Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 08:19:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 08:19:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

[Χθες στις 22:09]

από gkcarbons
[Χθες στις 19:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από dominicm
[Χθες στις 15:55]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από skythomas
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:18:02]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]

από Georgos
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 15:19:02]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284179
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 50
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 32
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Slipstream Sbach 342 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 15  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Slipstream Sbach 342 50cc  (Αναγνώστηκε 34607 φορές)
   
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 01:24:24 »

Φυσικά αν έχετε κάποια παρατήρηση ή πρόταση μπορείτε να την πείτε ελεύθερα ε;  Wink


* 6n6n6nbgb6b.jpg (55.55 KB, 650x433 - εμφανίστηκε 708 φορές.)

* 7h7n77n7n7.jpg (53.07 KB, 650x405 - εμφανίστηκε 716 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 01:41:11 από Yankos » Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 09:15:34 »

Καλημερα φιλε !! με τετοιο καιρο τι να κανεις αλλο απο κατασκευες Wink
Τα σερβακια δεν τα ξερω ..κατι αλλα HD που ειχα παρει παλαιοτερα για 50CC YAK δεν ειχαν ουτε καλα κεντρα ουτε σωστη αναλυση κινησης με αποτελεσμα να πηγαινω ολο πανω κατω Grin
Μακαρι να ειναι καλα τα δικασου μια που ειναι αλλος τυπος
Φανταστικα καλα για 50αρι και σε θεμα διαρκειας στο χρονου(4χρονια σχεδον) μου εχουν βγει του ΤΟWER που ειναι HOBBIKO.Φυσικα υπαρχουν και επωνημα αλλα αρκετα ακριβοτερα.
Οσων αφορα τα σκελοι εγω σε 50 αρι δεν θα καιγομουν να βαλω καρμπον σκελοι εχω κακη εμπειρια απο αποψη αντοχης και δεν ειναι και τοσο ελαφροτερα αν μου λες οτι τα αλουμινιου ειναι 250 γρ.
Επισης αποψη μου ειναι οτι δεν χρειαζεσε 2 δεκτες.Εγω εχω ενα 8αρι με 5 ψηφιακα 12κιλα,  1 αναλογικο 9κιλο και ενα μινι 3κιλο .Αν θες μπορεις να απομονωσεις τα ρευματασου απο τον δεκτη με χρηση διακοπτη της graupner η απλα να κανεις την συνδεση μονος σου ,δηλ να χωρισεις τα ρευματα με τα σηματα των σερβο.
Καλη συνεχεια 
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 10:23:09 »

Καλημέρα Ανδρέα, άλλη μια μέρα χωρίς πτήση... κοντεύουμε μήνα.

Για τα σέρβο κι εγώ φυσικά δεν είμαι σίγουρος, τα πήρα με την ελπίδα ότι θα βγουν καλά.
Κάτι άλλα αναλογικά HD που έχω στο Yankovlev 50cc πάντως με έχουν καλύψει με το δούλεμα τους,
ε οπότε τα ξαναεμπιστεύτηκα, θα δείξει. Μήπως κάποιος έχει δουλέψει τα συγκεκριμένα να μας πει;

Για τα σκέλη, θα ζυγίσω τα κάρμπον και αν δεν υπάρχει σημαντική διαφορά θα βάλω τα αλουμινένια.

Για τους δέκτες και τα ρεύματα τώρα... έχω έναν futaba pcm 7κάναλο και έναν 6κάναλο.
Ή θα βάλω αυτούς μαζί ή θα βάλω 2 Frsky 2.4 που είναι και φθηνοί
(εφόσον με πείσουν για την αξιοπιστία τους, γιατί ακόμη τους δοκιμάζω).
Ή θα βάλω 1 δέκτη με γεφυρωμένο το + και το - στην πλακέτα.
Μου φαίνονται οι παραπάνω λύσεις λιγότερο μπελαλίδικες. Δλδ βάζεις δέκτες κουμπώνεις και τέλος.
Ε και έχεις ένα μικρό αβαντάζ σε περίπτωση στραβής. Οι 2 μπαταριούλες life 1100 είναι ελαφριές οπότε γιατί όχι;
Βέβαια καλό θα είναι να κάνω και μια ενδεικτική μέτρηση στα ρεύματα.

