Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.132 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:42:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:42:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από giamous
[Σήμερα στις 17:24]

από giamous
[Σήμερα στις 16:40]

από stam
[Σήμερα στις 15:41]

από joker
[Σήμερα στις 15:01]

[Σήμερα στις 13:45]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284132
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 59
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 41
Συνολικά: 60
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: κατασκευη calmato 40 sport απο dow « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: κατασκευη calmato 40 sport απο dow  (Αναγνώστηκε 6976 φορές)
   
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 7 Σεπ 2012, 23:03:41 »

Επειδη το αεροπλανο σου ειναι για να πεταξεις χωρις πολλες σκοτουρες θα ελεγα απλα κολησε το firewall και βαλε ενδιαμεσα σε αυτο και στην βαση μοτερ μια ροδελα πανω και μια αριστερα (οπως βλεπει ο πιλοτος) για να δωσεις την απαιτουμενη σωστη κλιση προς τα κατω και δεξια. Εαν στην πτηση δεις οτι ειναι λαθος η γωνια τοποθετεις επιπλεον ροδελες.

Θα πεταξει σιγουρα.  Thumbs up
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 7 Σεπ 2012, 23:18:31 »

το μοτερ πρεπει να τοποθετηθει ακριβως στο κεντρο του καθρεφτη η πρεπει να βρω τον αξονα συμετριας,για παραδειγμα στο calmato ο κινητηρας ειναι τοποθετημενος δυο ποντους σχεδον πανω απο το κεντρο του καθρεφτη..
Καταγράφηκε
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 00:39:00 »

Να σας πω τον δικό μου τρόπο, πρακτικά και απλά, είναι περίπου αυτό που είπε ο evan με άλλα λόγια.

Τοποθετώ τον κινητήρα μερικά χιλιοστά αριστερά ώστε με το right thrust να έρθει η έλικα στο κέντρο.
Το κάνω κατά προσέγγιση γιατί έτσι κι αλλιώς δεν ξέρω πόσες μοίρες θα δώσω.
Αν υποθετικά ήξερα πόσες μοίρες θα δώσω, τότε με την τριγωνομετρία είναι εύκολο να υπολογίσω ακριβώς πόσα χιλιοστά αριστερά θα μπει το μοτέρ.
Επειδή όμως με τις ροδέλες παίζω μετά την εγκατάσταση του κινητήρα, μετά την πρώτη πτήση δλδ, βάζω τον κινητήρα μερικά χιλιοστά αριστερά κατά προσέγγιση.

Στο κεντράρισμα πάνω κάτω τώρα.
Βάζω τον κινητήρα μερικά χιλιοστά πάνω από την ευθεία του φτερού, ώστε με το down thrust η έλικα να βρεθεί στην ίδια ευθεία με το φτερό.
Αυτό δεν είναι πάντα απαραίτητο, σε πολλά μοντέλα έχω προσέξει ότι ο κινητήρας τοποθετείται αρκετά ψηλότερα από την ευθεία του φτερού.
Αλλά εδώ και καιρό προτιμώ να τον τοποθετώ έτσι.

Βέβαια τα δικά μου μοντέλα έχουν συμμετρικές αεροτομές...
Ίσως σε ένα μοντέλο με clark Y ή ημισυμμετρική αεροτομή να είναι καλύτερα ο κινητήρας να τοποθετηθεί λίγο ψηλότερα από την ευθεία του φτερού.
  
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 00:49:12 από Yankos » Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 08:26:28 »

Για τις γωνίες τοποθέτησης του κινητήρα, διάβασε εδώ

και εδώ  
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 08:44:31 »

Οταν ο άξονας της έλξης (του κινητήρα) περνάει ακριβώς από το κέντρο αντιστάσεων του μοντέλου, δεν χρειάζεται down thrust. Οταν όμως περνάει κάτω από το κέντρο αντιστάσεων, το αεροπλάνο έχει τάση να περιστραφεί προς τα επάνω (να κάνει εσωτερική ανακύκλωση) . Τότε επιλέγουμε να δώσουμε στον άξονα της έλξης  γωνία προς τα κάτω, και κερδίζουμε δύο πράγματα

1) η έλξη να περνάει πιό κοντά στο κέντρο αντιστάσεων ώστε να μειωθεί η εκτροπή, και 
2) η προς τα κάτω συνιστώσα της έλξης να μειώνει έως να εξαφανίζει από μόνη της την τάση ανακύκλωσης που δημιουργεί.

