Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.130 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 16:21:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 16:21:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από stam
[Σήμερα στις 15:41]

από joker
[Σήμερα στις 15:01]

[Σήμερα στις 13:45]

[Χθες στις 22:05]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284130
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 58
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 34
Συνολικά: 48
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΥΑΚ 55Μ 50-60cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 26  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΥΑΚ 55Μ 50-60cc  (Αναγνώστηκε 63770 φορές)
   
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 21:21:25 »

Καλησπερα σε ολους....Για τον φιλο Νικο μια αλλη φωτο,διαφορετικη προοπτικη για το full size..... Φαινονται καλυτερα οι αναλογιες του.


* 45612_1083634101-1.jpg (86.58 KB, 1024x787 - εμφανίστηκε 555 φορές.)
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 21:36:56 »

Καλησπερα στο thread.
Χωρις να ειμαι ο πλεον εμπειρος για να μιλησω για τα πτητικα χαρακτηριστικα του μοντελου ενα θα πω οτι κατενθουσιαστηκα!
Ημουν παρων κατα τη ληψη του παραπανω video κι ενω η πτηση του Νικολα ειναι περαν αξιολογησης Cheesy , ο λιγος χρονος που ειχα στα stick μου αφησε την καλυτερη των εντυπωσεων.
Το εν λογω σκαρι κρατουσε αριστο knife με ελαχιστο input απο πλευρας μου και ολα αυτα χωρις καμμια απολυτως μιξη!
Ευθυβολο και σταθερο και γρηγορο οταν ζητηθει...

Με το καλο να το παραλαβεις Νικολη ωστε να λαβει την απαραιτητη περιποιηση (!) κατασκευαστικως αλλα προπαντων πτητικως...
Φανταστικη επιλογη!
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 21:39:16 »

Οσο συνηθιζω το σχημα τοσο περισσοτερο μ'αρεσει...
Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:17:16 »

Για οποιους ενδιαφερονται δινω καποιες φωτογραφιες απο το setup και τις μετατροπες του ΥΑΚ55m που ειδατε παραπανω..Στην πρωτη, συμμετρικα οι δυο μπαταριες(LIPO HYPERION 2500mAh) και μπροστα απο το CG,στο βαθος αριστερα το servo γκαζιου σε μικρη αποσταση απο την πεταλουδα του καρμπυρατερ για μηδενικη ταλαντωση(περιπου 10cm) και ακριβως απεναντι.
Διπλα του κουτακι απο φιλμ για σταθερη αναπνοη της αντλιας καυσιμου.Στη δευτερη ο δεκατετρακαναλος futaba με τα δυο regulators 5A της FlighTech και ταση 5,9-6volts.Πισω τους το επιβλητικο carbon rudder tray με μοχλικο απο δυο ρολεμαν αξωνα.Servo JR DS8911.Και αλλες δυο καλυτερες!!! Θα εχει και συνεχεια...Ευχαριστω!


* DSCN0244-1.jpg (37.67 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 546 φορές.)

* DSCN0248-1.jpg (32.98 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 545 φορές.)

* DSCN0250-1.jpg (39.75 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 553 φορές.)

* DSCN0249-1.jpg (37.71 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 548 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:32:54 »

Super!! Πεταει η ομαδα!! Wink George ελπίζω να το δούμε στο επόμενο session.

Αυτο το rudder tray σε συνδυασμο με το συγκεκριμενο servo κανει δουλεια.  Thumbs upΤο αεροπλανο εχει πολυ δυνατο rudder λογω σχεδιάσης αφενός αφετέρου λόγω efficient μοχλικού συστήματος και αυτο φαινεται στα integrations (Slow rolling circles, loops κτλ).

Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:33:40 »

Για οποιους ενδιαφερονται δινω καποιες φωτογραφιες απο το setup και τις μετατροπες του ΥΑΚ55m που ειδατε παραπανω..Στην πρωτη, συμμετρικα οι δυο μπαταριες(LIPO HYPERION 2500mAh) και μπροστα απο το CG,στο βαθος αριστερα το servo γκαζιου σε μικρη αποσταση απο την πεταλουδα του καρμπυρατερ για μηδενικη ταλαντωση(περιπου 10cm) και ακριβως απεναντι.
Διπλα του κουτακι απο φιλμ για σταθερη αναπνοη της αντλιας καυσιμου.Στη δευτερη ο δεκατετρακαναλος futaba με τα δυο regulators 5A της FlighTech και ταση 5,9-6volts.Πισω τους το επιβλητικο carbon rudder tray με μοχλικο απο δυο ρολεμαν αξωνα.Servo JR DS8911.Και αλλες δυο καλυτερες!!! Θα εχει και συνεχεια...Ευχαριστω!
Βλέπω ότι στο rudder έχεις 1 servo.. Σε τί εξυπηρετεί το rudder tray σε αυτή την περίπτωση, αφού δεν υπάρχουν δύο ή παραπάνω servo για να συνεργαστούν?
Νομίζω ότι προσδίδει πολυπλοκότητα και επιπλέον σημεία που μπορεί να αστοχήσουν!!

