ΝΙΚΟΣ
|
|
« στις: Παρασκευή, 6 Απρ 2012, 11:18:14 » |
|
Θα ηθελα να παρουσιασω το νεο μου αποκτημα το οποιο αγοραστηκε για practice heli στην GR-B. Το ελικοπτερο αγοραστηκε αρχη του ετους απο τον Γιαννη τον Κουτσουλα και ο λογος που το διαλεξα ειναι οτι υπηρχε σε προσφορα (και οχι γιατι ειμαι κολημενος με τα hirobo..εξαλου μονο 4 εχω ακομα) στα 400 ευρο κιτ ενω κανονικα εχει 650. Το κιτ ηταν ενα απλο freya evo 90 και το σκεπτηκο ηταν να μεινει ως εχει....Αλλα επειδη κατι με ετρωγε απο μεσα μου και επειδη οπως ειναι γνωστο στα ελικοπτερα μου παντα εμπλεκετε ο Αντωνιαδης (ολε ολε ολε) το αποτελεσμα ειναι ενδιαφερον και ακρως εντυπωσιακο... Το απογευμα θα γινει αναλυτικη παρουσιαση με φωτογραφιες οποτε υπομονη..
To be continued.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 6 Απρ 2012, 11:23:19 » |
|
Αλλα επειδη κατι με ετρωγε απο μεσα μου.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 6 Απρ 2012, 16:36:43 » |
|
Ωραιος... Καιρος ηταν να μας δειξετε τπτ για αυτην την κατηγορια ελικότερων..!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 6 Απρ 2012, 19:50:40 » |
|
ωχ αγριεψε ο κυρνικ. αντε νικο να δουμε μπας και μαθουμε κανα μυστικο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spv(spirosvar)
|
|
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 6 Απρ 2012, 22:01:09 » |
|
To be continued.
Αντε νικο...!! περιμενουμε...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 7 Απρ 2012, 00:14:46 » |
|
Sorry παιδες...σημερα το απογευμα ηθελα να ξεκινησω αλλα ο χρονος μου ηταν λιγο πιεσμενος με το παιδι και με κατι supermarket που με εχωσε η γυναικα μου....να φανταστειτε τωρα που κοιμουντε ολοι περναω κατι λεπτομερειες στο ηλεκτρονικο setup της τηλεκατευθινσης για να προλαβω αυριο το πρωι να παω για στρωσιμο κινητηρα σιγα σιγα και να το φερω εκει που το θελω τουλαχιστον σε hover mode μιας και ακομα δεν γινετε να πεταξει επανω. Αυριο προς το απογευμα θα εχω την πρωτη γευση.Παντως για μισο πλαστικο και μισο carbon δεν χωρταινω να το βλεπω.Ο doctor απο θεμα καλωδια εχει κανει δουλεια εργοστασιακη.Ουτε wirless να ηταν.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 7 Απρ 2012, 10:19:55 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 7 Απρ 2012, 19:53:45 » |
|
Λοιπον...οπως ειπα το ελικοπτερο ηταν ενα απλο Freya Evo 90. Αγοραστηκε αρχες του χρονου και συρναμολογηθηκε κανονικα.Για θεμα βαρους επεσε στο τραπεζι η ιδεα να γινει X-SPEC δηλαδη μισο carbon και μισο πλαστικο.Το X-SPEC εβγαινε σε Αμερικη και Ιαπωνια και ηταν μια εκδοση που χρησιμοποιουσε καποια κοματια απο το ΕΧ-ΕAGLE. Ο Αντωνιαδης στην προταση μου ηταν θετικος και φυσικα μπορουσε να μου εχει τα κοματια διαθεσημα αμεσα οποτε το project προχωρησε βαση σχεδιου.