Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.243 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 11:07:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 11:07:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από orck
[Σήμερα στις 11:05]

από orck
[Σήμερα στις 11:02]

[Σήμερα στις 09:42]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284243
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 54
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 42
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αεροδυναμική των pattern  (Αναγνώστηκε 28523 φορές)
   
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #75 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 13:55:08 »

Ξεχασα, κατασκευη OXAI, απο κατασκευαστικης αποψης τα καλυτερα F3A μοντελα στον κοσμο... αλλα ακριβα.



* Seba3.jpg (44.84 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 385 φορές.)

* Seba4.JPG (36 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 391 φορές.)
Καταγράφηκε
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #76 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 14:00:20 »

ειδα το σχετικο thread στο rcu

πολυ ομορφα αλλα και πανακριβα οπως λενε για 3945 € or 6000 $

Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #77 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 14:10:52 »

Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;;

Έχω 2 ερωτήσεις:

1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #78 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:09:16 »

Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;;

Έχω 2 ερωτήσεις:

1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)

Και στα δύο ερωτήματά σου η απάντηση είναι μία:

Οι δύο έλικες γυρίζουν με αντίθετη περιστροφή η μία από την άλλη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επιρροή πάνω στο μοντέλο από την ροπή προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #79 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:33:10 »

Δηλαδή η πρώτη γυρίζει κανονικά και η δεύτερη αντίθετα της πρώτης και έτσι η πρώτη δεν εκτρέπει το αεροπλάνο. Ωραία, αλλά τι ακριβώς κερδίζει με αυτό το κολπάκι; Εγώ δεν το θεωρώ απαραίτητο. Ο μόνος λόγος είναι για το right thrust; Μπορεί να συμβεί κάτι αντίστοιχο για να μηδενιστεί και το down thrust;

Ευχαριστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:48:25 από Nikos-G 1 » Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #80 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:44:44 »

Η ροπή της έλικας σε κάποιο μοντέλο επιρρεάζει διαφορετικά το μοντέλο, ανάλογα με το πόσο γρήγορα γυρνάει, προς τα που και με τι ταχύτητα πηγαίνει το μοντέλο κ.λ.π.  Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν το right thrust είναι μια καλή λύση, αλλά από κει και πέρα δεν δίνει ποτέ το τέλειο αποτέλεσμα όσον αφορά το τριμάρισμα του μοντέλου.

Με την λύση αυτή έχεις απλά αυτό το τέλειο αποτέλεσμα.  Μπορεί εσύ να μην το θεωρείς απαραίτητο, αλλά εσύ δεν ψάχνεις να κάνεις την τέλεια πτήση.  Γι' αυτούς τους πιλότους που είναι καρυφαίοι και η πρώτη θέση παίζεται στην λεπτομέρεια, το παραμικρό πλεονέκτημα μπορεί να κάνει την διαφορά.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #81 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:51:44 »

Ευχαριστώ για την απάντηση Thumbs up

Έχω ακόμα μια απορία:
Οι δύο έλικες μάλλον δε θα γυρίζουν στις ίδιες στροφές, σωστά; Στις πόσες στροφές γυρίζει η πρώτη και στις πόσες η δεύτερη, για να υπάρχει το επιθυμητό αποτέλεσμα; Δε θέλω ακριβείς αριθμούς, στο περίπου. π.χ. η 2η γυρίζει στις 1/2 στροφές από την 1η.

Ευχαριστώ

Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #82 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 16:14:03 »

Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #83 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:11:14 »

Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.
Καταγράφηκε
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #84 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:11:57 »

Παράθεση
Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

Σεραφείμ

Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

Νίκος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #85 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:15:31 »

Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

Νίκος

Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.
Καταγράφηκε
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #86 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:19:01 »

Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.

Έτσι όμως πιστεύω πως το μοντέλο δεν θα κινείται.(Ξαναλέω ότι μπορεί να έχω λάθος). Στις φωτο οι έλικες φαίνονται ίδιες ως προς τι μήκος, δεν ξέρω για το βήμα όμως.
Καταγράφηκε
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #87 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:23:42 »

Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

Νίκος

Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.

Αφού οι δυνάμεις έχουν ίδια διεύθυνση τότε εντάξει, νόμιζα ότι είχαμ αντίθετο.
Τι εννοείς όταν λες θετικό και αρνητικό βήμα;
&
Πως λειτουργούν ακριβώς αυτές οι έλικες και δε χρειαζόμαστε right thrust(ελληνικά);
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #88 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:24:29 »

Απαντηση ως προς αυτο δοθηκε....οι ροπες ειναι αντιθετες....οι ελξεις ομως ως δυναμεις εχουν την ιδια διευθυνση και φορα.
Καταγράφηκε
nikos_g1
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 274


Προφίλ
« Απάντηση #89 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 17:27:53 »

Ο.Κ.

Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.187 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.