Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.392 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 22:38:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 22:38:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από maxwell40
    [Σήμερα στις 20:58]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:08]

    [Σήμερα στις 12:30]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 10:50]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304392
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 76
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 19
    Συνολικά: 20
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Απ: κατασκευή πειραματικών κινητήρων  (Αναγνώστηκε 13145 φορές)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « στις: Τρίτη, 27 Μάρ 2012, 19:58:04 »

    Γεια χαρά σε ολους .
    Πριν συνεχίσω , πρέπει να σας πω ότι εισέρχεστε σε μια περιοχή , αυτήν των πειραματικών ρουκετών , που χωρίς υπερβολική προσοχή και σοβαρότητα , μπορεί κάλλιστα να σας στοιχίσει έως και την ΖΩΗ!!!!!!.

    Αν υπάρχει η αναλογη σοβαρότητα , με πολύ πειραματισμό , η κατασκευή και η πτηση πειραματικών πυραύλων , είναι συναρπαστική .

    Ασχολουμε λίγο καιρό .
    Εχω κάνει αρκετές κυρίως αποτυχημένες δοκιμές κινητήρων .
    Αυτό γιατί , όσο είναι εύκολο  να φτιάξεις ισχυρό καύσιμο ( δηλαδή να καίγεται γρήγορα) , τόσο δύσκολο είναι να χαλιναγωγήσεις αυτήν την δύναμη .
    Στις περισσότερες προσπάθειες  η εκκίνηση κατέληγε σε αποκόλληση ή του ακροφυσίου ή του επάνω " ταπώματος" .
    Αρκετές φορές ο κινητήρας , έσκαγε μετα από ελάχιστο χρόνο λειτουργίας .

    Πριν συνεχισω δείτε μερικές από τις πρωτες δοκιμές που εκανα . Απο τότε εχω προχωρησει αρκετα .

    http://www.youtube.com/playlist?list=PL0DC431B15E5934DA&feature=mh_lolz


    Πρόκειται  για  καύσιμο που φτιάχνεται από νιτρικό κάλιο και ζαχαρη .
    Υπάρχουν πολλές διαφορετικές τεχνικές  σχετικά με την κρυσταλοποιηση του μίγματος .
    Δεν προκειτε για πανίσχυρο καύσιμο σαν το  apc ( αυτό χρησιμοποιηται απο την NASA)    αλλά είναι αρκετά δυνατό  και ικανό για εντυπωσιακά ( και τρομερά ) πραγματα.

    Αν υπάρχει ενδιαφέρον μπορώ να συνεχίσω , αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα έπρεπε.
    Η δραστηριότητα ίσως και να αγγίζει τα όρια της νομιμότητας στην χώρα μας .
    στην Αμερική επιτρέπετε  μέχρι και κάποιας δύναμης ρουκετών , για την ευρωπη δεν ξερω , αλλά πολύς κόσμος ασχολείται στην βόρεια ευρωπη .

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 07:50:10 »

    Καλημέρα σε ολους.


    Τα τρία πιο συνηθισμένα ( όχι στην Ελλάδα)  είδη προωθητικών , είναι η  μαύρη πυρίτιδα , προωθητικά με βάση την ζάχαρη 
    Πλέον οι περισσότεροι έχουν αντικαταστήσει την συνηθισμένη ζάχαρη με  σακχαρόζη, δεξτρόζη και κυρίως σορβιτόλη) και σύνθετα καυσίμα που λειτουργούν με βάση το νιτρικό αμμώνιο ή υπερχλωρικό αμμώνιο ως οξειδωτικό και σκόνη μετάλλου (συνήθως από αλουμίνιο ή μαγνήσιο ) ως καύσιμο).

    Η μαύρη πυρίτιδα και οι μίξεις με βαση την ζάχαρη μας ενδιαφέρουν , μιας και είναι σχετικά εύκολο να φτιαχτούν.
    Αυτα τα δυο μπορούμε να τα κατηγοριοποιήσουμε σε 2 τρόπους κατασκευής . Κινητήρες με πρεσαρισμένη πούδρα καυσίμου και κινητήρες ανακρυσταλοποιημένου καύσιμου .

