Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 15:54:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 15:54:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 92
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17] 18     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Extreme Flight Extra 300 30-40cc  (Αναγνώστηκε 58180 φορές)
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #240 στις: Δευτέρα, 9 Σεπ 2013, 22:56:00 »

    Λιγες πληροφοριες Νικ αναφορικα με την αποδοση του baffling και για εμας τους θερμοφοβικους?  Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    Πηρες μετρησεις να συγκρινουμε αποδοση?
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #241 στις: Σάββατο, 19 Οκτ 2013, 18:23:29 »

    Γιώργο τώρα είδα το μήνυμα σου απλως λόγω έλλειψης χρόνου δεν μπαίνω τοσο συχνά εδώ. Το baffling πάει μια χαρά δες προηγούμενο Post είμαι κοντά στους 85-90'C.

    Φωτογραφίες από το Athens Flying Week όπου το Extra είχε την τιμή να πετάξει ανάμεσα σε "θηρία" με όλη τη σημασία της λέξης, τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά.

    Ευχαριστώ το φίλο Αλέξανδρο.



    * 1378183_10201375973695679_1549770086_n.jpg (60.54 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 1050 φορές.)

    * 1382951_10201375973775681_1839227645_n.jpg (77.4 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 1041 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 19 Οκτ 2013, 19:46:59 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #242 στις: Σάββατο, 19 Οκτ 2013, 18:26:28 »

    Full Size vs Model...


    * EF_FF.jpg (123.67 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 1044 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #243 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2013, 12:51:27 »

    Γεια σας φίλοι μου , είχα κι εγώ χθες την χαρά για πρώτη φορά να πετάξω το Extreme-Flight Extra 300 78in ... Ευχαριστώ πάρα πολύ τον φίλο μου Χάρη που με εμπιστεύτηκε ώστε κι εγώ να απολαύσω σε μια πτησούλα αυτό το καταπληκτικό μοντέλο ! Κι ένα βιντεάκι παρακάτω !



    Χρήστος!! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #244 στις: Τετάρτη, 20 Νοέ 2013, 23:03:14 »

     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #245 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 13:16:03 »

    Κακοκαιρία, ας γράψουμε κάτι.

    Επιγραμματικά:

    - Βγάλαμε την πίπα και μπήκε muffler.
    - Τοποθετήθηκε velocity stack στο carb της DA 60.
    - Toποθετήθηκε βαρύ spinner μπροστά.

    Αποτελέσματα:

    - Μετόπιση του CG μπροστά => καλύτερο lock in στης ευθείες, integrated rolling circles loops κτλ και ότι έχει σχέση με roll.
    - Μείωση βάρους κατά 340γρ, θα ήταν παραπάνω αν δεν έβαζα το μεταλικό spinner αλλή ήθελα το CG να πάει μπροστά.
    - Μείωση στροφών με τη VESS 24B κατά 250-300 rpm σε σχέση με την tuned pipe. Δεν πειράζει η DA 60 βγάζει τη ροπή της χαμηλά, καμία σχέση με τις υπόλοιπες μηχανές της αγοράς, σε αυτά τα κυβικά.
    - Πλέον με linear throtte curve η απόκριση στα rolling harriers κτλ είναι εξαιρετική.
    - Πλέον το αεροπλάνο κλειδώνει όπως θέλω στις ευθείες σε full speed περάσματα χαμηλά από "ορίζοντα σε όρίζοντα"

    Αρκετά ικανοποιημένος, από το χθεσινό πρώτο stress test. Νόμίζω ότι το 2014 μπήκε καλά, έπεται και συνέχεια ελπίζω. Thumbs up


    * Extra Muffler.jpg (66.19 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 733 φορές.)

    * Extra Muffler2.jpg (73.61 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 733 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #246 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 13:17:50 »

    ...


    * Extra Muffler3.jpg (90.79 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 748 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #247 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 13:19:55 »

    ...


    * EF2014_FB1.jpg (127.53 KB, 1341x767 - εμφανίστηκε 742 φορές.)
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #248 στις: Δευτέρα, 6 Ιαν 2014, 21:28:17 »

    Ο ερωτας ειναι σαν τη γριπη.
    Αν ξανακυλησεις την περνας βαρυτερα...

