Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.152 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 21:40:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 21:40:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από DeltaMan
[Σήμερα στις 21:34]

από mefsout
[Σήμερα στις 20:09]

[Σήμερα στις 18:31]

από skythomas
[Σήμερα στις 18:18]

από dominicm
[Σήμερα στις 16:03]

από Georgos
[Σήμερα στις 15:19]

[Χθες στις 23:20]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5928
Τελευταίο: LEFTΕ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284152
Σύνολο θεμάτων: 11302
Online σήμερα: 63
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: O Phoreas της UcanDrone « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: O Phoreas της UcanDrone  (Αναγνώστηκε 7554 φορές)
   
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« στις: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 19:01:00 »

Καλησπέρα σε όλους.

Τα δεκαπέντε και πλέον χρόνια της ενασχόλησής μου με τον αερομοντελισμό, με φέρνουν μερικές φορές σε μονοπάτια παράξενα, δρόμους μυστήριους, αγωνίες όμορφες. Το ταξίδι προς την Ιθάκη συνεχίζεται με μεγάλο πάθος για Έρευνα, Κατασκευή, δοκιμή νέων τεχνολογιών. Στο ταξίδι αυτό συναντώ ανθρώπους που με εμπνέουν, που με στηρίζουν και τελικά γίνονται... Φίλοι με Φ κεφαλαίο. Έχω σκεφτεί πως ακόμη και 2η ζωή αν ζούσα, πάλι έτσι θα ήθελα να την "περάσω"...

Όταν ο Δημήτρης μου παρουσίασε την εργασία του για τη δημιουργία μιάς Μή Επανδρωμένης Εναέριας πλατφόρμας για Ακριβή Γεωργία και συναφή εφαρμογές Χαρτογράφησης, σκέφτηκα... Άει στο καλό... τούτος εδώ είναι Προφέσορας! Και ήθελα να μοιραστώ τη δημιουργία μαζί του. Την προσπάθεια τελικά ξεκινήσαμε 4 φίλοι με έναν 5ο ήδη να μας βοηθάει στην κατασκευή, ονομαστήκαμε “UcanDrone” και ένας θεός ξέρει πού θα μας οδηγήσει όλο αυτό, αλλά... και εκείνος επίσης μόνο ξέρει πόσο το Αγαπήσαμε.

Ο Νίκος είχε πεί να ονομάσουμε το μοντέλο «Φορέας» και έτσι έγινε. Σχεδιάστηκε απο την αρχή σαν χαμηλής οπισθέλκουσας μοτοανεμόπτερο που θα φέρει μία κάμερα για FPV έλεγχο, και μιά ακόμη πιό εξειδικευμένη όπως για GIS (Geographic Information Systems) εφαρμογές και αυτόματο πιλότο. Αναγκαστικά έπρεπε να εμπλακούμε με καλούπια για την άτρακτο, τη βάση του μοτέρ και την μπούμα. Είναι αρκετά δύσκολα, νέες τεχνικές για ‘μένα και τα άλλα παιδιά, σιγά-σιγά όμως το «ξετυλίγουμε» το κουβάρι...  Ο πρωτότυπος αλγόριθμος που έχει αναπτύξει ο Δημήτρης δείχνει την υγεία των φυτών κατά ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 95%, και κατευθύνει τον κάτοχο της φυτείας σε σωστές αποφάσεις. Ο αυτόματος πιλότος APM που απο κοινού ανέπτυξε μιά κοινότητα ομοιδεατών (open source), μετατρέπει το μοντέλο σε ασφαλές ρομποτάκι, εφόσον ελέγχει όχι μόνο τον εναέριο χώρο στον οποίο θα πετάξει, αλλά το διορθώνει επίσης απο... ατασθαλίες, στολαρίσματα κλπ! Ωραία πράματα.

Οι Ελληνικές καινοτομίες-ιδέες σε Σκάφος και Αλγορίθμους, θα παρουσιαστούν πρώτη φορά φέτος απο το Δημήτρη με μορφή διάλεξης, στο ετήσιο συνέδριο της ASPRS (American Society for Photogrammetry and Remote Sensing – Αμερικανική κοινότητα φωτογραμμετρίας και τηλεπισκόπισης), στη Βαλτιμόρη της Αμερικής, στις 27 Μαρτίου. Πάνω σε αυτή την εργασία θα θέλαμε να διαβάσουμε και τις δικές σας ιδέες, να ακούσουμε τη δική σας στήριξη και να ζήσουμε την Ελληνική σας υποστήριξη. Όπως καταλαβαίνετε, δέν τολμώ να πώ πως δέν έχουμε και πολύ δουλειά μπροστά μας...

Νιώθω περήφανος που είμαι Έλληνας ανάμεσα σε τόσους άλλους ξύπνιους και δυναμικούς Έλληνες.

Γαδετσάκης Απόστολος
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 12:27:21 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 19:08:28 »

Δειλά-δειλά θα αρχίσουμε να αφηγούμαστε την ιστορία της σύλληψης και της εξέλιξης του Φορέα. Ξεκινώ με ένα βιντεάκι παρουσίασης...
Το μοντέλο υπέστη σημαντικές Εξομειώσεις αεροδυναμικών επιδόσεων στον Xflr 5.0 με τρείς διαφορετικές διαμορφώσεις φτερών, φτιάχθηκαν, τηλε-μετρήθηκαν και ακόμα πετούν οι δύο επικρατέστερες εξ' αυτών (σπάσαμε και 'κανά δυό... Wink) !

http://www.youtube.com/watch?v=1I2N3ugk7Fs

Παρακάτω θα δείτε ένα 1ο "πότ πουρί" απο φωτό στο στάδιο της κατασκευής...

http://www.youtube.com/watch?v=ymju8E2op2A

Η εργασία του Δημήτρη για την ανάπτυξη των Αλγορίθμων ξεκίνησε πρίν σχεδόν τρία χρόνια, ενώ μέχρι στιγμής μετράμε 5 μήνες στο στάδιο κατασκευής - εργαλείων (καλούπια) που θα χρειαστεί το σκάφος, απο τον Σεπτέμβρη του 2012...

