Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.323 μηνύματα σε 12.379 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 21:08:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 21:08:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 18:34]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 14:57]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 23:14]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 1 Απρ 2024, 12:53:25]

    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 23:37:58]

    από panyaek
    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 19:13:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304323
    Σύνολο θεμάτων: 12379
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 43
    Συνολικά: 47
    Στυλ εμφάνισης

    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: O Phoreas της UcanDrone
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: O Phoreas της UcanDrone  (Αναγνώστηκε 11648 φορές)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « στις: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 18:01:00 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Τα δεκαπέντε και πλέον χρόνια της ενασχόλησής μου με τον αερομοντελισμό, με φέρνουν μερικές φορές σε μονοπάτια παράξενα, δρόμους μυστήριους, αγωνίες όμορφες. Το ταξίδι προς την Ιθάκη συνεχίζεται με μεγάλο πάθος για Έρευνα, Κατασκευή, δοκιμή νέων τεχνολογιών. Στο ταξίδι αυτό συναντώ ανθρώπους που με εμπνέουν, που με στηρίζουν και τελικά γίνονται... Φίλοι με Φ κεφαλαίο. Έχω σκεφτεί πως ακόμη και 2η ζωή αν ζούσα, πάλι έτσι θα ήθελα να την "περάσω"...

    Όταν ο Δημήτρης μου παρουσίασε την εργασία του για τη δημιουργία μιάς Μή Επανδρωμένης Εναέριας πλατφόρμας για Ακριβή Γεωργία και συναφή εφαρμογές Χαρτογράφησης, σκέφτηκα... Άει στο καλό... τούτος εδώ είναι Προφέσορας! Και ήθελα να μοιραστώ τη δημιουργία μαζί του. Την προσπάθεια τελικά ξεκινήσαμε 4 φίλοι με έναν 5ο ήδη να μας βοηθάει στην κατασκευή, ονομαστήκαμε “UcanDrone” και ένας θεός ξέρει πού θα μας οδηγήσει όλο αυτό, αλλά... και εκείνος επίσης μόνο ξέρει πόσο το Αγαπήσαμε.

    Ο Νίκος είχε πεί να ονομάσουμε το μοντέλο «Φορέας» και έτσι έγινε. Σχεδιάστηκε απο την αρχή σαν χαμηλής οπισθέλκουσας μοτοανεμόπτερο που θα φέρει μία κάμερα για FPV έλεγχο, και μιά ακόμη πιό εξειδικευμένη όπως για GIS (Geographic Information Systems) εφαρμογές και αυτόματο πιλότο. Αναγκαστικά έπρεπε να εμπλακούμε με καλούπια για την άτρακτο, τη βάση του μοτέρ και την μπούμα. Είναι αρκετά δύσκολα, νέες τεχνικές για ‘μένα και τα άλλα παιδιά, σιγά-σιγά όμως το «ξετυλίγουμε» το κουβάρι...  Ο πρωτότυπος αλγόριθμος που έχει αναπτύξει ο Δημήτρης δείχνει την υγεία των φυτών κατά ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 95%, και κατευθύνει τον κάτοχο της φυτείας σε σωστές αποφάσεις. Ο αυτόματος πιλότος APM που απο κοινού ανέπτυξε μιά κοινότητα ομοιδεατών (open source), μετατρέπει το μοντέλο σε ασφαλές ρομποτάκι, εφόσον ελέγχει όχι μόνο τον εναέριο χώρο στον οποίο θα πετάξει, αλλά το διορθώνει επίσης απο... ατασθαλίες, στολαρίσματα κλπ! Ωραία πράματα.

