Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 09:48:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 09:48:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 32
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Δοκιμή σε MULTICOPTER στο Ελληνικό  (Αναγνώστηκε 24111 φορές)
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #60 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 18:33:14 »

    Καταρχην δεν θελω να ρθω σε αντιπαραθεση με κανεναν αλλα απο οσο ξερω πχ ο κανονισμος της f5j  λεει οτι το altemiter ειναι ρυθμισμενο να σταματαει στα 200 μετρα ( που πολλα ακριβα μοντελα μπορει να πανε και παραπανω) οταν η ΥΠΑ λεει οτι τα αερομοντελα δεν πρεπει να πετανε πανω απο τα 400 ποδια δηλαδη 133 και κατι μετρα και παντα σε ελενχομενους χωρους (δηλαδη μοντελοδρομια).Αρα ο κανονισμος απο μονος του ειναι παρανομος βαση ΥΠΑ.Απο την αλλη το multicopter αφου μπορει να πεταει και να γυρναει μονο του πισω ανηκει συμφωνα με τον κανονισμο στα UAV .
    Και ξαναλεω δεν ειμαι υπερ σε αυτο που εγινε.
    Φιλικα Νικος.
    Καταγράφηκε

    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #61 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 18:37:09 »

    Δέχτηκα πολλά τηλεφωνήματα για διαγραφή του θέματος. Δέχτηκα τελικά να μετονομάσω μόνο το θέμα.

    Δυστυχώς ο ενθουσιασμός χωρίς γνώση του αντικειμένου μπορεί ν' αποβεί επικίνδυνος έως και μοιραίος.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    hellitop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 781


    achten!!!!!!!!!!!!!!!


    « Απάντηση #62 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 19:45:40 »

    Το συγκεκριμενο θεμα δεν προσφερει τιποτα απολυτος Θυμός Αντιθετος μπορει να δημιουργησει πολλα προβληματα  idiot2 καλυτερα να διαγραφει.
    Καταγράφηκε
    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 413



    « Απάντηση #63 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 22:30:12 »

    λοιπόν το θέμα πήρε μεγάλη διάσταση δεν συμφωνώ και εγώ με αυτήν τηνπ΄τηση σε αυτό το υψόμετρο αλλά το παληκάρι πήγε πολύ ψηλά  ευτυχώς δεν 'εγινε κανένα παρατράγουδο αλλά θα ήθελα να Δω φωτογραφία το  multicopter  και τον εξοπλισμό.
    Καταγράφηκε
    billiano
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663


    Ζητω το Δ.Ν.Ταμειο Που Με Εκανε Ν'αρχισω Το Λαχειο


    « Απάντηση #64 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 23:09:12 »

    Το μονο που εχω να πω ειναι το εξης.
    Μπραβο για το επιτευμα σου αλλα χρησιμοποιησε το ισχυρο λινκ για να εισαι πιο ασφαλης σε μικροτερο υψος.

    Εχεις αναλογιστει τι ταχυτητα θα εχει η προσκρουση στο εδαφος εαν γινει πτωση απο 2,3 ή 1,5 'ή 1 χλμτρ.
    Δεν θελεις να σου πω.....οσο για την ασφαλεια πτησεων  αστο.....

    Δεν νομιζω να αντεχες τις τυψεις εαν καποιος παθαινε κατι.Ανθρωπινα στο λεω. Δάκρυ

    Τελος οποιαδηποτε πτητικη μηχανη ακομα και αυτες των ΔΙΣ/ΡΙΩΝ πεφτουν και οχι απο ανθρωπινο λαθος παντα. buck2

    Σε περιπτωση που δεν θελεις να γινεις παριας ,καλο θα ηταν να θεσεις μονος σου τα ορια στον εαυτο σου αλλιως θα φροντισουν οι αρμοδιοι.  smiley6600  police
    Καταγράφηκε

    Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #65 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2012, 07:38:22 »

    Δέχτηκα πολλά τηλεφωνήματα για διαγραφή του θέματος.


