Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.198 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:10:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:10:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από orck
[Σήμερα στις 21:10]

από orck
[Σήμερα στις 20:58]

[Σήμερα στις 20:57]

από DeltaMan
[Σήμερα στις 20:28]

από dominicm
[Σήμερα στις 19:52]

από sliver
[Σήμερα στις 18:17]

από 3DJunk
[Σήμερα στις 17:21]

από Takis42
[Σήμερα στις 11:04]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284198
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 56
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 39
Συνολικά: 50
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury  (Αναγνώστηκε 8945 φορές)
   
vagg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 16 Φεβ 2013, 20:06:39 »

battery zippy 6s 5000mA 40C-50C
speed controller turnigy 150A
static time  4,30min
η πρωτη πτηση αργει λόγω καιρού
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 17 Φεβ 2013, 09:33:44 »

Προβληματα κατα την κατασκευη
     1.Εγινε ενισχυση των εισαγωγων γιατι ητaν πολύ μαλακοι(αυξηση βαρους) carbon.
  2.τοποθετηση του ρυθμιστη στροφών (ψυξη -τοποθετηθη στην δεξια εισαγωγη)
  3.Ρυθμιση του ρυθμιστη στροφών με καρτα προγραμματισμου[ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣΕ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ....ΤΕΛΙΚΑ ΡΥΘΜΙΣΤΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ SPEED CONTROLL        SOS    SOS   ]
4.Ενισχυση των ελατηριων των retracts

5Εύρεση του κέντρου βαρους(105χιλ απο την ριζα της πτερυγας).
 6.Ενισχυση των βάσεων των retracts.
 7.Ευρεση χώρου για τη δεύτερη μπαταρια ΝiMH
8.Εξοδος για τα καλώδια του μοτέρ(βγαίνουν απο εμπρός
   τα  βγάλαμε ακριβώς στη μέση

9.Στροφή της εμπρός ρόδας κατά την είσοδο στην άτρακτο.
10.Εύρεση απο το μοτέρ του
timing  11.75,,,,,,PWM 12KHz

αυτά προς το παρόν
αναμενεται η πρώτη πτηση

« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 17 Φεβ 2013, 09:46:08 από vagg » Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 21:03:24 »

ΠΡΩΤΗ πτηση       αριστη απογείωση αλλά στην προσγείωση δεν άντεξαν τα retracts(3mm)[2.5kgr]
θελει λιγο πιο χοντρό πύρο.
Το βίντεο θα αναρτηθή στο διαδίκτυο όπως και η διεύθυνση
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10151331555854077&type=1
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 21:16:21 από vagg » Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 153


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 21:27:17 »

Καλησπέρα....με όλο το σεβασμό, κάπως βαρύ δεν είναι το α/π ? Και όταν λέω βαρύ εννοώ την σχέση βάρους/ώσης...αφού στην καλύτερη η φάνα θα αποδώσει 3 περίπου κιλά. Εγώ έχω φτιάξει ένα MIG-29 (fly-fly) το setup του οποίου περιλαμβάνει 2 αλουμινένιες φάνες 90 mm 12 blades και μπαταρία 8000 mah, το βάρος είναι σχεδόν ίδιο, τα retracts είναι με άξονα 3mm και με flaps κατεβαίνει χωρίς προβλήματα για τα retracts.
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 21:41:56 »

η ώση ηταν καλη ΜΙΣΟ ΓΚΑΖΙ αλλα κατα την προσγειωση( απογειωση στο αεροδρομιο του ΑΚΤΙΟΥ) ηρθε λιγο αποτομα με αποτελεσμα να στραβωση ο αξονας
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ (μηδενικη εμπειρεια στα jet).
Το βιντεο θα αναρτηθη και δεκτές  Thumbs upΟΛΛΕΣ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ
Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 153


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 21:58:53 »

Δεν θέλω να πώ κάτι για την πτήση, 4 κιλά αεροπλάνο με 3 κιλά ώση θα πετάξει, ίσως δεν θα σπάει τα κοντέρ αλλά θα πετάξει (εγώ έχω πρόβλημα με την πτήση λόγω μεγάλης ώσης και foam παρ' όλες τις ενισχύσεις που έχω κάνει στα "επικίνδυνα σημεία" και έτσι το throtle μου είναι αναγκαστικά στο 75% περίπου), για την προσγείωση μιλάω αφού τα jet type είναι κάπως "ιδιαίτερα" τόσο στην πτήση πολλών δε μάλλον στην προσγείωση αφού "στολάρουν" εύκολα, θέλει συνήθεια η απόκριση της φάνας και δεν θέλει "εμπροσθοβαρές" ζύγισμα με κανέναν τρόπο. Πρέπει οπωσδήποτε το α/π να πατήσει πρώτα με τους πίσω τροχούς και μετά με τον ρηνιαίο.
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 22:02:22 »