    Ειναι οντως το -ομολογουμενως εξαιρετικο- μοντελο ή ο "παραδεισος" γυρω?... Wink
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #249 στις: Τετάρτη, 8 Ιαν 2014, 18:58:16 »

    George,

    Θα έλεγα ότι όλα είναι εναρμονισμένα... Thumbs up

    Φιλικά,
    Ν
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #250 στις: Πέμπτη, 9 Ιαν 2014, 01:19:35 »

    Μερικα δευτερολεπτα video απο κινητο για να παρουμε μια ιδεα απο τον ηχο της DA 60 αλλα και απο το κλειδωμα στα low pass του μοντελου.

    Ελπιζω συντομα να εχουμε μια κανονικη ληψη.

    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 601


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #251 στις: Πέμπτη, 9 Ιαν 2014, 10:52:24 »


     ..., χαχαχαχαχαχαχααα, Νικολαααα, πολυ καλλιτερο δειχνει τωρα, θααα το δω κι απο κοντα να το απολαυσω...?!!!  Thumbs up

      Χρησταρας
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #252 στις: Κυριακή, 12 Ιαν 2014, 14:26:06 »

    Κακοκαιρία, ας γράψουμε κάτι.

    Επιγραμματικά:

    - Βγάλαμε την πίπα και μπήκε muffler.την πιπα την αγοραζω αν ειναι για πωληση...
    - Τοποθετήθηκε velocity stack στο carb της DA 60.
    - Toποθετήθηκε βαρύ spinner μπροστά.

    Αποτελέσματα:

    - Μετόπιση του CG μπροστά => καλύτερο lock in στης ευθείες, integrated rolling circles loops κτλ και ότι έχει σχέση με roll.
    - Μείωση βάρους κατά 340γρ, θα ήταν παραπάνω αν δεν έβαζα το μεταλικό spinner αλλή ήθελα το CG να πάει μπροστά.
    - Μείωση στροφών με τη VESS 24B κατά 250-300 rpm σε σχέση με την tuned pipe. Δεν πειράζει η DA 60 βγάζει τη ροπή της χαμηλά, καμία σχέση με τις υπόλοιπες μηχανές της αγοράς, σε αυτά τα κυβικά.
    - Πλέον με linear throtte curve η απόκριση στα rolling harriers κτλ είναι εξαιρετική.
    - Πλέον το αεροπλάνο κλειδώνει όπως θέλω στις ευθείες σε full speed περάσματα χαμηλά από "ορίζοντα σε όρίζοντα"

    Αρκετά ικανοποιημένος, από το χθεσινό πρώτο stress test. Νόμίζω ότι το 2014 μπήκε καλά, έπεται και συνέχεια ελπίζω. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #253 στις: Κυριακή, 2 Φεβ 2014, 15:14:32 »

    Το αεροπλάνο στα τελικά στάδια βελτιωσης του, πλέον έχει μετατραπεί σε precision (IMAC) αεροπλάνο από εκεί που ήταν εντελώς πισώβαρο λόγω της πίπας. Ωστόσο με πολύ καλά στοιχεία και στο 3D. Η δύναμη ειναι μια χαρά αλλά χρειάζεται να αλλάξω προπέλα αφού με muffler setup πρέπει να πάμε σε 24x9 (Falcon) ή 24x8 (Mejzlik). Η VESS 24B ωστόσο είναι μια χαρά στο mirange. O ήχος της DA είναι πολύ καλός κατά τη γνώμη μου, καθαρίζει και είναι σχετικά μπάσος.

    Αναφορικά με το πτητικό κομμάτι, όπως εχει πει και ένας Αμερικάνος top pilot, το rudder δεν είναι ποτέ αρκετό. Wink Ένα πολύ δυνατό servo στο rudder θα φανεί σε ότι έχει σχέση με integrations και θα δουλεύει με λίγοτερο deflection στο KE (καθόλου blowback) με απότελεσμα τα roll να είναι πολύ "πιο ξεκούραστα" για το χειριστή. Για το λόγο αυτό τοποθετήθηκε ένα πολύ δυνατό servo το Futaba BLS 152.

    Τέλος τα SFGs έγιναν λευκά από την εξωτερική πλευρά για καλύτερο visibility των φτερών.

    Μερικές φωτογραφίες που τραβήξαμε πριν 2 εβδομάδες στον "παράδεισο" μας με φοντο το χιονισμενο πλεον Παρνασσο.




    * Extra Muffler3.jpg (81.76 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 219 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Φεβ 2014, 15:35:31 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #254 στις: Κυριακή, 2 Φεβ 2014, 15:15:45 »

    Rudder servo setup


    * Extra_BLS_152.jpg (102.08 KB, 922x519 - εμφανίστηκε 223 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17] 18     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Extreme Flight Extra 300 30-40cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.