    και Huh??.........

    Δέχτηκα τελικά να μετονομάσω μόνο το θέμα.


    αυτο σημαινει οτι υπηρχαν περισσοτερα τηλεφωνηματα για να παραμεινει το θεμα ??
    η οτι σας αρεσε το θεμα και δε θελετε να το διαγραψετε Huh?
    η.....??


    Δυστυχώς ο ενθουσιασμός χωρίς γνώση του αντικειμένου μπορεί ν' αποβεί επικίνδυνος έως και μοιραίος.

    αυτος πιστευω θα ηταν ο καταλληλος τιτλος του θεματος αν παραμεινει...
    Καταγράφηκε
    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 293



    WWW
    « Απάντηση #66 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2012, 15:37:59 »

    Το συγκεκριμενο θεμα δεν προσφερει τιποτα απολυτος Θυμός Αντιθετος μπορει να δημιουργησει πολλα προβληματα  idiot2 καλυτερα να διαγραφει.



    μαθαινουναι ομως και αυτη που δεν ηξεραν τους
    κανονισμους και δεν ειναι και λιγοι....
    Καταγράφηκε

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #67 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2012, 18:56:40 »

    δεν υπάρχει λόγος διαγραφής του θέματος, και δεν βλέπω και τον λόγο να υπήρχε,

    δεν σκότωσε, βίασε, η έκλεψε κανέναν, δεν δημιούργησε πρόβλημα στο aeromodelling.gr και δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονη κάποιον από εδώ για την αφαίρεση του θεματος από το forum,

    έπιασε αισίως τις 5 ολόκληρες σελίδες ένα θέμα για το οποιο μονο αρνητικά ακούστηκαν. φυσικά δεν διαφωνώ ότι έγινε με πολύ παρακινδυνευμένο τρόπο.
    αλλα έχω di και πολύ χειρότερα με πιθανότητες ατυχήματος πάνω του 70% και φυσικά από γνωστες του hobby.

    διαβάστε προσεχτικά το νομοθετικό πλαίσιο που είναι αναρτημένο παραπάνω και αν κάποιος το πάει κατά γράμμα του νομου μονο τότε θα έχει το δικαίωμα να ασκήσει αρνητική κριτική επί του θέματος.

    παράδειγμα λοιπόν και απλά μονο παράδειγμα για να μην γίνω παρεξηγήσιμος.

    το σεφ και (πριν αναλάβουν τα παιδιά, δεν χρειάζεται να αναφέρω ποίους όλοι τους γνωρίζομε) ήταν περιοχή κίνδυνος θάνατος, εγώ προσωπικά ida 2 ατυχήματα μπροστά μου με άσχημα αποτελέσματα και 2 στο παρα tsak για τα χειρότερα. και ποσα ακόμα χωρίς να τα γνωρίζουμε.
    επαναλαμβάνω όλα αυτά χωρίς να έχουν αναλάβει τα παιδιά του σεφ, γιατί τώρα δεν πάει εκεί να κάνει οποιος θέλει ότι γουστάρει μιας και έχουν βάλει κανόνες.

    μήπως για την ανάβυσσο? δεν υπήρχαν και εκεί ατυχήματα με πιθανότητες για μεγάλες ιστορίες?

    μήπως ο ασπρόπυργος? που εκεί και αν ida τα xiroteraaa, αστο καλύτερα
    εκεί έχω δει μέχρι και αυτοτραυματισμό με κατάληξη 45 ράμματα.

    μήπως στο γνωστό parkin με τις διαφορες σύγκρουσης, βενζινάδικα αυτοκίνητα, κτλ

    φυσικά και σε παλιά αεροδρόμια της επαρχίας μια απ τα ιδια.

