Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.333 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 21:42:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 21:42:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 19:04]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:20]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304333
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 58
    Συνολικά: 58
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα - Κρύσταλος Futaba  (Αναγνώστηκε 34097 φορές)
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 2 Μάρ 2006, 23:33:07 »

    Αγορασα μια τ/κ Futaba και μεσα ειχε ακριβος τον ιδιο πινακα με αυτες της συχνοτητες και ελεγε οτι εινε η επισημες συχνοτητες της ελλαδας...
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 7 Δεκ 2006, 21:32:33 »

    καλησπέρα\

    Να ενημερώσω ( ανεπίσημα βέβαια γιατί επίσημη ανακοίνωση θα κάνει η ομοσπονδία) Ότι  απαγορεύτηκε η χρήση άλλων συχνοτήτων εκτός από το 35 , δηλαδή από 34.990 - 35220 και 5 συχνότητες στο 45 .



    Η αλλαγή θα ισχύει με την καινούργια χρόνια .

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    kmandila
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 171



    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 7 Δεκ 2006, 21:38:49 »

     Cheesy Διαπιστώνω Συχνότατες ανεπίσημες ενημερώσεις για τις επίσημες Συχνότητες. laugh
    Καταγράφηκε

    Κ.Μανδηλαράς  www.amach.gr   www.aeromodelismos.gr
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 7 Δεκ 2006, 22:22:34 »

    Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα,

    Σε παλαιότερο post https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1112.msg11182#msg11182 είχα δώσει link για το ΦΕΚ στο οποίο γινόταν αναφορά για τις εγκεκριμένες συχνότητες για τον μοντελισμό (εναέριο ή επίγειο).

    Δεν υπάρχουν επίσημες ή ανεπίσημες συχνότητες. Εκείνο το οποίο συζητήθηκε στην συνάντηση των εκπροσώπων, ήταν οτι από την στιγμή που πλέον υπάρχει σε ΦΕΚ ο κατάλογος με τις εγκεκριμένες για την Ελλάδα συχνότητες, δεν είναι δυνατόν στις επίσημες εκδηλώσεις (αγωνιστικές ή μη) να επιτρέπεται η χρήση άλλων μη εγκεκριμένων συχνοτήτων.

    Για το συγκεκριμένο θέμα θα γίνει και σύσταση προς τα σωματεία. Η σύσταση δεν αποτελεί απαγόρευση

    Τι θα κάνει ο κάθε ένας από μας είναι δικό του θέμα. Είναι όπως και με τα διπλώματα οδήγησης. Ολοι ξέρουμε ότι για να οδηγήσουμε χρειάζεται να είμαστε κάτοχοι διπλώματος. Αυτό όμως δεν εμποδίζει ορισμένους να οδηγούν χωρίς αυτό.

    Δεν έχω δει όλα τα ασφαλιστικά συμβόλαια που κυκλοφορούν. Εχω δεί μερικά. Σαυτά που έχω δεί αναφέρεται σαφώς οτι η κάλυψη ισχύει όταν ακολουθούνται οι νόμοι, οι κανονισμοί και οι διατάξεις κλπ.......

    Το πρόβλημα θα υπάρξει σε περίπτωση ατυχήματος ή συμβάντος που θα χρειαστεί να ζητηθεί η ασφαλιστική κάλυψη και ίσως σε άλλες περιπτώσεις υπάρχει και επέμβαση εισαγγελέα όπως έχει γίνει πολλές φορές σε ατυχήματα άλλων αεραθλημάτων. Εκεί γιατί να έχουμε ένα παραπάνω πρόβλημα? Αξϊζει τον κόπο?

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Καταγράφηκε
    Γιαννης Κλειδαρας
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 09:22:12 »

    Το παραδειγμα με τον οδηγο χωρις διπλωμα μπορουμε να το παραλληλισουμε μονο με πτησεις αερομοντελου σε ελευθερους χωρους. Ο συγκεκριμενος οδηγος ομως δεν μπορει να οδηγει σε οργανωμενη πιστα αυτοκινητων και αυτο αντιστοιχει και στη χρηση των μοντελοδρομειων των οργανωμενων σωματειων.
    Και για να γινω σαφεστερος, ο καθενας κανει οτι θελει εκει που οι ενεργειες του επηρεαζουν μονο αυτον.
    Τα μοντελοδρομεια των σωματειων λειτουργουν κατω απο κανονες -και οπωσδηποτε συμφωνα μετους νομους- και για την λειτου ργεια τους υπαρχει ΥΠΕΥΘΥΝΗ διοικηση, η οποια θα βρεθει συνυπευθυνη,απεναντι στο νομο, για καποιου αλλου τη παραβαση.
    Η ΕΛΑΟ αμεσα ευθυγραμιστηκε με τον νομο και πολυ σωστα.
    Να δουμε πως θα ξεμπερδεψουν και τα σωματεια που πρεπει να κινηθουν αναμεσα στο νομο, σε μια ευλογη περιοδο προσαρμογης, και στον ωχαδερφισμο.
    Ευχομαι να περασει ανωδυνα η περιοδας προσαρμογης για το καλο ολων.
    Καταγράφηκε

