Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:35:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:35:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 42
    Συνολικά: 43
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: απορια για καυσιμο  (Αναγνώστηκε 4277 φορές)
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « στις: Τετάρτη, 28 Μάρ 2012, 19:57:51 »

    μετά από αρκετή σκέψη κατέληξα στο πρώτο μου θερμικό το οποίο θα είναι το calmato sports 40… για κινητήρα επέλεξα τον super tigret g51 μετά από παρότρυνση φίλου μοντελιστή! Το θέμα μου είναι με τι περιεκτικότητας καύσιμο να τον δουλέψω; Για το στρώσιμο χρειάζεται κάτι με περισσότερο λάδι; worry worry worry
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 06:59:07 »

    Τι προτείνει το manual του κινητήρα;

    Θα μπορούσες να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο (50 cc στο 1ο γαλόνι) για να έχεις περισσότερη ασφάλεια στο στρώσιμο, μετά δεν χρειάζεται
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 09:21:11 »

    Σύμφωνα με το manual, το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

    Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.

    Πιστεύω ότι 10% νίτρο είναι Ο.Κ.

    Ο G51 έχει ελατήριο. Για το στρώσιμο ακολούθησε οδηγίες για κινητήρες που δεν είναι ABC:  http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm

    (παρόμοιες είναι και οι οδηγίες στρωσίματος του manual)

    Καλή συνέχεια.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 09:35:37 »

    Φιλαράκι τον καλύτερο κινητήρα αγορασες να το ξέρεις  Thumbs up
    Θέλει ενα γαλονι καύσιμο για να πεις οτι έστρωσε αλλα εντάξει το περισσότερο στον αερα θα το κάψεις .
    Βάλτου και 0 % το καίει !
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 29 Μάρ 2012, 09:54:10 »

    Σύμφωνα με το manual, το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

    Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.


    Αν το έτοιμο καύσιμο έχει λιγότερο λάδι από 18% πρόσθεσε λίγο καστορέλαιο να έρθει μεταξύ 18% και 20%
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 30 Μάρ 2012, 14:35:36 »

    Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Μια τελευταία ερώτηση και τελείωσα με το αεροπλάνο μου!!!

    Έχω σκεφτεί να βάλω lipo μπαταρία με ένα regulator όπως αυτό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=5863

    Το θέμα μου είναι τι μπαταρία να βάλω 2s η 3s και μετά πόσα C να είναι;;
    Κάτι τέτοιο θα ήταν καλό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=82_214&products_id=6438 ή υπάρχουν συγκεκριμένες μπαταριές για τους regulators;
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 30 Μάρ 2012, 15:03:20 »

    2S μπαταρια. Θα δουλεψει και με 3S αλλα θα εχεις περιττες απωλειες και βαρος.
    Τα C για τοφοδοσια δεκτη και σερβο δεν ειναι κρισιμα. Η συγκεκριμενη μπαταρια μπορει να δωσει 45Α.
    Το Calmato Sport σου δεν εχει ιδιατερες απαιτησεις οτιδηποτε και να κανεις εσυ στα στικ, οτιδηποτε σερβο και να βαλεις. Δεν το εχω μετρησει, υποθετω να εχει μεγιστο ρευμα 4Α και πολλα λεω.
    Υπολογισε 300mAh για 3 πτησεις 10-12λεπτα.

    Για να σε βοηθησω στο δικο μου εχω δυο μπαταριες 2S 700mAh 5C η καθε μια. Σαν να εχω μια 1400mAh 2S 5C.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 30 Μάρ 2012, 15:31:47 »

    Οπότε η επιλογη μου είναι καλη!!! Σ´ ευχαριστώ πολυ!  Cheesy
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 13:54:23 »

    Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; Undecided
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 14:27:54 »

    Λεει οτι εχει 16% Λάδι βαλε λιγο λαδι ακομα να παει 18 % και εισαι οκ !
    Προσωπική αποψη παντα !
    Καταγράφηκε

    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 15:24:06 »

    Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; Undecided
    Φιλε ακου τη γνωμη μου.......οτι και να κανεις βαζοντας νεο καυσιμο θελεις και καινουριες ρυθμισεις στον κινητηρα σου.......αν λοιπον εχεις ενα καλορυθμισμενο κινητηρα μεχρι τωρα δες αν αξιζει τον κοπο να ξαναψαχνεις για ρυθμισεις μονο για το καυσιμο εκεινο και μετα να πας παλι στις παλιες σου..........αν εχεις κανενα κινητηρα ευαισθητο στις ρυθμισεις οπως asp, magnum, sc, κλπ θα παιδευεσαι μονο για λιγες πτησεις.......αν παλι εισαι γρηγορος και ευκολος σε ρυθμισεις παιξε μπαλα και με το byron......
    Καταγράφηκε
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 16:28:44 »

    Θα δοκιμάσω άμα δω ότι θέλει πολλές ρυθμίσεις!!! Το βγάζω βαζω το παλιο και έφυγα....! Ευχαριστώ παντός...  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 23 Ιούν 2012, 19:26:05 »

    Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

    Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

    Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

    Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 23 Ιούν 2012, 22:40:04 »

    Αδερφε, κανε τελικα αυτο που λεει ο κυριος Γιαννης...........ξερει.......
    Μετα απο αυτα που ειπε εγω ουτε καν θα το ανακατευα με αεροπορικο........
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 23 Ιούν 2012, 23:05:48 »

    Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

    Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

    Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

    Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής



    Κε Γιαννη ειχα την εντυπωση οτι οι κινητηρες για αυτοκινητα ζοριζονται πιο πολυ απο τους αεροπορικους. Οι μεν γυρνανε πανω απο 20.000 στροφες οι δικοι μας το πολυ στους 10.000. Οι μεν εχουν συμπλεκτη, δηλαδη μεγαλη διακυμανση οσον αφορα το φορτιο οι δε εχουν σταθερο φορτιο με απευεθειας μεταδωση στην προπελα.

    Le_Roi τι ακριβως δεν του αρεσε του φιλου σου στο Byron; Τετοιο καιω και εγω σε εναν .28 που εχω, δεν εχω προβλημα κανενα
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: απορια για καυσιμο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.