Το Ελικοπτερο τελη Ιανουαριου μετακομισε στα Γιαννιτσα οπου ο Αντωνιαδης αρχισε να κανει τα δικα του και φυσικα το αποτελεσμα ειναι οπως ειπα ακρως εντυπωσιακο. Να πω πως ολα τα κοματια ειναι γνησια Hirobo και οχι Aftermarket κτλ μιας και η αποψη μου εξ αρχης ειναι παντα οτι upgrade να γινετε βαση εργοστασιου. Μαζι λοιπον με τα carbon out frame αγοραστηκαν και οι καταληλοι αποστατες για να βιδωσουν στο κεντρικο πλαστικο σασι. Μαζι με αυτα εγιναν και καποιες αλλαγες και σε αλλα μερη του ελικοπτερου οπως η συστηχια των γραναζιων οπου τοποθετηθηκαν απο το Eagle κομπλε μαζι με το high torque μονοδρομικο. Παρακατω μια φωτο απο τα frame και τα γραναζια. Στην Συνεχεια αλλαχτηκαν το swash Plate και το wash out με μεταλικα γνησια hirobo. Το ηλεκτρονικο setup περιλαμβανει 3 FUTABA BLS 451 για το cyclic και ενα FUTABA 9254 ουρας για το γκαζι. Η Εξατμιση ειναι η Hatori 995 F3C αλλα αγοραστηκε και μια Funtech B-310 FAI Type καινουργιο μοντελο για να περαστει αργοτερα. Χρησιμοποιειτε ενας Governon GV-1 FUTABA με δεκτη FUTABA HS8 2.4ghz. Οπως θα δειτε στην φωτογραφια εχει πεσει πολυ δουλεια απο τον Doctor και το αποτελεσμα στο θεμα τοκτοποιησης καλωδιων ειναι ακρως εντυπωσιακο. Στην ουρα τοποθετηκηκε ενα Futaba 520 gyro με Futaba 9256 servo ουρας. Για την διαχειριση των ρευματων τοποθετηθηκε ενα Regulator Scott Gray με μια μπαταρια Li-Po 2200 Mha. Στο θεμα του κινητηρα η επιλογη της YS ηταν μονοδρομος για μενα.Το θεμα ειναι οτι ο Αντωνιαδης το προχωρησε και λιγο ποιο περα προτεινωντας για κορυφαια λυση την YS 91 ST RR του Rudiger Feil.Επεισης για ευκολια τοποθετηθηκε και ενα booster της Gryphon για να περνει ρευμα το μπουζι.Επεισης αλλαχτηκε και η βαση του μοτερ με την μπλε αλουμινενια του EAGLE. Να πω οτι το μοτερ πρωτη φορα πηρε αμεσως μπροστα με το ρελαντι σταθερο κατι που εμενα με παραξενεψε μιας και απο το αλλο μου 90αρη που χρησιμοποιει μια YS 91 SR3C το οποιο με δυσκολευε γενικα στο να την βαλω μπροστα. Επεισης αλλαγη εγινε και στον πισω τον ροτορα οπου την θεση του εργοστασιακου απλου EVO 90 πηρε ενας ολοκαινουργιος απο το EAGLE 3 WC AOCC. Σας τελευταια πινελια ομορφιας αλλαχτηκε το μαμα πλαστικο canopy με ενα Fusuno οπως και τα πλαστικα εργοστασιακα skid με καινουργια low profile της ιαπωνικης Funtech. Και τελευταιο ειναι το canopy cover για προστασια απο χτυπηματα κατα την μεταφορα. Να ευχαριστησω και δημοσια τον Γιαννη Αντωνιαδη για την αμμεση διαθεσιμοτητα των εξειδικευμενων ανταλακτικων και την αρτια δουλεια που εκανε απο την αρχη μεχρι το τελος σε ολα μου τα ελικοπτερα. Τωρα μενει να στρωθει η μηχανη και να ρυθμιστει σε idle up mode.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 7 Απρ 2012, 20:17:45 από ΝΙΚΟΣ »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 7 Απρ 2012, 21:16:07 » |
|
με γεια το καινούργιο απόκτημα! εύχομαι να πάρει κύπελλο στους αγωνες της f3c. και ένα μπράβο στον Αντωνιάδη για την τεχνική υποστήριξη. και μια παρατήρηση.... το καλώδιο του servo της ουράς φαίνεται άσχημο μήπως ένα μπλε δεικτάκη θα ομόρφαινε περισσότερο? γιατί η λεπτομέρεια κάνει την διαφορα!