 
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 19:38:43 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
PothitosSanto
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 49


βασικα καλησπερα σας!!! :)


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 23:17:56 »

τα λογια ειναι περιτα....πολυ ομορφο...
μπραβο
Καταγράφηκε

t-rex 450 fbl
blade 450
t-rex 600 dfc beast-x
e-flight shoestring
multiplex funcub
multiplex razzor
multiplex solius
skywalker 1.68
futaba 10chg
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 12 Μάρ 2013, 23:42:18 »

με το καλο να το δουμε να πεταει
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 00:05:04 »

Καλησπέρα, παίδες,

Απόστολε σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. πέραν του ενθουσιασμού σου, ηταν το τελευταίο που περίμενα μιας και σεχω τρελάνει το τελευταίο 1-1,5 χρόνο στα "κόψε εκείνο"  " μήπως το άλλο" και λοιπά που μόλις κατάλαβαν όλοι απο το βιντεάκι με την πρόοδο της κατασκευής!! ρε μπαγάσα κάθε φορά που το βλέπω συγκινούμε!

Λίγα λόγια και από εμένα:
Ουσιαστικά το αερομοντέλο σχεδιάστηκε με κριτήριο τις ανάγκες των σκοπών που εξυπηρετεί: Ζητούμενο flight envelope και φυσικά ωφέλιμο payload,

Ολα τ'αλλα ήρθαν μόνα τους αφού η εμπειρία του Απόστολου μας καθοδηγούσε στο πώς θα φτιάξουμε αυτά που θέλαμε, Ο Νικόλας έτρεχε τα sim σαν τρελός και τέλος τα χέρια του δοκιμαστή μας Στέφανου, έκριναν και έφερναν πάντα το εκάστοτε πρωτότυπο σώο στο έδαφος! και loop όλες οι πληροφορίες πίσω στο CAD και φυσικά στον Απόστολο για κατασκευή!

μια μέρα δοκιμών που πραγματικά αφήσαμε τα πάντα στο πλάι και απλά παίξαμε με το μοντέλο:



Σιγά σιγά, θα δώσουμε κι άλλες πληροφορίες για το μοντέλο, τα έργα και τις αποστολές που φέρνει εις πέρας, καθώς και τον εξοπλισμό του.
Θέλω να σας ευχαριστώ και να ζητήσω το πολύτιμο feedback που μπορείτε να δώσετε τόσο τεχνικά όσο και ανθρώπινα μέσα από το φόρουμ και ελπίζω να πετύχουμε και κάποιους από εδώ σε γνωστά πεδία πτήσεων (Μπουρας, Παιανία, Σπατα, Σεφ, Ελληνικο) ώστε να δείτε το μοντέλο εν δράση από κοντά και φυσικά  εν πτήση στα χέρια σας!
Καταγράφηκε
ILIAS paragon
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 47



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 07:38:41 »

νωμιζω οτι εχετε κανει φοβερη δουλεια!! υπαρχουν σχεδια η διαστασεις για να δοκιμασουμε και εμεις να το κατασκευασουμε?
οτι πρεπει για FPV kai LRS
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 08:59:54 »

Καλημέρα σας Κύριοι.

Φίλε PothitosSantos, σε Ευχαριστούμε. Ηλία φυσικά και θα δείς τον Φορέα να πετάει μαζί μας και μάλλον το πρώτο "ντεμπούτο" του θα είναι στις 21 Απρίλη στη ΣΤΑΜΠ που θα κάνουμε κάτω στην Αθήνα. Εκεί θα κάνει και Αποστολές μάλλον μέσω του ΑΡΜ και του προγράμματος Mission Planner...  Wink

Φίλε IliasParagon, σε ευχαριστούμε επίσης για τα καλά σου λόγια. Θα πρέπει να συνεννοηθούμε-μιλήσουμε με την ομάδα σχετικά με την δημοσίευση των σχεδίων... Οι διαστάσεις σύντομα θα γίνουν γνωστές, δέν το συζητάμε, δέν είναι κάτι κρυφό αυτό... Πάντως ναί, έχεις δίκιο... είναι ότι πρέπει για FPV & LRS με προσοχή πάντα και σε αραιοκατοικημένες περιοχές ή θάλασσα... Wink

Επειδή το Φόρουμ δέν με αφήνει στο θέμα εδώ να βάλω μεγαλύτερες των 128 ΚΒ φωτό, άνοιξα ένα άλμπουμ... Στο βίντεο βλέπετε τη προσπάθεια να φτιάξουμε καλούπια απο σιλικόνη, αλλά τελικά αποτύχαμε και "το γυρίσαμε" στα καθαρά εποξικά... Εδώ θα δείτε δύο φωτό των πρώτων καλουπιών για Άτρακτο και Βάση ηλεκτρικού μοτέρ... http://www.aeromodelling.gr/album/thumbnails.php?album=524
Απλά να πώ πως στο βίντεο που έδειξε παραπάνω ο Δημήτρης, η καλύπτρα είναι μιά απο τις αποτυχημένες προσπάθειες... έχουμε φτιάξει και ΠΟΛΥ καλύτερες, αλλά ξεμείναμε προσωρινά απο υλικό και το αεροπλάνο έπρεπε να βγεί και να δοκιμαστεί εν πτήση με ότι είχαμε διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή...

