Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 02:26:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 02:26:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 56
    Συνολικά: 57
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Περι μπαταρίας  (Αναγνώστηκε 15643 φορές)
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #75 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:11:02 »

    Δεν ειναι αμεσα για αλλαγη....απλα παρατηρω αυτο το φαινομενο οταν πριν δεν το εκανε.Βεβαια ειχα να το πεταξω 6 μηνες και η μπαταρια ηταν σε storage.Το εργο το εχω ξαναδει.Στην αρχη ξεκινανε ετσι....μετα η διαφορα αρχιζει μεγαλωνει του ενως στοιχειου με το αλλο και φυσικα σε χαλαει την total ταση οταν πχ φτασει να εχει 1-1.5 διαφορα το ενα με το αλλο κελι.
    Το ειπα και σε προηγουμενα ποστ μου οτι δεν βγαζει 4 πτησεις πλεον.
    Φυσικα και μπορω ακομα να την χρησιμοποιησω....αλλα οσοι με ξερουν ,ξερουν οτι ειμαι υπερβολικος και φυσικα για 15 ευρο που εχει μια καινουργια αυτην θα παρει ποδι.Το 50 αρη με στοιχησε 1500 ευρο..εδω θα κολλησω?
    Καταγράφηκε

    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #76 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:20:31 »

    Και να φερω και ενα αλλο παραδειγμα....φιλος εχει μια λιπο σε πομπο jr9x2.Την ξεχασε μια φορα ανοιχτη μεχρι που τελειωσε.Την φορτησε αλλα το ενα στοιχειο παπαλα.Ετσι το χαλασμενο παρασερνε προς τα κατω το total οποτε ολα τα στοιχεια φουλ το ενα λιγο ταση....μετα απο λιγο χτυπαγε το μπιμπερ και εσβηνε.Πως χαλασε το στοιχειο απο μια φορα?εεε χαλασε τι να κανουμε.
    Καταγράφηκε

    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #77 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:39:50 »

    Και να φερω και ενα αλλο παραδειγμα....φιλος εχει μια λιπο σε πομπο jr9x2.Την ξεχασε μια φορα ανοιχτη μεχρι που τελειωσε.Την φορτησε αλλα το ενα στοιχειο παπαλα.Ετσι το χαλασμενο παρασερνε προς τα κατω το total οποτε ολα τα στοιχεια φουλ το ενα λιγο ταση....μετα απο λιγο χτυπαγε το μπιμπερ και εσβηνε.Πως χαλασε το στοιχειο απο μια φορα?εεε χαλασε τι να κανουμε.
    Στη lipo, μια φορα βαθια εκφορτιση και παπαλα.......μην απορεις με αυτο
    Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #78 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:43:12 »

    Και να φερω και ενα αλλο παραδειγμα....φιλος εχει μια λιπο σε πομπο jr9x2.Την ξεχασε μια φορα ανοιχτη μεχρι που τελειωσε.Την φορτησε αλλα το ενα στοιχειο παπαλα.Ετσι το χαλασμενο παρασερνε προς τα κατω το total οποτε ολα τα στοιχεια φουλ το ενα λιγο ταση....μετα απο λιγο χτυπαγε το μπιμπερ και εσβηνε.Πως χαλασε το στοιχειο απο μια φορα?εεε χαλασε τι να κανουμε.
    Στη lipo, μια φορα βαθια εκφορτιση και παπαλα.......μην απορεις με αυτο
    Ναι ξερω
    Καταγράφηκε

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #79 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 23:37:58 »

    Και να φερω και ενα αλλο παραδειγμα....φιλος εχει μια λιπο σε πομπο jr9x2.Την ξεχασε μια φορα ανοιχτη μεχρι που τελειωσε.Την φορτησε αλλα το ενα στοιχειο παπαλα.Ετσι το χαλασμενο παρασερνε προς τα κατω το total οποτε ολα τα στοιχεια φουλ το ενα λιγο ταση....μετα απο λιγο χτυπαγε το μπιμπερ και εσβηνε.Πως χαλασε το στοιχειο απο μια φορα?εεε χαλασε τι να κανουμε.
    Στη lipo, μια φορα βαθια εκφορτιση και παπαλα.......μην απορεις με αυτο

    Αυτο δν είναι κανόνας ...1 Υπάρχει πιθανότητα απλα να μειωθει η ζωή της.. Οπως επισης μπορει να μην πάθει τπτ , η και να χαλάσει όπως λέτε.!