    Οι Ελληνικές καινοτομίες-ιδέες σε Σκάφος και Αλγορίθμους, θα παρουσιαστούν πρώτη φορά φέτος απο το Δημήτρη με μορφή διάλεξης, στο ετήσιο συνέδριο της ASPRS (American Society for Photogrammetry and Remote Sensing – Αμερικανική κοινότητα φωτογραμμετρίας και τηλεπισκόπισης), στη Βαλτιμόρη της Αμερικής, στις 27 Μαρτίου. Πάνω σε αυτή την εργασία θα θέλαμε να διαβάσουμε και τις δικές σας ιδέες, να ακούσουμε τη δική σας στήριξη και να ζήσουμε την Ελληνική σας υποστήριξη. Όπως καταλαβαίνετε, δέν τολμώ να πώ πως δέν έχουμε και πολύ δουλειά μπροστά μας... Χαμόγελο

    Νιώθω περήφανος που είμαι Έλληνας ανάμεσα σε τόσους άλλους ξύπνιους και δυναμικούς Έλληνες.

    Γαδετσάκης Απόστολος
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 11:27:21 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 18:08:28 »

    Δειλά-δειλά θα αρχίσουμε να αφηγούμαστε την ιστορία της σύλληψης και της εξέλιξης του Φορέα. Ξεκινώ με ένα βιντεάκι παρουσίασης...
    Το μοντέλο υπέστη σημαντικές Εξομειώσεις αεροδυναμικών επιδόσεων στον Xflr 5.0 με τρείς διαφορετικές διαμορφώσεις φτερών, φτιάχθηκαν, τηλε-μετρήθηκαν και ακόμα πετούν οι δύο επικρατέστερες εξ' αυτών (σπάσαμε και 'κανά δυό... Wink) !

    http://www.youtube.com/watch?v=1I2N3ugk7Fs

    Παρακάτω θα δείτε ένα 1ο "πότ πουρί" απο φωτό στο στάδιο της κατασκευής...

    http://www.youtube.com/watch?v=ymju8E2op2A

    Η εργασία του Δημήτρη για την ανάπτυξη των Αλγορίθμων ξεκίνησε πρίν σχεδόν τρία χρόνια, ενώ μέχρι στιγμής μετράμε 5 μήνες στο στάδιο κατασκευής - εργαλείων (καλούπια) που θα χρειαστεί το σκάφος, απο τον Σεπτέμβρη του 2012...

     Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 18:38:43 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    PothitosSanto
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 49


    βασικα καλησπερα σας!!! :)


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 22:17:56 »

    τα λογια ειναι περιτα....πολυ ομορφο...
    μπραβο
    Καταγράφηκε

    t-rex 450 fbl
    blade 450
    t-rex 600 dfc beast-x
    e-flight shoestring
    multiplex funcub + funcub NG
    multiplex razzor
    multiplex solius
    skywalker 1.68 x 2
    Diatone tyrant s racer quadcopter
    futaba 10chg
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 22:42:18 »

    με το καλο να το δουμε να πεταει
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 23:05:04 »

    Καλησπέρα, παίδες,

    Απόστολε σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. πέραν του ενθουσιασμού σου, ηταν το τελευταίο που περίμενα μιας και σεχω τρελάνει το τελευταίο 1-1,5 χρόνο στα "κόψε εκείνο"  " μήπως το άλλο" και λοιπά που μόλις κατάλαβαν όλοι απο το βιντεάκι με την πρόοδο της κατασκευής!! ρε μπαγάσα κάθε φορά που το βλέπω συγκινούμε!

    Λίγα λόγια και από εμένα:
    Ουσιαστικά το αερομοντέλο σχεδιάστηκε με κριτήριο τις ανάγκες των σκοπών που εξυπηρετεί: Ζητούμενο flight envelope και φυσικά ωφέλιμο payload,

    Ολα τ'αλλα ήρθαν μόνα τους αφού η εμπειρία του Απόστολου μας καθοδηγούσε στο πώς θα φτιάξουμε αυτά που θέλαμε, Ο Νικόλας έτρεχε τα sim σαν τρελός και τέλος τα χέρια του δοκιμαστή μας Στέφανου, έκριναν και έφερναν πάντα το εκάστοτε πρωτότυπο σώο στο έδαφος! και loop όλες οι πληροφορίες πίσω στο CAD και φυσικά στον Απόστολο για κατασκευή!

