Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 12:49:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 12:49:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 46
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64  (Αναγνώστηκε 55595 φορές)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #150 στις: Πέμπτη, 27 Ιούν 2013, 20:51:47 »

    Επιτέλους βρέθηκε το 0,8mm φύλλο και έτσι συνεχίζω με την κατασκευή του NGV και του κυλινδρικού μέρους μέσα στο οποίο θα περιστρέφεται η turbine wheel.
    Στο NGV δεν έχουν γίνει ακόμα οι σχισμές για τα σταθερά πτερύγια, αλλά με ένα αιχμηρό καρφί έχουν χτυπηθεί πάνω του αυτές.


    * DSC01407.JPG (53.71 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2432 φορές.)

    * DSC01408.JPG (52.88 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2396 φορές.)

    * DSC01409.JPG (54.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2376 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #151 στις: Πέμπτη, 27 Ιούν 2013, 20:54:34 »

    Ας δούμε πως θα φαινόταν αν είχαν κολληθεί.


    * DSC01410.JPG (53.37 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2355 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89


    « Απάντηση #152 στις: Παρασκευή, 28 Ιούν 2013, 14:13:13 »

    Καλησπερα
    Φιλε μου εχω μεινει αφωνος...
    Αξιος

    Υ.γ Δεν γινεται να χρησιμοποιηθει αλλο μετταλο
    για παραδειγμα....Χαλκος η Μπρουτζος ιδιας διατομης ;;
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #153 στις: Παρασκευή, 28 Ιούν 2013, 19:16:08 »

    Σ΄ευχαριστώ φίλε ntaryl.
    Όχι, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλο μέταλλο παρά μόνον χάλυβας γιατί οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται είναι πολύ μεγάλες.
    Άλλωστε είναι πιο εύκολο να βρεις χάλυβα παρά χαλκό, ορύχαλκο κλπ.
    Χάλυβα και μάλιστα ανωξείδωτο πάχους 0,3mm είναι πολύ ευκολο να βρεις σε συσκευασίες τροφίμων, τενεκέδες λαδιού κλπ.
    Για πάχη 0,5mm έως 0,65mm πρέπει να πας σε χαλασμένες μικρές ηλεκτρικέρς συσκευές π.χ. φουρνάκια, φουρνάκια μυκροκυμάτων κλπ.
    Για πάχη 0,8mm ψάχνεις ...χαλασμένους απορροφητήρες.
    Για πάχη περίπου 1mm έως 1,2mm σε μεγαλύτερες ηλεκτρικές συσκευές π.χ. κουζίνες, ψυγεία κλπ.
    Πηγές ανοξείδωτου χάλυβα είναι οι κάδοι από χαλασμένα πλυντήρια, σκέυη μαγειρικής, νεροχύτες κλπ.
    Για ανοξείδωτο χάλυβα 316 μια βασική πηγή είναι οι ηλιακοί θερμοσίφωνες.
    Για την turbine wheel που πρέπει να αντέχει σε μεγάλες θερμοκρασίες χωρίς να μεγαλώνει η διάμετρός της, χρησιμοποιούμε αντίστοιχα μέταλλα με τέτοιες ιδιότητες π.χ. από βαλβίδες μεγάλων οχημάτων, κατάλληλα μεταλλικά τμήματα μηχανών αυτοκινήτων κλπ.
    Για άξονα μια πολύ καλή λύση είναι μεγάλες βίδες π.χ. 18cm x 12mm κλπ.
    Υπάρχουν βέβαια και μαγαζία (στο εξωτερικό) π.χ. www.onlinemetals.com και άλλα, στα οποία μπορείς να βρεις οποιοδήποτε μέταλλο και μάλιστα να στο κόψουν στις διαστάσεις που θες. Όμως τα μέταλλα δεν είναι τόσο φθηνά όσο θα νόμιζε κάποιος. Επίσης χρεώνουν πολλά μεταφορικά. Γι΄ αυτό ο καλύτερος τρόπος είναι η συλλογή τέτοιων μετάλλων από άχρηιστες συσκευές.
    Συνεχίζω με το κόλλημα των δύο εξαρτημάτων. Αν και ο κατασκευαστής προτείνει argon και υπάρχει τέτοιο, θα χρησιμοποιήσω ηλεκτρόποντα για το κόλλημά τους.


