Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:13:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:13:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 125
    Συνολικά: 128
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Λάθος Έλικα  (Αναγνώστηκε 5895 φορές)
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « στις: Κυριακή, 18 Σεπ 2005, 19:29:11 »

    Τι θα γίνει αν σε μηχανή .46 δίχρονη που πέταγε πριν με με έλικα 12x5'',βάλουμε(κατά λάθος...)μια 10x6''?Σε εμένα προσωπικά η μηχανή σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 2 λεπτά.Δυστυχός δε πρόσεξα τι αγόρασα από βιασύνη!Πάνε  6e! Θυμός
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 18 Σεπ 2005, 19:51:40 »

    Η 10Χ6" ΔΕΝ είναι λάθος έλικα για μια .46. Απλά θέλει λίγο διαφορετική ρύθμιση της βελόνας του γκαζιού απ' αυτή που είχε για την 12Χ5" (που μάλιστα είχε γίνει 11σκάρταΧ5" αν θυμάμαι καλά  laugh ).
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 18 Σεπ 2005, 21:28:06 »

    Τη μέγιστη απόδοση η μηχανή την έδωσε σε μισό γκάζι.Η μηχανή ζεστάθηκε και έσβησε.Γι'αυτό τη θεώρησα ακατάλληλη!Βελόνα φοβάμαι να πειράξω!Θα πάρω μια 12x5''.Αυτή τη κρατάω!Πάντως σηκώθηκε το trainer!Ευχαριστώ για τη βοήθεια!(δε νομίζω να ζεστάθηκε από το τελευταίο μπούμ του αυγούστου? και να έχει ζημία η μηχανή..αυτό φοβήθηκα!) Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 18 Σεπ 2005, 22:37:02 »

    Αργά ή γρήγορα θα πρέπει να μάθεις να ρυθμίζεις την μηχανή μόνος σου και αργότερα να εκπαιδεύεις και άλλους. Η ταλαιπωρία σου είναι μικρή έως τώρα. Οι μεγαλύτεροι σου έμαθαν με υποδεέστερο καύσιμο, χωρίς starter (θα την βάλουμε μπροστά καμμιά μέρα με το χέρι,  για άσπρο γάντι και μπράφ, Japan style, θα δούμε αργότερα), χωρίς εκπαιδευτή.

    Μικρορρυθμίσεις μπορεί να χρειαστούν ανάλογα με την θερμοκρασία, την υγρασία και το υψόμετρο εκτός από την αλλαγή έλικας και καυσίμου.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 20 Σεπ 2005, 18:52:10 »

    Όταν ρυθμίζατε τη βελόνα της μηχανής μου παρατήρησα ότι με full γκάζι γυρνούσατε τη βελόνα μέχρι να αποδόσει μέγιστες στροφές εκεί!Αυτό έπρεπε να κάνω αρχικά για να 'δέχτει' την μικρότερη έλικα?Αυτή η ρύθμισει μου έχει γίνει εφιάλτης.Πρέπει να εξοικιωθώ!
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2005, 00:00:28 »

    Αυτό που δεν παρατήρησες και μάλιστα ξέχασες γιατί το είπα είναι ότι, αφού ρυθμιστεί στο φούλ κλείνοντας (βιδώνοντας) την βελόνα, ανοίγουμε λίγο την βελόνα πάλι μέχρι να γίνει μια μόλις αισθητή μείωση των στροφών γιατί το καρμπυρατέρ θα πάρει περισσότερο αέρα στην πτήση. Στις πρώτες πτήσεις που έγιναν δούλευε με πιό πλούσιο μείγμα.

    Είναι φυσικό στην αρχή να ξεχνάς πολλά απ' ότι σου λένε γιατί είναι όλα καινούργια. Διάβασε και ξαναδιάβασε στο βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου για τις μηχανές, εκκίνηση, καρμπυρατέρ κ.τ.λ.. Μπορείς να την ρυθμίσεις και μόνος σου. Ξέρεις να την βάζεις μπροστά, να το απογειώνεις, να το πετάς με ασφάλεια και να το προσγειώνεις. Ξέρεις να μην βιάζεσαι και έχεις καλό χέρι. Είναι γεγονός πάντως, ότι αυτή η βελόνα της OPS είναι αρκετά σκληρή. Οταν βρεθούμε περισσότερα.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 21 Σεπ 2005, 00:43:55 »

    Θα πειραματιστώ πάνω στη ρύθμιση με τη πρώτη ευκαιρία.Το βιβλίο το διαβάζω σύχνα,αλλά μερικά σημεία δε τα καταλαβαίνω.Κάτι θα καταφέρω στο τέλος πάντως..
     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 9 Οκτ 2005, 19:05:43 »

    Τελικά πειραματίστικα  με τη ρύθμιση της μηχανής(πολλές φορές) και με βασικά ακροβατικά(loop,roll,immelman,half-loop,half-roll κτλ).Η μηχανή πήρε μπροστά και με το χέρι..όταν είχε κέφια!Τέλικος απολογισμός:πολύ καλή προπόνηση,λίγο χτυπημένο το trainer και ένα βαθύ κόψιμο στο δάχτυλο από την εκκίνηση της έλικας uglystupid2!Σε δύο μήνες πέταγμα ξανά μετά την επίσκευη. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 00:50:08 »