    μια μέρα δοκιμών που πραγματικά αφήσαμε τα πάντα στο πλάι και απλά παίξαμε με το μοντέλο:



    Σιγά σιγά, θα δώσουμε κι άλλες πληροφορίες για το μοντέλο, τα έργα και τις αποστολές που φέρνει εις πέρας, καθώς και τον εξοπλισμό του.
    Θέλω να σας ευχαριστώ και να ζητήσω το πολύτιμο feedback που μπορείτε να δώσετε τόσο τεχνικά όσο και ανθρώπινα μέσα από το φόρουμ και ελπίζω να πετύχουμε και κάποιους από εδώ σε γνωστά πεδία πτήσεων (Μπουρας, Παιανία, Σπατα, Σεφ, Ελληνικο) ώστε να δείτε το μοντέλο εν δράση από κοντά και φυσικά  εν πτήση στα χέρια σας!
    Καταγράφηκε
    ILIAS paragon
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 06:38:41 »

    νωμιζω οτι εχετε κανει φοβερη δουλεια!! υπαρχουν σχεδια η διαστασεις για να δοκιμασουμε και εμεις να το κατασκευασουμε?
    οτι πρεπει για FPV kai LRS
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 07:59:54 »

    Καλημέρα σας Κύριοι.

    Φίλε PothitosSantos, σε Ευχαριστούμε. Ηλία φυσικά και θα δείς τον Φορέα να πετάει μαζί μας και μάλλον το πρώτο "ντεμπούτο" του θα είναι στις 21 Απρίλη στη ΣΤΑΜΠ που θα κάνουμε κάτω στην Αθήνα. Εκεί θα κάνει και Αποστολές μάλλον μέσω του ΑΡΜ και του προγράμματος Mission Planner...  Wink

    Φίλε IliasParagon, σε ευχαριστούμε επίσης για τα καλά σου λόγια. Θα πρέπει να συνεννοηθούμε-μιλήσουμε με την ομάδα σχετικά με την δημοσίευση των σχεδίων... Οι διαστάσεις σύντομα θα γίνουν γνωστές, δέν το συζητάμε, δέν είναι κάτι κρυφό αυτό... Πάντως ναί, έχεις δίκιο... είναι ότι πρέπει για FPV & LRS με προσοχή πάντα και σε αραιοκατοικημένες περιοχές ή θάλασσα... Wink

    Επειδή το Φόρουμ δέν με αφήνει στο θέμα εδώ να βάλω μεγαλύτερες των 128 ΚΒ φωτό, άνοιξα ένα άλμπουμ... Στο βίντεο βλέπετε τη προσπάθεια να φτιάξουμε καλούπια απο σιλικόνη, αλλά τελικά αποτύχαμε και "το γυρίσαμε" στα καθαρά εποξικά... Εδώ θα δείτε δύο φωτό των πρώτων καλουπιών για Άτρακτο και Βάση ηλεκτρικού μοτέρ... https://www.aeromodelling.gr/album/thumbnails.php?album=524
    Απλά να πώ πως στο βίντεο που έδειξε παραπάνω ο Δημήτρης, η καλύπτρα είναι μιά απο τις αποτυχημένες προσπάθειες... έχουμε φτιάξει και ΠΟΛΥ καλύτερες, αλλά ξεμείναμε προσωρινά απο υλικό και το αεροπλάνο έπρεπε να βγεί και να δοκιμαστεί εν πτήση με ότι είχαμε διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή...

    Δημήτρη... εμείς τά 'χουμε πεί... μπορείς όσο θές να με ενοχλείς για τέτοια φοβερά θέματα... Wink

     Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 11:26:10 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 15:04:21 »

    H εκδίκηση της καλύπτρας!!  Grin Grin Grin Grin

    Οι καλύπτρες, ήταν ζωτικό κομμάτι του σχεδιασμού, αλλά και του σκάφους, αφού έπρεπε να υπάρχει άπλετος χώρος για το πείραγμα-κούμπωμα-ξεκούμπωμα των ηλεκτρονικών καθώς και μεγάλη απώλεια σε επιφάνεια ακαμψίας!