Σχετικά με τις μπαταρίες που πήρα (Zippy Flightmax LiFePo4 1100μΑ) είναι τόσο φθηνές που έχω μια ανησυχία μήπως κάτι παίζει.
Τις έχει δουλέψει κανείς;

Καταγράφηκε

tasospap
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 389



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 10:35:08 »

 Thumbs up Yanko άντε καλές πτήσεις να έχεις με το νέο σου μοντέλο . Αλλα μην αγχωνεσε και τόσο πολυ.Ολα θα πανε καλα .Εγω θα προτιμουσα όσο πιο απλό τόσο πιο Καλό παντός .
Καταγράφηκε

Hirobo Sceadu Evo 50
Hirobo SDX EP
Mini TiTan E325
Mini Titan E325 FBL
F86 SABRE
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 13:17:26 »

Καλημέρα σας. Και εγώ αυτές τις LiFePo4 1100mAh έβαλα πρόσφατα στο μικρότερο sbach (peak 30cc). Βέβαια έβαλα 2 για τροφοδοσία του δέκτη-servos και μία μέσω bec (στα 5V) γιά το ιgnition. Θέλει πολλή προσοχή η τάση γιά το ignition να  είναι οπωσδήποτε κάτω από 6V. Ολες οι κινέζικες ηλεκτρονικές (από dle, rcg, dla κλπ) έχουν πρόβλημα με αυτό, δεν αντέχουν τάση>6V και καίγονται. Αν θυμάμαι καλά βέβαια Γιάννη το έπαθες παλαιότερα αυτό. Οι μπαταρίες αυτές όταν φορτίζουν έχουν μέγιστη 7,2V τα οποία πέφτουν αμέσως στα 6,6V. Αν το κάνουμε με διόδους θέλουμε τουλάχιστον 2 διόδους.
Τη μία από αυτές τις LiFe που είχα στην ηλεκτρονική μετά από δούλεμα-στρώσιμο μιάμισης ώρας (και μιά 3λεπτη πτήση) τη φόρτισα με τον icharge και πήρε περίπου 400mAh. Τις άλλες δεν τις φόρτισα ακόμη αλλά επειδή τα σέρβος δεν δουλεύαν στο στρώσιμο δεν έχει και νόημα η μέτρηση τους. Και δεν μας δόθηκε από τότε και άλλη ευκαιρία.

Οσο γιά τα καταστήματα έλεγα γιά τον Andy's Hobbyshop
http://www.brigitte-ritter.de/xtcommerce/product_info.php?info=p6460_Slipstream-Yak-55-M-1830-mm-Design-B.html
ο οποίος έχει από slipstream μόνο YAK-55M 30cc (στα 199€) με 11€ μεταφορικά και σου παραδίδει το δέμα η acs στο σπίτι σου συνήθως σε 6 μέρες. Γιά μεγαλύτερα έχει μόνο sebart ή great planes και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές. Τα μεταφορικά του και γιά μεγάλα δέματα είναι 11€ πολύ λίγα αν σκεφτείς ότι τα στέλνει μέ courier.
Απλά νομίζω ότι η slipstream τώρα οργανώνεται με dealers αλλιώς πολύ θα σκεφτόμουνα ένα YAK-55SP
http://www.slipstreamrc.net/products.php?sort=6&id=49

Συνέχισε Γιάννη να δίνεις φώτο (τροφή) από την κατασκευή στο λαό.
Καταγράφηκε
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.749


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 13:39:52 »

Γιαννακο καλοριζικο και καλοπεταχτο.... Πολυ  ομορφο μοντελακι και σε πολυ καλο μεγεθος....Καλο setup.. Αναμονη για την συνεχεια.....  Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 16:37:56 »

Thumbs up Yanko άντε καλές πτήσεις να έχεις με το νέο σου μοντέλο . Αλλα μην αγχωνεσε και τόσο πολυ.Ολα θα πανε καλα .Εγω θα προτιμουσα όσο πιο απλό τόσο πιο Καλό παντός .

