Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 05:39:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 05:39:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 39
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αεροδυναμική των pattern  (Αναγνώστηκε 37246 φορές)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #75 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 13:55:08 »

    Ξεχασα, κατασκευη OXAI, απο κατασκευαστικης αποψης τα καλυτερα F3A μοντελα στον κοσμο... αλλα ακριβα.



    * Seba3.jpg (44.84 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 418 φορές.)

    * Seba4.JPG (36 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 418 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 496



    « Απάντηση #76 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 14:00:20 »

    ειδα το σχετικο thread στο rcu

    πολυ ομορφα αλλα και πανακριβα οπως λενε για 3945 € or 6000 $

    Καταγράφηκε

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #77 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 14:10:52 »

    Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Έχω 2 ερωτήσεις:

    1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
    2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #78 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:09:16 »

    Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Έχω 2 ερωτήσεις:

    1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
    2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)

    Και στα δύο ερωτήματά σου η απάντηση είναι μία:

    Οι δύο έλικες γυρίζουν με αντίθετη περιστροφή η μία από την άλλη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επιρροή πάνω στο μοντέλο από την ροπή προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #79 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:33:10 »

    Δηλαδή η πρώτη γυρίζει κανονικά και η δεύτερη αντίθετα της πρώτης και έτσι η πρώτη δεν εκτρέπει το αεροπλάνο. Ωραία, αλλά τι ακριβώς κερδίζει με αυτό το κολπάκι; Εγώ δεν το θεωρώ απαραίτητο. Ο μόνος λόγος είναι για το right thrust; Μπορεί να συμβεί κάτι αντίστοιχο για να μηδενιστεί και το down thrust;

    Ευχαριστώ.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:48:25 από Nikos-G 1 » Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #80 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:44:44 »

    Η ροπή της έλικας σε κάποιο μοντέλο επιρρεάζει διαφορετικά το μοντέλο, ανάλογα με το πόσο γρήγορα γυρνάει, προς τα που και με τι ταχύτητα πηγαίνει το μοντέλο κ.λ.π.  Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν το right thrust είναι μια καλή λύση, αλλά από κει και πέρα δεν δίνει ποτέ το τέλειο αποτέλεσμα όσον αφορά το τριμάρισμα του μοντέλου.

    Με την λύση αυτή έχεις απλά αυτό το τέλειο αποτέλεσμα.  Μπορεί εσύ να μην το θεωρείς απαραίτητο, αλλά εσύ δεν ψάχνεις να κάνεις την τέλεια πτήση.  Γι' αυτούς τους πιλότους που είναι καρυφαίοι και η πρώτη θέση παίζεται στην λεπτομέρεια, το παραμικρό πλεονέκτημα μπορεί να κάνει την διαφορά.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #81 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:51:44 »

    Ευχαριστώ για την απάντηση Thumbs up

    Έχω ακόμα μια απορία:
    Οι δύο έλικες μάλλον δε θα γυρίζουν στις ίδιες στροφές, σωστά; Στις πόσες στροφές γυρίζει η πρώτη και στις πόσες η δεύτερη, για να υπάρχει το επιθυμητό αποτέλεσμα; Δε θέλω ακριβείς αριθμούς, στο περίπου. π.χ. η 2η γυρίζει στις 1/2 στροφές από την 1η.

    Ευχαριστώ

    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #82 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 16:14:03 »

    Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #83 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:11:14 »

    Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #84 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:11:57 »

    Παράθεση
    Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

    Σεραφείμ

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #85 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:15:31 »

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος

    Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #86 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:19:01 »

    Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.

    Έτσι όμως πιστεύω πως το μοντέλο δεν θα κινείται.(Ξαναλέω ότι μπορεί να έχω λάθος). Στις φωτο οι έλικες φαίνονται ίδιες ως προς τι μήκος, δεν ξέρω για το βήμα όμως.
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #87 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:23:42 »

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος

    Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.

    Αφού οι δυνάμεις έχουν ίδια διεύθυνση τότε εντάξει, νόμιζα ότι είχαμ αντίθετο.
    Τι εννοείς όταν λες θετικό και αρνητικό βήμα;
    &
    Πως λειτουργούν ακριβώς αυτές οι έλικες και δε χρειαζόμαστε right thrust(ελληνικά);
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #88 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:24:29 »

    Απαντηση ως προς αυτο δοθηκε....οι ροπες ειναι αντιθετες....οι ελξεις ομως ως δυναμεις εχουν την ιδια διευθυνση και φορα.
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #89 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:27:53 »

    Ο.Κ.

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.