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 8 Απρ 2012, 01:10:22 από adamHELI »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 7 Απρ 2012, 21:27:06 » |
|
δεν ξερω γιατι αφησες την πλαστικη καφαλη και δεν εβαλες την μεταλλικη? Ειπα να κρατησω το bujet χαμηλα.Αυτο θα πεταει σχεδον συνεχεια οπως το πενηνταρι οποτε οσο λιγοτερα εχεις τοσο λιγοτερα πληρωνεις σε καμια πτωση (μακρια απο μας). Φωτακι δεν ειχαμε μπλε δυχτακι ρε φιλε...μας τελειωσε.Ξεραμε και εμεις οτι θελει...εχεις να μας στειλεις?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 8 Απρ 2012, 01:18:01 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
billiano
|
|
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 8 Απρ 2012, 02:15:11 » |
|
Πραγματικα ωραιο ε/π λες και ειναι ηλεκτρικο,Πεντακαθαρο και λακωνικο στα καλωδια.
Ο Γ.Αντωνιαδης πραγματικα προαγει το χομπυ και βοηθαει οποιον του το ζητησει.
Καλημερες μιας και ειναι 2π.μ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 8 Απρ 2012, 07:20:48 » |
|
Μπα...αν βαλω θα βαλω σε μπλε...καποια στιγμη θα παρω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 8 Απρ 2012, 12:55:02 » |
|
Kαταπληκτικη δουλεια .... Πολυ ωραιο ελικοπτερο ... Καλοριζικο και καλοπαιταχτο .......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 8 Απρ 2012, 13:23:01 » |
|
Πραγματικα ωραιο ε/π λες και ειναι ηλεκτρικο,Πεντακαθαρο και λακωνικο στα καλωδια. To Πεντακαθαρο ειναι γιατι τις φωτογραφιες τις τραβηξα πριν το πεταξω Αλλα οντως και μετα αν τα δεις τα ελικοπτερα ειναι παντα σαν καινουργια.Γενικα εχω αρρωστια με την βρωμια σε σημειο που γινομαι κουραστικος. Ο Γ.Αντωνιαδης πραγματικα προαγει το χομπυ και βοηθαει οποιον του το ζητησει. Οντως ετσι ειναι.Το εχω ξαναπει οτι ο Συλλογος της Κοζανης αν δεν υπηρχε ο Αντωνιαδης δεν θα ειχε ελικοπτερικα μελη.Ασχετα αν τελικα εμεινα ο μονος ενεργος ελικοπτερας.Το αξιεπαινο ειναι οτι εχει λυσεις για ολα και αγαπαει πολυ αυτο που κανει. Ηλια σε ευχαριστω πολυ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 13 Απρ 2012, 15:52:49 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 13 Απρ 2012, 18:35:21 » |
|
ΩΡΑΙΟΣ Ο ΠΑΠΙ..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hellitop
|
|
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 13 Απρ 2012, 20:17:17 » |
|
Αμαν γυαλαδα!!! στραβωθηκα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 15:28:55 » |
|
Μετα απο αρκετους μηνες να επαναφερω το τοπικ....Λοιπον το ελικοπτερο πηγε στους πανελληνιους στην Λαρισα οπου κερδισε την πρωτη θεση στην GRA.Μεχρι και εκει δεν το ειχα πεταξει επανω λογο στρωσηματος.Μετα τον αγωνα αλλαξα τα λευκα skid της ιαπωνικης funtech λογω του οτι ειναι αρκετα "μαλακα" και σε καποια βαρια πρoσγειωση στραβωναν ελαφρος με αποτελεσμα οταν πηγαινα να τα ισιωσω εσπαγε η ηλεκτροστατικη τους βαφη.Ετσι η λυση ηταν τα αλουμινενια μαμα skid της hirobo απο το eagle 3 wc κομμένα στο υψος απο τα funtech οπως ακριβως εχει και ο Τετραδακος στα δικα του.
