Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 11:59:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 11:59:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 28
    Συνολικά: 29
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Λάστιχα φτερών  (Αναγνώστηκε 6032 φορές)
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « στις: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 12:03:31 »

    Καλημέρα
    Γνωρίζει κάποιος ποιος είναι ο μέγιστος αριθμών λαστίχων για το δέσιμο φτερών ενός μικρού θερμικού εκπαιδευτικού
    και ποια η συνδεσμολογία τους?
    ας πούμε 3 λάστιχα χιαστή και 2 απο κάθε πλευρά....4 και 4 , 5 και 5 , 6 και 6 ...Huh
    Υπάρχει κάποιος τρόπος να το βρίσκεις αυτο? π.χ βαρος μοντέλου + μεγιστη δύναμη g + επιφάνειες =10 λαστιχάκια δύναμης τάδε τάδε
    Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 12:14:59 »

    Γιάννη

    Σε ανεμόπτερο σαν αυτο  εβαζα 4 δηλαδη 2 παραλληλα και 2 χιαστί . αναλογα με το μηκο του λαστυχου μερικές φορες περναγα και ενα λαστιχο απο ολες τις καβιλιες


    Οπότε σε ενα εκπαιδευτικό με το μισο φτερο 4 νομιζω οτι ειναι αρκετά
    (πιθανότατα αυτο ειναι λάθος)  Ντροπή

    Γιάννη
    H Απάντηση του Α. Παπαδόπουλου παραπάνω νομίζω οτι  σε καλύπτει .
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 12:31:52 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 12:19:52 »

    Να προσθέσω ότι όσα και να βάλεις, τα τελευταία να είναι χιαστί για να μην φεύγουν ούτε αυτά ούτε τα πιο μέσα.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 12:23:35 »

    Καλημέρα,

    Ενδιαφέρουσα ερώτηση, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος κανόνας ή τύπος που να δίνει λύση στο ερώτημα σου.

    Το πόσα λάστιχα θα βάλεις εξαρτάται από πολλά πράγματα όπως.

    1. Τύπος μοντέλου
    2. Βάρος μοντέλου
    3. Κατασκευή πτέρυγας (χτιστή, foam, κλπ)
    4. Πτήση που θα κάνεις (εκαπιδευτική, ακροβατική κλπ)
    5. Τύπος καβίλιας που θα συγκρατεί τα λάστιχα (να είναι δηλαδή ικανή να αντέξει τόσο τα λάστιχα όσο και την καταπόνηση στην πτήση)
    6. Φάρδος λάστιχου.

    Σε εκπαιδευτικό μοντέλο συνήθως χρησιμοποιείς από 6 έως 8 λάστιχα (φαρδιά). Βάζεις συνήθως πρώτα τα κάθετα και από πάνω τους τα χιαστί ώστε να τα συγκρατήσουν σε περίπτωση που πάνε να γλυστρίσουν.

    Εκείνο όμως που πρέπει σίγουρα να κάνεις είναι αν κάνεις χρήση θερμικού κινητήρα μετά την πτήση να έχεις ένα δοχείο με talk, όπου θα ρίξεις τα λάστιχα μέσα, αφενός για να τα καθαρίσεις από το καύσιμο αφετέρου για να τα διατηρήσεις σε καλή κατάσταση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 12:28:27 »

    Να προσθέσω ότι όσα και να βάλεις, τα τελευταία να είναι χιαστί για να μην φεύγουν ούτε αυτά ούτε τα πιο μέσα.

