Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 10:56:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 10:56:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 47
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Χειροποίητη μαγνητική ζυγαριά  (Αναγνώστηκε 5774 φορές)
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2013, 21:12:48 »

    Μια κατασκευή από τα διάφορα πράγματα μας που υπάρχουν σε πληθώρα και  που στην ουσία να μας είναι άχρηστα
     http://www.youtube.com/watch?v=xZ5z9pLKUaw&feature=youtube_gdata_player

    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 26 Φεβ 2013, 21:46:52 από evan » Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2013, 22:07:20 »

    Μπράβο ρε Stavroforos !!!!

    Ωραάια ιδέα και ακόμα καλύτερη η υλοποίηση της

    ΕΥΓΕ
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 26 Φεβ 2013, 22:21:54 »

    Ευχαριστώ πολύ. Ανυπομονώ να την κάνω λιιιγο πιο όμορφη , ενώ θα την δείξω με τον ανταπτορα για τα tail blades. Τουλάχιστον στο χρώμα είναι ασορτί με την επίσης λευκή ζυγαριά της Τ.Τ   laugh
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 228



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 27 Φεβ 2013, 08:20:04 »

    μπράβο κι απο μενα!πολυ ωραια ιδεα!
    ποστάρισε και τη βελτίωση της οταν ειναι ετοιμη!
    Καταγράφηκε

    helis
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 27 Φεβ 2013, 11:08:46 »

    Μπράβο για την πολύ έξυπνη και εντυπωσιακή κατασκευή.
    Εδώ και καιρό ψάχνω να βρώ ένα τρόπο να ζυγίζω (μικρά συνήθως) blades ουράς και αυτός δείχνει να είναι ο περισσότερα υποσχόμεος τρόπος.
    Θα ήθελα όμως να ρωτήσω το εξής: Συνήθως οι μηχανισμοί της ουράς (από mini Titan μέχρι και 130Χ που έχω δοκιμάσει) έχουν ένα περιθώριο να ανοίγουν φυγοκεντρικά τα blades όταν πάρει στροφές η ουρά. Αυτό το καταλαβαίνω γιατί ακούω ένα μικρό κλίκ και μικρή μετακίνηση όταν τραβώ τα blades με το χέρι προς τα έξω. Νομίζω ότι αυτή η μετακίνηση δεν είναι απαραίτητα ίση και για τα 2 grips. Τελικά αυτό που θέλω να καταλάβω είναι το εξής: Είναι δυνατόν να ζυγιστούν τα blades αλλά να μην είναι ζυγισμένη τελικά η ουρά όταν γυρίζει?
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 27 Φεβ 2013, 14:24:03 »

    Αχ αυτό το κλικ!  Sad
    Απ το χτίσιμο κι ολας του τιτάν υπήρχε εκεί και άλλαξα τα grips μα τα ίδια. Μη κάνεις καν τον κόπο να κάνεις το προφανές , δηλ το να λιμαρεις τις βίδες. Δε πέτυχα κάτι πέρα από το να χαλάσω τη βίδα. Τίποτα το πρόβλημα (που δε νομίζω είναι πρόβλημα) κατέληξα είναι πως ενώ οι βίδες είναι κάργα, οι φωλιές των grips έχουν τέτοια απόσταση μεταξύ τους, δηλ πιο κοντά όποτε αυτός ο τζόγος υπάρχει μεταξύ φωλιάς/ρουλεμάν. Είχα βάλει για λίγο τάπες από ρουλεμάν μα τις έβγαλα αφού η επιφάνεια τους δεν, είναι καθόλου στρωτή. Αν, έβρισκα τότε σωστες ροδέλες θα τις, έβαζα και θα έφευγε ο τζόγος. Για, την ώρα έτσι έχω την ουρά αφού και  στις δύο μεριές ο τζόγος είναι ίδιος μα δεν υφίσταται στην πράξη με τις στροφές που γυρίζει το στροφείο, όποτε γι αυτό δε το θεωρώ πρόβλημα.
    Τώρα για το αν ξεζυγίζεται η ουρά εν λειτουργία τι να πω; έτσι όπως το βλέπω με το μάτι όχι , γιατί βλέπω σύμμετρια μα αυτό θα το ξέρει η μαμά Τ.Τ που υποτίθεται γνωρίζει το τι αποκλίσεις έχουν τα μέρη της στην αλυσίδα παραγωγής της
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 27 Φεβ 2013, 14:49:08 »