Εφτασε λοιπον η ωρα για το idle up.Εκει ξεκινησε προβλημα με drift της ουρας.Το ελικοπτερο αφεθηκε στην ακρη και περιμενε τον helidoctor για να ληθει το προβλημα.Γενικα μετα απο πολλες ωρες και 2 μερες (κυριακη και τριτη) με πολλες πτησεις και τεστ.....το 520 βγηκε και την θεση του πηρε το κλασσικο spartan .Το αποτελεσμα ειναι οτι το 520 ειναι υπερευαισθητο στους κραδασμους των νιτρο κινητηρων με αποτελεσμα να κανει συνεχεια νουμερα.
Να ευχαριστησω και απο εδω τον Αντωνιαδη για την πολυτιμη βοηθεια του και για τις πολλες ωρες που ασχοληθηκε για να λυθει το προβλημα ακομα και μεσα στην καταιγιδα (την τριτη το απογευμα).Το σαββατοκυριακο καλως εχοντων των πραγματων θα εχω ολοκληρομενη αποψη για το πως πεταει σε idleup αλλα και σε auto mode (αν και πιστευω οτι 1000% θα πεταει τελεια μιας και απο την αρχη μεχρι το τελος το επιμεληθικε ο Γιαννης).
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 15:41:56 από ΝΙΚΟΣ »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 4 Αύγ 2012, 17:37:52 » |
|
Σημερα επιτελους πεταξα σε allround βαση και μπορωνα πω οτι το ελικοπτερο πεταει τελεια.Η ουρα πλεον ειναι ντουβαρι χωρις το παραμικρο απο τα παλια φαινομενα.Στα loop οπως μπαινεις θα βγει χωρις να χρειαζετε διορθωτικες κινησεις κατα την εξοδο.Μαλιστα στα afr του elev κατεβασα ποσοστο στο 86.5% για να γινει ακομα ποιο smooth.Στο ail το αφησα στο 100%.Τα roll τα βγαζει καλα αλλα θελω να δοκιμασω και χωρις τα μεσα βαριδια στα padles απλα για να εχω μια σφαιρικη εικονα του πριν με του μετα.Στο autorotation εχει ενα θεμα με τον gov μιας και δεν τον εχω σε διακοπτη on-off και αν χρειαστει να κανω abort αργει να μπει ο gov με αποτελεσμα να ειναι λιγο επιφοβο μεχρι να παρει στροφες.Χρεισιμοποιω ενα booster της gryphon για το μπουζι και δεν υπαρχει αλλο καναλι στον δεκτη για να μπει ο gov σε on-off mode....Γενικα θελει λιγο πεταμα ακομα για να το συνηθησω και να το φερω στα μετρα μου.Κατα τα αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 25 Σεπ 2012, 21:35:11 » |
|
Συνεχιζοντας....... Βρεθηκε λυση για τον gov στα auto mode (abort).Στο καναλι του Hover δηλωθηκε σε διπλο διακοπτη οπου στην δευτερη σκαλα ναι μεν ειναι σε λειτουργια αλλα οι στροφες που εβαλα ειναι 0 οποτε βγαινει αυτοματα γυρνοντας σε καμπυλη.Στο autorotation ερχετε 'πουλακι' με πολυ ενεργεια στο στροφειο για διορθωτικες κινησεις ουτοσωστε να βρεις hellipad.(ηταν η πρωτη μου φορα με 90αρη σε aytorotation).Αυτην η YS τελικα οντως κατι πρεπει να τις κανουν (RR edition) μιας και εχω την εντυπωση οτι βοηθαει το ελικοπτερο να πιασει τρελες ταχυτητες στην ευθεια.Το μονο που μενει ειναι να δοκιμασω χωρις τα βαριδια στα Paddles της hirobo μπας και με βολευψει στα roll σχετικα με την ταχυτητα.(Στην GR-B που το roll ειναι ενα δεν εχει θεμα αλλα βαση τα λεγομενα του doctor στο διπλο roll της C ενδεχομενος να θελει ποιο γρηγορα για να τελειωσει η φιγουρα στην καθορισμενη αποσταση και οχι να κανει ταξιδι περα απο τους κριτες. Εδω μια φωτο με το νεοτερο μοντελιστη της οικογενειας......(χαρα που εκανε αλλο πραγμα).