Καλησπέρα....με όλο το σεβασμό, κάπως βαρύ δεν είναι το α/π ? Και όταν λέω βαρύ εννοώ την σχέση βάρους/ώσης...αφού στην καλύτερη η φάνα θα αποδώσει 3 περίπου κιλά. Εγώ έχω φτιάξει ένα MIG-29 (fly-fly) το setup του οποίου περιλαμβάνει 2 αλουμινένιες φάνες 90 mm 12 blades και μπαταρία 8000 mah, το βάρος είναι σχεδόν ίδιο, τα retracts είναι με άξονα 3mm και με flaps κατεβαίνει χωρίς προβλήματα για τα retracts.
4 κιλα βαρος για 2 φανες δεν ξερω ,,,κοιταξε λιγο την κατασκευή μας και πές μου για το περιτο ΒΑΡΟΣ
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 22:11:51 »

ΔΕΝ ηταν τα flaps τέρμα κατω και ειχε ταχυτητα μεγαλη ισως λογω απειριας μας
Το μοντελο το δινουν 3.6-4 κιλα τα site η εταιρια 2.8-3
ΟΙ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ηταν οι απολύτως απαραίτητες
Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 153


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 22:19:29 »

Κοίταξε, ίσως απο δικό μου λάθος δεν το έκανα σαφές, Δεν μιλάω για το α/π αλλά για την φάνα. 12 blade φάνα με μεγάλο βάρος (αλουμίνιο) προσφέρει ίσως ομαλότερη ροή και απίστευτα scale θόρυβο αλλά από ώση λίγα πράγματα....για το συγκεκριμένο βάρος. Επιπλέον ίσως λόγω pitch των blades έχεις και αρκετά "βαρύ" setup όσον αφορά την κατανάλωση άρα και τον χρόνο πτήσης (το δικό μου setup τραβάει 85Α σε full throttle με 2,85 Kg στατική ώση το κάθε μοτέρ) (άρα 170Α και 5,7 Kg ώση στο σύνολο), με αποτέλεσμα ή το α/π να έρχεται σε "βαριά" προσγείωση με λίγο γκάζι ή με αρκετή ταχύτητα και πιο πολύ γκάζι. Οι ισορροπίες είναι πολύ "λεπτές". Αν βέβαια υπάρχουν χρήματα παίρνεις μια Schuebeller με απίστευτη ώση και θόρυβο.... και φυσικά με πολύ λιγότερο βάρος....
Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 153


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 22:21:08 »

Όσον αφορά το δικό μου α/π είναι foam.....
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 23:03:53 »

ηδη κοστισε αρκετά (raptor 50-trex 600 N -foam t45 64mm)
μετα απο 3 λεπτα πτησης η μπαταρια πηρε 2000mA επαναλαμβανω ηταν η πρωτη δοκιμή
μεγιστη καταναλωση 105Α
βεβαια ειναι βαρύ αλλα οταν τα forum λενε οτι 120Α speed control ζεστενεται εμεις βαλαμε 150Α
40 γραμμάρια πιο βαρύ    κλπ
Καταγράφηκε
matrix9293
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 105



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 23:27:03 »

To Α/Π απο ώση σκίζει με μισό γκάζι πάει. Απογειώνεται για πλάκα. Απλά τα retract θα αλλαχθούν και ολα οκ. 
Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 153


Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 23:29:57 »

Αγαπητέ συνμοντελιστή τα 40 γρ. σε μια τέτοια κατασκευή δεν μετράνε νομίζω. Απλά μάθε να το κατεβάζεiς σαν jet κ.αι όχι σαν ελικοφόρο, μην το έχεις μπροστόβαρο με τίποτα, δώσε λίγο up στο elevator καθώς τριμάρεις ώστε να "έρχεται" πισώβαρο κατά την προσγείωση έτσι ώστε να πέσει στα πίσω retracts που καλύπτουν το βάρος του  α/π και πρόσεχε να μην "στολάρει", πρόσφατα το Hawk ενός φίλου έπεσε για ακριβώς αυτό το λόγο
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 23:36:29 »

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 θα ακολουθησουμε τις οδηγιες σου και μετα τα ξαναλέμε.
το μοντελο δεν ειναι μπροστόβαρο ειναι σωστα ισοροπημενο
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=144596049033159&set=oa.10151296982144077&type=1&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=146165588876205&set=o.292797679076&type=1&theater
http://www.facebook.com/photo.php?v=144272855732145&set=o.292797679076&type=2&theater
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 3 Μάρ 2013, 23:58:11 από vagg » Καταγράφηκε
matrix9293
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 105



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 4 Μάρ 2013, 09:22:43 »

To Α/Π έρχεται πολύ γρήγορα    και δεν άκουσε ο ριναίος τροχός,έφαγε το λάστιχο αλλά δεν έστριβε.

http://www.youtube.com/watch?v=Q6x6zfXF_t8




« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 4 Μάρ 2013, 09:50:47 από evan » Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.313 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.