Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 10:06:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 10:06:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 30
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Βοηθεια σε προβλημα που προκυπτει κατα την εκτελεση μανουβρας « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Βοηθεια σε προβλημα που προκυπτει κατα την εκτελεση μανουβρας  (Αναγνώστηκε 6976 φορές)
   
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 24 Ιούν 2012, 07:28:52 »

Τελικά αντιληφθήκαμε ότι:

Οταν το μοντέλο πετάει στην ανακύκλωση με μικρή γωνία προσβολής, διατηρεί ταχύτητα, δεν στολλάρει, δεν ρολλάρει.
Οταν αυξηθεί η γωνία προσβολής (τραβώντας up elevator) φρενάρει, αυξάνει γωνία προσβολής και στολλάρει ασύμμετρα, και φυσικά στο τέλος ρολάρει.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 24 Ιούν 2012, 09:48:21 »

Δλδ στην δεύτερη περίπτωση με μεγαλύτερη γωνία προσβολής, αν δώσει περισσότερο κινητήρα θα εκτελέσει σωστά;
Καταγράφηκε

KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 24 Ιούν 2012, 10:43:19 »

Τελικά αντιληφθήκαμε ότι:

Οταν το μοντέλο πετάει στην ανακύκλωση με μικρή γωνία προσβολής, διατηρεί ταχύτητα, δεν στολλάρει, δεν ρολλάρει.
Οταν αυξηθεί η γωνία προσβολής (τραβώντας up elevator) φρενάρει, αυξάνει γωνία προσβολής και στολλάρει ασύμμετρα, και φυσικά στο τέλος ρολάρει.

Το προβλημα καλα το βρηκαμε,λυση θα βρουμε? Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #48 στις: Κυριακή, 24 Ιούν 2012, 17:45:44 »

Λύση υπάρχει ανάλογα με το τι αποστολή ορίζουμε στο μοντέλο.

Το μοντέλο στην φάση της ανακύκλωσης χρειάζεται
α) ταχύτητα
β) μικρή κίνηση των elevator.

Αρα ή θα τριμάρεις για 3D, Hover κ.λ.π. και θα έχεις το πρόβλημα στην ανακύκλωση, ή θα τριμάρεις για απλή ακροβασία με μικρότερη διάμετρο έλικας μεγαλύτερο βήμα, μπροστινό Κ.Β. και μικρή κίνηση elevator.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Κυριακή, 24 Ιούν 2012, 18:26:12 »

Λύση υπάρχει ανάλογα με το τι αποστολή ορίζουμε στο μοντέλο.

Το μοντέλο στην φάση της ανακύκλωσης χρειάζεται
α) ταχύτητα
β) μικρή κίνηση των elevator.

Αρα ή θα τριμάρεις για 3D, Hover κ.λ.π. και θα έχεις το πρόβλημα στην ανακύκλωση, ή θα τριμάρεις για απλή ακροβασία με μικρότερη διάμετρο έλικας μεγαλύτερο βήμα, μπροστινό Κ.Β. και μικρή κίνηση elevator.


ευχαριστω κυριε Κωνσταντακατε,
αυτο ηθελα να μαθω!Ευχαριστω ολους οσους κατεθεσαν τις αποψεις τους και προσπαθησαν να με βοηθησουν και τελικα μαλλον καπου εκει ειναι η λυση του προβληματος.
Οποτε απο μερος μου μπορει να κλειδωθει το θεμα! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Φιλικα Δημητρης
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
wizard
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


../../..


Προφίλ WWW
« Απάντηση #50 στις: Κυριακή, 24 Ιούν 2012, 19:48:31 »

4 σελίδες για το προφανές ....
Καταγράφηκε

Planes Have Soul   .....
Καντε Like  εαν θελετε
http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Κυριακή, 24 Ιούν 2012, 20:08:39 »

Ακόμη δεν έχω καλυφτεί από τις απαντήσεις...  angel

Τι είναι αυτό που κάνει το παρακάτω μοντέλο στο βίντεο να εκτελεί (με μεγάλες κινήσεις "αερόφρενα" που λέει ο φίλος wizard)
ενώ το katana του φίλου ΚΑΤΑΝΑS να εκτρέπεται;


Καταγράφηκε

KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Κυριακή, 24 Ιούν 2012, 20:24:25 »

Φιλε wizard,
 επειδη μ αρεσει να λεω την αληθεια και να ειμαι αντικειμενικος οντως εσυ μιλησες απο την αρχη για μεγαλη  κινηση στα πηδαλια,
απλα θεωρησα σωστο να ακουσω και αλλες γνωμες και απο οτι ειδα και αλλοι φιλοι ειχαν αναλογες αποριες.
Υανκο νομιζω οτι η διαφορα βρισκετε τελικα στο αεροπλανο,δλδ το revolver δεν ειναι φτιαγμενο για 3d πτηση οποτε στις μεγαλες κινησεις χωλαινει.Αυτη την αποψη σχηματισα τελικα!
Για το edge τι να πω? Undecided Undecided Undecided
Ισως αν δοκιμαζα με μεγαλες κινησεις και μικρη ταχυτητα?Huh
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
wizard
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 823


../../..