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hellitop
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 25 Σεπ 2012, 23:21:23 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2012, 23:10:55 » |
|
Σημερα δοκιμασα τα roll με βγαλμενα τα μεσα (μπρουτζινα )βαριδια απο της hirobo τα paddles.Πλεον το ελικοπτερα γυρναει αρκετα γρηγορα χωρις να επιρεαζει το μειομενο βαρος ταhovering.Κατεβασα και τις στροφες σε 1900 στο idleup χωρις να επιρεαζετε πουθενα.(ειπαμε πολυ δυναμη η rr)..Το υπολοιπο της ημερας περασε με μερικα cubaneight και πολλα πολλα autorotation. Εδω μια φωτο πριν την πρωτη πτηση της ημερας με το μαμα canopy.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2012, 18:21:35 » |
|
Παρακολουθει κανενας η τζαμπα τα γραφω?Τελικα εχω την εντυπωση οτι αν δεν ειναι 3D τζαμπα καιει η λαμπα......τεσπα..αν πιανει χωρο διαγραψτε το δεν θα παρεξηγηθω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hellitop
|
|
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2012, 18:59:19 » |
|
Τεζα!!! το εργαλειοοοοο Με το αερακι πως τα παει στα hover?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
konanagno
|
|
« Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2012, 19:11:16 » |
|
μην αποθαρύνεσαι, γράφε, σε παρακολουθώ από την αρχή...το εργαλείο απλώς τα σπάει.....τι να πει κανείς όμως, όταν το μόνο που ανυψώνεται είναι πια align....μακάρι να το εβλεπα να πέταγε ζωντανά κ απο κοντά....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
FlyingDoctor
|
|
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2012, 19:45:51 » |
|
Προχωρα ασταματητα,κ γω απο την αρχη το παρακολουθω
Αν επαιζε και κανενα βιντεακι........!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2012, 20:39:17 » |
|
Στα hover στον αερα ειναι σταθερο αλλα θελει 1450 στροφες.Κανονικα σε απνοια με λιγο αερακι πεταει στις 1380 στροφες.Με τοσες λιγες στροφες ειχα μια επιφυλαξη για το gyro να μην ντριφταρει λογο χαμηλων στροφων αλλα το spartan αποδειχθηκε βραχος.Με 1380 καταλαβενετε οτι δενει αγκυρες. Βιντεακι δυσκολα γιατι δεν εχω καμερα καλη να τραβαει μακρια τα ακροβατικα.Αλλα σε hoverθα κοιταξω να ανεβασω κανενα αν και δεν ξερω πως ανεβαζεις και που.Μενει να το πεταξει και ο Αντωνιαδης το προγραμμα της C για να εχω σφαιρικη αποψη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2012, 20:46:59 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2012, 21:06:14 » |
|
Αδικειτε Κωστα γιατι η τελευταια φωτο ειναι με το μαμα canopy ενω εσυ το ειδες με το μπλε τηςfusuno.Προχθες εβαλα το μαμα που εχει και λιγο κοκκινο γιατι ο ουρανος ηταν μπλε χωρις συννεφα και αν εβαζα το fusuno δεν θα το εβλεπα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2012, 21:19:34 » |
|
