεν ήταν ο σκοπός μου.
    Να είστε όλοι καλά  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: επικινδυνη η χρηση after run oil???
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.