    για όλους τους παραπάνω ερασιτεχνικούς χωρούς πτήσεις έχουν ανεβεί διαφορα video κατά καιρούς, δεν άκουσα κανέναν να σχολάζει,( μα γιατί πετάτε τζετ εκεί θα μας κλείσουν φιλάκι, γιατί πετάτε μοντέλο 10 κιλά βάρος κάνουμε ζημια στην εικόνα του μοντελισμού, γιατί έπεσε το αεροπλάνο στην αττική οδό και δεν θα αφήνουν κανέναν να πετάει ούτε σαΐτα.

    λοιπόν κύριοι αφού θέλετε να κράξετε κάποιον κάντε το με το σωστό τρόπο..... πετάτε με το γράμμα του νομου και ύστερα κράζουμε κάποιον που δεν το κάνει. μέχρι στιγμής ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑΝ που να τηρεί τους κανόνες.

    επειδή είμαι και εγώ μέσα σε αυτούς αναγκαστικα με τον τρόπο λοιπόν που πετάω και φυσικά και τα μοντέλα ήταν "μονοδομος" το οργανωμένο "μοντελοδρομιο" χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κάνω και της πτήσης μου στους παραπάνω χωρούς.
    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #68 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2012, 19:19:33 »

    Φίλε και συνονόματε, σου απάντησα αναλυτικά πιο πίσω, εάν θές μέσω pm ή εδώ το κάνουμε πολύ πιο αναλυτικό,
     όπως για παράδειγμα τις κατακριτέες ανακρίβειες μεν του νόμου, όπου όταν ένα αερομοντέλο των Α κ Β κατηγοριών, δρα αυτόνομα και παράλληλα χρησιμοποιείται για aerial works(εκμετάλλευση), τότε ονομάζεται UAV, Τα UAV, από εκείνο το σημείο και μετά κατατάσσονται στα βλήματα γιατί δύναται να έχουν αρχή, τροχιά και στόχο...  όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, ενα τηλεκατευθηνόμενο αερομοντέλο οτι και να πάθει, όσο μεγάλο κι αν είναι, δεν μπορεί να "βάλει" εναντίον σχεδόν καμίας πρωτεύουσας επειδή υπάρχουν rf scramblers, (μια βόλτα στη βουλή με τη τηλεκατευθηνση στα χέρια θα σε πείσει)  ένα μοντέλο όμως που πλέον ακολουθεί τροχιά χωρίς τη βοήθεια χειριστή μπορεί....  όσο η νομοθεσία λοιπόν δεν έχει εξελιχθεί ( περιμένουμε την ΑΜΑ περί το 2015 έπειτα απο πιέσεις του κονγκρεσου και τις πρόσφατες αδειοδοτήσεις σε Γαλλια, Νεα Ζηλανδια, Perth της Αυστραλίας) ώστε να τα μαντρώσει ή αδειοδοτήσει, τέτοιου είδους συσκευές και πράξεις, χοντρενουν το παιχνίδι σε μια φάση που περιμένουμε, όσοι ασχολούμαστε ερευνητικά/επαγγελματικά μια καλή απόφαση..  επίσης παίρνει η μπάλα τους αερομοντελιστές πολύ άσχημα αφού σχεδόν εξομοιώνει τα μέτρα ασφαλείας για τις δυο κατηγορίες.

    ελπίζω να έγινα κατανοητός, δεν φημίζομαι για το γραπτό μου λόγο


    πόσοι από εσάς  τηρούν του κάποιους ηλίθιους κανονισμούς, πχ τα 400 πόδια 130 μετρα υψόμετρο?
    μήπως τα 350 γραμμάρια ανώτατο βάρος μοντέλου?