    Έτσι, έπρεπε:
    Α- Να είναι από τέτοιο Thermoform υλικό, που θα διατηρεί το σχήμα του χωρίς οδηγό.
    Β- Να συμβάλει με το σχήμα του στην προστασία των ηλεκτρονικών και του σκάφους
    Γ- Να είναι διαυγής (δύσκολο όσο ανεβαίνουμε σε άνθρακες   πολυ -αιθυλένιο, -προπυλενιο κλπ κλπ) ώστε να έχουμε καλή μέτρηση της φωτοπεριόδου και έντασης σε lux
    Δ- Να διευκολύνει την επαναληψημότητα στις μηχανές Thermo-vacuum

    Mε αυτά κι μαυτα, επιλέξαμε 2 κατάλληλα φύλλα, παχους 1,5mm και άρχισα στον φούρνο του σπιτιού και με μια καλή ηλεκτρική σκούπα δοκιμές πριν συνεχίσουμε σε παραγωγή vaccum.

    συνημμένο το πρωτότυπο καλούπι,  αλλά και η κρύσταλλο πλέον καλύπτρα!!


    * kaluptra2.gif (108.7 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 850 φορές.)
    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 15:13:38 »

    και το καλούπι φορμαρισματος


    * kalyptra_former.gif (80.98 KB, 583x303 - εμφανίστηκε 1001 φορές.)
    Καταγράφηκε
    megasmbg
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 66


    Πλαγιά και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!!!!!


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 20:30:25 »

    Πωωω!!! Τι βλέπουν τα ματάκια μου Cheesy Cheesy Cheesy
    Πολύ όμορφος κ αεροδυναμικός ο Phoreas με ατελείωτους χώρους και έξυπνες κατασκευαστικές αλλά κ λογισμικές καινοτομίες!! Μπράβο σε όλους σας αλλά και στον καθένα ξεχωριστά!! Μας κάνετε περίφανους και χαρούμενους!!
    Συνεχίστε έτσι και η κορυφή σας περιμένει...!!!  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 21:26:09 »

    Συγχαρητήρια παιδιά . Ωραία δουλειά .

    Το θερμοπλαστικό για την καλύπτρα , που το βρήκατε ??
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 21:36:05 »

    Kαλησπέρα!
    megasmbg και Γιάννη, σας ευχαριστώ απο καρδιας!

    Η "καλή" καλύπτρα είναι φτιαγμένη από Spectar sheet, της Barlo, το οποίο διατηρεί άψογα την μορφή και έχει φοβερή διαύγεια αλλά σε ένα crash test κρακάρει, ειδικά στο Vacuumadiko θέλει προσοχή στην πιάστρα!, όταν περάσει από θερμότητα αλλάζει χαρακτήρα προς το καλύτερο. Τώρα δοκιμάζουμε κι άλλα πιο χοντρά-λεπτά Thermoforms από lidiger. Η ποικιλία είναι τεράστια! πχ κάποιος μπορεί να το θέλει smoked εάν δεν τον νοιάζει η ηλιοφάνεια.

    Θα ήθελα να σας ρωτήσω πως θα θέλατε να συνεχίσω την παρουσίαση, Φτερά, άτρακτος, ουραίο, Setup. Τι έχει πιο πολύ ενδιαφέρον?? η να τα πιάσουμε ένα ένα όλα??
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 14 Μάρ 2013, 00:05:49 »

    Καλησπέρα παιδιά.

    Λίγο αργοπορημένος σήμερα γιατί προσπαθώ να βγάλω σωστή άτρακτο απ'το καλούπι και έπηξα μέχρι αργά...  Wink

    Χρηστάρα... ευχαριστούμε φίλε... όλο το 2013 βλέπω να το τρώμε σε Βήτα εκδόσεις (Beta versions), ανάλογα φυσικά και με την πορεία μας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και έπειτα...

