Λοιπον...οπως ειπα το ελικοπτερο ηταν ενα απλο Freya Evo 90.
Αγοραστηκε αρχες του χρονου και συρναμολογηθηκε κανονικα.Για θεμα βαρους επεσε στο τραπεζι η ιδεα να γινει X-SPEC δηλαδη μισο carbon και μισο πλαστικο.Το X-SPEC εβγαινε σε Αμερικη και Ιαπωνια και ηταν μια εκδοση που χρησιμοποιουσε καποια κοματια απο το ΕΧ-ΕAGLE.
Ο Αντωνιαδης στην προταση μου ηταν θετικος και φυσικα μπορουσε να μου εχει τα κοματια διαθεσημα αμεσα οποτε το project προχωρησε βαση σχεδιου.Το Ελικοπτερο τελη Ιανουαριου μετακομισε στα Γιαννιτσα οπου ο Αντωνιαδης αρχισε να κανει τα δικα του και φυσικα το αποτελεσμα ειναι οπως ειπα ακρως εντυπωσιακο.
Να πω πως ολα τα κοματια ειναι γνησια Hirobo και οχι Aftermarket κτλ μιας και η αποψη μου εξ αρχης ειναι παντα οτι upgrade να γινετε βαση εργοστασιου.
Μαζι λοιπον με τα carbon out frame αγοραστηκαν και οι καταληλοι αποστατες για να βιδωσουν στο κεντρικο πλαστικο σασι.
Μαζι με αυτα εγιναν και καποιες αλλαγες και σε αλλα μερη του ελικοπτερου οπως η συστηχια των γραναζιων οπου τοποθετηθηκαν απο το Eagle κομπλε μαζι με το high torque μονοδρομικο.
Παρακατω μια φωτο απο τα frame και τα γραναζια.
Στην Συνεχεια αλλαχτηκαν το swash Plate και το wash out με μεταλικα γνησια hirobo.
Το ηλεκτρονικο setup περιλαμβανει 3 FUTABA BLS 451 για το cyclic και ενα FUTABA 9254 ουρας για το γκαζι.
Η Εξατμιση ειναι η Hatori 995 F3C αλλα αγοραστηκε και μια Funtech B-310 FAI Type καινουργιο μοντελο για να περαστει αργοτερα.
Χρησιμοποιειτε ενας Governon GV-1 FUTABA με δεκτη FUTABA HS8 2.4ghz.
Οπως θα δειτε στην φωτογραφια εχει πεσει πολυ δουλεια απο τον Doctor και το αποτελεσμα στο θεμα τοκτοποιησης καλωδιων ειναι ακρως εντυπωσιακο.
Στην ουρα τοποθετηκηκε ενα Futaba 520 gyro με Futaba 9256 servo ουρας.
Για την διαχειριση των ρευματων τοποθετηθηκε ενα Regulator Scott Gray με μια μπαταρια Li-Po 2200 Mha.
Στο θεμα του κινητηρα η επιλογη της YS ηταν μονοδρομος για μενα.Το θεμα ειναι οτι ο Αντωνιαδης το προχωρησε και λιγο ποιο περα προτεινωντας για κορυφαια λυση την YS 91 ST RR του Rudiger Feil.Επεισης για ευκολια τοποθετηθηκε και ενα booster της Gryphon για να περνει ρευμα το μπουζι.Επεισης αλλαχτηκε και η βαση του μοτερ με την μπλε αλουμινενια του EAGLE.
Να πω οτι το μοτερ πρωτη φορα πηρε αμεσως μπροστα με το ρελαντι σταθερο κατι που εμενα με παραξενεψε μιας και απο το αλλο μου 90αρη που χρησιμοποιει μια YS 91 SR3C το οποιο με δυσκολευε γενικα στο να την βαλω μπροστα.
Επεισης αλλαγη εγινε και στον πισω τον ροτορα οπου την θεση του εργοστασιακου απλου EVO 90 πηρε ενας ολοκαινουργιος απο το EAGLE 3 WC AOCC.
Σας τελευταια πινελια ομορφιας αλλαχτηκε το μαμα πλαστικο canopy με ενα Fusuno οπως και τα πλαστικα εργοστασιακα skid με καινουργια low profile της ιαπωνικης Funtech.
Και τελευταιο ειναι το canopy cover για προστασια απο χτυπηματα κατα την μεταφορα.
Να ευχαριστησω και δημοσια τον Γιαννη Αντωνιαδη για την αμμεση διαθεσιμοτητα των εξειδικευμενων ανταλακτικων και την αρτια δουλεια που εκανε απο την αρχη μεχρι το τελος σε ολα μου τα ελικοπτερα.
Τωρα μενει να στρωθει η μηχανη και να ρυθμιστει σε idle up mode.