    καλο θα ηταν να μαθαιναμε καποια λιγα για τις μπαταριες και να κανουμε την αξιολογηση τους

    εσυ θες να μάθεις γενικότερα για σεταπ..! αν θες για μπαταρίες τότε εδώ.. Αλλα αυτο που ζητάς πρεπει να ανοιχτεί σε άλλο θέμα..1
    Αν και νομίζω ότι δν μπορείς να βγάλεις κάποιο αποτέλεσμα..!
    Καταγράφηκε
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 634



    WWW
    « Απάντηση #80 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 01:38:39 »

    ειδη γνωριζω οτι εχουμε τους εξεις τυπους μπαταριων
    1. απο 80 εως 120 κυκλους

    2.απο 150- εως 200

    3, απο 250 εως 300

    4 απο 400 και ανω

    θελω να μαθω ποιες ειναι αυτες
    και γιατι οι πρωτες που ειναι απο 80-120 καμια φορα φθανουν και τους 200 κυκλους απο πχ στο φωτη αδαμ
    και συνεχιζουν
    δηλαδη και κατι αλλο παιζει πχ το σπιντ κοντρολ η ο φορτιστης ασ το δουμε δεν ειναι κακο
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #81 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 01:51:49 »

    ειδη γνωριζω οτι εχουμε τους εξεις τυπους μπαταριων
    1. απο 80 εως 120 κυκλους

    2.απο 150- εως 200

    3, απο 250 εως 300

    4 απο 400 και ανω

    θελω να μαθω ποιες ειναι αυτες
    και γιατι οι πρωτες που ειναι απο 80-120 καμια φορα φθανουν και τους 200 κυκλους απο πχ στο φωτη αδαμ
    και συνεχιζουν
    δηλαδη και κατι αλλο παιζει πχ το σπιντ κοντρολ η ο φορτιστης ασ το δουμε δεν ειναι κακο

    εχω εξηγήσει αλλες τρεις φορές στο ίδιο θέμα .. ας το ξαναπω...
    1.Φορτιστής
    2.Σεταπ (δλδ να ειναι οσο το δυνατον κρυες μετα την πτηση οι μπαταριες)
    3.Και σωστη φορτιστη αποφορτιση των μπαταριών..

    Οσο για τις κατηγορίες που έβαλες δν υφίστανται..!
    Όλα εξαρτόνται απο το παραπάνω τριπτυχο..!
    Αν πούμε ότι ακολουθούμε πιστά το τρίπτυχο τότε σίγουρα οι μπαταρίες θα περνάνε όλες τους 100 κύκλους..!
    Επίσης κάποιοι με το που χάνουν λίγη δύναμη οι μπαταρίες τις θεωρούν χαλασμένες κάποιοι άλλοι όχι..!

    Είναι πολλάαα!!!!
    Καταγράφηκε
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Απάντηση #82 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 08:06:54 »

    Να ρωτήσω εγώ κάτι εύκολο.
    Λόγο ότι πετάω σε χωράφι απέναντι από το σπίτι και τώρα το χειμώνα που νυχτώνει νωρίς αναγκαστικά έχω τις μπαταρίες πάντα φορτισμένες έτσι ώστε αν γυρίσω απο την δουλειά και έχω διάθεση τρώω και πάω και πετάω 1- 2 πτύσεις. πάντα οι μπαταρίες είναι φορτισμένες με balance. το θέμα είναι ότι μερικές φορές πετάω μία φορά την εβδομάδα αν δέν κάνει και καιρό.
    Η ερώτησή μου είναι αν είναι καλύτερα να μένουν ξεφόρτιστες και να φορτίζω πριν πετάξω (πράγμα που δεν με βολεύει καθόλου) ή να τις φορτίζω και να μένουν 3-4 μέρες φορτισμένες περιμένοντας?
    ΥΓ: Ξέρω ότι το storage είναι το καλύτερο αλλά ρωτάω για την δική μου περίπτωση.
    Καταγράφηκε