    Σεραφείμ

     Thumbs up

    κ.Γιάννη δεν παίζει και η ταχύτητα ρόλο, οι κινήσεις και η κάθετη δύναμη (βαρος) του μοντέλου εκτός από το άνοιγμα τους?
    4 λαστιχα μου φαίνονται λίγα δεδομένου κιόλας ότι το φτερό είναι αρκετά καταπονημένο(ξέχασα να το αναφέρω).συνήθως έβαζα 6-7 λάστιχα
    με 4 λάστιχα σε περίπτωση  αστοχίας ενός λαστιχου.... one point landing :/

    K.Aντώνη η καβίλια μπορεί να αντέξει τρόπος του λέγειν ατελείωτα λάστιχα.
    απλά φοβάμαι ότι με τα παραπάνω λάστιχα και με τις ανάλογες δυνάμεις που ασκούνται συνθλιφτεί το φτερο!
    Άρα υπάρχουν δεκάδες παράμετροι που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας για την σωστότερη επιλογή.
    Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 12:43:34 »

    Γιαννη,

    Στα εκπαιδευτικα το rule of thumb ειναι 4 ανα κιλο. Συνηθως σε 40αρια περι τα 2.5 κιλα βαζουμε 10. Τα τελευταια οπως σημειωσαν και οι προλαλησαντες χιαστι για να μην γλυστρησουν τα αλλα. Και ταλκ κτλ οπως ειπωθηκε.

    Πανος
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 14:58:04 »

    Αγαπητέ ανηψιέ Γιάννη,

    πράγματι δεν υπάρχουν κανόνες υπολογιστικοί, για να επιλέξεις τον αριθμό των λάστιχων, αφού υπεισέρχεται το μήκος, το φάρδος και το πάχος τους, και η σύνθεση του υλικού που καθορίζει την ελαστικότητά του.

    Εν γένει το δακτυλίδι/λάστιχο που θα επιλέξεις πρέπει να εκτείνεται (στη θέση συγκράτησης του φτερού) σχεδόν στο 80% της συνολικής δυνατής έκτασής του.

    Κάνε ένα πείραμα και προσπάθησε να σπάσεις με τα χέρια ένα-δύο τέτοια λάστιχα, και τότε μόνο θα αντιληφθείς την αντοχή τους και τις παραμέτρους που τα καθιστούν ασφαλή ή όχι. Το ίδιο θα κάνεις μετά από καιρό για την ίδια παρτίδα, και ιδίως για τα μεταχειρησμένα λάστιχα.

    Ο κύριος εχθρός του ελαστικού είναι οι ηλιακές ακτίνες. Εχουμε ακούσει ιστορίες από ΗΠΑ που τα λάστιχα έσπασαν στην διάρκεια της πτήσης γιατι είχαν καεί από τον ήλιο. Τα λάστιχα πρέπει να φυλλάσσονται σε μέρος σκοτεινό και δροσερό.

    Για το συγκεκριμένο ανεμόπτερο της φωτογραφίας, αν τα λάστιχά σου έχουν διατομή 6Χ1 χιλιοστό, εγώ θα έβαζα συνολικά 8. Ανα τρία παράλληλα και τα τελυταία χιαστί.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 15:44:30 »

    Αγαπητέ ανηψιέ Γιάννη,

    Εν γένει το δακτυλίδι/λάστιχο που θα επιλέξεις πρέπει να εκτείνεται (στη θέση συγκράτησης του φτερού) σχεδόν στο 80% της συνολικής δυνατής έκτασής του.

    Κάνε ένα πείραμα και προσπάθησε να σπάσεις με τα χέρια ένα-δύο τέτοια λάστιχα, και τότε μόνο θα αντιληφθείς την αντοχή τους και τις παραμέτρους που τα καθιστούν ασφαλή ή όχι. Το ίδιο θα κάνεις μετά από καιρό για την ίδια παρτίδα, και ιδίως για τα μεταχειρησμένα λάστιχα.

    Ο κύριος εχθρός του ελαστικού είναι οι ηλιακές ακτίνες. Εχουμε ακούσει ιστορίες από ΗΠΑ που τα λάστιχα έσπασαν στην διάρκεια της πτήσης γιατι είχαν καεί από τον ήλιο. Τα λάστιχα πρέπει να φυλλάσσονται σε μέρος σκοτεινό και δροσερό.