    ->Eγώ, το βλαμμένο του φόρουμ που φτιάχνω αυτό https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=28127.0  για να βρώ μέρος να πετώ,  που παίρνω άδεια ραδιοασυρματιστή για τη τηλεμετρία μου, που ζητώ άδεια από τον πρύτανη,το συμβούλιο και το δημοτικό συμβούλιο για να κάνω δοκιμές καταγράφοντας χωράφια!!
    ->Οι ανεμοπτεράδες, 3dαδες, Scalαδες κλπ κλπ, τα βλαμμένα του Αεραθλητισμού, που ασφαλίζονται για αστική ευθήνη στη μέση του πουθενά, που πληρώνουν μοντελοδρόμια και συνδρομές σε συλλόγους για να πετούν λίγες φορές το χρόνο.
    ->Οι watchers, τα βλαμμένα του FPV, που παίρνουν άδεια από το σύλλογο τους, από το Δήμο και τους αθλητές για να κυνηγούν ένα ποδηλατάκι στη μέση του πουθενά..  
    -> Οι ηλίθιοι ηλεκτρονικοί και τεχνικοί, που στα όρια των Νόμιμων συχνοτήτων και εντάσεων (π.χ. 2.4 200mw) προσπαθούν να πουσάρουν τη τεχνολογία στα άκρα, ώστε να στήσουν μια νέα αγορά να βγαλουν ψωμί και παράλληλα να πιέσουν τη νομοθεσία μπας και δούμε ασπρη μέρα...
    -> Oι μοντελοδρομιάδες, τα βλαμμένα της εφορίας.. ενώ έχουν μια έκταση χ και είπαν να φτιάξουν κάτι ωραίο και μοντερνο για το hobby με ρευματάκι και λίγη σκια στα κεφάλια μας, πατώντας στην υπερσκληρη νομοθεσία και προδιαγραφές... τώρα με τον ενιαιο συντελεστή θα τρέχουν και αυτοι και οι πελάτες τους....

    Οπότε είμαστε πολλοί για να μας μαμάει ένα βλαμμένο σα τη πάρτη του... που δεν μπορεί να διαβάσει 5 γραμμές οδηγίες.. πολλώ δε μάλλον να κάνει και τον πύργο ελέγχου (ακόμα μου χτυπάει αυτο με το Νοτιά)...  δεν μπορεί να καταλάβει ότι δοκιμάζεις κάτι που έφτιαξες και όχι κάτι που αγόρασες... οτι υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ ανδρείας και μλακίας..    και όλα αυτά... σε μια εποχή που η αναντιστοιχία, σχολείου  και ζωής, κοινωνικής πολιτικής ακόμη και φυσικής, θεωρείτε δεδομένη...

    δεν υπάρχει λόγος διαγραφής του θέματος, και δεν βλέπω και τον λόγο να υπήρχε,

    δεν σκότωσε, βίασε, η έκλεψε κανέναν, δεν δημιούργησε πρόβλημα στο aeromodelling.gr και δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονη κάποιον από εδώ για την αφαίρεση του θεματος από το forum,

    έπιασε αισίως τις 5 ολόκληρες σελίδες ένα θέμα για το οποιο μονο αρνητικά ακούστηκαν. φυσικά δεν διαφωνώ ότι έγινε με πολύ παρακινδυνευμένο τρόπο.
    αλλα έχω di και πολύ χειρότερα με πιθανότητες ατυχήματος πάνω του 70% και φυσικά από γνωστες του hobby.

    διαβάστε προσεχτικά το νομοθετικό πλαίσιο που είναι αναρτημένο παραπάνω και αν κάποιος το πάει κατά γράμμα του νομου μονο τότε θα έχει το δικαίωμα να ασκήσει αρνητική κριτική επί του θέματος.

    παράδειγμα λοιπόν και απλά μονο παράδειγμα για να μην γίνω παρεξηγήσιμος.