    Για την μαύρη πυρίτιδα δεν θα πω πως κατασκευάζεται , αλλά αν και δεν ειναι ιδιαιτέρα δύσκολο .
    Καιγεται πολυ γρήγορα και πολυ εύκολα , οπότε αυτο το πλεονέκτημα είναι ταυτόχρονα και μειονέκτημα .

    Το προωθητικό ζάχαρης , είναι το ποιο διαδεδομένο , επειδη είναι ευκολα να φτιαχτεί , στο σπίτι μας ( ΟΧΙ ΜΕΣΑ), χρησιμοποιώντας πράγματα που πιθανότατα ήδη έχουμε. Επίσης έχει μέτρια προς καλή απόδοση , είναι εύκολο να αυξήσουμε ή να μειώσουμε την ταχύτητα καύσης , αναφλέγεται σχετικά δύσκολα , με φλόγα και οχι με χτύπημα. Αυταναφλέγεται μετά απο τους 300  C0
    Κοντά στους 300  C0 μαυρίζει , γίνεται σχεδόν σαν κάρβουνο , κάτι που προσφέρει στην ασφάλεια. Είναι αδύνατον να πλησιάσεις αυτή τη θερμοκρασία χωρίς να το καταλάβεις.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 08:31:21 »

    Για να φτιάξουμε το καύσιμο θα χρειαστούμε
    Νιτρικό κάλιο  KNO3,  ζάχαρη   και προαιρετικά οξείδιο του σιδήρου (Fe2O3)
    Το  KNO3 το βρισκουμε ή σε χημικά εργαστηρια  ή σε γεοπονικά.
    Σε εργαστηριο μπορουμε να βρουμε καθαρό 99,99% με κόστος πανω από 25€+ ΦΠΑ το κιλό ,αλλά δεν χρειαζόμαστε τόσο καθαρό.
    Με καθαρότητα 97%-98% κοστίζει περίπου 5€ το κιλό .
    Στον γεωπόνο θα το βρούμε  περίπου  με 40€ το 20άκιλο .

    Αν θέλουμε κινητήρα με συμπιεσμένο καύσιμο , τότε τόσο το κάλιο όσο και η ζάχαρη πρεπει να ειναι σε πολυ λεπτή πούδρα , καλά συμπιεσμένη στο σωλήνα του κινητήρα.
    Για να αλέσουμε το καυσιμο θα χρειαστούμε ειδικό μύλο

    Η τεχνική είναι καλή για μικρούς πυραύλους , αν και ειναι δύσκολο να πετύχεις σταθερή απόδοση .
    Ευκολότερη και αποδοτικότερη τεχνική  είναι ή ανακρυσταλλοποιηση .
    Θα χρειαστούμε  νιτρικό κάλιο 65% και ζάχαρη 35%
    Η διαδικασία σε γενικές γραμμές  είναι να τα διαλύσουμε σε νερό που βράζει και στην συνέχεια εξατμίζοντας το νερό να παίρνουμε το  καύσιμο και το βάζουμε στα καλούπια μας ή κατευθείαν στον σωλήνα του κινητήρα ( αν είναι μικρού μήκους) , πριν πέσει η θερμοκρασία του και γινει καραμέλα.
    Η καραμελοποιηση της ζάχαρης είναι ένα βασικό μειονέκτημα της διαδικασίας , γιατι κάνει το καύσιμο εύθραυστο.
    Όταν ξεκινήσει η καύση στον κινητήρα η πίεση ανεβαίνει αστραπιαία  με αποτέλεσμα την θραύση του καύσιμου .
    Αυτό σημαίνει πάντα έκρηξη.
    Για να το αντιμετωπίσουμε αντικαθιστούμε 30% της ζάχαρης  με γλυκόζη.

    περισσότερα εδώ
    http://www.jacobsrocketry.com/
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 09:05:21 »

    Καλημέρα,

    Φαντάζομαι ότι ο τίτλος του θέματος αφορά πιο πολύ την κατασκευή καυσίμου για πυραυλομοντέλα.

    Επειδή όμως φαίνεται ότι υπάρχει ενδιαφέρον για τον πυραυλομοντελισμό, να σας μεταφέρω πρόταση που υπάρχει ανοικτή από τους Σέρβους πυραυλομοντελιστές που είναι και δίπλα μας.

