Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:51:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:51:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 182
    Συνολικά: 182
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Επιλογη σημειου ισορροποιας.!  (Αναγνώστηκε 1472 φορές)
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89



    « στις: Κυριακή, 27 Ιαν 2013, 08:59:52 »

    Βρισκομαι στα τελευταια σταδια κατασκευης ενος hell cat,oπως φαινεται και στις παρακατω φωτογραφιες. Μενει μονο το πετσωμα της μυτης του μοντελου .αλλα αυτο θα το αφησω για το τελος, για να μπορω να δουλεψω στην τοποθετηση ESC, δεκτη, και μπαταριας αφου βρω τα καταλληλα σημεια. Το μοντελο ομως εχει σχεδιαστει για να πεταξει σαν ''free flight'' η σαν gas/U- CONTROL''.
    Aναφερει ομως πως με τις καταλληλες μετατροπες μπορει να δεχθει και ελαφρυ set-up για ηλεκτρικο R/C. Δινει ετσι δυο'' σημεια ισορροποιας'' για το μοντελο.Ενα για ''free flight'' , με σημειο ισορροποιας,στα 6,5 εκατοστα απο το χειλος προσβολης στην ριζα της πτερυγας, και ενα δευτερο σημειο στα 4,5 εκατοστα, αν πεταξει σαν U-CONTROL. Tιθεται ετσι το διλημμα ποι απο τα δυο Σ.Ι. να διαλεξω ; Και απο περιεργεια, γιατι πρεπει να εχει δυο Σ.Ι. το μοντελο
     Στην φωτο ισορροπει στα 5,5 εκατοστα , διαλεξα μια μεσει κατασταση για να δω που περιπου βρισκομαι. Grin Grin Grin
     
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!  fly.


    * Dsc_4507-001.jpg (94.14 KB, 1024x681 - εμφανίστηκε 302 φορές.)

    * Dsc_4508-001.jpg (101.45 KB, 1024x681 - εμφανίστηκε 303 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 27 Ιαν 2013, 16:39:38 »

    Καλησπέρα!
    Εγώ θα διάλεγα το σημείο ισορροπίας που προτείνεται για free flight έκδοση!
    Η τηλεκατευθυνόμενη πτήση καθώς και η free flight κατάσταση δεν έχουν σύνδεση με το έδαφος, έτσι η μηχανική της πτήσης είναι ίδια και στις δύο περιπτώσεις.
    Αντιθέτως, στη δέσμια πτήση (U-Control) συνδέεις το αεροπλάνο και το χειριστή με τα νήματα. Δε γνωρίζω να σου πω όμως γιατί πρέπει το ΚΒ να είναι πιό μπροστά στη δέσμια πτήση, ίσως έχει να κάνει με τη θέση που μπαίνει το bellcrank (ο μηχανισμός που κινεί το πηδάλιο ύψους-βάθους και παίρνει εντολή απευθείας από το χειριστή).
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Phanislo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 71


    Fly like a fly and land on land..


    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 27 Ιαν 2013, 20:18:26 »

    Καλησπέρα και από μένα.
    Το σημείο που πρέπει να επιλεγεί κατά τη γνώμη μου είναι το ίδιο με το free flight C of G. Και αυτό γιατί και στις δύο περιπτώσεις το μοντέλο πετάει ελεύθερα (αυτόνομα) όπως λέει και ο Νικόλας. Στην περίπτωση πτήσης U -control υπάρχει δράση και αντίδραση στο σημείο επαφής των νημάτων με το σκάφος που εξισοροπείται με την μετακίνηση του C of G.
    Επίσης θα πρέπει να προσέξεις το ζύγισμα, γιατί έχω την εντύπωση βλέποντας τις φωτό ότι δεν είναι σωστό. Θα πρέπει ο διαμήκης άξονας του σκάφους να είναι τελείως οριζόντιος, και όχι η ευθεία του φτερού. Αν το μοντέλο δεν έχει κλίση στο χείλος προσβολής, τότε η ευθεία του σκάφους συμπίπτει με του φτερού (πράγμα που δεν είναι λογικό να συμβαίνει σε ένα free flight μοντέλο).

    Φιλικά
    Φάνης.
    Καταγράφηκε

    JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
    Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
    Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
    etc.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 27 Ιαν 2013, 21:06:29 »

    Οπως είπαν και οι προηγούμενοι συνάδελφοι, η σωστή επιλογή είναι η θέση για Free Flight.