    Αχ αυτό το κλικ!  Sad
    Αχ αυτό το κλικ!  Sad δις

    Πρόσφατα λιμάρισα το hub της ουράς σε ένα 300Χ κσι με συτό τον τρόπο απαλάχτηκα από το κλικ. Η ουρά δούλευε τέλεια. Στον αέρα όμως όχι,  έκανε αργό wag δεξιά- αριστερά. Έλυσα το ελικόπτερο ξαναρύθμισα το beastX για να καταλάβω τελικά ότι όταν γύριζαν τα blades της ουράς έσφιγγαν τόσο πολύ, που δεν μπορούσε να τα κινήσει το σέρβο. Άλλαξα πίσω σε hub χωρίς λιμάρισμα και η ουρά δουλεύει αλλά το κλίκ είναι πάλι εκεί. Βασικά όμως ενδιαφέρομαι να ζυγίσω ένα 130Χ μικρό Ε/Κ και μόλις βρώ χρόνο θα ήθελα να πειραματιστώ με την κατασκευή σου!
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 27 Φεβ 2013, 15:07:16 από Skynet » Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 27 Φεβ 2013, 22:46:10 »

    Σημερα φτιαχτηκε με την τελική της μορφή η μικρή μαγνητική ζυγαριά που παρουσιασα εχτες, η οποία δουλευει ακόμη καλύτερα και μαλιστα δεν το περιμενα από χειροποιητη και συντομη κατασκευή να εχει τοσο καλα αποτελεσματα.Παραθέτω φωτο από την κατασκευή αφού η βαση ειναι καινουργια, με σκοπό να εχει ακόμη καλύτερη λειτουργία αλλα και να παρει μια καλύτερη εμφανιση. Επίσης διαφοροι τροποι λειτουγιας φαινονται και σε βιντεο , ενω στις φωτο φαινεται πως ειναι προσαρμοσμένα τα tail blades τα οποία για τις αναγκες της παρουσιασης ειναι από το παροπλισμενο μου πια Μπελτ. Αρχίζει η αρχική μορφή που εχει αποτυπωθει πρωτα σε χαρτι.

    Για την τηρηση συμμετριας σχεδιαστηκε στο χαρτι η μιση κατασκευη και στη συνεχεια διπλωθηκε και κοπηκε οπου χρειαζοταν οποτε ετσι απεφυγα τυχον διαφορες στις δυο πλευρες.
    Στη συνεχεια το πλαστικο κοπηκε στο σχημα του χαρτιου κι απαλαγμενο από τα γρεζια που πριονιου,ενω ακολουθούν οι φωλιες που πανε οι μαγνήτες. Εδω θελει λιγη προσοχη αφου πριν κοψουμε πρεπει να αποφασισουμε ποσο θα ειναι το κενο μεταξυ φαρδιας πλευρας του αξονα και του  μαγνήτη. (καλό θα ηταν να αποφευχθει να εχουμε μυτερες και τις δυο πλευρες αφου ετσι η δυναμη του κολληματος απο τους μαγνητες θα μειωθει). Προσοχή στο λιμαρισμα ωστε οι μαγνητες να πανε σφιχτα στις φωλιες και να αποφυγουμε την κολλα.





    Στη συνεχεια φαινεται ο ανταπτορας για το ζυγισμα των tail blades







    Τα βιδακια που υπαρχουν στον ανταπτορα δεν ειναι κομμενα (για να εχουν ιδιο βαρος ), απλα εψαξα να βρω το καταλληλο μεγεθος. φυσικά ειναι αρκετα λεπτοτερα απο την τρυπα των blades, μα για το κεντραρισμα κατα το σφίξιμο φροντιζουν οι βιδες που ειναι φρεζάτες. Επισης μπορούμε να σφιξουμε και τα 2 blades με την ιδια βιδα,οποτε το κ.β θα ειναι χαμηλοτερα απο το σημειο εδρασης (οπως αλλωστε οι περισσοτερες ζυγαριες) κανοντας μας τη ζωή πιο ευκολη απλα θα πρεπει να βιδωσουμε και την δευτερη βιδα για συμμετρια,ενω οπως ειναι στις φωτογραφιες το κ.β συμπιπτει με το σημείο εδρασης που θεωρητικα δειχνει να ειναι λιγο πιο ευαισθητη η συμπεριφορα στο ζυγισμα. Οπως και να εχει ομως το αποτελεσμα ειναι το ιδιο. Επέλεξα την στηριξη των φωτογραφιων.Οι υπόλοιπες χρήσεις της ζυγαριας φαινονται στα βιντεο.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=CaOq0PSrPYs



    http://www.youtube.com/watch?v=laej7iVCUhw




    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 07:16:39 από evan » Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 228



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 08:37:28 »

    μια χαρά δουλευει!!! Thumbs up
    τα ποδαρακια,δεν ειναι θεμα ,ευκολα γίνονται.
    ο δικός μου προβληματισμός ειναι,πως θα φτιαξω την ακιδα....