    Ο επικεφαλής στο CIAM για τον πυραυλομοντελισμό είναι ο Σέρβος Srjan Pelagic, και είναι πρόθυμος αν το επιθυμούμε και μαζευτούν αρκετά άτομα, να έρθει εδώ για ένα ΣΚ και να παρουσιάσει τα μυστικά του πυραυλομοντελισμού.

    Εναλλακτικά μπορεί όποιος θέλει να πάει σε ενα αγώνα (γίνονται αρκετοί και συχνά τόσο σε Σερβία όσο και Βουλγαρία) και να μάθε εκεί από πρώτο χέρι τα σχετικά και το κυριώτερο να προμηθευτεί από την πηγή καύσιμα.

    Αυτή την τακτική ακολούθησε πέρσυ και ένας φίλος, ο Βασίλης Μπάρδης, ο οποίος πήγε περσι τον Ιούνιο στην Σερβία σε αγώνες Eurocup, πήγε δύο μέρες νωρίτερα, κάθισε μαζί με τους Σέρβους, του δείξανε τα βασικά στην κατασκευή των πυραυλομοντέλων, τον βοηθήσανε να φτιάξει τους δικούς του, και εν συνεχεία έλαβε και μέρος στους αγώνες με αρκετά καλή επίδοση για πρώτη φορά.

    Αν πράγματι λοιπόν υπάρχει ενδιαφέρον, ας εκφραστεί οπότε να δούμε για τα επόμενα βήματα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 09:15:42 »

    Αντωνη Καλημέρα

    Φανταζομαι θα υπάρξει ενδιαφερον.
    Κριμα μονο Αν γινει στην Αθηνα. Sad Ακριβή η βενζίνη .
    Οποτε αν το κανονίσετε ,ας δουμε απο νωρις την δυνατότητα να το παρακολουθήσουμε ζωντανά απο internet .

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    orestis24
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 16:12:13 »

    παιδια συγνωμη που επεμβαινω αλλα αυτο που κανετε αν την παρει χαμπαρι κανενασ καλοθελιτης  θα εχετε προβλημα ...μην γραφετε ποσοτητες και υλικα..
    <νομος περι τρομοκρατιας>
    φιλικα ορεστης
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 17:11:35 »

    Γιάννη καλησπέρα,

    Δεν είπε κανένας για Αθήνα. Εξαρτάται πρώτα από το αν υπάρξει ενδιαφέρον αρκετό και μετά από πού.

    Για τους Σέρβους είναι βολικότερο στην Β. Ελλάδα λόγω του ότι προτιμάνε οδικές μετακινήσεις. Εξάλλου αν χρειαστεί να φέρει και καύσιμο για τις πρώτες πτήσεις, τότε μόνο οδικώς θα μπορεί να γίνει αυτό.

    Δεν ξέρω αν στο ανεμοδρόμιο της Εδεσσας υπάρχουν ακόμα οι βάσεις για τις εκτοξεύσεις. Ηταν κτιστές.

    Εκεί έχει στον χώρο μέσα και ξενοδοχείο και χώρο για κατασκευές και χώρο για πτήσεις.

    Αλλά ας υπάρξει πρώτα το ενδιαφέρον και μετά βλέπουμε.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 19:33:37 »

    Θα μπορούσα να πάρω θέση στα λεγόμενα σας αλλά,
    έχει ξεφύγει το θέμα λιγάκι....
    Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Γιάννη θα δουμε  καμία κατασκευή πυραύλου πέρα από το master rocket sef?  Cheesy Thumbs up
     
    ps orestis24 θα αστειέυεσαι φυσικά  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    orestis24
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 20:09:54 »

    ακου φιλε μου δεν ισποπεδονω τιποτα ...την γνωμη μου ειπα αν θελετε την ακουτε αν οχι δεν εχω προβλημα....και εκτος απο αυτο μπορει καποιοσ να κανει το ιδιο και να παθει ζιμια...


    συγνωμη για την αποψη μου ....τα ποστ σας τα διαβαζουνε και ανηλικοι


    και μαλον δεν γνωριζεις τους νομους...
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 20:17:36 »

    Δεν απαξιώνω τίποτα φίλε μου.
    Αν θες την θέση μου διάβασε την λοιπόν:
    Έιμαι της άποψης ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΚΑΥΣΙΜΟ. έρχεται φτηνά
    και γρήγορα στο σπίτι σου μόνο με μερικά κλικ απο τον υπολογιστή σου και χωρίς να κινδυνεύεις να γινεις παρανάλομα.