    Οι αγωνες βελτιωνουν τη ρατσα.
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 13:58:24 »

    Αντώνη (ρωτάω εσένα σαν πιο αρμόδιο και ενημερωμένο) τι γίνεται με την νέα τεχνολογία spread spectrum που στην Αμερική αναπτύσεται στην μπάντα των 2.4GHz;  Απ' ότι έχω διαβάσει στην Αμερική η συγκεκριμένη μπάντα δεν χρειάζεται άδεια για χρήση από τον οποιονδήποτε.  Ισχύει το ίδιο και εδώ;  Αν κατέβω σε αγώνα με τέτοια τ/κ θα μπορέσω να λάβω μέρος;  Με την ασφάλεια τι γίνεται σ' αυτή την περίπτωση;

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 14:15:10 »

    εγω θα πω αυτο http://www.eett.gr/gr_pages/telec/wireless/24GHz.htm  το οτι ειναι ελευθερι ειναι τωρατο πως δηλωνεις το που πετας idiot2
    Καταγράφηκε

    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 14:26:18 »

    Βρήκα το παρακάτω στο ΦΕΚ που είχε παραθέσει ο Αντώνης, σελίδα 49:

    E44 α. Η ζώνη συχνοτήτων 2400−2483,5 MHz, διατίθεται για τη λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που
    χρησιμοποιούνται για συστήματα ασύρματης πρόσβασης συμπεριλαμβανομένων των τοπικών δικτύων ραδιοε−
    πικοινωνιών (WAS/RLAN), για την ανίχνευση κινήσεων και συναγερμική ειδοποίηση και οι οποίες είναι σύμφωνες
    με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 44/2002, τις Αποφάσεις ERC/DEC (01) 07 και ERC/DEC (01) 08, και
    τη Σύσταση ERC/REC 70−03.
    β. Οι συσκευές μικρής εμβέλειας που χρησιμοποιούνται για συστήματα ασύρματης πρόσβασης συμπεριλαμ−
    βανομένων των τοπικών δικτύων ραδιοεπικοινωνιών (WAS/RLAN), για την ανίχνευση κινήσεων και συναγερμική
    ειδοποίηση εξαιρούνται από ατομική αδειοδότηση.


    Αν το καταλαβαίνω σωστά λέει ότι δεν χρειάζεται άδεια στην περίπτωση του RC.  Αλλά Αντώνη περιμένω και τις δικές σου απόψεις πιο συγκεκριμένα για RC.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 17:49:23 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Σχετικά με την ατομική αδειοδότηση μία μικρή αναδρομή. Κάποια χρόνια πριν η κατοχή συσκευής τηλεκατεύθυνσης απαιτούσε να κάνεις και διαδικασίες προς το Υπουργείο Μεταφορών ώστε να σου δοθεί ατομικά άδεια χρήσης. Θα ψάξω να βρώ την δική μου και αφού γίνει scan θα την δημοσιεύσω έτσι για την ιστορία. Μάλιστα επειδή την δική μου την εβγαλα στην περίεργες εποχές (1972) με είχαν επισκεφτεί και δύο αστυνόμοι στο σπίτι για τις σχετικές ερωτήσεις.

    Τώρα όπως έχουν διαμορφωθεί οι συνθήκες και εφόσον είσαι κάτοχος συσκευής που έχει τα σχετικά πιστοποιητικά (CE) τότε δεν απαιτείται η ατομική αδειοδότηση. Η αδειοδότηση αυτή έχει περισσότερο να κάνει με την ισχύ της εξόδου παρά με την συχνότητα.

    Το ίδιο ισχύει και για τα 2.4 ως προς την αδειοδότηση. Ως προς την συχνότητα ακόμα στην Ευρώπη δεν έχει επίσημα εκχωρηθεί για μοντελιστική χρήση. Υπάρχει η σχετική κινητικότητα αλλά ακόμα και οι ίδιες οι εταιρείες (εννοώ για τις μεγάλες) δεν έχουν προχωρήσει σε μαζική παραγωγή συστημάτων της τεχνολογίας αυτής.