    * DSC01411.JPG (53.95 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2256 φορές.)

    * DSC01413.JPG (55.75 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2255 φορές.)

    * DSC01414.JPG (54.9 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2256 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 17 Ιούλ 2013, 13:21:09 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #154 στις: Παρασκευή, 28 Ιούν 2013, 19:21:51 »

    Έχω ξεκινήσει να ανοίγω με το dremel τις οπές ώστε στη συνέχεια να γίνουν οι σχισμές. Οι σχισμές δεν θα μπορούσαν να γίνουν όταν το φύλλο του μετάλου ήταν επίπεδο, γιατί τότε δεν θα γινόταν σωστά η καμπύλωσή του στις περιοχές κοντά στις σχισμές.


    * DSC01415.JPG (55.24 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2226 φορές.)

    * DSC01416.JPG (53.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2236 φορές.)

    * DSC01417.JPG (53.58 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2253 φορές.)
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #155 στις: Σάββατο, 29 Ιούν 2013, 09:08:10 »

    Αν και ο κατασκευαστής προτείνει argon και υπάρχει τέτοιο, θα χρησιμοποιήσω ηλεκτρόποντα για το κόλλημά τους.

      Γνώμη μου είναι οτι θα έπρεπε να τα κολήσεις με argon, πιστεύω έτσιι διασφαλίζεις οτι δεν θα έχεις διαροές αλλά και ότι θα υπάρχει μια πιο καλή κατανομή θερμοκρασίας


    NGV (Nozzle Guide Vane) - Άντε τώρα αυτό να το πεις στα ελληνικά....

      Να τολμήσω να κάνω λογοπαίγνιο
      Nozzle ξέρουμε οτι σημαίνει ακροφύσιο
      Guide Οδηγός
      Vane ανεμοδείκτης ή και πιστεύω εδώ πτερύγια (απο μετάφραση google)
      Αφου είδα τι δουλειά κάνει πιστεύω οτι η φράση "Ακροφύσιο βελτιστοποίησης ροής" ταιριάζει καλύτερα
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #156 στις: Σάββατο, 29 Ιούν 2013, 16:23:08 »

    Η κόλληση με argion είναι πολύ χοντρικομμένη ακόμα και με σύρμα Ni-Gr 0,6mm. Πάντως αν διαπιστώσω στις δοκιμές κάποιο πρόβλημα θα χρησιμοποιήσω argon.
    Το NGV σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει σταθερά πτερύγια που η αποστολή τους είναι να εκτρέπουν τα θερμά καυσαέρια ώστε αυτά να πέφτουν κάθετα στα φτερά της turbine wheel. Θυμός
    Συνέχεια με το άνοιγμα των σχισμών ώστε αυτές να ταιριάσουν στα σταθερά πτερύγια.


    * DSC01419.JPG (55.37 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2145 φορές.)

    * DSC01420.JPG (53.82 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2148 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 29 Ιούν 2013, 16:41:59 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #157 στις: Σάββατο, 29 Ιούν 2013, 16:26:00 »

    Τώρα θα στενοχωρήσω κάποιους φίλους που παρακολουθούν την κατασκευή και τους ζητώ συγνώμη, αλλά θα διακόψω την παρουσίαση για όλον τον Ιούλιο γιατί θα πρέπει να κατεβάσω το γιό μου στην Αθήνα από 1 έως 31 Ιουλίου σε φροντιστήριο. Δυστυχώς από το εργαστήριο στο ...διαμέρισμα. Δάκρυ
    Πάντως υπόσχομαι τον Αύγούστο συνέχεια και ολοκλήρωση της κατασκευής.


    * DSC01421.JPG (54.76 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2160 φορές.)

