Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.333 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 21:49:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 21:49:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από chris 1975
    [Σήμερα στις 19:04]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:20]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304333
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 49
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: OS Max GT 15 ή JBA 15cc Gas  (Αναγνώστηκε 4419 φορές)
    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2012, 23:15:13 »

    Σκεφτηκα να κανω μια μετατροπη σε ενα ΤΡΕΧ 700Ν που εχω σε βενζινα .Επειδη θελω να αποφυγω τις μετατροπες που προτεινουν με κινητηρες ZENOAH , βρηκα 2 κινητηρες σε διαστασεις 90.νιτρο .Ο πρωτος θα βγει στην αγορα μεσα Δεκεμβριου (ετσι λενε) .
    Θα ηθελα τις γνωμες σας σχετικα με γραναζωματα η προτιμησεις στο κινητηρα .
    Ευχαριστω

    Α τα χαρακτηριστηκα των κινητηρων ειναι :

    OS GT15HZ Specification (Prototype)
    Displacement: 14.95cc (0.912cu.in)
    Bore: 27.7mm(1.091 inches)
    Stroke: 24.8mm(0.976 inches)
    Practical R.P.M Range: 2,000~16,000 RPM2.8ps/14,000rpm(2.762hp/14,000rpm)
    Weight: Engine: 706g, CDI Igniter: 92g

    JBA 15cc
    Engine Type: Gasoline Two-stroke, Air Cooled
    Displacement(cc): 14.93cc (.90 c.i.)
    Bore x Stroke (mm): 27.8 x 24.6
    Carburetor: Walbro WT series (Diaphragm & butterfly valve)
    Maximum output: 3.2HP @ 12000RPM
    RPM range: 1800 to 13000 RPM
    Ignition: Auto advanced Rcexl DC-CDI with special spark plug cap
    Spark plug type: 1/4*32 Rcexl
    Ignition power DC 4.8V (4 cell NiCad or NiMh battery) * don't use higher than 4.8V.
    Lubrication oil: 2 cycle engine oil API TC/JASO FD or better specs. (Mobil +M2T)
    Break-in fuel oil ratio: 25:1 (4%)
    General use fuel: 33:1 (3%)
    Recommended propellers: 13x8 to 15x8 (two blades)
    Weight: 635g (without ignition and muffler)
    Καταγράφηκε

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 20:41:38 »

    δεν υπάρχουν ακόμα απόψεις  γιατί ο OS δεν εχει ακομα κυκλοφορήσει...ομως λέγεται στα ξένα φόρουμ ότι μάλλον θα είναι ιδανικότερος για 50άρια, παρά για 90άρια ελικόπτερα,  για προφανείς λόγους
    Καταγράφηκε
    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 22:55:33 »

    Ναι αλλά δες και τα χαρακτηριστικά του απλού Νίτρου της Align 90HP Helicopter Engine

    Specifications:
    Displacement: 14.95cc
    Bore: 27.7mm
    Stroke: 24.8mm
    Practical RPM Range: 2000-16000 rpm
    Output: 3.4hp/15000rpm
    Weight: 618g

    Δε βλέπω και τρελές διαφορές στην ιπποδύναμη
    Καταγράφηκε

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 23:01:09 »

    κράτα μια πισινή να δούμε...δεν είναι τυχαίο ότι αυτό το εγχείρημα δεν έχει πετύχει ποτέ ως τώρα...
    Καταγράφηκε
    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 12 Νοέ 2012, 23:09:48 »

    Δες εδω http://youtu.be/LNcSb0IsKvU
    Καταγράφηκε

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    RC HOVER
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 54



    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2012, 13:29:00 »

    Και αλλα videakia που ειδα φενεται μια χαρα απο δυναμη.Τωρα θα δουμε στην πορεια.Η τεχνολογια προχωραει με αλματα μεγαλα στον τομεα του ελικοπτερου.Κατι θα βελτιωθει και σε αυτα τα μοτερ.....
    Καταγράφηκε