    Δεν είμαι ηλεκτρονικός και δεν γνωρίζω αν η τεχνολογία spread spectrum είναι δυνατόν να εφαρμοστεί και σε άλλη περιοχή συχνοτήτων εκτός της 2.4.

    Στην Αμερική πάντως η ΑΜΑ έχει επιτρέψει την χρήση αυτών των συστημάτων με κάποιες φυσικά προυποθέσεις. Μέχρι τώρα το σύστημα που υπήρχε επιτρεπόταν για park flyers γιατί ήταν σε περιορισμένη ισχύ εξόδου. Τώρα βγήκε και το full range το οποίο όμως ακόμα δεν έχει πλήρως εξεταστεί.

    Τώρα Σεραφείμ για το θέμα των αγώνων. Το συμβόλαιο που έχουμε αναφέρει ότι η κάλυψη ισχύει εφόσον τηρούνται οι νόμοι, οι διατάξεις και οι κανονισμοί. Η 2.4 δεν έχει ακόμα εκχωρηθεί για χρήση μοντελιστική. Αρα μέχρι εκείνη αυτό να γίνει δεν θα είναι δυνατή η χρήση της.

    Πιστεύω να σε βοήθησα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    kmandila
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 171



    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 18:17:29 »

     Στριφογύρισμα ματιών Ποοολύ άνεση Το συμβόλαιο με την οποιαδήποτε ασφαλιστική γίνεται μετά απο συμφωνία των δύο συμβαλλομένων μερών.Απο όσο γνωρίζω δεν είναι στάνταρτ τα συγκεκριμένα συμβόλαια ούτε τυποποιημένα.Άρα μήπως θα μπορούσαν να τροποποιηθούν καταλλήλως ?

    Υ.Γ προσωπικά πετάω όταν πετάω  Grin στούς 35.Αυτό πρός αποφυγή παρεξηγήσεως
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 18:27:41 από kmandila » Καταγράφηκε

    Κ.Μανδηλαράς  www.amach.gr   www.aeromodelismos.gr
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 18:34:17 »

    Αντώνη ευχαριστώ για την απάντηση.  Πληροφοριακά, χωρίς να είμαι κι εγώ ηλεκτρονικός αλλά από αυτά που διαβάζω, η τεχνολογία spread spectrum μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλες συχνότητες, απλά η επιλογή των 2.4GHz έχει γίνει για διάφορους πρακτικούς λόγους, όπως π.χ. το ότι είναι ελεύθερη η συγκεκριμένη μπάντα για χρήση συσκευών με χαμηλή ισχύ.

    Έχω ακόμα μια ερώτηση.  Το απόσπασμα από το ΦΕΚ που παράθεσα παραπάνω δεν κάνει την χρήση της συχνότητας 2.4GHz νόμιμη για αερομοντέλα;  Πρέπει να εκχωρηθεί συγκεκριμένα για αυτή την χρήση;  Γιατί αν είναι να περιμένουμε στην Ελλάδα να εκχωρηθεί συγκεκριμένα για μοντελιστική χρήση τότε καταλαβαίνεις ότι αυτή την στιγμή θα αναγκαστούν πάρα πολλοί μοντελιστές (όχι μόνο για τους αγώνες αλλά και για να καλύπτονται ασφαλιστικά) να αγοράσουν εξοπλισμό που σε ένα χρόνο διεθνώς μπορεί να θεωρείται ξεπερασμένος.  Και μπορεί ακόμα να μην έχουν βγάλει τέτοια συστήματα οι μεγάλοι κατασκευαστές, αλλά θα βγάλουν στο πολύ άμεσο μέλλον, με όλα τα πλεονεκτήματα που δίνει αυτή η τεχνολογία, ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

    Συγνώμη αν γίνομαι πιεστικός, αλλά επειδή τέθηκε τώρα το θέμα είναι καλό να ξέρουμε τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε.  Οπότε επανέρχομαι στην αρχική μου ερώτηση.  Αν χρησιμοποιώ 2.4GHz είμαι παράνομος;  Και αν ναι, γιατί;  Λέει κάπου ότι τα αερομοντέλα χρησιμοποιούν αυτές τις συχνότητες ΚΑΙ ΜΟΝΟ αυτές, ώστε οποιαδήποτε άλλη χρειάζεται να εκχωρηθεί για να γίνει νόμιμη;  Παράνομο δεν θα ήταν να χρησιμοποιούμε κάποια συχνότητα που είναι δεσμευμένη για κάποια άλλη δουλειά;  Το απόσπασμα από το ΦΕΚ που παράθεσα δεν αρκεί για να είναι νόμιμη η χρήση της;

