Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:36:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:36:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 98
    Συνολικά: 99
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64  (Αναγνώστηκε 55594 φορές)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #135 στις: Τετάρτη, 19 Ιούν 2013, 09:37:29 »

    Μετά το στέγνωμα της εποξικής είναι η ώρα για τη διαμόρφωση της εσωτερικής επιφάνειας της πλάκας της βάσης.


    * DSC01363.JPG (54.43 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1619 φορές.)

    * DSC01364.JPG (53.48 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1599 φορές.)

    * DSC01365.JPG (55.33 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1586 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #136 στις: Τετάρτη, 19 Ιούν 2013, 09:38:48 »

    ...


    * DSC01366.JPG (53.89 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1592 φορές.)

    * DSC01367.JPG (53.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1583 φορές.)

    * DSC01369.JPG (54.9 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1609 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #137 στις: Τετάρτη, 19 Ιούν 2013, 09:41:36 »

    ...


    * DSC01370.JPG (54.42 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1586 φορές.)

    * DSC01373.JPG (54.27 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1599 φορές.)

    * DSC01368.JPG (53.61 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1603 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #138 στις: Πέμπτη, 20 Ιούν 2013, 11:18:58 »

    Κολλήθηκαν οι τρεις αποστάτες 6,5mm που χρησιμεύουν στην παραλληλία των πλακών και αρχίζουν να κολλούνται με προσοχή τα πτερύγια πρώτα με CA και στη συνέχεια με εποξική. Η εκκεντρότητα μεταξύ των δίσκων δεν πρέπει να υπερβαίνει το 0,1mm.


    * DSC01372.JPG (53.17 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1523 φορές.)

    * DSC01374.JPG (54.77 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1520 φορές.)

    * DSC01375.JPG (54.03 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1526 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #139 στις: Πέμπτη, 20 Ιούν 2013, 11:24:22 »

    ...


    * DSC01376.JPG (53.19 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1516 φορές.)

    * DSC01377.JPG (53.74 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1505 φορές.)

    * DSC01378.JPG (53.12 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1505 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #140 στις: Πέμπτη, 20 Ιούν 2013, 11:34:33 »

    Αφού στεγνώσει η εποξική (βάζοντας τη φτερωτή στο ...φούρνο ή καλύτερα στο παρκαρισμένο στον ήλιο αυτοκίνητο) ξεκινά η μείωση της διαμέτρου από τα 80mm σταδιακά στα 66mm εμποτίζοντας κάθε λίγο το κόντρα πλακέ με CA ώστε να μην εμφανίζονται ακίδες κλπ. πηγαίνοντας προς τις τελικές διαστάσεις.


    * DSC01379.JPG (54.77 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1486 φορές.)

    * DSC01384.JPG (53.62 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1527 φορές.)

    * DSC01383.JPG (54.64 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1502 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #141 στις: Πέμπτη, 20 Ιούν 2013, 11:37:00 »

    ...


    * DSC01385.JPG (53.28 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1498 φορές.)

    * DSC01386.JPG (52.83 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1491 φορές.)
    Καταγράφηκε
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #142 στις: Πέμπτη, 20 Ιούν 2013, 20:34:17 »

    Τρελανε μας!!!!Μπορεις!!! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #143 στις: Δευτέρα, 24 Ιούν 2013, 18:51:41 »

    Περιμένοντας την παραγγελία με τα carbon για την ενίσχυση του συμπιεστή, συνεχίζω με την κατασκευή των σταθερών πτερυγίων της NGV (Nozzle Guide Vane) - Άντε τώρα αυτό να το πεις στα ελληνικά.... Για τον καθορισμό των διαστάσεών τους και για κάποιες δοκιμές κατασκευάζω ένα αντίγραφο του εξωτερικού μέρους του NGV από λεπτό φύλλο ατσάλι 0,3mm όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες. Τονίζω ότι το εξωτερικό αυτό μέρος δεν είναι το κανονικό. Αυτό πρέπει να κατασκευαστεί από φύλλο ατσάλι πάχους 0,8mm το οποίο δεν έχω βρει ακόμα. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος της επιβράδυνσης της κατασκευής τις τελευταίες μέρες.


    * DSC01312.JPG (52.41 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1238 φορές.)

    * DSC01390.JPG (52.75 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1236 φορές.)

    * DSC01313.JPG (54.12 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1246 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 24 Ιούν 2013, 19:16:41 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #144 στις: Δευτέρα, 24 Ιούν 2013, 18:55:03 »

    ...


    * DSC01391.JPG (52.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1208 φορές.)

    * DSC01392.JPG (53.51 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1227 φορές.)

    * DSC01393.JPG (55.56 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1243 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #145 στις: Δευτέρα, 24 Ιούν 2013, 18:56:52 »

    ...


    * DSC01394.JPG (55.93 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1217 φορές.)

    * DSC01395.JPG (55.6 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1222 φορές.)

    * DSC01396.JPG (54.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1223 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #146 στις: Δευτέρα, 24 Ιούν 2013, 19:00:07 »

    Κατασκευάζεται ένα πτερύγιο από φύλλο 0,5mm το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σαν πατρόν για τα κανονικά πτερύγια.


    * DSC01397.JPG (55.58 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1209 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #147 στις: Δευτέρα, 24 Ιούν 2013, 19:03:13 »

    Τα σταθερά πτερύγια της NGV κατασκευάζονται από ανοξείδωτο ατσάλι πολύ καλής ποιότητας και πάχους 0,9mm.


    * DSC01398.JPG (53.48 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1217 φορές.)

    * DSC01399.JPG (53.39 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1212 φορές.)

    * DSC01402.JPG (54.6 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1203 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #148 στις: Δευτέρα, 24 Ιούν 2013, 19:04:58 »

    ...


    * DSC01403.JPG (54.36 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1212 φορές.)

    * DSC01404.JPG (53.75 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1199 φορές.)

    * DSC01405.JPG (55.3 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1209 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #149 στις: Δευτέρα, 24 Ιούν 2013, 19:12:07 »

    Τα πτερύγια όπως φαίνονται μετά την επεξεργασία του χείλους προσβολής και εκφυγής τους. Οι άλλες δύο πλευρές τους θα πάρουν την τελική τους μορφή αφού πρώτα κολληθούν στο εξωτερικό περίβλημα της NGV.


    * DSC01406.JPG (54.63 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1211 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 24 Ιούν 2013, 19:42:55 από dimkav » Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.