    X-CELL SPECTRA-G          
    RAPTOR 90se 
    T-REX 700 NITRO PRO
    T-REX 600 NITRO PRO
    RAPTOR 50 SE
    MINI TITAN SE
    EASY GLITER
    JR DSX9 DSM2 2.4 GHz
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2012, 16:36:56 »

    Τάσο το μοτέρ μια χαρά είναι για την πτήση που κάνεις, παρ' το.
    Θα έχουμε και λιγότερη συχνοουρία Grin
    Καταγράφηκε

    Θοδωρης FH16
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 86



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2012, 17:15:37 »

    http://www.pegasusmodels.co.uk/product.asp?type=submenu&maingp=Engines,%20Accesories%20and%20Spares&id=Petrol%202%20Stroke&prodid=1003573

    Καταγράφηκε
    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2012, 18:49:19 »

     Thumbs up Ευχαριστώ φιλέ μου .
    Καταγράφηκε

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    kon
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2012, 19:36:09 »

    Φίλε μου καλησπέρα.
    Ο κινητήρας φαίνεται μια χαρά από δύναμη. Η τιμή του όμως νομίζω ότι είναι λίγο ακριβή και δεν ξέρουμε και τι αξιοπιστία θα έχει και πόσο θα κοστίζουν και τα ανταλλακτικά...
    Εγώ εδώ και ενάμιση χρόνο έχω φτιάξει αυτό εδώ: https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=19684.msg157167#msg157167
    και από κινητήρα δεν έχω κανένα πρόβλημα, θα ήθελα βέβαια παπαπάνω δύναμη (στο μέλλον θα του βάλω με 4,5 άλογα και κόστος 500 δολάρια στα 30,5 κυβικά) http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.7306/.f
    ή με 139 δολάρια βάζω αυτό το κιτ http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.7306/.f
    Όπως βλέπεις με zenoah κινητήρα έχεις πάρα πολλές και φθηνές επιλογές και πάμφθηνα ανταλλακτικά και αξιόπιστα παράλληλα.
    Τέλος το σασί του νίτρο δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα είναι για τους κραδασμούς του βενζινοκινητήρα, το σασί της μετατροπής μου συγκρινοντάς το με το νίτρο είναι αρκετά ποιό παχύ και στιβαρό. (έχω 2 πτώσεις πολύ δυνατες και το σασί δεν έπαθε τίποτα) !!!
    Η επιλογή δική σου...
    Καταγράφηκε

    Blade mcp x, T-Rex 450, T-Rex 600 Nitro, T-Rex 700 Gasser
    Θοδωρης FH16
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 86



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 14 Ιαν 2013, 21:35:07 »

    Φιλε Τασο (tasospap) το μοτερακι ειναι πλεον στη διαθεση σου:
    http://www.osengines.com/engines/osmg1915/index.html
    Καταγράφηκε
    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 14 Ιαν 2013, 22:00:40 »

     Thumbs up Το ξερω φιλε μολις τελειωσω κατι αλλο που φτιαχνω θα το προχωρησω και αυτο το project . Αν και ακομα η τιμη της OS ειναι αρκετα υψηλη . http://www2.ripmax.net/Item.aspx?ItemID=L-OS38153&Category=080-010-185 η http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?products_id=9297
    Καταγράφηκε

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 14 Ιαν 2013, 23:58:43 »

    Το ιδιο ακριβως σκεφτομαι χθες και σημερα.
    Καταγράφηκε

    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 15 Ιαν 2013, 00:04:33 »

     Δάκρυ Καποια αλλα χρονια θα ειχαμε κανει και preorder . Αλλα τωρα τζουζει λιγο
    Καταγράφηκε

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 15 Ιαν 2013, 00:06:09 »

    Το caliber το εχεις?
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: OS Max GT 15 ή JBA 15cc Gas
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.