    Για την ασφάλεια
    τα είπε όλα ο John Pax και τα τόνισε με ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
    Βέβαια καλό θα ήταν να άνοιγε ένα άλλο θέμα με άλλο τίτλο γιατί  απλά λαχταρώ να δω κανένα τσακαλο
    να φτιάχνει κανενα πυραυλο και όχι πως μαγειρεύουμε κατι επικύνδυνο.

    Απλά το θέμα αφορά τις ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΥΡΑΥΛΩΝ και όχι
    παρουσιαση αυτων των επικύνδυνων υλικών , πως μαγειρεύονται , ούτε για αγώνες .οπότε το θέμα έχει ξεφύγει.


    orestis24 συμφωνώ στο ότι το ποστ το βλεπουν ανήλικοι και είναι επικίνδυνο.

    Παλιότερα έιχε ξαναγίνει θέμα με το συγκεκριμένο "φαγητο" αλλά είχε σιωπήσει εν γνώση φύλακος για τους λόγους που συζητάει ο Ορεστης και ο Διαβολοβασίλης.
     Τώρα βγήκε στην φόρα
    -enjoy
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    orestis24
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 20:22:56 »

    οπως το ειπες παρουσιαση πιραυλων  και οχι  σαλατα του σεφ  με  υλικα πυραυλων

     
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 20:43:36 »

    οπως το ειπες παρουσιαση πιραυλων  και οχι  σαλατα του σεφ  με  υλικα πυραυλων

      


    ισως να μην εχετε άδικο.
    Σταματάω εδώ λοιπόν ,  όποιος θέλει και ενδιαφέρεται  ας ψάξει  να βρει λύσεις στο δίκτυο , όπως έκανα και εγώ ή ας μου στείλει pm
     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:19:38 »

    πάνω που άνοιξε ένα ενδιαφέρον θέμα δυστυχώς έκλεισε ...  Sad
    τελικά μονο για να φτιάχνουμε κουτιά είμαστε  Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο ... όλα τα αλλα στο πυρ το εξώτερο
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:27:25 »


    δεν έκλεισε. Wink

    Αλλα οι πληροφορίες θα είναι , ας πούμε ποιο ραφιναρισμένες.
    Στο site που εxω βάλει μερικά μηνύματα πριν , είναι από τα καλυτέρα .
    Ψάξτε το και θα βρείτε , σχεδόν , οτι χρειαστείτε,
    Αν μπορώ να βοηθήσω κάπου θα το κάνω.


    Αντώνη. μπορούμε να βρούμε κάποιο κανονισμό σχετικό για να δούμε σε τι και κάτω απο ποιες προϋποθέσεις συναγωνίζονται οι Σέρβοι ??
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Fpv4ever
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:37:53 »

    πάνω που άνοιξε ένα ενδιαφέρον θέμα δυστυχώς έκλεισε ...  Sad
    τελικά μονο για να φτιάχνουμε κουτιά είμαστε  Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο ... όλα τα αλλα στο πυρ(αυλο) το εξώτερο
    Καταγράφηκε
    Themis96
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 81


    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 21:40:11 »

    καλησπέρα παιδεία αν και νέος στον χορό θα εκφράσω την γνώμη μου απλά χωρίς να θέλω να επιβάλω ότι αυτό είναι το σωστό και σεβόμενος κάθε άλλη άποψη.
    πιστεύω πως ο "πυραβλομοντελισμος" είναι από τα πιο δύσκολα και εξειδικευμένα κομμάτια του μοντελισμού που σημαίνει ότι και οι πληροφορίες που υπάρχουν στο net είναι στα αγγλικά όλες και λίγες σε αντίθεση με τα "εροπλανα" πχ. Αυτό πιστεύω σημαίνει ότι είναι σημαντικό τέτοιες πληροφορίες να μοιράζονται για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε. Αυτό που προτείνω είναι να υπάρχει ένας περιορισμός στο ποιοι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες. δηλαδή να υπάρχει ένας φάκελος στο οποιο μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση μονο με την "αδιαοδοτηση" από κάποιον από εσάς του έμπειρους στον χορό.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 22:46:00 »

    Ο πειραματισμός για την κατασκευή κινητήρων με βάση την ζάχαρη και άλλα σχετικά  , πρεπει να αρχίσει  με μικρους κινητήρες.
    Σε πρωτη φαση μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει για σωλήνα κινητήρα το εσωτερικό ρολό  που βρίσκεται στα καρούλια χαρτιού των ταμειακών μηχανών και ακροφύσιο απο πηλό μπετονιτη .
    Η ελλαδα είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς μπετονίτη και υπάρχει σε όλα τα super market .( quiz. σε τι μορφή ??)

