Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.127 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 12:50:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 12:50:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:16]

[Χθες στις 22:05]

από ichiban
[Χθες στις 21:54]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

από matrix9293
[Χθες στις 13:40]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284127
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 57
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 48
Συνολικά: 56
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Ρυθμίσεις calmato a40 sport « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ρυθμίσεις calmato a40 sport  (Αναγνώστηκε 3289 φορές)
   
sifis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 7 Μάι 2013, 19:47:48 »

Γεια σας ... Πρόσφατα αγόρασα ένα πολυσυζητημένο (αγαπημενο απο πολλούς) μοντέλο,
το calmato a40 sport ανανεωμένο απο ότι κατάλαβα σε σχέση με το παλιό , εκτός απο τα σχέδια έχει δυο Σέρβο στα aileron με σύνδεση Υ .
Ολα καλα με την συναρμολογηση αλλα βγηκε οπισθοβαρο!!!;; (κέντρο βάρους 8,0-9,0) μετατόπισα αλλα χωρις όφελος μπαταρίες και receiver και αποφάσισα να τα βάλω εκει που βολεύουν και ζυγισα στο 8,5 με 40 γρ βαρίδια τα οποία τα έβαλα μπροστα και πάνω (κάτω απο το καπάκι του ρεζερβουάρ ) τι λέτε;;;
Πολυ μικρές κινήσεις aileron 7mm πάνω κάτω και ruder 9mm Μου φάνηκαν μικρά και έβαλα dual rates + 30%ρύθμισα expo 20%  τριμαρα τα πάντα ολα καθ έτοιμο για maiden τέλος του μήνα ...συμβουλές μιας και ξέρω ότι έχειτε ασχοληθεί με το συγκεκριμένο μοντελο;;;
Υπόψιν ότι έχω βάλει 46αρη κινητηρα kyosho που είναι αν δεν κάνω λάθος 480 γρ
Καταγράφηκε

Live to die another day
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 7 Μάι 2013, 23:08:25 »

Χρόνια πολλά και με γεια το μοντέλο  Thumbs up

Τα 40γρ έρμα είναι αποδεκτά για αυτό το μοντέλο, δεν έχεις πρόβλημα περιττού βάρους.
Έχεις βάλει σπίνερ; Αν όχι θα βοηθούσε για να ζυγίσεις.
Ζύγισες με άδειο το ρεζερβουάρ;

Τώρα για τις κινήσεις, συμφωνώ, θα βοηθούσε να ετοιμάσεις 2 rates για την πρώτη πτήση.
Ένα rate με μικρότερες κινήσεις και ένα με μεγαλύτερες.
Για το expo... συνηθίζω να βάζω περισσότερο (50% και άνω) βοηθάει να πετάς με πιο "γλυκές γραμμές" στον αέρα.

Με τι έλικα θα κάνεις πρώτη πτήση;
Καταγράφηκε

orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 8 Μάι 2013, 07:29:27 »

Συμφωνω οτι για το συγκεκριμενο μοντελο τα 40 γραμμαρια δεν ειναι προβλημα.
Εαν το ειχα δεν θα εβαζα τα δυο σερβο των aileron σε ενα κανναλι με Υ αλλα σε διαφορετικο κανναλι με μιξη, αναλογα την τηλεκατευθυνση. Κυριως για λογους ασφαλειας. Φαντασου να εχεις προβλημα με το καλωδιο Υ και να χασεις τον ελεγχο και στα δυο aileron. Δεν θα ηταν πολυ καλυτερα να ειχες τον ελεγχο εστω απο το ενα; Εχω καταφερει και εχω φερει μικρο φελιζολακι με ενα aileron πισω.
Συμφωνω με τις μικρες κινησεις για τα aileron, elevator αλλα το rudder θελει μεγαλυτερη κινηση για να ακουσει το αεροπλανο. Στο δικο μου με τερμα κινηση και οριακα αλλαζει πορεια.