    * DSC01422.JPG (53.19 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 2170 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 4 Αύγ 2013, 14:26:07 από dimkav » Καταγράφηκε
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #158 στις: Σάββατο, 29 Ιούν 2013, 18:41:58 »

    Μη μας το κανεις αυτο...
    Συνεχισε εσυ τη κατασκευη και το παω εγω το παιδι στο φροντιστηριο!
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    Apostolis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 183



    « Απάντηση #159 στις: Σάββατο, 29 Ιούν 2013, 22:53:01 »

    Μη μας το κανεις αυτο...
    Συνεχισε εσυ τη κατασκευη και το παω εγω το παιδι στο φροντιστηριο!
    Kι εγω μεσα αναλαμβανω καποιες βαρδιες.......... Cheesy
    Καταγράφηκε

    My wife says if I buy one more rc she is going to divorce me......Man I am going to miss her!
    "No one has talent in this hobby,the only difference is made by the money and time someone spends''
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #160 στις: Κυριακή, 30 Ιούν 2013, 02:13:06 »

    Βασικά, αν και με την ανάποδη σειρά, με αυτό το σκεπτικό κατέληξα σε αυτήν την ονομασία
    Το NGV σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει σταθερά πτερύγια που η αποστολή τους είναι να εκτρέπουν (τη ροή από) τα θερμά καυσαέρια ώστε αυτά να πέφτουν κάθετα στα φτερά της turbine wheel. (για βελτίωση της απόδοσης)

    Θυμός
      Μάλλον παρεξήγησα οτι η έκφραση " Άντε τώρα αυτό να το πεις στα ελληνικά..." ήταν προτροπή για μια παράλληλη συζήτηση οπότε σταμάταω εδώ

      Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στον υιό Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #161 στις: Κυριακή, 30 Ιούν 2013, 23:12:20 »

    Αντε και αριστα ο μικρος! Thumbs up
    Το περιμενε στην κατασκευη ειναι ολα τα λεφτα!!! Cheesy
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #162 στις: Παρασκευή, 5 Ιούλ 2013, 22:20:03 »

    Στο εχουν ξαναπει αρκετοι, ας το πω και εγω. Δεν εχει σημασια εαν δουλεψει και μονο η κατασκευη μετραει. Καλη επιτυχια και καλη συνεχεια.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89


    « Απάντηση #163 στις: Κυριακή, 11 Αύγ 2013, 23:37:26 »

    Καλησπερα

    Στο πρωτο ποσταρισμα  δειχνει οτι χρησιμοποιει το  γκαζακι  CV470 για το περιβλημα  ....

    Μπορει καποιος να μου πει ποιος ειναι ο ασφαλεστερος τροπος να κατεργαστεις καποιος ενα γκαζακι  ?
    τρυπημα,τριψιμο  .....

    Και μονο που ξερω οτι  ειχε γκαζι μεσα  με  πιανει  κατι   

    Καλο  βραδυ   

    Υ.γ  Ο φιλος  dimkav που  χαθηκε...μας αρρωστησε και περιμενουμε 
    Καταγράφηκε
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 181



    « Απάντηση #164 στις: Δευτέρα, 12 Αύγ 2013, 11:36:56 »

    Καλημερα ntaryl

    το αεριο που εχει μεσα η φυαλη θα πρεπει να εχει απομακρυνθει.
    Ο πιο ευκολος τροπος ειναι να χρησιμοποιησεις μια φυαλη που θα εχεις βαλει σε γκαζακι και θα εχεις καψει το αεριο.αν παλι βιαζεσαι και θες να την αδειασεις μπορεις να το κανεις αναβοντας το γκαζακι και αφηνοντας το να καει προσεχοντας φυσικα να μην υπερθεμανθει η φυαλη και ο μηχανισμος καυσης.
    Επισεις μπορεις να αφησεις να φυγει το αεριο στην ατμοσφαιρα ,αλλα δε θα στο συνιστουσα,διοτι πρεπει να το κανεις εκτος κατοικημενης περιοχης και φυσικα ΕΚΤΟΣ ΣΠΙΤΙΟΥ,και δεν ειναι και οτι καλυτερο και για το περιβαλλον!
    ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ,ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΡΥΠΑΜΕ ΓΕΜΑΤΟ ΓΚΑΖΑΚΙ!!!!
    Η ιδανικη αναλογια αεριου και αερα για να γινει εκρηξη ειναι κοντα στο 9%.Δηλαδη σε 100 μερη αερα να υπαρχουν 9 μερη αεριου!!!

    Η αδεια φυαλη δε περιεχει κανενα απολυτος κινδυνο να δουλευτει.Ελπιζω να βοηθεισα,και σορυ απο τον φιλο dimkav για το off topic.

    by the way dimkav ,απιστευτος μαστορας ,respect και ανυπομονουμε για συνεχεια!!!! Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    My first plane was katana!
    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.