    Καταγράφηκε

    helis
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 14:18:07 »

    Θέλει σταθερό χέρι. Έβαλα τον άξονα σε επαναφορτιζόμενο δραπανο με λίγες σχετικά στροφές δε θέλει πολύ κι όπως γύριζε το ακούμπησα το χέρι σταθερά υπό γωνία κι ακούμπησα τη μύτη σε τροχό πάγκου χωρίς δύναμη πολύ και σιγά σιγά ήρθε. Κι έμενα δε μου πήγε αρχικά καλά μα επέμενα το τρόχισμα μέχρι που ήρθε. Μάλιστα έκανα ανάποδα το δραπανο ώστε να έχει ίδια φορά περιστροφής με τον τροχό
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 15:20:27 »

    Έτσι έκανα την ακίδα όπως φαίνεται εδώ
    Δηλαδή εκεί που είναι η βαση του τροχού, σημάδεψα τον άξονα που θέλω να πάρω να σημαδεύει αυστηρά την γωνία της βάσης που .δείχνω, τέλος πάντων ένα σημάδι που να μας βολεύει. Έτσι εξασφάλισα την όσο πιο κέντραρισμενη μύτη μπορούσα


    * IMG_20130228_150023-1.jpg (20.91 KB, 384x516 - εμφανίστηκε 563 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 293



    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 19:30:21 »

    ολα καλα ,η ακιδα ειναι τα παντα σε αυτη την κατασκευη
    και πρεπει να γινει σε τορνακι με ρεκτιφιε και  το αξονακι
    επισεις θελει τσεκαρισμα με ωρολογιακο γραφτη
    η προσπαθια και η ιδεα πολλη καλη συνεχεισαι  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 28 Φεβ 2013, 20:51:47 »

    Εντάξει χειροποίητη κατασκευή είναι.  Μια καλή λύση άξονα υψηλών προδιαγραφών είναι η χρήση βελόνας των μπεκ ντίζελομηχανων. Απλά απ ότι είδα λόγω αυξημένου πάχους πάει κουτί σε προπέλες αεροπλάνων, ενώ αυτό θα το κάνει οποίος ανακατεύεται με συνεργεία γιατί δε θα πάει ο καθένας να αγοράσει μπεκ (τον καυστήρα) για να κάνει τέτοια πράγματα, όποτε σε τέτοια περίπτωση το μέγεθος ζυγαριάς θα εξαρτηθεί από αυτό το εξάρτημα όπου θα βγει αρκετά πιο μικρή μα η ακρίβεια στο max
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 14 Μάρ 2013, 22:08:13 »

    Πρώτο ζυγισμα προπελλας αεροπλανου κι ο κλήρος επεσε σε αυτήν εδω την "θερμική" προπελλα να ζυγιστει μια κι ο καιρός δεν επιτέπει τιποτα αλλο
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hnT3yUaKTfo
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 00:39:16 »

    Πρώτο ζυγισμα προπελλας αεροπλανου κι ο κλήρος επεσε σε αυτήν εδω την "θερμική" προπελλα να ζυγιστει μια κι ο καιρός δεν επιτέπει τιποτα αλλο
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hnT3yUaKTfo

    Στο κάθετο της, δεν θα την ζυγίσεις?
    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 13:14:25 »

    Φίλε μου όπου κοίταξα περί ζυγισματος δεν είδα κάτι τέτοιο. Πάντως το δοκίμασα και στο όρθιο, όπου το βρήκα εξαιρετικά δύσκολο να ισορροπήσει.Άσε που ορισμένα balancers, και μιλάω για τα έτοιμα του εμπορίου (όχι όλα) έχουν ύψος χαμηλό που δεν  επιτρέπουν την κατακόρυφη θέση της ελικας. Νομίζω έτσι είμαι καλυμμένος μα διορθώστε με αν λάθος πουθενά  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 13:30:54 »

    Φίλε μου όπου κοίταξα περί ζυγισματος δεν είδα κάτι τέτοιο. Πάντως το δοκίμασα και στο όρθιο, όπου το βρήκα εξαιρετικά δύσκολο να ισορροπήσει.Άσε που ορισμένα balancers, και μιλάω για τα έτοιμα του εμπορίου (όχι όλα) έχουν ύψος χαμηλό που δεν  επιτρέπουν την κατακόρυφη θέση της ελικας. Νομίζω έτσι είμαι καλυμμένος μα διορθώστε με αν λάθος πουθενά  Thumbs up

    Πρέπει να ζυγίζεις την προπέλα και οριζόντα και κάθετα..! βασικά το τέλειο ζυγισμα είναι οταν κάθετε σε ολα τα σημεία που την αφηνεις ακίνητη..!