Παρακατω ειναι το εγχειριδιο του. http://www.kyosho.com/jpn/support/instructionmanual/ap_glider_trainer/pdf/11235-T01_Calmato_Alpha40_Sports_IM.pdf

Για καλο και για κακο, τωρα που ειναι καθαρο απο λαδια, παρε μια αυτοκολλητη ταινια και καθησε μια ωρα και περασε οπου βλεπεις ενωση στο φιλμ επικαλυψης, ειδικα απο την μερια της εξατμισης. Ολη την ταινια!
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
sifis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 8 Μάι 2013, 12:02:13 »

Ευχαριστώ για τις ευχές σας και το ενδιαφέρον σας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!! και καλές πτήσεις…
Λοιπόν …“Yanko”  ναι σαφώς έχω βάλει σπινερ 58αρι και άδειο ντεπόζιτο ζύγισα με όλα τα δεματικά  βγήκε μαζί με το έρμα 40γρ σύνολο 2720γρ.
Η έλικα είναι (11-7,7”) , συμφωνώ μαζί σου “orck” ότι είναι καλύτερο να βάλω σε 2 κανάλια τα aileron  και ότι η ποιότητα του monocote δεν είναι και το ότι καλύτερο  θα κάνω αυτό που μου λες με την ταινία .Τώρα ο προβληματισμός μου είναι σχετικά με τις μικρές (αλλά προτεινόμενες)  κινήσεις του elevator (9mm πάνω -9mm κάτω) και των aileron  (7mm πάνω -7mm κάτω) και συγνώμη λάθος μου το rudder είναι 15mm αρ. και 15mm δεξ.
Έβαλα τις ρυθμίσεις στο simulator και ζορίστηκε πολύ να απογειωθεί αλλά και στο στρίψιμο με τα aileron ήταν δράμα .το rudder  παλευόταν…  
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 10 Μάι 2013, 08:50:47 από sifis » Καταγράφηκε

Live to die another day
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 8 Μάι 2013, 14:50:16 »

Εαν φτιαξεις κινησεις οπως λεει το εγχειριδιο μια χαρα θα πεταξει.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 8 Μάι 2013, 17:17:22 »

Σήφη, άλλαξες την πλαστική δαγκάνα του elevator με μεταλλική; Η πλαστική σπάει πολύ εύκολα.
Άλλαξε την οπωσδήποτε.

Το μοτέρ που έχεις έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση, οπότε σχεδόν πάντα θα κατεβαίνεις τουλάχιστον με το 1/3 του τανκ γεμάτο.
Ίσως δλδ τα 40γρ έρμα να μη σου χρειαστούν. Θα φανεί στον αέρα.

Για την έλικα, αν είσαι έμπειρος χειριστής πέτα με την 11Χ7.
Αλλιώς δοκίμασε κάποια έλικα που θα φρενάρει λίγο το μοντέλο π.χ. 12Χ5, 12Χ6 ή 11Χ6.
Το μοτέρ έχει ξαναπετάξει ή είναι άστρωτο;
Καταγράφηκε

sifis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 8 Μάι 2013, 22:16:40 »

Παναγιώτη ευχαριστώ για τις συμβουλές ….αυτό σκοπεύω να κάνω ..να εμπιστευτώ τις προτεινόμενες ρυθμίσεις..απλά θέλω   να μου το επικυρώσει κάποιος  χρήστης… φαντάζομαι ότι πετάει με αυτές τις ρυθμίσεις …Γιάννη με 11χ7 πετάω trainer πιο βαρύ με 40ρη κινητήρα πίστευα ότι δεν θα με προβλημάτιζε να βάλω αυτό το βήμα σε αυτό το μοντέλο έχω πάντως και 11χ5 προπέλα τι λες;; τώρα όσο αφορά τα clevis είναι μεταλλικά μόνο τα  horns είναι πλαστικά και τα βλέπω ανθεκτικά…ναι ο κινητήρας είναι καινούριος και τον στρώνω τώρα …
Καταγράφηκε

Live to die another day
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 9 Μάι 2013, 00:25:52 »

Για την έλικα, ίσως για αρχή να έχει πλεονεκτήματα η 11Χ5.
Μετά πας σίγουρα σε 11Χ6 ή 11Χ7.

Θα τα πας μια χαρά πιστεύω, καλή επιτυχία  Thumbs up
Καταγράφηκε

sifis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 9 Μάι 2013, 22:18:02 »

Ευχαριστω....!!!!!!!!!!


* last.jpg (67.49 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 462 φορές.)
Καταγράφηκε

Live to die another day
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 9 Μάι 2013, 23:57:58 »

Πανεμορφο ειναι. Καλες πτησεις να εχεις.