    Παιδιά μη βάζετε μπροστά με το δάκτυλο. Ένα σταρτερ το βρήσκεις πλέον τόσο εύκολα που δεν είναι αναγκαίο να καταλήγουμε με κρεουργημένα χέρια για να πετάξουμε. Κάποτε μπορεί να το κάναμε αλλά δεν υπήρχαν οι ευκολίες του σήμερα. Και πάλι αν θυμάστε καταφεύγαμε σε λύσεις στον τόρνο με ιδιοκτατασκευές από μοτέρ υαλοκαθαριστήρων και τέτοια μήπως γλιτώσουμε κανα φράγκο ή γιατί δεν βρήσκαμε στάρτερ.
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 01:10:17 »

    Εχει starter Κοσμά, είναι θέμα prestige  laugh

    Αποδεικνύεις ότι δεν είσαι ... κόττα (chickenstick, chickenfinger) Ποοολύ αστείο

    Πέρα από την πλάκα δείτε πάλι το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-065.htm

    Η cool style  Ανεση εκκίνηση του κινητήρα με ένα χτύπημα είναι μερικές φορές κίνηση εντυπωσιασμού. Δεν παίρνει ποτέ βαθμούς αλλά αφήνει αίσθηση.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 01:23:54 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 13:26:04 »

    Κότα ένας Αγρινιώτης Θυμός Θυμός Θυμός?Ποτέ!!! όντως αφήνει αίσθηση εντυπωσιασμού και σε εμένα προσωπικά άφησεμια μικρή ουλή στο δείκτη του δεξιού χεριού!Μεταξύ μας θα προτιμούσα η ουλή να είναι μεγαλύτερη!Ξαναείχα ατύχημα με έλικα απο το Formosa!Πέρασε ξυστά από τη μύτη μου την έκοψε!Έμεινε μικρό σημάδι! buck2

    Γίνεται αερομοντελλιστής χωρίς κόψιμο από έλικα?Παπάς χωρίς ράσα? devil
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 14:51:43 »

    Τώρα να μην πω τίποτα  Θυμός

    Εντυπωσιακό είναι να την βάζεις μπροστά χωρίς να κοπείς. Οι Γιαπωνέζοι κάποτε φορούσαν και άσπρο γάντι  Εκπληξη. (Σοβαρά ε, δεν κάνω πλάκα).
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 18:49:05 »

    Φαντάζομαι ρεπορτάζ στο Βερύκιο: "Πεδίο μάχης κατέληξε ένα μοντελοδρόμιο. Αίμα και τραυματισμένοι μοντελιστές παντού. Το θέαμα θυμίζει Κοσσοβο. Εγκατελειμένα πτώματα μοντελιστών παντού και  Α Κ Ρ Ω Τ Η Ρ Ι Α Σ Μ Ε Ν Ο Ι  μοντελιστές να ζητούν απεγνωσμένα βοήθεια. Οι άντρες του ΕΚΑΒ δεν μπορούν να πιστέψουν στα μάτια τους ότι αυτά γίνονται στο 2000000000000000000......Οι αρχές προτίθενται να πάρουν αυτστηρά μέτρα κατά των αναποφάσιστων μοντελιστών μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα buck2 buck2 buck2 buck2laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 18:51:58 από sfyris » Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 9 Απρ 2006, 22:18:20 »

    Παιδια αν δεν θελετε starter.υπαρχουν γαντια ή ακομα καλυτερα ΚΑΤΣΑΒΙΔΙΑ,ΜΠΕΤΟΣΙΔΕΡΑ ή οτιδηποτε αλλο αυτου του τυπου!Απλα μπορει να χτυπησει την ελικα και να της χαλασει το χειλος προσφυγης αλλα τι ειναι καλυτερα?Να χτυπησει η ελικα ή το χερι?Huh?? Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 10 Απρ 2006, 12:38:04 »

    Εγώ για καιρό χρησιμοποιούσα φτηνά κατσαβίδια και γύρναγα την έλικα με τη λαβή, όχι με το σίδερο. Μέσα σε ένα εξάμηνο ο OS "κατανάλωσε" τρία κατσαβίδια, αλλά δεν έκανε ζημιά στην έλικα.
    Πρόσφατα βρήκα ένα πολύ βολικό ξύλο και γλύτωσα τα έξοδα.

    Το starter το χρησιμοποιώ μόνο στην ανάγκη γιατί χαλάει το spinner. Άλλωστε είναι και θέμα "επαφής" με το μοτέρ.

    Όσο για άσπρο γάντι, τι να πώ, ο τρόπος του σαμουράι. Φαντάσου να πετάς και Katana με OS 50SX Tongue.

    Καλές προσγειώσεις,
    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Λάθος Έλικα
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.