    Οταν ζυγιζεις οριζόντια ζυγίζεις τα άκρα.. οταν ζυγιζεις κάθετα δλδ στο και πεντε και στο παραπεντε (αν ηταν δεικτες ρολογιου) ζυγιχεις το Hub..!
    Καταγράφηκε
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.210


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 16:30:31 »

    Ετσι είναι Σταύρο όπως πολύ σωστά λέει ο Παύλος!! Thumbs up
    Αλλά αυτή την φορά δεν ξήνεις την άκρη της προπέλας αλλά το κέντρο της προπέλας
    για να την ζυγίσεις, εκεί που περνάει η βίδα!!!
    Καταγράφηκε
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 19:33:49 »

    Σταύρο για σου.

    Μπορείς να αφαιρέσεις υλικό από την βαριά πλευρά της βάσης της έλικας, ή να προσθέσεις βάρος από την άλλη, ή και τα δύο. Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Μπορείς να κολλήσεις ένα πανάκι  ή τσοχάκι και να το εμποτίσεις σταδιακά με κυανοακριλική. Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση

    Καλό είναι να αφήσεις μερικές ώρες, την ζυγισμένη προπέλα και όταν ξεραθεί καλά η κυανοακριλική να δεις αν εξατμίστηκε μέρος της.

    Άλλα έτσι και αλλιώς όταν ζυγίζεις κάθετα πάλη κάνεις οριζόντιο ζύγισμα γιατί συνήθως επηρεάζεται.

    Το καλύτερο είναι να αγοράσεις έλικες καλής ποιότητας που έχουν ομοιογενή κατανομή υλικού και σωστό καλούπι, για να μην παιδεύεσαι.

    Συνήθως οι καλές, θα σου δώσουν και μερικά έως αρκετά γραμμάρια ώσης, γιαυτό αξίζει να τις αγοράσεις.

    Αυτή η σπαθοειδής που ζυγίζεις από το hobbyking σε 10χ6 με τον os max 35fp και 15% νίτρο αποδίδει 1400γρ. ώση και με 10χ6 ξύλινο  πάλη από hobbyking 1600γρ και τέλεια ζυγισμένη. Cheesy Cheesy Cheesy

    200 γραμμάρια κέρδος μόνο απο την έλικα!!! Cheesy Cheesy Cheesy

    Η διαφορά 1-2 ευρώ. Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο


    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 19:44:26 »

    ...
    Αυτή η σπαθοειδής που ζυγίζεις από το hobbyking σε 10χ6 με τον os max 35fp και 15% νίτρο αποδίδει 1400γρ. ώση και με 10χ6 ξύλινο  πάλη από hobbyking 1600γρ και τέλεια ζυγισμένη. Cheesy Cheesy Cheesy

    200 γραμμάρια κέρδος μόνο απο την έλικα!!! Cheesy Cheesy Cheesy
    ...

    Στις ίδιες στροφές;
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 19:56:37 »

    ...
    Αυτή η σπαθοειδής που ζυγίζεις από το hobbyking σε 10χ6 με τον os max 35fp και 15% νίτρο αποδίδει 1400γρ. ώση και με 10χ6 ξύλινο  πάλη από hobbyking 1600γρ και τέλεια ζυγισμένη. Cheesy Cheesy Cheesy

    200 γραμμάρια κέρδος μόνο απο την έλικα!!! Cheesy Cheesy Cheesy
    ...

    Στις ίδιες στροφές;

    Λογικό είναι αλλά άμα ακουω αυτο το τέλεια ζυγισμένη κάτι παθαίνω..! έχω αγοράσει xoar props την ακριβη παρτίδα και ηταν ζυγισμένες μονο στο tip και στο hub τπτ...!
    Ζυγισμένες καλα έχω βρει μόνο carbon αλλα και αυτές θέλανε πολύ ακόμα..!

