ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #75 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:11:02 » |
|
Δεν ειναι αμεσα για αλλαγη....απλα παρατηρω αυτο το φαινομενο οταν πριν δεν το εκανε.Βεβαια ειχα να το πεταξω 6 μηνες και η μπαταρια ηταν σε storage.Το εργο το εχω ξαναδει.Στην αρχη ξεκινανε ετσι....μετα η διαφορα αρχιζει μεγαλωνει του ενως στοιχειου με το αλλο και φυσικα σε χαλαει την total ταση οταν πχ φτασει να εχει 1-1.5 διαφορα το ενα με το αλλο κελι. Το ειπα και σε προηγουμενα ποστ μου οτι δεν βγαζει 4 πτησεις πλεον. Φυσικα και μπορω ακομα να την χρησιμοποιησω....αλλα οσοι με ξερουν ,ξερουν οτι ειμαι υπερβολικος και φυσικα για 15 ευρο που εχει μια καινουργια αυτην θα παρει ποδι.Το 50 αρη με στοιχησε 1500 ευρο..εδω θα κολλησω?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #76 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:20:31 » |
|
Και να φερω και ενα αλλο παραδειγμα....φιλος εχει μια λιπο σε πομπο jr9x2.Την ξεχασε μια φορα ανοιχτη μεχρι που τελειωσε.Την φορτησε αλλα το ενα στοιχειο παπαλα.Ετσι το χαλασμενο παρασερνε προς τα κατω το total οποτε ολα τα στοιχεια φουλ το ενα λιγο ταση....μετα απο λιγο χτυπαγε το μπιμπερ και εσβηνε.Πως χαλασε το στοιχειο απο μια φορα?εεε χαλασε τι να κανουμε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
extenge
|
|
« Απάντηση #77 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:39:50 » |
|
Και να φερω και ενα αλλο παραδειγμα....φιλος εχει μια λιπο σε πομπο jr9x2.Την ξεχασε μια φορα ανοιχτη μεχρι που τελειωσε.Την φορτησε αλλα το ενα στοιχειο παπαλα.Ετσι το χαλασμενο παρασερνε προς τα κατω το total οποτε ολα τα στοιχεια φουλ το ενα λιγο ταση....μετα απο λιγο χτυπαγε το μπιμπερ και εσβηνε.Πως χαλασε το στοιχειο απο μια φορα?εεε χαλασε τι να κανουμε.
Στη lipo, μια φορα βαθια εκφορτιση και παπαλα.......μην απορεις με αυτο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #78 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:43:12 » |
|
Και να φερω και ενα αλλο παραδειγμα....φιλος εχει μια λιπο σε πομπο jr9x2.Την ξεχασε μια φορα ανοιχτη μεχρι που τελειωσε.Την φορτησε αλλα το ενα στοιχειο παπαλα.Ετσι το χαλασμενο παρασερνε προς τα κατω το total οποτε ολα τα στοιχεια φουλ το ενα λιγο ταση....μετα απο λιγο χτυπαγε το μπιμπερ και εσβηνε.Πως χαλασε το στοιχειο απο μια φορα?εεε χαλασε τι να κανουμε.
Στη lipo, μια φορα βαθια εκφορτιση και παπαλα.......μην απορεις με αυτο Ναι ξερω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #79 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 23:37:58 » |
|
Και να φερω και ενα αλλο παραδειγμα....φιλος εχει μια λιπο σε πομπο jr9x2.Την ξεχασε μια φορα ανοιχτη μεχρι που τελειωσε.Την φορτησε αλλα το ενα στοιχειο παπαλα.Ετσι το χαλασμενο παρασερνε προς τα κατω το total οποτε ολα τα στοιχεια φουλ το ενα λιγο ταση....μετα απο λιγο χτυπαγε το μπιμπερ και εσβηνε.Πως χαλασε το στοιχειο απο μια φορα?εεε χαλασε τι να κανουμε.