Γιατί δεν μπήκε μεγάλο horn, κατευθείαν πάνω στο servo?
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:35:57 »

Προσφέρει από την άποψη ότι δεν ζορίζεις κατευθείαν την κεφαλή του servo.Αλλο το servo να δεχεται στην κεφαλη ροπη απο 2inch servo και αλλο απο το μισο και λιγοτερο. Ο Krill που είναι γνώστης νομίζω κάνει ακριβώς το ίδιο.... Wink
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:38:46 »

Το φαντάστηκα αφού εγραψα το μήνυμα.. Tongue
Thanks!

Βέβαια σε 50cc α/π δεν νομίζω ότι πρέπει να φοβόμαστε αυτά τα ζόρια, είδικά αν πρόκειται για καλά servos..

Αλλο το servo να δεχεται στην κεφαλη ροπη απο 2inch servo και αλλο απο το μισο και λιγοτερο.
Βέβαια, αν θυμάμαι καλά από τη φυσική(πρέπει να ξαναδιαβάσω) η ροπή είναι τελικά ίδια σε σχέση με το κέντρο(με την προϋπόθεση ότι τα συρματόσχοινα, horns κτλ σχηματίζουν ένα παραλληλόγραμμο), με την λογική που ένα servo έχει δύναμη π.χ. 10kg/cm..  Η ροπή είναι 10kg/cm ή 20kg/5mm ή 5kg/2cm! Τελικά η ίδια η δύναμη μεταφέρεται από το rudder στο servo όταν κάνει έργο!
Απλά από ότι καταλαβαίνω δεν ζορίζονται τα ρουλεμαν, αφού το ζόρι από την ροπή που ασκείται στην κεφαλή λόγω της διαφοράς ύψους που υπάρχει από το servo, το απορροφάνε τα ρουλεμαν του extra horn... Σωστά?
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:49:33 από v_tolias » Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:42:46 »

BUILD THREAD!
BUILD THREAD!
BUILD THREAD!
Καταγράφηκε
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.655


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 22:47:31 »

Ωραια παρουσιαση.
Θα ηθελα μια επεξηγηση σχετικα με "το κουτακι απο φιλμ για σταθερη αναπνοη της αντλιας καυσιμου", δεν καταλαβαινω τι ειναι αυτο και που βοηθαει.

ΥΓ Build thread!
Build thread!
Build thread!
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:00:40 »

Θα ηθελα μια επεξηγηση σχετικα με "το κουτακι απο φιλμ για σταθερη αναπνοη της αντλιας καυσιμου", δεν καταλαβαινω τι ειναι αυτο και που βοηθαει.
Πολλά cowl δημιουργούν πρόβλημα στους βενζινοκινητήρες αλλάζοντας κατα την πτήση την πίεση έξω από το καρπυρατερ(venturi), παρουσιάζοντας πρόβλημα στην τροφοδοσία.. Για να λυθεί αυτό, μία λύση είναι να μπέι ένα σωληνάκι που θα φέυγεια από το carb και θα καταλγει σε ένα σημείο της ατράκτου που δεν επηρεάζεται από την διαφορά πίεσης. Πολλοί προτιμούν να το τοποθετούν μέσα σε ένα καπάκι από film ώστε να έχει σταθερή πίεση!
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:03:26 »

Καλησπερα..στον φιλο που ρωταει..το servo δουλευει εναν αξονα καθετο σε δυο ρολεμαν και οχι απευθειας ενα arms 10cm με τεντωμενα δυο συρματοσχοινα στις ακρες του.Ετσι μειωνονται οι τριβες και οι δυναμεις που απαιτουνται....!!Και αλλες φωτο....με τις μετατροπες,Τα elevators τα εφτιαξα διαιρουμενα,και με φενολικα μπρατσα.Η great planes τα ειχε κολλητα... ηθελα τρειλερ για την μεταφορα......


* DSCN0252-1.jpg (26.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 503 φορές.)

* DSCN0253-1.jpg (18.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 507 φορές.)

* DSCN0256-1.jpg (24.52 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 515 φορές.)

* DSCN0258-1.jpg (21.22 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 515 φορές.)
Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:15:15 »

Να και το διαιρουμενο RUDDER,με κουρασε λιγο στα φενολικα.Δε ηταν ευκολο να βρω την σωστη γωνια.....απεναντι απο τα συρματοσχοινα...


* DSCN0255-1.jpg (24.42 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 514 φορές.)

* DSCN0254-1.jpg (22.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 507 φορές.)
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:20:33 »

Τωρα που απογειωνωμαστε!!!!!
Θελουμε κατασκευαστικες λεπτομερειες.
Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 23:37:58 »

Αυτη η φωτογραφια για τον φιλο μου το Γιωργο.Ολη η κινηση του  servo aileron(50 μοιρες περιπου) με την carbon ντιζα σε ευθεια προεκταση του φενολικ..Εδω εβαλες το χερακι σου φιλε...Λεπτομεριες κατασκευης οταν φτιαξουμε το αλλο......!!!!!


* DSCN0262-1.jpg (14.5 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 486 φορές.)

* DSCN0266-1.jpg (11.39 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 482 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 26  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΥΑΚ 55Μ 50-60cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.92 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.