    Οσο για την όση ειναι λογικό μονο και μόνο λόγω ακαμψίας!!
    Καταγράφηκε
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 20:59:42 »

    Χμμμμ πολυ ενδιαφεροντα πραγματα φερνει η κουβεντα. Οταν λετε για καλύτερες προπελες θα εννοειτε μαλλον τις ξυλινες ετσι? βεβαια καπου νομιζω ειδα οτι οι ξυλινες ειναι καλύτερες σε μεγάλα νουμερα. Αυτες που παιρνει εμένα ειναι 9χ5 ή μαξ 9χ6 συμφωνα με τον κατασκευαστη του μοτερ. 0.25αρι ειναι μονο.....Η συγκεκριμένη ειναι Α.P.C οι οποιες θεωρουνται για καλές και μου την πρότεινε ο ιδιος ο καταστηματαρχης  που πηρα αερπλανο και κινητηρα, αν και σε συνατηση στο παρελθόν με έναν εμπειρο που ξεπαρθενιασε το αεροπλανο λεει μονο 9χ5 για o.s max  25 αρηδες, αφου αυτος απ οτι καταλαβα ζητούσε παραπανω στροφες απο το συνολο,οπως και παραπανω αποκριση στο γκαζι
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 21:01:49 »

    Χμμμμ πολυ ενδιαφεροντα πραγματα φερνει η κουβεντα. Οταν λετε για καλύτερες προπελες θα εννοειτε μαλλον τις ξυλινες ετσι? βεβαια καπου νομιζω ειδα οτι οι ξυλινες ειναι καλύτερες σε μεγάλα νουμερα. Αυτες που παιρνει εμένα ειναι 9χ5 ή μαξ 9χ6 συμφωνα με τον κατασκευαστη του μοτερ. 0.25αρι ειναι μονο.....Η συγκεκριμένη ειναι Α.P.C οι οποιες θεωρουνται για καλές και μου την πρότεινε ο ιδιος ο καταστηματαρχης  που πηρα αερπλανο και κινητηρα, αν και σε συνατηση στο παρελθόν με έναν εμπειρο που ξεπαρθενιασε το αεροπλανο λεει μονο 9χ5 οι o.s max οι 25 αρηδες, αφου αυτος απ οτι καταλαβα ζητούσε παραπανω στροφες απο το συνολο,οπως και παραπανω αποκριση στο γκαζι

    το καλυτερο δν χωράει στις προπέλες .>! υπαρουν οι κινέζικες και οι καλές οκ απλα μεταξύ των καλών μετά εξαρτάται τι θες να κάνεις..!
    ο καθένας τις κρίνει σύμφωνα με αυτο που θέλει να κάνει.>!
    Καταγράφηκε
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 21:54:59 »

    ...
    Αυτή η σπαθοειδής που ζυγίζεις από το hobbyking σε 10χ6 με τον os max 35fp και 15% νίτρο αποδίδει 1400γρ. ώση και με 10χ6 ξύλινο  πάλη από hobbyking 1600γρ και τέλεια ζυγισμένη. Cheesy Cheesy Cheesy

    200 γραμμάρια κέρδος μόνο απο την έλικα!!! Cheesy Cheesy Cheesy
    ...

    Στις ίδιες στροφές;

    Όχι στις ίδιες, σε περισσότερες, αλλά δεν θυμάμαι πόσες παραπάνω.

    Για αυτόν τον κινητήρα που τον φορά μοτοανεμόπτερο δοκίμασα τρεις 10χ6 και αρκετές άλλες, από 9χ5 , 10χ4, 10χ5, 10χ6, 10χ5,5 11χ5 ίσως και άλλες.

    Για μένα το ζητούμενο είναι η μέγιστη ισχύς και το καλό ρελαντί. Σε αυτά καλύτερες ήταν οι ξύλινες άριστα ζυγισμένες. δοκίμασα τρεις διαφορετικές!!!

    Το μειονέκτημα τούς, είναι η επαφή με οτιδήποτε άλλο εκτός  από τον αέρα. 

    Μετά από αυτές, καταπληκτική είναι η 10χ5,5 thundertiger  άριστα ζυγισμένη όπως και άλλες δύο διαστάσεις που δοκίμασα.

    Με αυτά τα κριτήρια η χειρότερη που δοκίμασα είναι η σπαθοειδή που έχεις, είναι όμως γερή, κατάλληλη για τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις. Έχω και εγώ δύο.

    Να σας πω, πως πάντα μετρώ την ώση που αποδίδει τη κάθε έλικα με ζυγαριά.