Στη lipo, μια φορα βαθια εκφορτιση και παπαλα.......μην απορεις με αυτο Αυτο δν είναι κανόνας ...1 Υπάρχει πιθανότητα απλα να μειωθει η ζωή της.. Οπως επισης μπορει να μην πάθει τπτ , η και να χαλάσει όπως λέτε.! καλο θα ηταν να μαθαιναμε καποια λιγα για τις μπαταριες και να κανουμε την αξιολογηση τους
εσυ θες να μάθεις γενικότερα για σεταπ..! αν θες για μπαταρίες τότε εδώ.. Αλλα αυτο που ζητάς πρεπει να ανοιχτεί σε άλλο θέμα..1 Αν και νομίζω ότι δν μπορείς να βγάλεις κάποιο αποτέλεσμα..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
BizGreece
|
|
« Απάντηση #80 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 01:38:39 » |
|
ειδη γνωριζω οτι εχουμε τους εξεις τυπους μπαταριων 1. απο 80 εως 120 κυκλους
2.απο 150- εως 200
3, απο 250 εως 300
4 απο 400 και ανω
θελω να μαθω ποιες ειναι αυτες και γιατι οι πρωτες που ειναι απο 80-120 καμια φορα φθανουν και τους 200 κυκλους απο πχ στο φωτη αδαμ και συνεχιζουν δηλαδη και κατι αλλο παιζει πχ το σπιντ κοντρολ η ο φορτιστης ασ το δουμε δεν ειναι κακο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #81 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 01:51:49 » |
|
ειδη γνωριζω οτι εχουμε τους εξεις τυπους μπαταριων 1. απο 80 εως 120 κυκλους
2.απο 150- εως 200
3, απο 250 εως 300
4 απο 400 και ανω
θελω να μαθω ποιες ειναι αυτες και γιατι οι πρωτες που ειναι απο 80-120 καμια φορα φθανουν και τους 200 κυκλους απο πχ στο φωτη αδαμ και συνεχιζουν δηλαδη και κατι αλλο παιζει πχ το σπιντ κοντρολ η ο φορτιστης ασ το δουμε δεν ειναι κακο
εχω εξηγήσει αλλες τρεις φορές στο ίδιο θέμα .. ας το ξαναπω... 1.Φορτιστής 2.Σεταπ (δλδ να ειναι οσο το δυνατον κρυες μετα την πτηση οι μπαταριες) 3.Και σωστη φορτιστη αποφορτιση των μπαταριών.. Οσο για τις κατηγορίες που έβαλες δν υφίστανται..! Όλα εξαρτόνται απο το παραπάνω τριπτυχο..! Αν πούμε ότι ακολουθούμε πιστά το τρίπτυχο τότε σίγουρα οι μπαταρίες θα περνάνε όλες τους 100 κύκλους..! Επίσης κάποιοι με το που χάνουν λίγη δύναμη οι μπαταρίες τις θεωρούν χαλασμένες κάποιοι άλλοι όχι..! Είναι πολλάαα!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Bladedancer
|
|
« Απάντηση #82 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 08:06:54 » |
|
Να ρωτήσω εγώ κάτι εύκολο. Λόγο ότι πετάω σε χωράφι απέναντι από το σπίτι και τώρα το χειμώνα που νυχτώνει νωρίς αναγκαστικά έχω τις μπαταρίες πάντα φορτισμένες έτσι ώστε αν γυρίσω απο την δουλειά και έχω διάθεση τρώω και πάω και πετάω 1- 2 πτύσεις. πάντα οι μπαταρίες είναι φορτισμένες με balance. το θέμα είναι ότι μερικές φορές πετάω μία φορά την εβδομάδα αν δέν κάνει και καιρό. Η ερώτησή μου είναι αν είναι καλύτερα να μένουν ξεφόρτιστες και να φορτίζω πριν πετάξω (πράγμα που δεν με βολεύει καθόλου) ή να τις φορτίζω και να μένουν 3-4 μέρες φορτισμένες περιμένοντας? ΥΓ: Ξέρω ότι το storage είναι το καλύτερο αλλά ρωτάω για την δική μου περίπτωση.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #83 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 10:43:14 » |
|
Να ρωτήσω εγώ κάτι εύκολο. Λόγο ότι πετάω σε χωράφι απέναντι από το σπίτι και τώρα το χειμώνα που νυχτώνει νωρίς αναγκαστικά έχω τις μπαταρίες πάντα φορτισμένες έτσι ώστε αν γυρίσω απο την δουλειά και έχω διάθεση τρώω και πάω και πετάω 1- 2 πτύσεις. πάντα οι μπαταρίες είναι φορτισμένες με balance. το θέμα είναι ότι μερικές φορές πετάω μία φορά την εβδομάδα αν δέν κάνει και καιρό. Η ερώτησή μου είναι αν είναι καλύτερα να μένουν ξεφόρτιστες και να φορτίζω πριν πετάξω (πράγμα που δεν με βολεύει καθόλου) ή να τις φορτίζω και να μένουν 3-4 μέρες φορτισμένες περιμένοντας? ΥΓ: Ξέρω ότι το storage είναι το καλύτερο αλλά ρωτάω για την δική μου περίπτωση.
ΑΝ φοορτίσω και μετπα απο δύο μέρες δν πάω για πτήση κατευθείαν κάνω storage Charge..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Bladedancer
|
|
« Απάντηση #84 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 13:20:51 » |
|
Να ρωτήσω εγώ κάτι εύκολο. Λόγο ότι πετάω σε χωράφι απέναντι από το σπίτι και τώρα το χειμώνα που νυχτώνει νωρίς αναγκαστικά έχω τις μπαταρίες πάντα φορτισμένες έτσι ώστε αν γυρίσω απο την δουλειά και έχω διάθεση τρώω και πάω και πετάω 1- 2 πτύσεις. πάντα οι μπαταρίες είναι φορτισμένες με balance. το θέμα είναι ότι μερικές φορές πετάω μία φορά την εβδομάδα αν δέν κάνει και καιρό. Η ερώτησή μου είναι αν είναι καλύτερα να μένουν ξεφόρτιστες και να φορτίζω πριν πετάξω (πράγμα που δεν με βολεύει καθόλου) ή να τις φορτίζω και να μένουν 3-4 μέρες φορτισμένες περιμένοντας? ΥΓ: Ξέρω ότι το storage είναι το καλύτερο αλλά ρωτάω για την δική μου περίπτωση.