Στην σκεψη μου ειναι να βαλω ενα body blackshark τις align που ειναι ιδιο με τα body τις hirobo αλλα και βαμενα ετοιμα μιας και ο κουτσουλας τα εχει πολυ φτηνα.Δεν ξερω αν θελει πολυ μοντιφα για να μπει μιας και αυτο το δινουν ετοιμο με τις βασεις για το ηλεκτρικο f3c της align.Απλα με σταματανε λιγο τα χαρατσια.....Και για να ευλογησω λιγο και τα γενια μου.....και ετσι να γινει παλι τον πρωτο και τελευταιο λογο θα τον εχει ο Αντωνιαδης. Παμε βαση σχεδιου και μελετημενα..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 21:54:57 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hellitop
|
|
« Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 22:01:44 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
FlyingDoctor
|
|
« Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 22:49:58 » |
|
Αυτα ειναι κολπα!!!Αντε και εις ανωτερα!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas72
|
|
« Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 22:56:43 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:11:04 » |
|
Σας ευχαριστω πολυ ολους.Καποια στιγμη θα ηθελα να κανω παρουσιαση και το αλλο μου μοντελο το carbon.Αν βρω λιγο χρονο θα ανεβασω.Εκει εχει πολυ ζουμι η υποθεση.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
FlyingDoctor
|
|
« Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:33:53 » |
|
Παντος το μπλε το canopy δεν εχει καμια σχεση με το μαμας.Κατα πολυ ανωτερο!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:47:22 » |
|
Με το μαμα το πλαστικο ναι ειναι ανωτερο.Αλλα αν δεις το αλλο το canopy στο διπλα ελικοπτερο θα δεις οτι ειναι πολυ ανωτερο απο το μπλε.Εκεινο ειναι απο το eagle εποξικο της hirobo το οποιο μπηκαν τα αυτοκολλητα με το θερμοπιστολο χωρις την παραμικρη τσακιση και μετα επεσε βερνικι αυτοκινητου.Το fusuno ειχε ατελειες απο το καλουπι.Ηταν χυμενο στραβα και χρειαστηκε dremmel για να γινει συμμετρικο ειδικα απο την κατω πλευρα.Βεβαια για 65 ευρο καλο ειναι....σε σχεση με το hirobo που εχει 180 χωρις τα αυτοκολλητα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 9 Οκτ 2012, 22:50:32 » |
|
Βρηκα βιντεακι απο το πανελληνιο φετος.Να ειναι καλα τα παιδια στο μελισοχωρι. Εδω ειναι μερα κυριακη αν κρινω απο τον ηλιο και υπαρχουν βασικα λαθοι στο προγραμμα αλλα δικαιολογημενα μιας και ειναι πρωτη σοβαρη επαφη με το ελικοπτερο. Caller φυσικα ο doctor Αντωνιαδης.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 9 Οκτ 2012, 23:01:09 από PaNt »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 25 Ιαν 2014, 19:52:55 » |
|