Το θέμα είναι ότι όσο στρέφουμε τον κινητήρα προς τα κάτω, (με έλικα, όχι ducted fun, ή jet), η έλικα εμφανίζει το λεγόμενο P-factor δηλαδή το φύλλο που ανεβαίνει από δεξιά έχει μεγαλύτερη γωνία προσβολής από αυτό που κατεβαίνει αριστερά, άρα η έλικα τραβάει αριστερά.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 10:13:08 »

κυριε γιαννη τα διαβασα ολα αυτα, θελω να βρω τον διαμηκη αξονα της κατασκευης ο οποιος καταληγει στο σημειο στο firewalll οπου θα τοποθετηθει το κεντρο του αξονα του μοτερ και μετα να δωσω το καταλληλο down thrust kai right thrust συγνωμη που σας ζαλιζω αλλα δεν εχω ξαναασχοληθει με αυτες τις μετρησεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 10:58:54 από errikos » Καταγράφηκε
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 11:02:53 »

Καλημέρα

Εννοείς πώς θα βρεις το κέντρο αντιστάσεων του μοντέλου, που αναφέρει ο θείος Γιάννης;
Καταγράφηκε

errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 11:09:52 »

καλημερα φιλε ναι ...
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 12:57:30 »

κυριε γιαννη τα διαβασα ολα αυτα, θελω να βρω τον διαμηκη αξονα της κατασκευης ο οποιος καταληγει στο σημειο στο firewalll οπου θα τοποθετηθει το κεντρο του αξονα του μοτερ και μετα να δωσω το καταλληλο down thrust kai right thrust συγνωμη που σας ζαλιζω αλλα δεν εχω ξαναασχοληθει με αυτες τις μετρησεις.

Ουτε εγώ έχω ασχοληθεί, σου προτείνω να πας σε ένα κατάστημα που έχει Calmato και να μετρήσεις που έχει τον άξονα της έλξης, ή να σου πει ένας φίλος που έχει το ίδιο μοντέλο.

Συνήθως πέφτει 10 χιλιοστά πιό κάτω από την ευθεία που δίνει η θέση του stabilizer.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 13:18:22 »

Η αλήθεια είναι ότι υπολογισμοί και μετρήσεις γωνιών γίνονται εύκολα όταν υπάρχει σχέδιο.

Στην περίπτωσή σου νομίζω ότι είναι καλύτερα να στερεώσεις το μοτέρ με τέσσερις μακριές βίδες με κόντρα παξιμάδια και να βρεις τις γωνίες κατά την πτήση.

(η άλλη περίπτωση είναι αυτή που λέει ο orck με τις ροδέλες)

Η μόνη φωτογραφία που βρήκα είναι με βενζινοκινητήρα αλλά εφαρμόζεται πολύ εύκολα και στα ηλεκτρικά μοτέρ

(Ολόκληρη η δραματική φωτογραφία εδώ)


* DSC_2975crop (Small).jpg (40.54 KB, 640x427 - εμφανίστηκε 469 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 10 Σεπ 2012, 12:21:33 από evan » Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 13:43:42 »

σας ευχαριστω οποτε θα το παω μαλλον κατα προσεγγιση με το calmato kai  θα φτιαξω βαση με βιδες οπως πρωτεινε ο φιλος evan kai βλεπουμε!!!!
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 19:27:17 »

Και εγώ ακολουθώ την στήριξη με τέσσερεις μακρυές βίδες (ντίζες) και ρύθμιση με παξιμάδια.
το μοτέρ θα στηριχθεί σε βάση από κόντρα πλακέ, στο μπροστινό ή στο πίσω μέρος του δεν έχει σημασία.

Φροντίζω οι αποστάσεις αυτών των ντιζών μεταξύ τους να είναι αρκετά μεγάλες, ώστε η ξύλινη βάση του μοτέρ να μπορεί να αντικατασταθεί με άλλη που έχει μετακινημένες τις τρύπες δεξιότερα ή αριστερότερα, πιό πάνω ή πιό κάτω, έτσι ώστε με τις τελικές ρυθμίσεις να έρθει η έλικα εκεί που θέλουμε.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 11 Σεπ 2012, 21:53:20 »

στη συνεχεια λεω να ασχοληθω με την κατασκευη του ruder kai elev. βεβαια το πιο λεπτο daw που κυκλοφορει ειναι 30 χιλιοστα και ψαχντωντας απο τι να το κοψω ,καθως πηγα μια βολτα στην παραλια ο αερας εφερε στα ποδια μου ενα καπακι απο ψαροκασελα φελιζολ το οποιο εχει παχος σχεδον 10 χιλιοστα και ειναι παρα πολυ σκληρο,μην γελασετε αλλα το μαζεψα και ετρεξα στο σπιτι για να αποτυπωσω πανω του το ruder  του calmato ,αν και επιασα τον εαυτο μου να γελαει στην διαδρομη προς το σπιτι, και να οι φωτο


* P9110049.JPG (108.22 KB, 667x500 - εμφανίστηκε 334 φορές.)
Καταγράφηκε
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 11 Σεπ 2012, 21:56:02 »

και κομενο....βεβαια εχει πολυ δουλεια αυριο με τριβιο και χερι μεχρι να ερθει εκει που το θελω!!παντως σε ενα κοματι που δοκιμασα με γιαλοχαρτο δουλευεται πολυ ευκολα χωρις να τριβει και πανω απολα ειναι πολυ σκληρο.


* P9110050.JPG (92.07 KB, 667x500 - εμφανίστηκε 348 φορές.)
Καταγράφηκε
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.749


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 11 Σεπ 2012, 22:06:50 »

Ωραια κατασκευουλα φιλε Ερρικο!!!  Thumbs up Thumbs up Για συνεχισε !!!  Wink
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Σελίδες: 1 [2] 3 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: κατασκευη calmato 40 sport απο dow « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.385 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.