Προφίλ WWW
« Απάντηση #53 στις: Κυριακή, 24 Ιούν 2012, 21:27:25 »

Ακόμη δεν έχω καλυφτεί από τις απαντήσεις...  angel

Τι είναι αυτό που κάνει το παρακάτω μοντέλο στο βίντεο να εκτελεί (με μεγάλες κινήσεις "αερόφρενα" που λέει ο φίλος wizard)
ενώ το katana του φίλου ΚΑΤΑΝΑS να εκτρέπεται;




η ταχύτητα και η χρήση του rudder συν ότι είναι funfly και είναι πανάλαφρο

@ΚΑΤΑΝΑΣ είναι απαραίτητο να ακούμε και άλλες γνώμες κανεις δεν είναι παντογνώστης.
για το πρόβλημα σου μάθε να έχεις dual rate κινήσεις ... δεν γίνονται ole τα ακροβατικά με μικρές η μεγάλες αντίστοιχα
πολλή έχουν και triple rate

Καταγράφηκε

Planes Have Soul   .....
Καντε Like  εαν θελετε
http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Δευτέρα, 25 Ιούν 2012, 00:34:18 »

Μερικές σκέψεις πάνω στα φαινόμενα των ανεξέλεγκτων εκτροπών γενικά:

1. Μη θεωρούμε πάντα δεδομένο ότι ένα μοντέλο που είναι σε παραγωγή είναι σωστά σχεδιασμένο.
Το ίδιο ισχύει και για σχέδια που κυκλοφορούν στο ίντερνετ.
Κάποιες εταιρίες και κάποια μοντέλα δε φημίζονται για τα πτητικά τους χαρακτηριστικά.
Άλλο το edge 540 της black horse και άλλο της precision aerobatics ας πούμε.
Άλλο το extra της cmpro και άλλο της extreme flight.

2. Μη θεωρούμε σίγουρο ότι το μοντέλο που αγοράσαμε είναι φτιαγμένο σωστά,
είναι πολύ πιθανόν να μην είναι ίσιο και να φταίει η εταιρία.
Επίσης μπορεί να μην έχουμε συναρμολογήσει σωστά το μοντέλο και να είναι στραβό.

3. Μπορεί για τις εκτροπές να φταίει το κακό τριμάρισμα των πηδαλίων εξαιτίας της απειρίας του χειριστή.

4. Ίσως και το thrust του κινητήρα.

5. Ίσως το ζύγισμα (και στους 2 άξονες)

6. Ίσως το υπερβολικό βάρος.

Και σίγουρα συμβάλουν και άλλα πράγματα τα οποία αγνοώ.
 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #55 στις: Δευτέρα, 25 Ιούν 2012, 07:25:31 »

1. Μη θεωρούμε πάντα δεδομένο ότι ένα μοντέλο που είναι σε παραγωγή είναι σωστά σχεδιασμένο.

Με αφορμή την παραπάνω παράθεση, θα πω δύο αληθινές ιστορίες.

Α)
τη δεκαετία του 1950, ο Αμερικανος Bill Werwage, πήρε την πρώτη θέση στους αγώνες control line stunt με το μοντέλο Ares.
Αμέσως το μοντέλο βγήκε σε kit από την φημισμένη εταιρεία Ambroid.

Φτιάχτηκαν πολλά μοντέλα από το κιτ, αλλά κανένα δεν έπιασε την απόδοση του πρωτότυπου.

Περί τα τέλη της δεκαετίας 1990, αφού έληξε η συμφωνία της συνεργασίας Werwage - Ambroid βγήκε ο πρώτος δημόσια και ζήτησε συγνώμη από όλους αυτούς που επί σειρά ετών προσπαθούσαν να βρουν γιατί το Ares της Ambroid δεν πετούσε καλά, εξηγώντας ότι το kit δεν ήταν το ίδιο με τις διαστάσεις του μοντέλου που είχε αυτός σχεδιάσει και είχε νικήσει στους αγώνες.

Αλλά δεν μπορούσε να μιλήσει όσο ίσχυε η συνεργασία.

Β)
Το επίσης  πασίγνωστο μοντέλο control line stunt Nobler, με το οποίο ο George Aldrich νίκησε στα Nats το 1952 βγήκε σε κιτ από επίσης γνωστή εταιρεία.

Μετά από χρόνια ο Aldrich είπε δημόσια το εξής: Η εταιρεία μου ζήτησε τα σχέδια του Nobler, αλλά εγώ δεν είχα ποτέ σχεδιάσει το μοντέλο σε χαρτί. Το είχα φτιάξει με το μάτι. Επίσης την εποχή εκείνη έμενα μακρυά από τα κομμάτια του μοντέλου μου (που είχε σπάσει) και τους έστειλα ένα σχέδιο που έκανα από μνήμης. Η εταιρεία έκανε ακόμα μερικές μετατροπές στο σχέδιο που της έστειλα και αντιλαμβάνεστε ότι αυτό που κυκλοφορούσε σε kit δεν είχε τις ακριβείς διαστάσεις αυτού που νίκησε στους αγώνες.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Σελίδες: 1 2 3 [4]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Βοηθεια σε προβλημα που προκυπτει κατα την εκτελεση μανουβρας « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.