    Οταν το ίδιο αεροπλάνο προορίζεται για κυκλική πτήση, υπάρχει η ανάγκη 1) μεγαλύτερης ταχύτητας για φυγόκεντρο, 2) ανάγκη να υπάρχει τάση να στρίψει η μυτη προς την έξω μεριά της κυκλικής τροχιάς, 3) να στεθεροποιηθεί για οριζόντια πτήση με την γωνία προσβολής που έχει (το πιό σωστό είναι να φτιαχτεί με μηδενική γωνία), και 4) να αντιδρά λιγότερο με στη μεγάλη κίνηση του πηδάλιου ανόδου καθόδου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89



    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2013, 16:04:12 »

     Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.!
    Καλησπέρα και από μένα.
    Το σημείο που πρέπει να επιλεγεί κατά τη γνώμη μου είναι το ίδιο με το free flight C of G. Και αυτό γιατί και στις δύο περιπτώσεις το μοντέλο πετάει ελεύθερα (αυτόνομα) όπως λέει και ο Νικόλας. Στην περίπτωση πτήσης U -control υπάρχει δράση και αντίδραση στο σημείο επαφής των νημάτων με το σκάφος που εξισοροπείται με την μετακίνηση του C of G.
    Επίσης θα πρέπει να προσέξεις το ζύγισμα, γιατί έχω την εντύπωση βλέποντας τις φωτό ότι δεν είναι σωστό. Θα πρέπει ο διαμήκης άξονας του σκάφους να είναι τελείως οριζόντιος, και όχι η ευθεία του φτερού. Αν το μοντέλο δεν έχει κλίση στο χείλος προσβολής, τότε η ευθεία του σκάφους συμπίπτει με του φτερού (πράγμα που δεν είναι λογικό να συμβαίνει σε ένα free flight μοντέλο).

    Φιλικά
    Φάνης.
    Ξέρω για τι πράγμα μιλάς, Φάνη. Το έβαλα στο ζύγι στα 5,5 cm, και προσθέσα και 5,8 γρ,στην ουρά για να δώ που περίπου ισορροπεί, γιατί μου βγήκε προστόβαρο Θυμός. Εκεί βγήκε και η φώτο.
    Στα 6,5 εκατοστά θα βγεί περισσότερο προστόβαρο. ελπίζω να μετριάσω λίγο την κατάσταση γιατί έχω ακόμη περιθώρια να μετακινήσω πολύ πίσω ESC και Δέκτη.


    Ευχαριστώ. FLY.
    Καταγράφηκε
    Phanislo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 71


    Fly like a fly and land on land..


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 29 Ιαν 2013, 18:13:44 »

    Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.!
    Καλησπέρα και από μένα.
    Το σημείο που πρέπει να επιλεγεί κατά τη γνώμη μου είναι το ίδιο με το free flight C of G. Και αυτό γιατί και στις δύο περιπτώσεις το μοντέλο πετάει ελεύθερα (αυτόνομα) όπως λέει και ο Νικόλας. Στην περίπτωση πτήσης U -control υπάρχει δράση και αντίδραση στο σημείο επαφής των νημάτων με το σκάφος που εξισοροπείται με την μετακίνηση του C of G.
    Επίσης θα πρέπει να προσέξεις το ζύγισμα, γιατί έχω την εντύπωση βλέποντας τις φωτό ότι δεν είναι σωστό. Θα πρέπει ο διαμήκης άξονας του σκάφους να είναι τελείως οριζόντιος, και όχι η ευθεία του φτερού. Αν το μοντέλο δεν έχει κλίση στο χείλος προσβολής, τότε η ευθεία του σκάφους συμπίπτει με του φτερού (πράγμα που δεν είναι λογικό να συμβαίνει σε ένα free flight μοντέλο).

    Φιλικά
    Φάνης.
    Ξέρω για τι πράγμα μιλάς, Φάνη. Το έβαλα στο ζύγι στα 5,5 cm, και προσθέσα και 5,8 γρ,στην ουρά για να δώ που περίπου ισορροπεί, γιατί μου βγήκε προστόβαρο Θυμός. Εκεί βγήκε και η φώτο.
    Στα 6,5 εκατοστά θα βγεί περισσότερο προστόβαρο. ελπίζω να μετριάσω λίγο την κατάσταση γιατί έχω ακόμη περιθώρια να μετακινήσω πολύ πίσω ESC και Δέκτη.


    Ευχαριστώ. FLY.
      Thumbs up
    Καταγράφηκε

    JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
    Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
    Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
    etc.
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Επιλογη σημειου ισορροποιας.!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.