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #83 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 10:43:14 »

    Να ρωτήσω εγώ κάτι εύκολο.
    Λόγο ότι πετάω σε χωράφι απέναντι από το σπίτι και τώρα το χειμώνα που νυχτώνει νωρίς αναγκαστικά έχω τις μπαταρίες πάντα φορτισμένες έτσι ώστε αν γυρίσω απο την δουλειά και έχω διάθεση τρώω και πάω και πετάω 1- 2 πτύσεις. πάντα οι μπαταρίες είναι φορτισμένες με balance. το θέμα είναι ότι μερικές φορές πετάω μία φορά την εβδομάδα αν δέν κάνει και καιρό.
    Η ερώτησή μου είναι αν είναι καλύτερα να μένουν ξεφόρτιστες και να φορτίζω πριν πετάξω (πράγμα που δεν με βολεύει καθόλου) ή να τις φορτίζω και να μένουν 3-4 μέρες φορτισμένες περιμένοντας?
    ΥΓ: Ξέρω ότι το storage είναι το καλύτερο αλλά ρωτάω για την δική μου περίπτωση.

    ΑΝ φοορτίσω και μετπα απο δύο μέρες δν πάω για πτήση κατευθείαν κάνω  storage Charge..!
    Καταγράφηκε
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Απάντηση #84 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 13:20:51 »

    Να ρωτήσω εγώ κάτι εύκολο.
    Λόγο ότι πετάω σε χωράφι απέναντι από το σπίτι και τώρα το χειμώνα που νυχτώνει νωρίς αναγκαστικά έχω τις μπαταρίες πάντα φορτισμένες έτσι ώστε αν γυρίσω απο την δουλειά και έχω διάθεση τρώω και πάω και πετάω 1- 2 πτύσεις. πάντα οι μπαταρίες είναι φορτισμένες με balance. το θέμα είναι ότι μερικές φορές πετάω μία φορά την εβδομάδα αν δέν κάνει και καιρό.
    Η ερώτησή μου είναι αν είναι καλύτερα να μένουν ξεφόρτιστες και να φορτίζω πριν πετάξω (πράγμα που δεν με βολεύει καθόλου) ή να τις φορτίζω και να μένουν 3-4 μέρες φορτισμένες περιμένοντας?
    ΥΓ: Ξέρω ότι το storage είναι το καλύτερο αλλά ρωτάω για την δική μου περίπτωση.

    ΑΝ φοορτίσω και μετπα απο δύο μέρες δν πάω για πτήση κατευθείαν κάνω  storage Charge..!

    Οπότε δύο μέρες είναι το μάξιμουμ ασφαλές όριο για να μένουν οι μπαταρίες φορτισμένες.
    Το όριο για ξεφόρτιστες είναι το ίδιο ή όχι?
    Καταγράφηκε

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #85 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 16:48:41 »

    Να ρωτήσω εγώ κάτι εύκολο.
    Λόγο ότι πετάω σε χωράφι απέναντι από το σπίτι και τώρα το χειμώνα που νυχτώνει νωρίς αναγκαστικά έχω τις μπαταρίες πάντα φορτισμένες έτσι ώστε αν γυρίσω απο την δουλειά και έχω διάθεση τρώω και πάω και πετάω 1- 2 πτύσεις. πάντα οι μπαταρίες είναι φορτισμένες με balance. το θέμα είναι ότι μερικές φορές πετάω μία φορά την εβδομάδα αν δέν κάνει και καιρό.
    Η ερώτησή μου είναι αν είναι καλύτερα να μένουν ξεφόρτιστες και να φορτίζω πριν πετάξω (πράγμα που δεν με βολεύει καθόλου) ή να τις φορτίζω και να μένουν 3-4 μέρες φορτισμένες περιμένοντας?
    ΥΓ: Ξέρω ότι το storage είναι το καλύτερο αλλά ρωτάω για την δική μου περίπτωση.

