Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.333 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 21:09:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 21:09:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 19:04]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:20]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304333
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Μακετοχαρτο  (Αναγνώστηκε 9780 φορές)
    Lemon!
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 377



    WWW
    « στις: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 00:59:53 »

    Ειχα πρόβλημα με το 3 ετών Slow stick,κυρίως αισθητικής απο πλευράς ουράς,και αποφάσισα να ασχοληθω μαζι του.
    Δε μπόρεσα να βρω Depron εδω στην τοπική αγορα, Θα προσπαθήσω βέβαια οταν κατεβω Αθηνα να παρω αρκετο.
    Το μονο ύλικο που ειχα για πειραματισμο ηταν ενα φυλλο Μακετόχαρτο.
    Εβγαλα τα παλαιά κ ταλαιπωρημένα κομάτια απο φελιζολ ουρας και σαν πατρον,έκοψα τα κατάλληλα κομάτια απο το μακετοχαρτο.
    Λιγο δύσχρηστο,ειναι αρκετα χονδρο και τα ξυράφια δυσκολευωνται λιγάκι στο κόψιμο.
    Μετά ακολούθησε βάψιμο με κοινό spray τυπου lac σε κόκκινο χρωμα,για να ταιριάζει με το αρχικό.
    Οταν τελικά τοποθέτησα τα "νεα τμήματα" ,έβαλα και μερικά αυτοκόλητα σχεδια που μου έφτιαξαν σε ενα κατάστημα με στάμπες κ επιγραφες.
    Δε μπορω να πω το αποτελεσμα με δικαιωσε αρκετά απο οπτικής πλευράς.
    Απο πτητικής όμως ακόμη δεν το έχω τσεκάρει λόγο του ισχυρού αέρα που επικρατούσε σήμερα.

    Ειμαι σίγουρος οτι η κατασκευή έχει προσθέσει πολύ βάρος στο μοντέλο.
    Η "μαμά" ουρά ζύγιζε 60γρ.  Με το μακετόχαρτο ζυγίζει 110γρ.
    Εβαλα ενα μικρο αντίβαρο (20γρ) στο ρύχγος για αντιστάθμηση. Θα δούμε στην πράξη πως θα πάει.
    Ομως με προβληματίζει οτι το μακετόχαρτο εκτός απο βαρύ είναι και χονδρο. Με αποτέλεσμα το χείλος προσβολής των φτερων της ουρας (καθετο & stabilizer) ειναι 5.5χιλ. και τετράγωνο.
    Το πάχος της original ουρας ηταν 3,5χιλ και ελάχιστα πομπε.
    Αυτο πράγματι δεν ξέρω τι συμπεριφορά θα έχει στο μοντέλο,ακόμη και αν καταφερω και το ζυγίσω.
    Βέβαια αν τα αποτελέσματα ειναι απογοητευτικά,υπάρχουν ακόμη τα παλαιά χιλιοκολημένα κομάτια,μέχρι αναμονή του Depron!

     Παραθέτω μερικες φωτο, για να δειτε σε σύγκριση με ένα καινούριο stick.
    Καθώς και τα κομάτια της παλαιάς ουρας.





    * ss12-tails.jpg (42.85 KB, 517x388 - εμφανίστηκε 2412 φορές.)

    * ss1_makepaper_tail.jpg (27.54 KB, 456x342 - εμφανίστηκε 2343 φορές.)

    * ss1-makpaper-closeup.jpg (40.37 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 2475 φορές.)

    * ss2_origin_tail.jpg (35.43 KB, 515x386 - εμφανίστηκε 2298 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 01:51:10 από Lemon! » Καταγράφηκε

    Γιώργος Λεμονής
    Lemon!
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 377



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 01:01:40 »

    Tα παλαιά τμήματα της ουράς (φελιζολ 3.5χιλ)


    * ss-old-tail1.jpg (41.08 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 2418 φορές.)

    * ss-old-tail2.jpg (41.42 KB, 515x386 - εμφανίστηκε 2329 φορές.)

    * ss-old-tail4.jpg (43.91 KB, 515x386 - εμφανίστηκε 2285 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Λεμονής
    Lemon!
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 377



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 01:07:48 »

    Σημ: Το μοντέλο με το μακετόχαρτο ειναι αυτό με την σήμανση "01" (1η φωτο) και οι 2 επόμενες (κοντινές).
    η 4η φωτο ειναι η αυθεντική ουρά απο ενα καινούριο μοντέλο.
    Η διαφορά στο πάχος νομίζω οτι ειναι εμφανής.
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Λεμονής
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 08:39:24 »

    Μακετόχαρτο υπάρχει και πιο λεπτό αλλά δεν έχει καλή σχέση αντοχής - βάρους.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 08:46:25 »

    Μη σε προβληματίζει το πάχος στο χείλος προσβολής, ή στο χείλος εκφυγής, όσο τετράγωνο και αν είναι. Τα μοντέλα αυτά δεν καταλαβαίνουν τίποτε.