    Ακόμα μουδιασμένο είναι το χέρι μου απο το πρώι έσπασα κανα-δυο με το χερι για να τα δοκιμάσω.
    αυτό με το 80%  το κατάλαβα αν το σκεφτηκα σωστά ..(δυνατής πρακτικά διάστασης του φαντάζομαι γιατι αν το τεντώσω τέρμα το λαστιχο γίνεται 7 φορες μακρυτερο και 3 φορές στενότερο)
    Εν ολίγης δεν πρέπει το λάστιχο να είναι τερματισμένο και πολλες ώρες εκτεθιμένο στον ήλιο. Thumbs up
    Ευχαριστώ Θείε Γιάννη και Πάνο  Χαμόγελο


    Οπότε σε ενα εκπαιδευτικό με το μισο φτερο 4 νομιζω οτι ειναι αρκετά
    (πιθανότατα αυτο ειναι λάθος)  Embarrassed

    Γιάννη
    H Απάντηση του Α. Παπαδόπουλου παραπάνω νομίζω οτι  σε καλύπτει .

     υπερκαλύπτηκα στην ερώτηση μου απόλους σας! Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 18:20:05 από GiannisX » Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 26 Ιούλ 2007, 12:05:09 »

    Καλή ποιότητα ελαστικών Γιάννη μπορείς να έχεις απο σαμπρέλα μηχανής ή αυτοκινήτου.
    Κόψε με χάρακα και φαλτσέτα Wink
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 26 Ιούλ 2007, 12:18:02 »

    Γεια σου σύντεκνε.
    κόψε με φαλτσέτα?τι και μετά τα ενώνω με κόμπο???
    από καουτσούκ βρήκα και μου φένονται αρκετά γερά. Tongue
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 26 Ιούλ 2007, 12:21:15 »

    Δέν θα τα ενώσεις!! η σαμπρέλα είναι δακτυλίδι,οπότε κόβεις ροδέλες.




    Πληροφοριακά για να προλάβω όποιον έχει αντίθετη άποψη,η σαμπρέλα να είναι καινούργια!.Μια μεταχειρισμένη σαμπρέλα
    μηχανής ή αυτοκινήτου έχει κουραστεί αρκετά με άσχημες συνθήκες,περισσότερο υγρασία που έχει ο αέρας.
    Προσωπικά δέν μου έχει κοπεί ποτέ λάστιχο στο αέρα.

    Ότι υλικό τελικά και άν επιλέξεις τσέκαρε πρίν απο κάθε πτήση. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 26 Ιούλ 2007, 12:28:22 »

    άρα ο χάρακας που κολλάει?  Εκπληξη Undecided Undecided Undecided
    καλή ιδέα σου dim αλλά σαμπρέλα θα πάρω όταν αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο πρώτα  Cheesy Cheesy Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 26 Ιούλ 2007, 12:33:04 »

    Ωρε Γιάννη, όταν θέλεις να κόξεις κάτι με φαλτσέτα ή κοπίδι,και θέλεις να κοπεί σε ευθεία γραμμή, δέν χρησιμοποιείς χάρακα
    για οδηγό;;
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 26 Ιούλ 2007, 12:40:38 »

    Ωρε Γιάννη, όταν θέλεις να κόξεις κάτι με φαλτσέτα ή κοπίδι,και θέλεις να κοπεί σε ευθεία γραμμή, δέν χρησιμοποιείς χάρακα
    για οδηγό;;
    ανακαλώ τις παλαβομάρες κατάλαβα τώρα, η ζέστη βαράει άσχημα σοορυζ
    πρέπει να φτιάξω και να το τσεκάρω λογικά θα έχει και διαφορετικές αντοχές απο τα κοινά καουτσουκιένια λάστιχα
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 26 Ιούλ 2007, 12:52:42 »

    Δέν βρίσκω άλλα λόγια να στο περιγράψω buck2 δές παρακάτω


    * pppplllkk.jpg (81.04 KB, 999x918 - εμφανίστηκε 408 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Λάστιχα φτερών
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.