Δημήτρη... εμείς τά 'χουμε πεί... μπορείς όσο θές να με ενοχλείς για τέτοια φοβερά θέματα... Wink

 
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 12:26:10 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 16:04:21 »

H εκδίκηση της καλύπτρας!!  Grin Grin Grin Grin

Οι καλύπτρες, ήταν ζωτικό κομμάτι του σχεδιασμού, αλλά και του σκάφους, αφού έπρεπε να υπάρχει άπλετος χώρος για το πείραγμα-κούμπωμα-ξεκούμπωμα των ηλεκτρονικών καθώς και μεγάλη απώλεια σε επιφάνεια ακαμψίας!

Έτσι, έπρεπε:
Α- Να είναι από τέτοιο Thermoform υλικό, που θα διατηρεί το σχήμα του χωρίς οδηγό.
Β- Να συμβάλει με το σχήμα του στην προστασία των ηλεκτρονικών και του σκάφους
Γ- Να είναι διαυγής (δύσκολο όσο ανεβαίνουμε σε άνθρακες   πολυ -αιθυλένιο, -προπυλενιο κλπ κλπ) ώστε να έχουμε καλή μέτρηση της φωτοπεριόδου και έντασης σε lux
Δ- Να διευκολύνει την επαναληψημότητα στις μηχανές Thermo-vacuum

Mε αυτά κι μαυτα, επιλέξαμε 2 κατάλληλα φύλλα, παχους 1,5mm και άρχισα στον φούρνο του σπιτιού και με μια καλή ηλεκτρική σκούπα δοκιμές πριν συνεχίσουμε σε παραγωγή vaccum.

συνημμένο το πρωτότυπο καλούπι,  αλλά και η κρύσταλλο πλέον καλύπτρα!!


* kaluptra2.gif (108.7 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 758 φορές.)
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 16:13:38 »

και το καλούπι φορμαρισματος


* kalyptra_former.gif (80.98 KB, 583x303 - εμφανίστηκε 871 φορές.)
Καταγράφηκε
megasmbg
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 66


Πλαγιά και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 21:30:25 »

Πωωω!!! Τι βλέπουν τα ματάκια μου Cheesy Cheesy Cheesy
Πολύ όμορφος κ αεροδυναμικός ο Phoreas με ατελείωτους χώρους και έξυπνες κατασκευαστικές αλλά κ λογισμικές καινοτομίες!! Μπράβο σε όλους σας αλλά και στον καθένα ξεχωριστά!! Μας κάνετε περίφανους και χαρούμενους!!
Συνεχίστε έτσι και η κορυφή σας περιμένει...!!!  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 22:26:09 »

Συγχαρητήρια παιδιά . Ωραία δουλειά .

Το θερμοπλαστικό για την καλύπτρα , που το βρήκατε ??
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 13 Μάρ 2013, 22:36:05 »

Kαλησπέρα!
megasmbg και Γιάννη, σας ευχαριστώ απο καρδιας!

Η "καλή" καλύπτρα είναι φτιαγμένη από Spectar sheet, της Barlo, το οποίο διατηρεί άψογα την μορφή και έχει φοβερή διαύγεια αλλά σε ένα crash test κρακάρει, ειδικά στο Vacuumadiko θέλει προσοχή στην πιάστρα!, όταν περάσει από θερμότητα αλλάζει χαρακτήρα προς το καλύτερο. Τώρα δοκιμάζουμε κι άλλα πιο χοντρά-λεπτά Thermoforms από lidiger. Η ποικιλία είναι τεράστια! πχ κάποιος μπορεί να το θέλει smoked εάν δεν τον νοιάζει η ηλιοφάνεια.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω πως θα θέλατε να συνεχίσω την παρουσίαση, Φτερά, άτρακτος, ουραίο, Setup. Τι έχει πιο πολύ ενδιαφέρον?? η να τα πιάσουμε ένα ένα όλα??
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 14 Μάρ 2013, 01:05:49 »

Καλησπέρα παιδιά.

Λίγο αργοπορημένος σήμερα γιατί προσπαθώ να βγάλω σωστή άτρακτο απ'το καλούπι και έπηξα μέχρι αργά...  Wink

Χρηστάρα... ευχαριστούμε φίλε... όλο το 2013 βλέπω να το τρώμε σε Βήτα εκδόσεις (Beta versions), ανάλογα φυσικά και με την πορεία μας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και έπειτα...

Γιάννη, νά 'σαι καλά... λόγια απο άνθρωπο-μοντελιστή σαν και σένα είναι σημαντικότατα.

Δημήτρη... με τρέλανες εκεί με τις περιεκτικότητες σε πολυαιθυλένια κλπ...  Cheesy  Χαχαχααα... είσαι προφέσορας τελικά, το είπαμε. Όνομα και πράμα.
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 14 Μάρ 2013, 16:00:11 »

Δικέ μου!!! δούλευε εσύ!! θα γράφω εγώ... μη ξεχνάς θέλω μπόλικα και allegerita!

Λοιπον, θα αρχίσω με την Ατρακτο που ήταν ο πυρήνας της σχεδίασης και φυσικά ο Φορέας του εξοπλισμού που θα δούμε στην συνέχεια.

