Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.130 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 16:08:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 16:08:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από stam
[Σήμερα στις 15:41]

από joker
[Σήμερα στις 15:01]

[Σήμερα στις 13:45]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284130
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 58
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 46
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αεροδυναμική των pattern  (Αναγνώστηκε 28440 φορές)
   
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #90 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:33:11 »

Απ' ότι βλέπω οι δύο έλικες βλέπουν αντίθετα ή κάνω λάθως;
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #91 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:33:19 »

Στη φυσικη το θετικο ή αρνητικο ειναι σχετικο αναλογα με το σημειο η επιπεδο αναφορας που λαμβανουμε υποψη. Στην προκειμενη περιπτωση το θετικο η το αρνητικο εκφραζει τη σχετικη γωνια προσβολης του blade της μιας προπελας σε σχεση με την ιδια γωνια του αντιστοιχου blade της αλλης.
Καταγράφηκε
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #92 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:37:34 »

Στην προκειμενη περιπτωση το θετικο η το αρνητικο εκφραζει τη σχετικη γωνια προσβολης του blade της μιας προπελας σε σχεση με την ιδια γωνια του αντιστοιχου blade της αλλης.

Δηλαδή; Υπάρχει διαφορά στις γωνίες των blades;
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #93 στις: Πέμπτη, 7 Αύγ 2008, 09:50:42 »

Καλημέρα,

Για να καταλάβεις καλύτερα, δες τα ελικόπτερα. Υπάρχουν ελικόπτερα που έχουν ένα στροφείο και για αντιστάθμισμα της ροπής που δημιουργείται έχουν και ένα ουραίο στροφείο, υπάρχουν όμως και ελικόπτερα με δύο στροφεία που έχουν ακριβώς τους ίδιους ρότορες που στρέφει όμως το ένα αντίθετα από το άλλο.

Με αυτή την διάταξη δεν χρειάζεται το ουραίο στροφείο γιατί δεν έχει να αντισταθμίσει κάτι.

Με την ίδια διάταξη, από μία μηχανή, ο Sebastiano Silvestri, επιτυγχάνει την αφαίρεση του side thrust στην θεωρία.

Πρακτικά όμως βάζει αρκετούς μπελλάδες παραπάνω στο κεφάλι του, γιατί αν κάτι πάει στραβά είτε στο μηχανικό μέρος αυτής της κατασκευής ή αν βρούν καταλάθος κάπου οι έλικες καταλαβαίνεις ότι θα πρέπεις να αλλάξεις όλο τον μηχανισμό στον χρόνο που προβλέπουν οι κανονισμοί ή στην χειρότερη περίπτωση να αλλάξεις δύο έλικες.

Πιστεύω όμως ότι έχει και μία πηγή ακόμα θορύβου.

Θα ήταν καλό ό Ηλίας και ο Νίκος που θα δούν σε λίγες μέρες το μοντέλο αυτό να πετά να μας πουν η διάταξη αυτή με τι στροφές γυρνά και τι θόρυβο κάνει (dbA).

Ο Sebastiano είχε γυρίσει στα ηλεκτρικά. Εξακολουθεί? ΄Βλέπω αυτοκόλητα της Hacker άρα μάλλον ναί.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #94 στις: Πέμπτη, 7 Αύγ 2008, 10:45:58 »


Ο Sebastiano είχε γυρίσει στα ηλεκτρικά. Εξακολουθεί? ΄Βλέπω αυτοκόλητα της Hacker άρα μάλλον ναί.

Αντώνης Παπαδόπουλος

Αντωνη καλημερα,

Ναι εξακολουθει και δεν υπαρχει λογος επιστροφης στα glow νομιζω για καποιον σαν το Seba, μονο καποιο πιθανο θεμα με sponsorship θα τον εκανε να γυρισει στα glow.

Το ηλεκτρικο pattern ειναι η ιδανικη πτητικη μηχανη για ακροβατικα, με ελαχιστες καταπονησεις τοσο στο airframe οσο και στα ηλεκτρονικα, γραμμικο γκαζι, ελλειψη καπνου, καμια μεταβολη στο thrust του κινητηρα λογω κραδασμου και τελος ειναι καθαρο απο αποψη λαδιων.

Αν η προμηθεια τοσης μεγαλης χωρητικοτητας LiPo pack καθως και η φορτιση τους δεν ειναι προβλημα για καποιον, δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να ασχολειται με θερμικους κινητηρες.

Χαιρετισμους,
Νικος

Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #95 στις: Παρασκευή, 8 Αύγ 2008, 00:27:13 »

Συμφωνω και επαυξανω !!
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #96 στις: Παρασκευή, 19 Ιούν 2009, 22:12:34 »

Νεες εξελιξεις  στη σχεδιαση ερχονται, μετα το γνωστο canalizer εχουμε τα fin turbulators τα οποια παρουσιασε προσφατα στο τουρνουα της Ρομιλιας (Romily) o Αυστριακος Gerhard Mayr. O Gerhard κατελαβε την 3η θεση στη συγκεκριμενη διοργανωση αναμεσα σε 51 συμμετοχες μετα απο τους αδερφους Le Roux (CPLR και BPLR) οι οποiοι πεταξαν με το Axiome, εκπληκτικο μοντελο και αυτο με τεραστιο canaliser  - σαν διπλανο.