Λοιπον...οπως ειπα το ελικοπτερο ηταν ενα απλο Freya Evo 90. Αγοραστηκε αρχες του χρονου και συρναμολογηθηκε κανονικα.Για θεμα βαρους επεσε στο τραπεζι η ιδεα να γινει X-SPEC δηλαδη μισο carbon και μισο πλαστικο.Το X-SPEC εβγαινε σε Αμερικη και Ιαπωνια και ηταν μια εκδοση που χρησιμοποιουσε καποια κοματια απο το ΕΧ-ΕAGLE. Ο Αντωνιαδης στην προταση μου ηταν θετικος και φυσικα μπορουσε να μου εχει τα κοματια διαθεσημα αμεσα οποτε το project προχωρησε βαση σχεδιου.Το Ελικοπτερο τελη Ιανουαριου μετακομισε στα Γιαννιτσα οπου ο Αντωνιαδης αρχισε να κανει τα δικα του και φυσικα το αποτελεσμα ειναι οπως ειπα ακρως εντυπωσιακο. Να πω πως ολα τα κοματια ειναι γνησια Hirobo και οχι Aftermarket κτλ μιας και η αποψη μου εξ αρχης ειναι παντα οτι upgrade να γινετε βαση εργοστασιου. Μαζι λοιπον με τα carbon out frame αγοραστηκαν και οι καταληλοι αποστατες για να βιδωσουν στο κεντρικο πλαστικο σασι. Μαζι με αυτα εγιναν και καποιες αλλαγες και σε αλλα μερη του ελικοπτερου οπως η συστηχια των γραναζιων οπου τοποθετηθηκαν απο το Eagle κομπλε μαζι με το high torque μονοδρομικο. Παρακατω μια φωτο απο τα frame και τα γραναζια. Στην Συνεχεια αλλαχτηκαν το swash Plate και το wash out με μεταλικα γνησια hirobo. Το ηλεκτρονικο setup περιλαμβανει 3 FUTABA BLS 451 για το cyclic και ενα FUTABA 9254 ουρας για το γκαζι. Η Εξατμιση ειναι η Hatori 995 F3C αλλα αγοραστηκε και μια Funtech B-310 FAI Type καινουργιο μοντελο για να περαστει αργοτερα. Χρησιμοποιειτε ενας Governon GV-1 FUTABA με δεκτη FUTABA HS8 2.4ghz. Οπως θα δειτε στην φωτογραφια εχει πεσει πολυ δουλεια απο τον Doctor και το αποτελεσμα στο θεμα τοκτοποιησης καλωδιων ειναι ακρως εντυπωσιακο. Στην ουρα τοποθετηκηκε ενα Futaba 520 gyro με Futaba 9256 servo ουρας. Για την διαχειριση των ρευματων τοποθετηθηκε ενα Regulator Scott Gray με μια μπαταρια Li-Po 2200 Mha. Στο θεμα του κινητηρα η επιλογη της YS ηταν μονοδρομος για μενα.Το θεμα ειναι οτι ο Αντωνιαδης το προχωρησε και λιγο ποιο περα προτεινωντας για κορυφαια λυση την YS 91 ST RR του Rudiger Feil.Επεισης για ευκολια τοποθετηθηκε και ενα booster της Gryphon για να περνει ρευμα το μπουζι.Επεισης αλλαχτηκε και η βαση του μοτερ με την μπλε αλουμινενια του EAGLE. Να πω οτι το μοτερ πρωτη φορα πηρε αμεσως μπροστα με το ρελαντι σταθερο κατι που εμενα με παραξενεψε μιας και απο το αλλο μου 90αρη που χρησιμοποιει μια YS 91 SR3C το οποιο με δυσκολευε γενικα στο να την βαλω μπροστα. Επεισης αλλαγη εγινε και στον πισω τον ροτορα οπου την θεση του εργοστασιακου απλου EVO 90 πηρε ενας ολοκαινουργιος απο το EAGLE 3 WC AOCC. Σας τελευταια πινελια ομορφιας αλλαχτηκε το μαμα πλαστικο canopy με ενα Fusuno οπως και τα πλαστικα εργοστασιακα skid με καινουργια low profile της ιαπωνικης Funtech. Και τελευταιο ειναι το canopy cover για προστασια απο χτυπηματα κατα την μεταφορα. Να ευχαριστησω και δημοσια τον Γιαννη Αντωνιαδη για την αμμεση διαθεσιμοτητα των εξειδικευμενων ανταλακτικων και την αρτια δουλεια που εκανε απο την αρχη μεχρι το τελος σε ολα μου τα ελικοπτερα. Τωρα μενει να στρωθει η μηχανη και να ρυθμιστει σε idle up mode. ..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #41 στις: Σάββατο, 25 Ιαν 2014, 20:03:07 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|