Εκεί η γεωμετρία και η φυσική μας έδωσαν την απάντηση!  Γνωρίζαμε εκ των προτέρων το όγκο του εξοπλισμού, Αρα:
Το αντικείμενο με το μεγαλύτερο όγκο και την μικρότερη επιφάνεια, είναι η σφαίρα!, ωστόσο το γεωμ. αντικείμενο με την μεγαλύτερη επιφάνεια και τον μικρότερο όγκο, είναι το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο, το οποίο έχει και την μικρότερη μετωπική επιφάνεια...  Η επόμενο βήμα ήταν κάπως πιο tricky και εκεί η βοήθεια του cad, ήταν πολύτιμη, αφού με δεδομένα τον όγκο, την μικρότερη δυνατή επιφάνεια, αλλά και φυσικά την οπισθέλκουσα, άρχισε να περνει η άτρακτος σχήμα. 

Όσο παράξενο και εάν ακούγεται, η γωνία ενός αντικειμένου, προσδιορίζει και την αντοχή του στην κρούση και φυσικά το τρύπημα, εάν ρίξουμε ένα βέλος σε ένα φελιζολένιο στόχο πάχους 5εκ με 90 μοίρες κλήση, τότε θα το τρυπήσει... εάν έχει 45 μοίρες κλήση, τότε το βέλος θα εχει να κάνει με 6-7εκ πάχος, με περισσότερη, η πρόσπτωση θα είναι τόση που απλά θα εξοστρακιστεί... εάν το παρακάνεις όμως.. και ο στόχος είναι ξαπλωμένος εντελώς... σκέφθητε ότι εάν τον αφήσουμε να πέσει.. θα ξεροσκάσει με ΟΛΗ του την επιφάνεια στη γη! άρα πιο πολλές ζημιές κλπ κλπ.... Αυτή τη φορά όμως δεν τίθεται θέμα χρυσής τομής, αλλά να ξέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ, από πού βάλλεσαι και φυσικά τις ανοχές των υλικών σου.

Η άτρακτος μας λοιπόν, πήρε σιγά σιγά την μορφή της σε αυτο το σφηνοειδές σχήμα με την ζητούμενη κατανομή του όγκου!! και ιδού:





* fuse_CAD.jpg (64.36 KB, 656x582 - εμφανίστηκε 660 φορές.)
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 14 Μάρ 2013, 16:12:45 »

Έτσι έχουμε μια άτρακτο, με συνολικό ωφέλιμο χώρο περίπου 7 λίτρα!!!! Χωρά και προστατέυει στο κέντρο βάρους μια mirrorles κάμερα για χαρτογράφηση, και εκατέρωθεν
α. εξοπλισμό FPV/ Aναμετάδωσης
Β. Κυκλώματα ταχυσυνδεσμων
Γ. Αυτοματο πιλότο
Δ. Καμερα παρακολούθησης (Go Pro) pan tilt retract
E. 10000mah σε μπαταρίες!!!

Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 14 Μάρ 2013, 18:21:57 »

Συνεχίζοντας, Αυτό που πραγματικά μας είχε τρελάνει! ήταν η θέση της κύριας κάμερας, Εντός ατράκτου!! Να προστατεύεται, να μην αλλάζει το CG, να μην επηρεάζει με drag, να είναι καλά κρυμμένη σε ένα τόσο ζόρικο σημείο, όπως η κοιλιά, να μην έχει κραδασμούς, να χωρά ένα Roll stabilization και φυσικά ένας pan cake φακός! Στην διαθέσιμη αγορά, δεν είχαμε βρει κάτι αντίστοιχο, και ειδικά σε αυτό το μέγεθος! Oπότε, επιστρατεύθηκε πάλι το Cad, το καλό ψαχτηρι στο νετ για υλικά και  φυσικά πολλές πολλές δοκιμές στο δόλιο πρωτότυπο..

Το κτι που λέει και Απόστολος λοιπόν, βρήκε το τόπο του και τις διαστάσεις του!


* koilia_gis_cam.jpg (105.6 KB, 705x361 - εμφανίστηκε 572 φορές.)
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 16 Μάρ 2013, 01:58:12 »

Καλησπέρα σας πάλι,

Πριν συνεχίσω την παρουσίαση, να σας πώ, ότι μετά απο σκληρή διαβούλευση της Ομάδας,  Οτι μετά τα σχόλια των Ιlia, Ιlia paragon και του Ιωάννη
Επιτρέπονται και τα υπόλοιπα γράμματα της Αλφαβήτου να πάρουν θέση στο Thread, την αρχή έκαναν οι φίλοι Χρήστος και Ποθητός για όποιες αμφιβολίες  idiot2  Grin

Θα προχωρήσω με κάτι λιιιγο πιο ενδιαφέρων, όσον αφορά την άτρακτο.  Άιντε και τη σχεδιάσαμε, τη σκετσαραμε, την φέραμε στο μυαλό μας, την δοκιμάσαμε στο Sim, 27 χιλιάδες φορές....  και?? Πως θα φέρναμε το πρωτότυπο με 0 αποκλίσεις?? και λέω μηδέν, γιατι επάνω εκει ειχαμε στηρίξει τις παραγγελίες μας σε υλικά απο βιδάκια μέχρι την σχεδίαση της μπούμας, τα στηρίγματα των φτερών κλπ κλπ.
Επίσης ήταν απίστευτα δύσκολο να περάσουμε στο πρωτότυπο, τα διαμερίσματα που είχαμε σχεδιάσει προηγούμενός (κάμερες, ρόδες, στηρίγματα, βίδες, καλύπτρα κλπ)
Αρχίσαμε λοιπόν να ρίχνουμε τις κλασσικές ιδέες, στο υπέροχο και φιλόξενο εργαστήρι-ησυχαστήριο του πιλότου μας, Στέφανου.
-Φτιαχτό απο μπαλσα. Νομείς πετσώνουμε κλπ
-οχι οχι ρίξε τις τομές σε Dow και τρίβουμε χωρίς αύριο...
Μη τα πολύλογο μεχρι και πηλος,ξύλο, αλουμίνιο CNC 5D λόγο γωνιών κλπ κλπ έπεσαν...