    διαβάστε εδω τα βασικά για τους κινητηρες
    http://www.lunar.org/docs/handbook/motors.shtml   και σχετικά με την κατασκευή εδω

    Οι κινητήρες "ζαχαρης"  μπορούν να φτάσουν σε μεγάλη ισχυ , πχ Μ class Μεγιστη στιγμιαία ώση  280 pounds , 127 κιλά
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Themis96
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 81


    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 22:52:57 »


    Η ελλαδα είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς μπετονίτη και υπάρχει σε όλα τα super market .( quiz. σε τι μορφή ??)



    αμμο για γατες?  Grin
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 22:55:33 »

    Σωστός Θέμη  Χαμόγελο

    Ψαγμένο σε βρίσκω.
    Στο site του Richard Nakka θα λύσεις όλες τις απορίες σου.
    Μόνο να ξέρεις οτι όσο εύκολο και να φαίνεται  μπορεί , κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες να γίνει πολύ επικίνδυνο .
    Δεν θελω να τρομάξω κανέναν , μόνο να σας κάνω να σκεφτείτε 10 φορές πριν κάνετε κάθε κίνηση.
    Και αν φτάσεις να κανεις δοκιμή , παντα από μακρυά.
    Εγω χρησιμοποιώ την τηλεκατεύθυνση μου να να πυροδοτήσω τους κινητές , από απόσταση μεγαλύτερη απο 100 μετρα. Συνήθως είναι υπερβολική ασφάλεια (όχι πάντα ), αλλά καλύτερα να προσέχουμε .



    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Themis96
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 81


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 22:59:55 »

    το ίδιο δεν μπορούμε να κάνουμε και με κολλα εποξική η υπάρχει πρόβλημα?
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 23:04:14 »

    πάνω που άνοιξε ένα ενδιαφέρον θέμα δυστυχώς έκλεισε ...  Sad
    τελικά μονο για να φτιάχνουμε κουτιά είμαστε  Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο ... όλα τα αλλα στο πυρ το εξώτερο

    KAI

    πάνω που άνοιξε ένα ενδιαφέρον θέμα δυστυχώς έκλεισε ...  Sad
    τελικά μονο για να φτιάχνουμε κουτιά είμαστε  Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο ... όλα τα αλλα στο πυρ(αυλο) το εξώτερο

    ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΥΡΙΤΙΔΑ ..... !!!
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Themis96
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 81


    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 23:14:52 »

    Σωστός Θέμη  Χαμόγελο

    Ψαγμένο σε βρίσκω.
    Στο site του Richard Nakka θα λύσεις όλες τις απορίες σου.
    Μόνο να ξέρεις οτι όσο εύκολο και να φαίνεται  μπορεί , κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες να γίνει πολύ επικίνδυνο .
    Δεν θελω να τρομάξω κανέναν , μόνο να σας κάνω να σκεφτείτε 10 φορές πριν κάνετε κάθε κίνηση.
    Και αν φτάσεις να κανεις δοκιμή , παντα από μακρυά.
    Εγω χρησιμοποιώ την τηλεκατεύθυνση μου να να πυροδοτήσω τους κινητές , από απόσταση μεγαλύτερη απο 100 μετρα. Συνήθως είναι υπερβολική ασφάλεια (όχι πάντα ), αλλά καλύτερα να προσέχουμε .