    Γιάννη, νά 'σαι καλά... λόγια απο άνθρωπο-μοντελιστή σαν και σένα είναι σημαντικότατα.

    Δημήτρη... με τρέλανες εκεί με τις περιεκτικότητες σε πολυαιθυλένια κλπ...  Cheesy  Χαχαχααα... είσαι προφέσορας τελικά, το είπαμε. Όνομα και πράμα.
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 14 Μάρ 2013, 15:00:11 »

    Δικέ μου!!! δούλευε εσύ!! θα γράφω εγώ... μη ξεχνάς θέλω μπόλικα και allegerita!

    Λοιπον, θα αρχίσω με την Ατρακτο που ήταν ο πυρήνας της σχεδίασης και φυσικά ο Φορέας του εξοπλισμού που θα δούμε στην συνέχεια.

    Εκεί η γεωμετρία και η φυσική μας έδωσαν την απάντηση!  Γνωρίζαμε εκ των προτέρων το όγκο του εξοπλισμού, Αρα:
    Το αντικείμενο με το μεγαλύτερο όγκο και την μικρότερη επιφάνεια, είναι η σφαίρα!, ωστόσο το γεωμ. αντικείμενο με την μεγαλύτερη επιφάνεια και τον μικρότερο όγκο, είναι το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο, το οποίο έχει και την μικρότερη μετωπική επιφάνεια...  Η επόμενο βήμα ήταν κάπως πιο tricky και εκεί η βοήθεια του cad, ήταν πολύτιμη, αφού με δεδομένα τον όγκο, την μικρότερη δυνατή επιφάνεια, αλλά και φυσικά την οπισθέλκουσα, άρχισε να περνει η άτρακτος σχήμα. 

    Όσο παράξενο και εάν ακούγεται, η γωνία ενός αντικειμένου, προσδιορίζει και την αντοχή του στην κρούση και φυσικά το τρύπημα, εάν ρίξουμε ένα βέλος σε ένα φελιζολένιο στόχο πάχους 5εκ με 90 μοίρες κλήση, τότε θα το τρυπήσει... εάν έχει 45 μοίρες κλήση, τότε το βέλος θα εχει να κάνει με 6-7εκ πάχος, με περισσότερη, η πρόσπτωση θα είναι τόση που απλά θα εξοστρακιστεί... εάν το παρακάνεις όμως.. και ο στόχος είναι ξαπλωμένος εντελώς... σκέφθητε ότι εάν τον αφήσουμε να πέσει.. θα ξεροσκάσει με ΟΛΗ του την επιφάνεια στη γη! άρα πιο πολλές ζημιές κλπ κλπ.... Αυτή τη φορά όμως δεν τίθεται θέμα χρυσής τομής, αλλά να ξέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ, από πού βάλλεσαι και φυσικά τις ανοχές των υλικών σου.

    Η άτρακτος μας λοιπόν, πήρε σιγά σιγά την μορφή της σε αυτο το σφηνοειδές σχήμα με την ζητούμενη κατανομή του όγκου!! και ιδού:





    * fuse_CAD.jpg (64.36 KB, 656x582 - εμφανίστηκε 755 φορές.)
    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 14 Μάρ 2013, 15:12:45 »

    Έτσι έχουμε μια άτρακτο, με συνολικό ωφέλιμο χώρο περίπου 7 λίτρα!!!! Χωρά και προστατέυει στο κέντρο βάρους μια mirrorles κάμερα για χαρτογράφηση, και εκατέρωθεν
    α. εξοπλισμό FPV/ Aναμετάδωσης
    Β. Κυκλώματα ταχυσυνδεσμων
    Γ. Αυτοματο πιλότο
    Δ. Καμερα παρακολούθησης (Go Pro) pan tilt retract
    E. 10000mah σε μπαταρίες!!!

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: O Phoreas της UcanDrone
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.