    Ευχαριστώ.






    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 22:19:48 »

    ...
    Αυτή η σπαθοειδής που ζυγίζεις από το hobbyking σε 10χ6 με τον os max 35fp και 15% νίτρο αποδίδει 1400γρ. ώση και με 10χ6 ξύλινο  πάλη από hobbyking 1600γρ και τέλεια ζυγισμένη. Cheesy Cheesy Cheesy

    200 γραμμάρια κέρδος μόνο απο την έλικα!!! Cheesy Cheesy Cheesy
    ...

    Στις ίδιες στροφές;

    Όχι στις ίδιες, σε περισσότερες, αλλά δεν θυμάμαι πόσες παραπάνω.

    Για αυτόν τον κινητήρα που τον φορά μοτοανεμόπτερο δοκίμασα τρεις 10χ6 και αρκετές άλλες, από 9χ5 , 10χ4, 10χ5, 10χ6, 10χ5,5 11χ5 ίσως και άλλες.

    Για μένα το ζητούμενο είναι η μέγιστη ισχύς και το καλό ρελαντί. Σε αυτά καλύτερες ήταν οι ξύλινες άριστα ζυγισμένες. δοκίμασα τρεις διαφορετικές!!!

    Το μειονέκτημα τούς, είναι η επαφή με οτιδήποτε άλλο εκτός  από τον αέρα. 

    Μετά από αυτές, καταπληκτική είναι η 10χ5,5 thundertiger  άριστα ζυγισμένη όπως και άλλες δύο διαστάσεις που δοκίμασα.

    Με αυτά τα κριτήρια η χειρότερη που δοκίμασα είναι η σπαθοειδή που έχεις, είναι όμως γερή, κατάλληλη για τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις. Έχω και εγώ δύο.

    Να σας πω, πως πάντα μετρώ την ώση που αποδίδει τη κάθε έλικα με ζυγαριά.

    Ευχαριστώ.








    Mια απορεία με τι balancer τις ζυγίζεις?
    Καταγράφηκε
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 15 Μάρ 2013, 22:22:18 »

    Χμμμμ πολυ ενδιαφεροντα πραγματα φερνει η κουβεντα. Οταν λετε για καλύτερες προπελες θα εννοειτε μαλλον τις ξυλινες ετσι? βεβαια καπου νομιζω ειδα οτι οι ξυλινες ειναι καλύτερες σε μεγάλα νουμερα. Αυτες που παιρνει εμένα ειναι 9χ5 ή μαξ 9χ6 συμφωνα με τον κατασκευαστη του μοτερ. 0.25αρι ειναι μονο.....Η συγκεκριμένη ειναι Α.P.C οι οποιες θεωρουνται για καλές και μου την πρότεινε ο ιδιος ο καταστηματαρχης  που πηρα αερπλανο και κινητηρα, αν και σε συνατηση στο παρελθόν με έναν εμπειρο που ξεπαρθενιασε το αεροπλανο λεει μονο 9χ5 για o.s max  25 αρηδες, αφου αυτος απ οτι καταλαβα ζητούσε παραπανω στροφες απο το συνολο,οπως και παραπανω αποκριση στο γκαζι


    Για μένα οι A.P.C. είναι από΄τις καλύτερες,   οι καλύτερες που έχω δοκιμάσει για ηλεκτρικά μοτέρ. Σε θερμικά δεν τις έχω δοκιμάσει.

    Πριν από ένα μήνα αγόρασα ένα αρχαιολογικό ανεμόπτερο asw14 νομίζω graupner τρίμετρο, αυτό φορούσε τότε πυλώνα στα φτερά έναν webra 0.20.

    Με πειράματα κατέληξα σε Rapicon τριαντάρι και 10χ4 γερμανικό αρχαίο πλαστικό έλικα και ο κινητήρας απρόσμενα απέδωσε άκουσον - άκουσον 1700γρ ώση.

    Καλό λοιπόν, είναι να δοκιμάσεις συνδυασμούς καυσίμου και έλικας.

    Αν τώρα πετάς ακροβατικό, το κριτήριο σου θα είναι άλλο.  Πως θα αποδίδει η έλικα σου στα συγκεκριμένα ακροβατικά. Βλέπε χόβερ.

    Τότε η ισχύς έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

    Βέβαια τα παιδιά που πετούν ακροβατικά θα μας πουν περισσότερα. Γιάνκο μας διαβάζεις? Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Χειροποίητη μαγνητική ζυγαριά
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.