    θα ψαξω και στο σιτε που μου εδωσες να βρω οσες περισσοτερες πληροφοριες! Cheesy


    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 23:27:23 »

    το ίδιο δεν μπορούμε να κάνουμε και με κολλα εποξική η υπάρχει πρόβλημα?
    Themis96

    To μιγμα καλιου ζάχαρης καίγεται στους 2500 C και οταν ο θάλαμος καύσης φτάσει στην πίεση λειτουργίας ( περισσότερα από 200 psi)  τα αέρια εξέρχονται με υπερηχητική ταχύτητα.
    Για μικρούς κινητήρες ο συμπιεσμένος πηλός κρατάει το σχήμα του ακροφυσίου για λίγο. 0,5- 1 sec .
    Δεν εχω δοκιμάσει να το αναμιξω με εποξυ ή να το φτιαξω ολο από εποξυ.
    Δεν ξέρω τι τυχη θα είχε σε μεγαλύτερα , επιπέδου G  κινητήρα και πανω. Απο κει και πάνω αν δεν εχεις πρόσβαση σε τόρνο για μεταλλικό ακροφυσιο , το τσιμέντο είναι μονόδρομος.

    Σχετικά με τις πληροφορίες για τους λεγόμενους Rocket candy μέχρι και η wikipedia εχει πληροφορίες  Χαμόγελο
    http://en.wikipedia.org/wiki/Rocket_candy

    Δύο σημαντικά projects με βαση τους κινητηρες ζάχαρης  τρέχουν αυτη την στιγμή , Φυσικά δεν εχουν σχεση με  αυτό που κανουμε , μην παιρνουν και τα μυαλά μας αέρα. Wink
    το Sugar Shot to Space . Η προσπαθεια να ανεβάσουν τον πυραυλο στα 100 km .και να  επιστρέψει σώος  Πριν από λίγο καιρό εφτσαν στα 33km.
    To άλλο  και ποιό  απαιτητικό είναι να στείλουν άνθρωπο στο  διάστημα .
    δεν βρίσκω το λινκ τωρα. Αλλά το παλεύουν ,ή Δανοί  ή Ολλανδοι .
    Εκαναν δοκιμαστική εκτόξευση το καλοκαίρι που μας πέρασε απο μικρή εξέδρα στη θάλασσα.
    Αν βρω το video  θα το ανεβάσω.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 23:45:49 »

    πάνω που άνοιξε ένα ενδιαφέρον θέμα δυστυχώς έκλεισε ...  Sad
    τελικά μονο για να φτιάχνουμε κουτιά είμαστε  Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο ... όλα τα αλλα στο πυρ το εξώτερο

    KAI

    πάνω που άνοιξε ένα ενδιαφέρον θέμα δυστυχώς έκλεισε ...  Sad
    τελικά μονο για να φτιάχνουμε κουτιά είμαστε  Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο Αυτοεξηγούμενο ... όλα τα αλλα στο πυρ(αυλο) το εξώτερο

    ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΥΡΙΤΙΔΑ ..... !!!

    ποιος είπε ότι δεν είναι ? και γιατί φωνάζεις ... μήπως και σε ακούσουμε καλύτερα ?
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 12 Απρ 2012, 20:23:57 »

    image 1

    image 2
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 13 Απρ 2012, 00:08:28 »

    καποια εξηγηση ; δεν καταλαβαινει Undecided Undecided Undecided Undecided
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 14 Απρ 2012, 09:11:07 »

    ilias είναι καλούπια φτιαγμένα από ξύλο για την δημιουργία ακροφυσίων.
     ακροφυσιο και κεφαλη φαίνονται στην παρακάτω φωτο.







    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 14 Απρ 2012, 09:19:32 »

    Το καλούπι  φτιάχθηκε σε  τρυπάνι
    Πολυ σκόνη ! Wink


    Συγνώμη για την ποιότητα της  φωτογραφίας  αλλά δεν είχα άλλη .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    karkavitsas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 18 Ιούν 2012, 16:53:05 »

    καλησπέρα
    Ετοιμάζω κάποιους κινητήρες και θέλω να κάνω μετρήσεις για τις επιδόσεις που έχουν θα μπορούσατε να με βοηθήσετε με τους τύπους
    τα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει είναι τα παρακάτω για το κάθε τεστ που θέλω να κάνω
    1ΚΝΟ3, Ζάχαρη
    2ΚΝΟ3, Ζάχαρη, Θείο,
    3ΚΝΟ3, Ζάχαρη, θείο κ αλουμίνιο

