Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.235 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 05:30:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 05:30:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 20:32]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από modeller2
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:13:21]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από snoopy
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:14:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284235
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 43
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 17
Συνολικά: 18
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ποιος ο ρόλος το flybar? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ποιος ο ρόλος το flybar?  (Αναγνώστηκε 1088 φορές)
   
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 19:38:14 »

Καλησπέρα φίλοι μου...οι γνώστες το θέματος μπορούν να μου εξηγήσουν τι κάνει ακριβώς το flybar σε ενα ελικόπτερο και πως λειτουργει  οταν εμεις δινουμε εντολη στο δεξι στικ?
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
chris-audio
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 69


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 19:51:02 »

Καλησπέρα,

διάβασε αυτό και αν έχεις απορία άλλη μας ενημερώνεις.
Θα στο μεταφράσω και στα ελληνικά μόλις μπορέσω.
The flybar (or stabilizer bar) is a component of the helicopter's main rotor system that acts to stabilize the main rotor by automatically changing the cyclic pitch, reducing the effect of wind and turbulence and making the helicopter more controllable. The flybar is able to tilt separately from the mast and main rotor disk as it passes through the seesaw.
 
The flybar can be used in one of three different ways:
Bell control system
In its simplest form the flybar is a rod with weights on the end that is mounted perpendicular to the main blades and connected via a mechanical mixer arm to the swashplate and main blade grips. If any force (such as a gust of wind, or the pilot) tries to change the plane in which the rotor is spinning, the flybar will change the cyclic pitch to try to oppose the change. If the force persists, and the rotor is tilted, then over the course of a few seconds, the flybar will follow the mast and therefore the main rotor. This does severely limit the cyclic control authority. When used like this, the flybar is often called a balance bar. This sort of flybar can often be found on the top rotor of a coaxial helicopter (though it is usually at a strange angle, either due to interaction between the two rotors or so that the helicopter can fit into a small box assembled). Hiller control system
 In the Hiller control system, all cyclic pitch control is mediated by the flybar. The flybar has a small airfoil paddle on each end, and is able to 'twist' to alter the pitch of the paddles cyclically in response to cyclic inputs. As the paddle pitch changes, the flybar will move to rotate in a different plane to the main rotor, but as it does so, it will change the cyclic pitch of the main blades, causing the main rotor to follow the plane of the flybar. As the flybar paddles have little aerodynamic loading (as they are not carrying the weight of the helicopter), they will maintain their plane of rotation well, even if the main rotor is disturbed by wind or turbulence. The Hiller control system can often be found on fixed pitch helicopters. Bell-Hiller control system
 In the Bell-Hiller system, the pitch of the blades is controlled both directly from the swashplate and indirectly by the flybar (which is also controlled by cyclic inputs). This allows the rotor to keep the instant response of the Bell system with the good cyclic authority of the Hiller system. It is used almost exclusively on collective pitch helicopters.
Καταγράφηκε

JR 9503
JR NEX E8 FBL
GRAUPNER ELEKTRO TRAINER S
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 20:01:12 »

σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση...το διαβασα αλλα δεν καταλαβα, βλεπεις τα αγγλικα μου δεν ειναι καλα...αυτο που καταλαβα, (αν καταλαβα καλα) ειναι οτι συνδεεται αναμεσα στο swash plate και τα main rotors με ενα mixing arm και εχουν την ταση να αντιστεκονται στην κατευθυνση που δινει ο χειριστης?
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 20:54:34 »

για δες και εδω μηπως σε βοηθησει

http://www.heliclub.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=274:to-flybar&catid=45:technical&Itemid=196
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
dominckos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 103


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 22:42:24 »

ναι φιλε ilias κατι καταλαβα  τωρα Thumbs up
δηλαδη ας πουμε οτι κοιταμε το ελικοπτερο απο την ουρα...αν δωσουμε λιγο αριστερο στικ, ο δισκος θα γυρει προς τα αριστερα, το flybar ομως λογω αδρανειας θα προσπαθησει να αντισταθει και να ξαναγυρει τον δισκο σε παραλληλη θεση με το εδαφος ετσι? και οσο πιο μακρυ και βαρυ ειναι το flybar, τοσο πιο αδρανες και σταθεροτερο ειναι το heli για εναν αρχαριο που θελει να κανει χοβερ?
Καταγράφηκε

GreatPlanes Super Sportster GP
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ποιος ο ρόλος το flybar? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.