    το σεφ και (πριν αναλάβουν τα παιδιά, δεν χρειάζεται να αναφέρω ποίους όλοι τους γνωρίζομε) ήταν περιοχή κίνδυνος θάνατος, εγώ προσωπικά ida 2 ατυχήματα μπροστά μου με άσχημα αποτελέσματα και 2 στο παρα tsak για τα χειρότερα. και ποσα ακόμα χωρίς να τα γνωρίζουμε.
    επαναλαμβάνω όλα αυτά χωρίς να έχουν αναλάβει τα παιδιά του σεφ, γιατί τώρα δεν πάει εκεί να κάνει οποιος θέλει ότι γουστάρει μιας και έχουν βάλει κανόνες.

    μήπως για την ανάβυσσο? δεν υπήρχαν και εκεί ατυχήματα με πιθανότητες για μεγάλες ιστορίες?

    μήπως ο ασπρόπυργος? που εκεί και αν ida τα xiroteraaa, αστο καλύτερα
    εκεί έχω δει μέχρι και αυτοτραυματισμό με κατάληξη 45 ράμματα.

    μήπως στο γνωστό parkin με τις διαφορες σύγκρουσης, βενζινάδικα αυτοκίνητα, κτλ

    φυσικά και σε παλιά αεροδρόμια της επαρχίας μια απ τα ιδια.

    για όλους τους παραπάνω ερασιτεχνικούς χωρούς πτήσεις έχουν ανεβεί διαφορα video κατά καιρούς, δεν άκουσα κανέναν να σχολάζει,( μα γιατί πετάτε τζετ εκεί θα μας κλείσουν φιλάκι, γιατί πετάτε μοντέλο 10 κιλά βάρος κάνουμε ζημια στην εικόνα του μοντελισμού, γιατί έπεσε το αεροπλάνο στην αττική οδό και δεν θα αφήνουν κανέναν να πετάει ούτε σαΐτα.

    λοιπόν κύριοι αφού θέλετε να κράξετε κάποιον κάντε το με το σωστό τρόπο..... πετάτε με το γράμμα του νομου και ύστερα κράζουμε κάποιον που δεν το κάνει. μέχρι στιγμής ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑΝ που να τηρεί τους κανόνες.

    επειδή είμαι και εγώ μέσα σε αυτούς αναγκαστικα με τον τρόπο λοιπόν που πετάω και φυσικά και τα μοντέλα ήταν "μονοδομος" το οργανωμένο "μοντελοδρομιο" χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κάνω και της πτήσης μου στους παραπάνω χωρούς.

    ps τα 400 πόδια είναι 121,92μ  εννοείται AGL, μόνιμο σεταπ στο alt Hold μου  Grin
    Καταγράφηκε
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #69 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2012, 20:01:44 »

    Νομίζω ότι για να ικανοποιηθούν και οι δυο πλευρές (δηλαδή αυτή των υποστηρικτών της διαγραφής και η άλλη των υποστηρικτών της συνέχειας του θέματος) μια ουδέτερη λύση, θα ήταν ίσως, το κλείδωμα του θέματος για τους απλούς επισκέπτες και η προβολή του μόνο στα μέλη του aeromodelling.gr...
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #70 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2012, 20:06:42 »

    Καλό είναι να μην συζητάτε καν για το αν θα κλειδωθεί η θα διαγραφεί το θέμα μίας και ο Υπεύθυνος του φορουμ έχει είδη τοποθετηθεί και έκανε οτι θεωρούσε απαραίτητο..1
    Καταγράφηκε
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #71 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2012, 20:29:34 »

    spartan προσωπικά δεν είμαι υποστηρικτής κανενός. απλά τα γραφόμενα μου θέλουν να πουν ότι δεν γίνετε να κράζουμε κάποιον που έκανε κάτι απερίσκεπτο ίσος και δικιολογημένα,και εμείς στο σύνολο να έχουμε κάνει ίσος και χειρότερα?

    γνωρίζω τον χρηστο αλλα δεν κάνω παρέα, μην παρεξηγηθώ κιόλας στο ότι και καλά περνώ το μέρος του.