    Εγώ θα πρότεινα η ουρά να γίνει από μπάλσα 2,5-3 χιλ. αλλά να ΜΗ βαφτεί με υδατόχρωμα, γιατί θα σκευρώσει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 12:37:34 »

    Εγω που το χρησιμοποιω εδω και λιγο καιρο (μακετοχαρτο) οταν θελω να
    μικραινω το παχος κοβω εκεινα τα σημεια (χειλος  προσβολης)  με ψαλιδι
    και το καλυπτω με λιγη ταινια.
    Καταγράφηκε
    Lemon!
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 377



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 12:37:59 »

     Χαμόγελο Ευχαριστώ για την συμβουλή θείε, Θα το έχω κ αυτό υπ'οψιν οταν κατέβω να πάρω υλικά.
    Θα ηταν καλύτερα αν αντι για βάψιμο να ντύσω το φύλλο μπάλσα με μονοκοτ για να πάρει λιγο περισσότερη αντοχή οσο αφορά τα μικροχτυπήματα? η θα παρει βάρος?

    Καταγράφηκε

    Γιώργος Λεμονής
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 15:18:58 »

    Χαμόγελο Ευχαριστώ για την συμβουλή θείε, Θα το έχω κ αυτό υπ'οψιν οταν κατέβω να πάρω υλικά.
    Θα ηταν καλύτερα αν αντι για βάψιμο να ντύσω το φύλλο μπάλσα με μονοκοτ για να πάρει λιγο περισσότερη αντοχή οσο αφορά τα μικροχτυπήματα? η θα παρει βάρος?

    1) με monokote σίγουρα θα πάρει βάρος, και επειδή είναι στην ουρά, θα χρειαστεί έρμα στην μύτη για να ισορροπήσει. Το χειρότερο όμως είναι ότι το monokote τραβάει πολύ και θα σκευρώσει. Δεν έχω αντίρρηση για Oralight. Είναι πολύ πιό ελαφρύ και δουλεύεται εύκολα στις γωνίες.
    2) δεν χρειάζεται προστασία η μπάλσα εφ' όσον μιλάμε για ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Βέβαια μη το βγάλεις έξω όταν έχει υγρασία.
    3) για απλή διακόσμιση κάνε μερικές γραμμές με μαρκαδόρο.
    4) μπορείς να το βάψεις όλο με μαρκαδόρο "οινοπνεύματος" βάφοντας λίγο και από τις δύο επιφάνειες (πάνω κάτω) για να μη σκευρώσει.ι
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 12 Ιούλ 2007, 18:01:37 »

    Aν θελεις να χρισημοποιησεις μακετοχαρτο σχεδον παντου αντι για Depron  υπαρχει λυση για το προβλημα του βαρους οσο για αντοχη ειναι παρομοια με το depron και αν χρησημοποιησεις και κανενα carbon  ακομη καλυτερα. Μπορεις να ξεκολησεις το χαρτονι απο το φελιζολ απλα ποτιζοντας το με οινοπνευμα και στη συνεχεια αρχιζεις προσεκτικα να ξεκολας βγαινει ευκολοτερα αν παραλληλα ριχνεις οινοπνευμα στην ενωση χαρτιου και φελιζολ. Εχω κανει κανα δυο μοντελακια ετσι χωρις κανενα προβλημα ουτε απο βαρος ουτε απο αντοχη.
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Lemon!
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 377



    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 15 Ιούλ 2007, 23:53:29 »

    Τελικα οι υποψίες μου βγήκαν σωστές. Το μοντέλο εχει παρει αρκετό Βάρος.
    Μετα απο αρκετές προσπάθειες ζυγίσματος με έρμα στο ρύγχος (55γρ συνολικά) κατάφερα και το πέταξα σήμερα.

    Ομως το αργό έγινε ακόμη πιο αργό,ενω για αναρίχηση ούτε λογος.
    Ταχύτητα περι τα 10χλμ ανα ωρα,και με το ζορι κατάφερα να το φτάσω στα 40-50μέτρα ψηλα.
    Το μακετόχαρτο είδη ξηλώθηκε και τη θέση του ξαναπήρε η παλαιά ουρά.

    Θα ακολουθήσω την ιδέα του θείου για μπάλσα. Φυσικά Θα πειραματιστώ και με depron...
    Εν αναμονή λοιπόν.
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Λεμονής
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 634



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 16 Ιούλ 2007, 00:17:28 »

    Μόνον depron 3 χιλ για να βρεις την υγεία σου
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Μακετοχαρτο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.