Βαλε και μια φωτογραγια με την κατω μερια του.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
sifis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 11 Μάι 2013, 14:28:19 »

Νέο ζύγισμα ..τοποθέτηση καπακιού (που δίνει για το ηλεκτρονικό μοτέρ) με τροποποίηση , αφαίρεση 20γρ από βαρίδια  και…


* new.jpg (44.68 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 399 φορές.)

* new1.jpg (46.09 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 394 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 10 Ιούν 2013, 08:45:00 από sifis » Καταγράφηκε

Live to die another day
sifis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 20 Μάι 2013, 18:39:43 »

Σάββατο έγινε maiden, όλο το απόγευμα αλλά και το Κυριακάτικο πρωινό μεχρι νωρίς το απόγευμα το ευχαριστήθηκα.
Τρίμαρα....πήγαν όλα καλά, πετάε θαυμάσια...σκέτη απόλαυση...ανυπομονώ να πάω πάλι...
Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν καί στο φόρουμ αλλά και αυτους που ήταν παρών στις πρώτες πτήσεις μου!!!!
Και μια "χαμηλή"


* kyosho.jpg (19.69 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 352 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 11 Ιούν 2013, 07:39:10 από sifis » Καταγράφηκε

Live to die another day
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 20 Μάι 2013, 18:58:48 »

Θαυμασια, το μερος ειναι δυτικη αττικη;
Δοκιμασες να δεις τι γλυκα που στολαρει;
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
sifis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 21 Μάι 2013, 14:41:26 »

Παναγιωτη μου η τοποθεσια είναι στην Κρήτη και πιο συγκεκριμένα στο πανέμορφο Ρέθυμνο
Μέχρι στιγμής έχω κάνει scale πτήσεις.
Κάποια loop και roll μονάχα  !!...
Καταγράφηκε

Live to die another day
kostas k.
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 3 Ιούν 2013, 16:16:25 »

καλοπεταχτο και καλες προσγειωσεις!
ειχα την παλια εκδοση (2  idiot2 ) αλλα μολις εβαλα και εγω μια παραγγελια ενα σε κοκκινο χρωμα! Thumbs up
το φτερο λυνει στα 2....εχει καποιο joiner αρκετα μεγαλο για να μην χρειαζεται κολλημα το φτερο  Huh και για να ειναι ευκολη η μεταφορα?Huh

ευχαριστω! 
Καταγράφηκε

Eye in the sky....!!
sifis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 07:37:20 »

Καλημερα..και πραγματικα ειναι μια καλη μερα για πεταγμα ....σημερα το απογευματακι ειναι σουπερ...
Κωστα εχει joiner ...ενα μεγαλο μεταλλικο και ενα μικρο... η εφαρμογη τους ειναι αρκετα ευκολη και πιστευω να σε καλυψει στην μεταφορα ..καλοριζικο καλοπαιταχτο ...ενημερωσε για την πορεια του νεου καλματο....:-)
Καταγράφηκε

Live to die another day
kostas k.
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 12:13:21 »

ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!!
αλλα το joiner ειναι αρκετα ανθεκτικο οσο και το παλιο συστημα?Huh  Huh
βεβαια το δικο μου ακομα το περιμενω με ελ.τα.....!  
εμενα με ενδιαφερει περισσοτερο για να πεταει απο παντου(οπως και η παλια εκδοση που ειχα 2) και να λυνει για την μεταφορα στο κουτι του!
μια ακομα μεγαλη απορια που θα λυθει με βαρη στο εδαφος και στην πρωτη πτηση ειναι η αντοχη του φτερου στα ακροβατικα!
αμα τα αντεχει αυτα πιστευω πως ειναι το πιο βολικο μοντελο που το ευχαριστιεται κανεις πραματικα παντα και παντου! white flag
οσο για τα ακροβατικα μου....οσοι με ξερουν  lalala ,αναρωτιουνται πως κατεβαινε 5χρονια παντα σε ενα κομματι! knuppel2

υ/γ!
τα aileron ειναι μονοκομματα σε ολο το μηκος του χειλους εκφυγης σαν το παλιο?Huh  uglystupid2
αν ναι θα ηταν τελεια η πατεντα με 3κιλα σερβο-> flaperon με λιγο down μιξη στο elevator!! beer
αν παλι οχι...κριμα γιατι το ειχα δοκιμασει (με 2 18αρια σερβο αν θυμαμαι καλα) στο παλιο και πηγαινε πολυ καλα!!! beer  smitten
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 15:57:26 από k.kapelis » Καταγράφηκε