    Ευχαριστώ και πάλι

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 18:58:01 »

    Σεραφείμ,

    Μόλις επιστρέψω στο σπίτι θα τα ξαναπούμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 22:11:00 »

    Σεραφείμ καλησπέρα και πάλι,

    Στην σελίδα 23 του ΦΕΚ θα δείς για τις μπάντες 27, 35 και 40 γίνεται ειδική μνεία για τον μοντελισμό.

    Αντίθετα στην 2.4 και στο απόσπασμα που παραθέτεις δεν νομίζω ότι γίνεται αναφορά σε χρήση για μοντελισμό.

    Με όσα γνωρίζω μέχρι τώρα οι Εθνικές Επιτροπές Επικοινωνιών της Αμερικής, Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας επιτρέπουν την χρήση της 2.4 με ειδικές προυποθέσεις σε ότι αφορά την ισχύ εξόδου.

    Γνωρίζω επίσης οτι η τεχνολογία spread spectrum χρησιμοποιείτε από τον ελληνικό στρατό στα UAV (ο διοικητής της μονάδας είναι παλιός αερομοντελιστής).

    Το ερώτημα σου έχει τεθεί και προς την FAI για την χρήση της συχνότητας αυτής σε διεθνείς αγώνες και η απάντηση του CIAM μέχρι αυτή την στιγμή είναι αρνητική.

    Νομίζω οτι αυτό δίνει και απάντηση στο ερώτημα σου τουλάχιστον για το "αύριο".

    Είμαι σίγουρος όμως ότι "μεθαύριο" θα επιτραπεί.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 8 Δεκ 2006, 22:38:04 »

    Αντώνη έχεις δίκιο, δεν γίνεται συγκεκριμένα αναφορά για μοντελισμό, απλά λέει 'διατίθεται για τη λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που
    χρησιμοποιούνται για συστήματα ασύρματης πρόσβασης'.  Είναι γενικός ο όρος αλλά πιστεύω ότι καλύπτει και τον μοντελισμό.  Φαντάζομαι ότι και στην Αμερική παρόμοια διατύπωση θα γίνεται, δεν νομίζω να ζήτησε κανείς άδεια από το κράτος για την χρήση της συχνότητας για RC πριν καν κυκλοφορήσει το σύστημα ευρέως.  Απλά ήταν μια διαθέσιμη συχνότητα για γενική χρήση και την χρησιμοποιούν και για RC.  Ούτε υπάρχει περίπτωση να την δεσμεύσει κανείς για RC, υπάρχουν τόσες συσκευές που ήδη δουλεύουν εκεί.

    Τέλος πάντων, υπομονή.  Ελπίζω το μεθαύριο να μην αργήσει.

    Ευχαριστώ άλλη μια φορά για τον χρόνο και την διάθεσή σου

    Σεραφείμ

    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 9 Δεκ 2006, 01:49:58 »

    Σεραφείμ καλημέρα τώρα,

    Βλέπω ότι είσαι μέσα τώρα. Νομίζω ότι η ασύρματη πρόσβση έχει να κάνει με άλλα θέματα και είναι μία κακή μετάφραση όπως οι τόσες που βλέπουμε στον "χώρο" μας (πχ windows ελληνικά). O αγγλικός όρος είναι wireless access. Θα τον ξέρεις σίγουρα.

    Πχ. έχω ένα εξάρτημα για το laptop για τις παρουσιάσεις που κάνω, το Microsoft Presenter. Δουλεύειι στα 2.4.

    Οσο για την Αμερική υπάρχει συγκεκριμένη άδεια. Μην νομίζεις ότι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που φτιάχνει τους DX είναι τοσο πλούσιος ώστε να προχωρήσει έτσι. Εκεί οι νόμοι περί ευθύνης (liability) είναι τόσο αυστηροί και οι δικηγόροι τόσο "κοράκια" που έτσι και σε βρουν ανοικτό τότε αλοίμονο σου. Θα έχεις ακούσει την έκφραση you are a broken man. Για τέτοιες περιπτώσεις ισχύει.

    Ψάχνω να βρώ το κείμενο της αδειοδότησης. Μόλις έχω κάτι πιο συγκεκριμένο θα τα ξαναπούμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα - Κρύσταλος Futaba
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.