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ και καλή βδομαδα
    Καταγράφηκε
    hobbyist
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 530



    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 18 Ιούν 2012, 21:15:00 »

    karkavitsas,

    εσυ τί είδους ακροφύσιο χρησιμοποιείς;

    Θα μπορούσαμε να δούμε κάποιες φωτό;
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 19 Ιούν 2012, 16:14:10 »

    καλησπέρα
    Ετοιμάζω κάποιους κινητήρες και θέλω να κάνω μετρήσεις για τις επιδόσεις που έχουν θα μπορούσατε να με βοηθήσετε με τους τύπους
    τα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει είναι τα παρακάτω για το κάθε τεστ που θέλω να κάνω
    1ΚΝΟ3, Ζάχαρη
    2ΚΝΟ3, Ζάχαρη, Θείο,
    3ΚΝΟ3, Ζάχαρη, θείο κ αλουμίνιο

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ και καλή βδομαδα


    O τρόπος που χρησιμοποίησα για να δω  μερικά πράγματα για την λειτουργία τους ,ηταν αυτός που θα εχεις δει στο ιντερνετ ( Αναλογική ζυγαριά και κάμερα)

    Βλέπωντας το βιντεο βγάζεις συμπέρασμα για την μέγιστη ώση , όσο και για την διάρκεια λειτουργίας.

    Στο παρακάτω βιντεο μία από τις πρώτες αποτυχίες στην βάση μέτρησης .
    Ακολούθησαν πολλές αποτυχίες  ακόμα μέχρι να βρω την σωστή αναλογία και τις ποσότητες , ετσι ώστε ο σωλήνας και το ακροφύσιο  να αντέχουν για 2 sec.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    karkavitsas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    « Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 20 Ιούν 2012, 10:32:21 »

    Μόλις με το κάλο γυρίσω Ελλάδα θα στύλο φωτογραφίες γιατί είναι δοκιμαστικές ιδέες που φτιαχτήκαν σε τόρνο(από site που δεί). Δεν τον θεωρώ πολύ κάλο τρόπω μετρήσεις κ για αυτο ρώτησα για κάποια άλλη ηδέα αλλά αν είναι ο μοναδικός.....
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 20 Ιούν 2012, 15:25:23 »

    Προφανώς δεν ειναι ο καλύτερος , αλλά είναι ο μοναδικός στον οποίο εχω πρόσβαση .

    Αλλά μπορείς να βρεις ή να φτιαξεις διατάξεις για στατικές δοκιμές . Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες στο internet.
    πχ

    STS-5000 Static Test Stand

    Rocket Motor Static Testing
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    jlask
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 23


    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 16 Δεκ 2013, 10:32:29 »

    Βρε παιδιά, επειδή διάβασα διάφορα περι τρομοκρατικών νόμων και διάφορα άλλα τέτοια, θα πω και εγώ την γνώμη μου γιατί αυτό που με ενδιαφέρει είναι να ανθίσει ο συγκεκριμένος τύπος ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ και να μην λέμε ότι μας κατεβαίνει στο κεφάλι (χωρίς παρεξήγηση).

    Καλό θα είναι λοιπόν να γνωρίζουμε ότι όλα αυτά υπάρχουν παντού στο ιντερνετ και στο youtube και οποιος θελει να τα βρει τα βρίσκει. Καλό θα είναι επίσης να γνωρίζουμε ότι αν η αντιτρομοκρατική ή η αστυνομία θέλει να παρέμβει και να κάνει συλλήψεις π.χ. για επικίνδυνη χρήση, δεν θα παει να πιάσει τον μοντελιστή που θα έχει λάβει υπόψιν του όλους τους κανόνες ασφαλείας τόσο για τον εαυτό του όσο και για τους γύρω του αλλά θα πάει να πιάσει τους αληθινούς "ρουκετο τρομοκράτες" βλέπε τα παρακάτω βίντεο που αμολάνε 10.000 ρουκέτες με κλίσεις απο 15-75 μοίρες μέσα σε κατοικημένη περιοχή.

    http://www.youtube.com/watch?v=Bu7zliBjtow
    http://www.youtube.com/watch?v=1AzGGH67HHo
        
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Πυραυλομοντελισμός  |  Θέμα: Απ: κατασκευή πειραματικών κινητήρων
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.