Επικράτησε όμως μία!

Αφού είχαμε το CAD έτοιμο, Ο Απόστολος άρχισε να κόβει στο CNC wire cutter, φύλλα από DOW, των 6mm, έπειτα, φιλλετάραμε το Σκάφος σε φέτες των 6mm(Στο CAD) και δώσαμε την τομές σε lazer cutter!! κρατώντας τα σχέδια απο το cad το φάγωμα καθε σκαλοπατιού!

Λιγο πολύ, μπορεί να είδατε την πορεία στο κατασκευαστικό βίντεο, αλλά βάζω εδώ μια φώτο από την παραλαβή των νομέων.

    


* lazercuts.jpg (120.94 KB, 629x780 - εμφανίστηκε 535 φορές.)
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 19 Μάρ 2013, 22:57:52 »

Καλησπέρα σε όλους.

Περάσαμε όμορφα το τριήμερο των εκδηλώσεων της Καθαράς Δευτέρας, πού μυαλό για pc & internet...  Cheesy

Ναί, οφείλω να πω πως αυτός ο τρόπος με τις "φέτες" ήταν κάτι νέο για μένα, αλλά διαπίστωσα στην πράξη πως είναι μιά χαρά για Prototyping! Άλλωστε, ο Φορέας ακόμη βρίσκεται σε Beta δοκιμές, και σίγουρα θα βρίσκεται εκεί για όλο το υπόλοιπο 2013...
Οι ακμές απο τις φέτες και οι άκρες τους, σου δίνουν ένα "καλό κουμάντο", ένα καλό σημάδι για να προσέχεις τη συμμετρία της μιάς με την άλλη πλευρά. Συχνά έβαφα με το μαρκαδοράκι περιοχές ώστε να βλέπω αν τις τρώω περισσότερο απο εδώ απο ότι απο εκεί, για να μήν "ξεφεύγω" πολύ. Μερικές φορές ήθελε ξανά "πάτημα" το μαρκάρισμα μετά απο στοκαρίσματα για να φαίνεται... Στην 2η πρωτότυπη άτρακτο που φτιάξαμε χρησιμοποίησα περισσότερο τα "σημάδια".
Τα πρωτότυπα έχουν αρκετή δουλειά, γιατί εκείνα είναι που θα σε "παντρέψουν" με το σχήμα και τη συμμετρία των τμημάτων που θα βγαίνουν απο το καλούπι έπειτα... Αλλά, ταυτόχρονα, είναι και μιά δουλειά που Μία φορά θα την κάνεις, γι'αυτό κάντη όσο καλύτερα μπορείς.

Η Μή χρήση καλουπιών στα φτερά απο την άλλη, μας δίνει ένα πλεονέκτημα σημαντικό... Κατά κόρον δοκιμή ή αλλαγή του σχήματος, δοκιμή νέας αεροτομής κλπ... έναν αέρα "ελευθερίας" έχουμε ακόμη, που θα μας "κοπεί" υποθέτω όταν και αν ποτέ κατασταλλάξουμε σε συγκεκριμένο σχήμα και αποφασίσουμε να καλουπώσουμε φτερά...
Έτσι, δοκιμάσαμε αρχικά ένα σχήμα με την RG-15, γρήγορη σχετικά, αλλά κρατήσαμε μεγάλες χορδές, χαμηλό aspect ratio ώστε να γίνει λίγο "παντοφλέ" και να μήν τρέχει σαν αποδοτικό ανεμόπτερο... Παρακάτω στην Απάντηση του Δημήτρη, θα δείτε μία απο τις πρώτες εξομειώσεις σε video compilation με στοιχεία του Νίκου...

Προσθέτω και μιά φωτό απο τα 2 πάνελ του φτερού (λείπει το 3ο, το ακροπτερύγιο) μαζί με την αεροτομή που είχε... Το έφτιαξα πολύ Ελαφρύ (220 γραμ. κάθε μισό), και έκανε Flutter στον αέρα και... κατέρρευσε...  


* Phoreas_10oSet 002.jpg (108.96 KB, 1041x586 - εμφανίστηκε 465 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 20 Μάρ 2013, 10:51:18 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 19 Μάρ 2013, 23:24:07 »

Βάζω το βιντεάκι να φαίνεται  Wink


Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 1 Απρ 2013, 08:46:16 »

Καλημέρα σε όλους, Καλή 'βδομάδα και Καλό μήνα να έχετε...

Ακολουθούν δύο φωτό απο το Νέο φτερό του Φορέα, με το οποίο πετά αυτή τη στιγμή και δοκιμάζεται. Η ενίσχυση και το βάρος του έχουν αυξηθεί φυσικά, το υλικό πιά είναι το μπλέ styrofoam, και αν διακρίνουμε κάτι που δέν μας αρέσει, θα αλλάξει-αυξηθεί ξανά η εσωτερική ενίσχυση, που γίνεται αποκλειστικά με carbon σωληνάκια των 12, 10 και 4 χιλιοστών (10άρι είναι το ενωτικό των φτερών - joiner)... 


* 12Feb_13 008.jpg (51.42 KB, 1108x442 - εμφανίστηκε 391 φορές.)
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 1 Απρ 2013, 08:48:46 »

Θα παρατηρήσετε πως έχουμε μεγαλώσει σημαντικά το Flap του καθώς και το Aileron. Επίσης, κάθε μισό αποτελείται απο τρία πάνελς και όχι δύο, με το 3ο δλδ το εξωτερικότερο ( laugh) να έχει μιά απαλή δίεδρο γωνία, συνεισφέροντας ελαφρά στα anti-stall χαρακτηριστικά του...