Προσωπικα πιστευω πως τα FT λειτουργουν αναλογα με το canaliser χωρις να αυξανουν την πλευρικη επιφανεια του μοντελου. Τετοια βοηθηματα στην ουσια δημιουργουν τυρβωδη ροη στο rudder και αυξανουν την αποτελεσματικοτητα του, με αποτελεσμα το μοντελο να κρατιεται στο ΚΕ με μικροτερη κινηση του. Απ'οτι λενε τα roll που εκανε ο Mayr ηταν πραγματικα σε slow motion και γενικα η πτηση του παρα πολυ αργη, σημειωση το μοντελο του ειναι ηλεκτρικο.

Δυο φωτογραφιες του Osiris - Gerhard Mayr και μια του CPLR με τα δυο Axiome.


* Gerhard1.JPG (45.82 KB, 479x640 - εμφανίστηκε 502 φορές.)

* Gerhard2.JPG (65.1 KB, 640x479 - εμφανίστηκε 500 φορές.)

* CPLR_Axiome.JPG (55.77 KB, 479x640 - εμφανίστηκε 502 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #97 στις: Παρασκευή, 19 Ιούν 2009, 22:26:58 »

Επισης ο 20χρονος Ρωσσος και κορυφαιος πιλοτος Sergey Butuzov (19ος στην συνολικη καταταξη) παρουσιασε στο Europa του το split rudder, κατι που για πρωτη φορα ειδα στο Passport του Chip Hyde. Στην ουσια το spilt rudder φρεναρει το μοντελο στις καθοδους.

Εκτος αυτου ομως ο Chip Hyde χρησιμοποιηει και μια μιξη στα knife edge στην οποια εκτρεπεται μονο ενα εκ των δυο rudder (με ενα servo σε καθε rudder). O Butuzov απ'οτι πληροφορηθηκα δεν χρησιμοποιηει τετοια μιξη.


* Butuzov.JPG (71.55 KB, 640x479 - εμφανίστηκε 504 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #98 στις: Παρασκευή, 19 Ιούν 2009, 22:38:05 »

Τελος για οσους θελουν κατι απλο και scale χωρις να παιδευονται ιδιαιτερα με θεματα αεροδυναμικης υπαρχει και αυτο το semi scale YAK 55 που πεταξε ο Gernot Bruckmann στη Ρομιλια και κατελαβε την 8η θεση (απο 51 συμμετοχες)... Grin. Μιλαμε ομως για πολυ ειδικη περιπτωση και δεν χρειαζονται συστασεις νομιζω.



* GMAN.JPG (60.31 KB, 640x479 - εμφανίστηκε 488 φορές.)
Καταγράφηκε
iosif
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 149



Προφίλ
« Απάντηση #99 στις: Σάββατο, 20 Ιούν 2009, 13:19:07 »

Νικόλα, αυτό το rudder που ανοίγει στα δυο και χρησιμοποιείται σαν αερόφρενο, είναι χρηστικό και κάπου αλλού?
 
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #100 στις: Κυριακή, 21 Ιούν 2009, 22:44:48 »

Νικόλα, αυτό το rudder που ανοίγει στα δυο και χρησιμοποιείται σαν αερόφρενο, είναι χρηστικό και κάπου αλλού?
 

Φιλε Ιωσηφ,

Φαντασου ενα βιβλιο δεμενο που το ριχνεις απο ψηλα σαν τουβλο και ενα βιβλιο χωρις δεσιμο που του επιτρεπεται να ανοιξουν τα φυλλα του. Ποιο αληθεια θα πεσει πιο γρηγορα αν κανει ελευθερη πτωση απ το ιδιο υψος; Μαλλον το πρωτο. Καπως ετσι λειτουργει και το split rudder.

Εκτος αυτου βοηθαει απ'οτι λεει ο Hyde στα knife edge ο οποιος χρησιμοποιηει μια μιξη ως εξης:

- Αριστερο ΚΕ - Εκτροπη σε αριστερο rudder και δεξιο ουδετερο
- Δεξιο ΚΕ - Εκτροπη σε δεξιο rudder και αριστερο ουδετερο

Χρησιμοποιηει ενα servo σε καθε rudder για να το πετυχει αυτο.

Νικος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #101 στις: Σάββατο, 2 Ιαν 2010, 23:40:26 »

Νεο μοντελο απο τον guru του pattern Chip Hyde με νεες καινοτομιες στο σχεδιασμο της ατρακτου. Το μοντελο VISA το οποιο δοκιμαστηκε ολο το Δεκεμβρη στην Αργεντινη με παρα πολυ καλα αποτελεσματα απ'οτι λεει και ο Hyde.



* Visa1.jpg (58.05 KB, 711x392 - εμφανίστηκε 294 φορές.)

* VISA2.jpg (57.7 KB, 1024x683 - εμφανίστηκε 298 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #102 στις: Σάββατο, 2 Ιαν 2010, 23:41:53 »

...


* VISA3.jpg (86.41 KB, 768x1152 - εμφανίστηκε 300 φορές.)

* VISA4.jpg (70.14 KB, 1024x683 - εμφανίστηκε 294 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #103 στις: Σάββατο, 2 Ιαν 2010, 23:43:18 »

...


* VISA5.jpg (75.17 KB, 922x615 - εμφανίστηκε 295 φορές.)

* VISA6.jpg (65.21 KB, 830x554 - εμφανίστηκε 286 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #104 στις: Σάββατο, 2 Ιαν 2010, 23:46:35 »

Chip Hyde με τη VISA της επιτυχιας... Grin


* VISA7.jpg (72.52 KB, 922x615 - εμφανίστηκε 281 φορές.)

* VISA8.jpg (25.23 KB, 320x240 - εμφανίστηκε 281 φορές.)

* VISA9.jpg (34.98 KB, 320x240 - εμφανίστηκε 279 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.325 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.