Eye in the sky....!!
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 16:08:42 »

ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!!
αλλα το joiner ειναι αρκετα ανθεκτικο οσο και το παλιο συστημα?Huh  Huh
βεβαια το δικο μου ακομα το περιμενω με ελ.τα.....!  
εμενα με ενδιαφερει περισσοτερο για να πεταει απο παντου(οπως και η παλια εκδοση που ειχα 2) και να λυνει για την μεταφορα στο κουτι του!
μια ακομα μεγαλη απορια που θα λυθει με βαρη στο εδαφος και στην πρωτη πτηση ειναι η αντοχη του φτερου στα ακροβατικα!
αμα τα αντεχει αυτα πιστευω πως ειναι το πιο βολικο μοντελο που το ευχαριστιεται κανεις πραματικα παντα και παντου! white flag
οσο για τα ακροβατικα μου....οσοι με ξερουν  lalala ,αναρωτιουνται πως κατεβαινε 5χρονια παντα σε ενα κομματι! knuppel2

υ/γ!
τα aileron ειναι μονοκομματα σε ολο το μηκος του χειλους εκφυγης σαν το παλιο?Huh  uglystupid2
αν ναι θα ηταν τελεια η πατεντα με 3κιλα σερβο-> flaperon με λιγο down μιξη στο elevator!! beer
αν παλι οχι...κριμα γιατι το ειχα δοκιμασει (με 2 18αρια σερβο αν θυμαμαι καλα) στο παλιο και πηγαινε πολυ καλα!!! beer  smitten


Ο συνδεσμος του παλιου ειναι μια χαρα, ειναι αλουμινιο με κοντρα πλακε, κολλημενο σαν πηχακι με την απαιτουμενη κλιση.
Εαν θες γραψε (στο καταλληλο θεμα, οπως εδω http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=20617.0) πιο αναλυτικα τι ειχες κανει στα aileron του, επισης βαλε καποιο βιντεο εαν εχεις.
Νομιζω οτι πλησιαζει η ωρα που θα πρεπει να το γδαρω για να το περασω νεο μονοκοτ, τα λαδια αρχιζουν να περνανε απο παντου πλεον.

Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
kostas k.
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 38



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 22:05:34 »

στο θεμα μονοκοτ δεν ειχα προβλημα γιατι ειχα βαλει αλφαδολαστιχο χοντρο στην εξατμηση του os46ax (που απο δυναμη το ανεβαζε καθετα και συνεχομενα) και τα εβγαζε ολα τα λαδια 4-5 εκατοστα κατω απο το χειλος προσβολης του φτερου!   Thumbs up
το καθαριζα καθε 10 μερες και μονο οταν εκανα ακροβατικα επιανε λαδια!! angel uglystupid2
διαβαζω πως προτηνουν asp52 ....γιατι?HuhHuh? idiot2
εμενα o os46ax που ειναι και 7 χρονων  buck2 και πολυ ταλαιπορημενος buck2 το calmato το ανεβαζε καθετα και το τραβαγε με οποιονδηποτε καιρο!
ειναι υπερβολη!!!!!!!!!  tickedoff
και να προσθεσω οτι απογειωνοταν στα 3 μετρα!(εχω βιντεο)  Cheesy
Καταγράφηκε

Eye in the sky....!!
sifis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 5 Ιούν 2013, 23:14:44 »

Καλησπέρα σας...λοιπόν το νέο calmato έχει διαφορές με το παλιό .,
Καλύτερη εφαρμογή στο monocote (δεν ξεκολαει)
Δεν έχει αυτοκόλλητα αλλά είναι τυπωμένα (logos και σχεδια)
Παίρνει 2 Σέρβο για ailerons
Στην ένωση των φτερων εχει υποδοχη (τρυπα οπως φαίνεται και στην φωτο) και περναει μεταλλικη ραβδος περιπου 30 cm
Υπαρχει καπακι πανω απο το τεποζιτο το οποιο βιδωνει δεξια & αριστερα με πλαστικες βιδες
Εχει μεταλλικα clevis
Περιεχει πιλοτο
Διαφορετικο υλικο αλλα και υφη στις ροδες
Αυτα τουλαχιστον εχω εντοπισει απο διαφορες αναφορες αλλα και απο φωτο
Καταγράφηκε

Live to die another day
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Ρυθμίσεις calmato a40 sport « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.157 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.