* 12Feb_13 007.jpg (72.35 KB, 1187x423 - εμφανίστηκε 404 φορές.)
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 1 Απρ 2013, 13:40:02 »

και επειδή η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνον να είναι τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια   Στο κεντρικό σπαρ φιγουράρει ένα  500mm 12mm VEC™-Carbon fibre tubes wound, plain weave (3k) ! τα οποίο ενώνεται με ένα ολόκληρο! 1000mm αρσενικό 10αρι R & G carbon tube με πυρήνα!

Νομίζω πως αυτό το πάντρεμα θα δώσει και στους πιο απαιτητικούς, τη δυνατότητα για μεγαλύτερα payloads, G- tolerances κλπ



Την ενίσχυση συμπληρώνουν:
  • 4mm Carbon tube, στα χείλη προσβολής
  • 2 x 4mm Carbon Sq tube στο αεροδυναμικό κέντρο
  • ταινία ίνας σε χιαστή και εν σειρά σε XE, XΠ, ΑΚ, ΚΒ
  • Επικάλυψη με πλαστικό επικάλυψης (cote) της Solarfilm
  • Κατά παραγγελία vaccum planking με επιλογές : Carbon linear 80gr/τμ, Cevlar 2x2 120gr/τμ, Glass 2x2 105gr/τμ , Καπλαμά
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 1 Απρ 2013, 13:54:27 »

Eiμαι στην ευχάριστη θέση να σας πώ, πως ο Phoreas της UcanDrone, έκλεψε τις εντυπώσεις την εβδομάδα που μας πέρασε στο Διεθνές ετήσιο συνέδριο της  ASPRS στην Βαλτιμόρη, αποσπώντας την πρώτη θέση στην πρoτίμηση του κοινού στις παρουσιάσεις paper στα UAV Technical Sessions, ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρίες και πανεπιστήμια του κόσμου!

Κατεβάστε το  πρόγραμμα εδώ  για να δείτε όλες τις κατηγορίες, εμείς ήμασταν στο  UAV Technical Sessions 62 Τετάρτη 27/3

Και ένα σύντομο βιντεακι με το μέρος και την παρουσίαση εν τάχη:
Καταγράφηκε
contravago
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 580


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 1 Απρ 2013, 14:32:53 »

Μπραβο για την συμμετοχη και συγχαρητηρια για την πρωτια στην προτιμηση του κοινου.
Λιγα καταλαβαινω τι σημαινει το παραπανω αλλα και μονο η επιμονη σας και η παρουσια σας εκει αξιζει ενα ακομα μπραβο Thumbs up.
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 1 Απρ 2013, 14:44:31 »

Γειά σου βρε Δημήτρη με τα ωραία βιντεάκια σου, και Καλώς μας ήρθες πίσω... 

Πώ, πώ χαλιά το ξενοδοχείο έ? Τυφλώθηκα απ'τα χρώματα, χαχαχαα... Πού να κατάφερνες δλδ να πάρεις και κανένα πρωτότυπο μαζί, ε ρε τι θα γινόταν... !

Θεόδωρε, σε Ευχαριστούμε. Ειλικρινά. Οι εικόνες είναι απο την παρουσίαση του αλγόριθμου του Δημήτρη σχετικά με την υγεία των φυτών απο στοιχεία του φυλλώματος κλπ, αλλά θα τα πεί καλύτερα ο ίδιος, γιατί και γώ μήν νομίζεις... στον συγκεκριμένο τομέα... αγρόν ηγόραζα... Wink

Υ.Σ... τα carbon tubes αυτά, είναι πραγματικά Χάρμα Οφθαλμού και Αντοχής!
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 1 Απρ 2013, 14:57:21 »

Μπραβο για την συμμετοχη και συγχαρητηρια για την πρωτια στην προτιμηση του κοινου.
Λιγα καταλαβαινω τι σημαινει το παραπανω αλλα και μονο η επιμονη σας και η παρουσια σας εκει αξιζει ενα ακομα μπραβο Thumbs up.
Θόδωρα χίλια ευχαριστώ!!!, η συμμετοχή, η διαδικασία και δρόμος ήταν εκπληκτικά και πρωτόγνωρα για όλους μας. Ελπίζω να μας δοθεί πάλι η ευκαιρία να δώσουμε ελληνικό χρώμα σε αντίστοιχες διοργανώσεις!

Απόστολε, βλέπω έχεις αρχίσει και γίνεσαι εξπερ.. τα είπες πιο κατανοητά από εμένα  Thumbs up
Καταγράφηκε
ILIAS paragon
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 47



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 2 Απρ 2013, 05:31:30 »

ΜΠΡΑΒΟ!!! ΕΥΓΕ!!
Καταγράφηκε
megasmbg
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 66


Πλαγιά και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!!!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 2 Απρ 2013, 15:05:31 »


Συνεχίστε έτσι και η κορυφή σας περιμένει...!!!  Thumbs up Thumbs up Thumbs up


Τα ελεγα εγω απο την αρχη!!  Grin
Εχει ακομα δρομο για την κορυφη, αλλα το θετικο feedback ειναι παντα αναζωογονητικο και σου δειχνει οτι βρισκεσαι στο σωστο δρομο!!
Συγχαρητηρια Δημητρη κ σου ευχομαι εις ανωτερα!! Κ πολλα μπραβο σε ολη την ομαδα!! Thumbs up
Οσον αφορα τον Phorea! Εχω ερωτηση.. Ποσο διαφανη ειναι η καλυπτρα κ κατα ποσο παραμορφωνεται η εικονα απο μεσα στα σημεια που εχουν περισσοτερο καμπυλη..; Huh

Συν: θελουμε βιντεο απο τη συμπεριφορα κ τα χαρακτηριστικα του καινουργιου φτερου !!!  Wink
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 2 Απρ 2013, 16:24:32 »

Παίδες thanks!