    απλά μην παίρνουν το πληκτρολόγιο και γραφουν μερικοι ότι να ne χωρίς να έχουν δει την δικια τους καμπούρα.
    Καταγράφηκε
    pagani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Kostas Laliotis


    « Απάντηση #72 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2012, 22:07:55 »

    χειροτερο δεν νομιζω να εχουν κανει το 99% των μοντελιστων, τωρα προφανως υπαρχουν και αλλοι αλλα εγω οσο καιρο ασχολουμε με αυτο το  hobby  καλυτερη πατατα δεν εχω δει
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #73 στις: Τετάρτη, 17 Οκτ 2012, 08:36:58 »

    Η προσπάθεια που λέγεται Aeromodelling GR ξεκίνησε πριν 15 χρόνια, από το μηδέν, για συγκεκριμένους λόγους και με συγκεκριμένους στόχους. Δεν δημιουργήθηκε ούτε ανταγωνιστικά, ούτε από μια παρέα  που ψαχνόταν.

    Παράθεση
    • Νά αποτελέσει ένα χώρο πληροφόρησης για τον Ελληνα αερομοντελλιστή κάνοντας γνωστές όλες τις πτυχές του hobby και ένα πόλο συνάντησης με τους αερομοντελλιστές της ομογένειας και του εξωτερικού.
    • Ο χώρος αυτός να μην ελέγχεται από κανένα σωματείο έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να εκφράσει τελείως ελεύθερα την άποψή του, την διαφωνία του και το παράπονό του σαν αθλητής, ερασιτέχνης, επαγγελματίας είτε απλός λάτρης του αερομοντελλισμού.
    • Να "ταράξει τα νερά" και να ερεθίσει αυτούς που έχουν και την γνώση και την εμπειρία για να γράψουν η έχουν επιτυχημένα γράψει για αερομοντελλισμό έτσι ώστε να προκύψει η

    Με βάση τις αρχές και τους στόχους δεν έχει νόημα να εθελοτυφλούμε αλλά να προάγουμε την σωστή ελεύθερη ενημέρωση. Δεν υπάρχει στο Aeromodelling GR περιεχόμενο σχετικό με αερομοντελισμό που δεν είναι προσβάσιμο από έναν απλό επισκέπτη. Η εγγραφή είναι απαραίτητη μόνο για συμμετοχή, όχι για πληροφόρηση.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 17 Οκτ 2012, 10:01:00 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 359



    « Απάντηση #74 στις: Τετάρτη, 17 Οκτ 2012, 12:23:10 »

    προσωπικά  δεν ειμαι σε αυτους που επιθυμουν την διαγραφη του θεματος ,

     απο την αλλη ομως δεν καταλαβαίνω την εμμονή  , οπως p.x του φιλου Dimhack , την προσπάθεια του να αναδείξει  και άλλων μοντελιστων  τις παρατυπίες που πιθανον κανουν σε καθε τους πτηση απο την μη πιστη εφαρμογη των κανονων .

    Οκ αλλα ας μην τα βαζουμε ολα σε ενα κουβα , αλλο να οπλοφορείς με άσφαιρα , και αλλο να κανεις εξασκηση στοχου με κανονικα πυρα σε δημοσιο χωρο .....
    και εγω σίγουρα έχω παρατυπήσει  .

    οκ ποσο ομως ρισκαρα  ;και ποιες οι πιθανοτητες σοβαρου τραυματισμου ; ,κυριως αμαχου πληθισμου

    Δηλαδη το ιδιο κακο θα κανω με ενα τζετ 10 κιλων με καυσιμο και το ιδιο με ενα φοαμ 500γραμμαριων ............ας μην ειμαστε ισοπεδωτικοί και μην προσπαθουμε να εξιλεωθούμε μεσο καποιου τριτου .   


    φιλικα .
    Καταγράφηκε

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Δοκιμή σε MULTICOPTER στο Ελληνικό
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.