ΑΝ φοορτίσω και μετπα απο δύο μέρες δν πάω για πτήση κατευθείαν κάνω storage Charge..! Οπότε δύο μέρες είναι το μάξιμουμ ασφαλές όριο για να μένουν οι μπαταρίες φορτισμένες. Το όριο για ξεφόρτιστες είναι το ίδιο ή όχι?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #85 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 16:48:41 » |
|
Να ρωτήσω εγώ κάτι εύκολο. Λόγο ότι πετάω σε χωράφι απέναντι από το σπίτι και τώρα το χειμώνα που νυχτώνει νωρίς αναγκαστικά έχω τις μπαταρίες πάντα φορτισμένες έτσι ώστε αν γυρίσω απο την δουλειά και έχω διάθεση τρώω και πάω και πετάω 1- 2 πτύσεις. πάντα οι μπαταρίες είναι φορτισμένες με balance. το θέμα είναι ότι μερικές φορές πετάω μία φορά την εβδομάδα αν δέν κάνει και καιρό. Η ερώτησή μου είναι αν είναι καλύτερα να μένουν ξεφόρτιστες και να φορτίζω πριν πετάξω (πράγμα που δεν με βολεύει καθόλου) ή να τις φορτίζω και να μένουν 3-4 μέρες φορτισμένες περιμένοντας? ΥΓ: Ξέρω ότι το storage είναι το καλύτερο αλλά ρωτάω για την δική μου περίπτωση.
ΑΝ φοορτίσω και μετπα απο δύο μέρες δν πάω για πτήση κατευθείαν κάνω storage Charge..! Οπότε δύο μέρες είναι το μάξιμουμ ασφαλές όριο για να μένουν οι μπαταρίες φορτισμένες. Το όριο για ξεφόρτιστες είναι το ίδιο ή όχι? ξΕφόρτιστες ουσιαστικά δν έχουν πρόβλημα...! ΤΟ storage κανονικα εινια να για αποθηκευση για πανω απο τρίμηνο..! Αλλα αν εχεις το χρόνο αφηνετες στο storage..!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #86 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 18:36:13 » |
|
Οπότε δύο μέρες είναι το μάξιμουμ ασφαλές όριο για να μένουν οι μπαταρίες φορτισμένες.
Σημαντικός παράγοντας είναι και η θερμοκρασία περιβάλλοντος, το καλοκαίρι οι δύο ημέρες είναι το μάξιμουμ που μπορείς να τις αφήσεις, τον δε χειμώνα μπορείς να τις αφήσεις και περισσότερο!! Ομως ο καθένας μας κάνει αυτό που νομίζει καλύτερο και συμφωνώ με τον Παύλο που τις αφήνει ανεξάρτητα καιρού μέχρι 2 ημέρες φορτισμένες!! Προσέχουμε για να έχουμε!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Bladedancer
|
|
« Απάντηση #87 στις: Τετάρτη, 5 Δεκ 2012, 12:23:30 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
|
|
|
spv(spirosvar)
|
|
« Απάντηση #88 στις: Τετάρτη, 9 Ιαν 2013, 23:10:11 » |
|
μπαταριες wild scorpion 3500mah 6σ 35c + 45c αγορασα 2 μπαταριες 35c τα οποια c ηταν συμειομενα στην μπαταρια με μαρκαδορακι στο αναλογο σημειο... αγοραζω 2 ακομα 45c ομως με διαφορετικο μαρκαδορακι και αυτες στο αναλογ σημειο... οι 45c ειναι ιδιο μεγεθος και λιγο πιο ελαφρυες.... ειναι εφικτο.. η καποιος μας δουλεβει..?? 35c 540gr η μια 45c 516gr η μια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
giles 202
|
|
« Απάντηση #89 στις: Τετάρτη, 9 Ιαν 2013, 23:21:27 » |
|
μπαταριες wild scorpion 3500mah 6σ 35c + 45c αγορασα 2 μπαταριες 35c τα οποια c ηταν συμειομενα στην μπαταρια με μαρκαδορακι στο αναλογο σημειο... αγοραζω 2 ακομα 45c ομως με διαφορετικο μαρκαδορακι και αυτες στο αναλογ σημειο... οι 45c ειναι ιδιο μεγεθος και λιγο πιο ελαφρυες.... ειναι εφικτο.. η καποιος μας δουλεβει..?? 35c 540gr η μια 45c 516gr η μια λογικα αυτη που εχει περισσοτερα C επρεπε να ειναι λιγο πιο βαρια.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|