To βίντεο με την πλήρη παρουσίαση του μοντέλου με τα νέα φτερά και των υπηρεσιών που προσφέρει:



πλάνα από το εσωτερικό της καλύπτρας στο 3:07

Αλλά μια παρατήρηση, ο στόχος για FPV ή Surveilance χρήση ήταν να χρησιμοποιείται το retract pan tilt, που βγαίνει από το κάτω εμπρός μέρος της ατράκτου και σου δίνει πεντακάθαρη οπτική προς όλες τις κατευθύνσεις!
Καταγράφηκε
kolotoympas
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.659



Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 2 Απρ 2013, 17:11:09 »

Παιδιά συγχαρητηρια!!!!!!
Εύχομαι τα καλυτερα!!!!!
 Thumbs up
Καταγράφηκε

Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
kolotoympas Youtube
kolotoympas Vimeo
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 2 Απρ 2013, 18:34:56 »

Eυχαριστούυυυυυυμεεεε!!!!


News!
To παν είναι να πετύχεις τον Απόστολο σε καλή μέρα!!! Αφού λοιπόν θα ξεμπροστιάσω ΟΛΗ την ομάδα, που νταξ... με μάθανε να πετάω, αλλά Δεν με έχουν πάει ΟΥΤΕ μια φορά σε πλαγιά!!!!  και ενώ παρακαλούσα λοιπόν να μου φτιάξει και έμενα μια πτέρυγα να έρθω και εγώ στην ΣΤΑΜΠ... λέω από μέσα μου.. δεν μπορεί ... έχω την πηγή της πτέρυγας και της πλαγιάς και εγώ Τίποτα?Huh? θα βρω κάποιο κουμπί...

Έτσι λοιπόν άρχισα τα παρακαλετά (ξαναλέω είχε όρεξη...): Μιας και θα πάμε σε βουνό... και θα πετάτε όλοι και εγώ τίποτα... δε θα θελες να φτιάξουμε ένα Phorea για το event?Huh να σας παίρνω από ψηλά??
(Να θυμίσω ότι παλεύαμε τόσους μήνες να χρησιμοποιήσουμε RF friendly υλικά, ελαφριά και δυνατά ταυτόχρονα)

Μπαίνω στο ψητό... "Ρε αγορίνα μου... δεν μου φτιάχνεις ένα foul carbon Phorea να είναι κακιασμένος , μαύρος, παναλαφρος και Βουνίσιος???" ..... Φυσικά και γράφω ΑΦΟΥ το έκανε..

Ελπίζω να καταφέρω να τον δοκιμάσω-στήσω πριν την ΣΤΑΜΠ...



* Carbon_Phoreas3.jpg (82.15 KB, 746x355 - εμφανίστηκε 532 φορές.)
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 6 Απρ 2013, 14:43:12 »

Χαχαχχαχαχααααααα... εγώ φταίω που δέν πέταξες πλαγιά Αθηναίικια? Παραπονιάρη... στις 21 του Απρίλη θα το βγάλεις το άχτι σου...  Wink

Ααααα... ο δικός μου Φορέας θα είναι "τούμπανο" για να ισοφαρήσω την ολοκαρβονική σου άτρακτο...  Cheesy

Πλάκα πλάκα, ναί, σάν το carbon το άτιμο τίποτα δέν κάνει ίδια δουλειά σε θέματα ακαμψίας. Τώρα που δοκιμάζουμε διάφορες ατράκτους το καταλαβαίνω...
Αλλά θα βρούμε τη "μυστική" συνταγή για να το αντικαθιστούμε χωρίς να χάνουμε και πολύ ακαμψία... θα τη βρούμε. Ήδη "σκαλίζονται" οι ιδέες...  Wink
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 650



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 6 Απρ 2013, 17:54:48 »

Μπράβο παιδιά, η δουλειά σας είναι σοβαρή και η παρουσίασή της επαγγελματική, όπως πρέπει!
Και ο Φορέας, κούκλος!  Thumbs up
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 6 Απρ 2013, 21:55:15 »

Σε Ευχαριστούμε Νικόλα... όταν με το καλό ολοκληρωθεί, θα είναι όντως πολύ στιβαρό και όμορφο μοτοανεμόπτερο... 
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 25 Απρ 2013, 13:52:53 »

Άλλη μια πτησούλα, με το υπέροχο groundstation του Απόστολου!! ο Phoreas στην εποξική πλεόν του μορφή.. και 560γρ ελαφρύτερος!! από τα Demo αδερφάκια του Έβγαλε τα δόντια του στον άνεμο και έδειξε τις thermal καταβολές του.