    ΑΝ φοορτίσω και μετπα απο δύο μέρες δν πάω για πτήση κατευθείαν κάνω  storage Charge..!

    Οπότε δύο μέρες είναι το μάξιμουμ ασφαλές όριο για να μένουν οι μπαταρίες φορτισμένες.
    Το όριο για ξεφόρτιστες είναι το ίδιο ή όχι?

    ξΕφόρτιστες ουσιαστικά δν έχουν πρόβλημα...!  ΤΟ storage κανονικα εινια να για αποθηκευση για πανω απο τρίμηνο..!
    Αλλα αν εχεις το χρόνο αφηνετες στο storage..!!
    Καταγράφηκε
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.208


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #86 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 18:36:13 »

    Οπότε δύο μέρες είναι το μάξιμουμ ασφαλές όριο για να μένουν οι μπαταρίες φορτισμένες.

    Σημαντικός παράγοντας είναι και η θερμοκρασία περιβάλλοντος, το καλοκαίρι οι δύο ημέρες είναι το
    μάξιμουμ που μπορείς να τις αφήσεις, τον δε χειμώνα μπορείς να τις αφήσεις και περισσότερο!!

    Ομως ο καθένας μας κάνει αυτό που νομίζει καλύτερο και συμφωνώ με τον Παύλο που τις αφήνει
    ανεξάρτητα καιρού μέχρι 2 ημέρες φορτισμένες!!
    Προσέχουμε για να έχουμε!!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Απάντηση #87 στις: Τετάρτη, 5 Δεκ 2012, 12:23:30 »

    ποια μπαταρία είναι καλύτερη για το 450 pro fbl αν λάβουμε υπ'όψην και την αναλογία τιμής με απόδοση?
    Γιατί από τα 25c στα 30 διπλασιάζεται η τιμή.
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7635__ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_30C_.html
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9927__ZIPPY_Flightmax_2450mAh_3S1P_30C.html
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7636__ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_25C.html
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11911__Turnigy_nano_tech_2200mah_3S_25_50C_Lipo_Pack.html
    Καταγράφηκε

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    « Απάντηση #88 στις: Τετάρτη, 9 Ιαν 2013, 23:10:11 »

    μπαταριες wild scorpion 3500mah    6σ            35c + 45c

    αγορασα 2 μπαταριες 35c τα οποια c ηταν συμειομενα στην μπαταρια με μαρκαδορακι στο αναλογο σημειο...

    αγοραζω 2 ακομα 45c ομως με διαφορετικο μαρκαδορακι και αυτες στο αναλογ σημειο...

    οι 45c ειναι ιδιο μεγεθος και λιγο πιο ελαφρυες.... ειναι εφικτο..Huh η καποιος μας δουλεβει..??


    35c 540gr η μια

    45c 516gr η μια
    Καταγράφηκε
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #89 στις: Τετάρτη, 9 Ιαν 2013, 23:21:27 »

    μπαταριες wild scorpion 3500mah    6σ            35c + 45c

    αγορασα 2 μπαταριες 35c τα οποια c ηταν συμειομενα στην μπαταρια με μαρκαδορακι στο αναλογο σημειο...

    αγοραζω 2 ακομα 45c ομως με διαφορετικο μαρκαδορακι και αυτες στο αναλογ σημειο...

    οι 45c ειναι ιδιο μεγεθος και λιγο πιο ελαφρυες.... ειναι εφικτο..Huh η καποιος μας δουλεβει..??


    35c 540gr η μια

    45c 516gr η μια
    λογικα αυτη που εχει περισσοτερα C επρεπε να ειναι λιγο πιο βαρια.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Περι μπαταρίας
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.