Numbers we loved:

Airspeed σε προσέγγιση 22kph, ground speed εκείνη την στιγμή 17kph!
Μέση κατανάλωση 6,5Α @ 4s
Max speed @ 21A, 81kph
Cruise speed 42kph
MAX ROLL Bank angle χωρις απώλεια ύψους: 42 μοίρες
Βάρος πτήσης δοκιμής : 2535γρ
πρόσθετος εξοπλισμός κατά την δοκιμή:
-ΑPM 2,5+ Autopilot
-onboard diversity telemetry RFD900
-FPV Tx 400mw 5.8Ghz
-FPV battery, 1100mah 3s
-Go pro hero 2 cam
 
Καταγράφηκε
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 650



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 25 Απρ 2013, 18:23:23 »

 Thumbs up
Πολύ ωραία!
Μια ερώτηση: κτά τη διάρκεια της εργασίας, θα μπορεί να ανιχνεύει τα θερμικά ώστε να ελαττώνει/σβήνει την ισχύ για περισσότερη οικονομία, ή δεν έχει δυνατότητες thermal πτήσης με όλο τον εξοπλισμό πάνω;
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 25 Απρ 2013, 21:42:37 »

Γεια σου Νικόλα,

και ναι και όχι!!  idiot2

Λοιπόν, εδώ και 3-4 firmware, τα τζιμανια που γράφουν  τον κώδικα του APM (και εγώ μισή γραμμουλα) υποστηρίζει thermal hunting, εφόσον  υπάρχουν οι απαραίτητοι αισθητήρες από καιρό (airspeed, baro, temperature, κλπ) ΑΛΛΑ..  δεν γίνετε να κάνεις hunting, όταν έχεις δώσει συγκεκριμένο σχέδιο πτήσης π.χ. lawnmwner για χαρτογράφηση.

Ετσι κάναμε ένα άλλο "τρικ" αφού βρήκαμε ακριβώς ταχύτητες αέρος σε ευθεία οριζόντια πτήση ΠΑΝΤΑ σε συνάρτηση του trim, βάρους κλπ. ρυθμίστηκε ο πιλότος έτσι ώστε να αυξομειώνει το ποσοστό γκαζιού με βάση το airspeed και την εναλλαγή θερμοκρασίας!   Ετσι με λίγα λόγια, εάν έχει εμπρόσθιο άνεμο και αρκετή εναλαγή θερμοκρασίας, να κλείνει γκάζι αφού διατηρεί το ύψος πτήσης του!
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 12:48:11 »

Και την δική μου Καλημέρα έχετε κύριοι.

Ναί, επιτέλους πλησιάζει γοργά στην ολοκλήρωσή του. Καταφέραμε μέσα στη βδομάδα να βγάλουμε και έτοιμη-ραμμένη άτρακτο μέσα απ'το καλούπι της... 
Φωτό εδώ...  http://www.aeromodelling.gr/album/displayimage.php?album=524&pos=0

Δέν είναι ακόμη βέβαια η τελική της μορφή σε κατανομή υφασμάτων, αναλογία ρητίνης κλπ, αλλά οι επόμενες πειραματικές θα στοχεύουν στο καλύτερο δυνατό.

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 650



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 17:51:14 »

Γεια σου Νικόλα,

ΑΛΛΑ..  δεν γίνετε να κάνεις hunting, όταν έχεις δώσει συγκεκριμένο σχέδιο πτήσης π.χ. lawnmwner για χαρτογράφηση.


Κατάλαβα τί θες να πεις, αλλά δεν εννοούσα κυνήγι θερμικών. Αυτό που ήθελα να μάθω είναι όταν συναντήσει θερμικό αν μπορεί και να το εκμεταλλευτεί, οπότε στο δεύτερο σκέλος της απάντησής σου με καλύπτεις.
Οπότε πχ όταν ο αισθητήρας βάριο ανιχνεύει άνοδο-δηλ είναι μέσα σε θερμικό- ενώ σύμφωνα με τα δεδομένα (ισχύς, γωνία πτήσης) θα έπρεπε το αεροπλάνο να εκτελεί Ευθεία Οριζόντια Πτήση, τότε το σύστημα δίνει εντολή μείωσης της ισχύος ή και σταμάτημα αυτής τελείως;
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 19:36:36 »

Ακριβώς  Thumbs up

Μπορεί να κόψει εντελώς, ή ακόμη να δώσει και down για να "τρυπήσει". Το πιο δύσκολο, ήταν να εισάγουμε στο σύστημα την διαφορά μεγίστης πτήσης και μέγιστης απόστασης...
Θεωρητικά αφού καταλαβαίνει τα θερμικά, την ταχύτητα και την φορά του ανέμου, μπορεί να κάθετε σαν χαρταετός για ώρες... αλλά δεν είχε κανένα νόημα, έπρεπε να καταγράψουμε πως τρυπάει ένας ανεμοπτερας -ανεμοπόρος και διανύει απόσταση.

Παλι καλά, μπορεί να άφησα πρόσφατα-σχετικά τα πηδάλια του Τηλέμαχου, αλλά έχω back-up δυο φοβερούς ανεμοπόρους που με πλημμύρισαν με αυτή την ενστικτώδη κίνηση στα logs και feedαραμε το σκάφος .
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 20:44:53 »

Ορισμένες φωτογραφίες του Phorea, αφού πέρασε από τα χεράκια όλης της ομάδας, έτοιμος για αποστολή!


* phoreas_desk2.jpg (123.38 KB, 690x568 - εμφανίστηκε 282 φορές.)
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 20:46:42 »

 Thumbs up Thumbs up


* Phoreas_desk.jpg (110.28 KB, 780x422 - εμφανίστηκε 273 φορές.)
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 20:57:00 »

 


* phoreas_desk3.jpg (120.52 KB, 650x539 - εμφανίστηκε 273 φορές.)
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #43 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 21:02:50 »

και φρεσκοβαμμένη η κοιλιά προτού κοπούν τα hatches


* belly.jpg (85.49 KB, 800x323 - εμφανίστηκε 251 φορές.)
Καταγράφηκε
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 2 Μάι 2013, 15:40:23 »

Μια πτήση ακόμη Με τον εκπληκτικό L1 Controller του τελευταίου Firmware (2.72) για τον APM 1,4 εως 2,5+
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: O Phoreas της UcanDrone « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.197 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.