Γιαννακο καλοριζικο και καλοπεταχτο.... Πολυ  ομορφο μοντελακι και σε πολυ καλο μεγεθος....Καλο setup.. Αναμονη για την συνεχεια.....  Thumbs up

Ευχαριστώ παιδιά  Thumbs up

@ Τάσο κι εγώ αυτό έχω βάλει στόχο, να το κάνω όσο πιο απλό μπορώ.
Βέβαια πολλές φορές προσπαθείς να αποκλείσεις τις πιθανότητες για το Α Β Χ Ψ πρόβλημα και σου τυχαίνει το Ζ που δεν σου περνούσε καν από το μυαλό...  buck2
Οπότε δουλεύουμε απλά πραματάκια με καθαρό μυαλό.

@ Βιργίλη πολύ χαίρομαι που έχεις κι εσύ τι ίδιες μπαταρίες, θα μου πεις εντυπώσεις όσο τις δουλεύεις.
Ναι, είχα κάψει ignition στον FTL45 πριν κανα 2 χρόνια από πακ νιμη με 5 στοιχεία, από τότε μου έγινε μάθημα.

Έχω προμηθευτεί ήδη διοδάκια για τις πρώτες δοκιμές. Νομίζω ότι είναι πολύ πιο ασφαλής η χρήση διόδου απ' ότι μπεκ.
Τι λες εσύ σαν πιο ειδικός; Πήρα διοδάκια που μου είπαν ότι αντέχουν 6Α το καθένα. Για το δέκτη θα βάλω 2-3 συνδεμένα παράλληλα + life και
για το ignition 2 σε σειρά με Life (τα παράλληλα και σε σειρά τα λέω σωστά ή ανάποδα τα είπα;)
Απλά αν η τάση παίζει έντονα χωρίς μπεκ, παίζει και η ταχύτητα και η δύναμη των σέρβο...
Θα δείξει στην πράξη αυτό πόσο ενοχλητικό θα είναι.
Καταγράφηκε

vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 540


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 19:39:20 »

Σωστα γραφεις τις συνδεσμολογιες αλλα προσοχη οταν βαζουμε παραλληλα διοδους πρεπει να βαζουμε παντα σε σειρα με καθεμια και μια αντισταση ισχυος η πιο ευκολα ενα πηνιο. Αυτο γινεται γιατι (αν δεν τα βαλεις) αγει παντα μονο η διοδος που εχει την μικροτερη ταση διασπασης μεχρι να καει απο υψηλοτερο ρευμα και μονο τοτε αγει η αλλη διοδος. Οι αντιστασεις η τα πηνια ομαλοποιουν τις διαφορες των διοδων ωστε να λειτουργουν και οι δυο ταυτοχρονα.
Γραφω απο τηλ. και δεν μπορω να σου κανω σχεδιο. Απο Δευτερα αν χρειαστει.
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 21:29:30 »

Α καλά που το είπες, γιατί δεν σκαμπάζω απ' αυτά. Με την πρώτη ευκαιρία δώσε περισσότερες πληροφορίες  Thumbs up
Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 02:09:11 »

Ετοιμάστηκαν τα αλουμινένια μπράτσα για τα σέρβο στο elevator και στα ailerons.


* 1cv1v1b111vv.jpg (57.7 KB, 650x520 - εμφανίστηκε 543 φορές.)

* 2v2vb2bb2b.jpg (61.3 KB, 650x472 - εμφανίστηκε 553 φορές.)
Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 02:14:12 »

Μπήκαν οι ντίζες με τα ball links και τις δαγκάνες στο elevator.
Με ανησυχεί λίγο η αντοχή των πηδαλίων, είναι πολύ κούφια στο σημείο που είναι το χορν...


* 3vb3n3b3b3b.jpg (57.47 KB, 650x433 - εμφανίστηκε 544 φορές.)
Καταγράφηκε

Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 02:20:32 »

Μπήκαν τα σέρβο και οι ντίζες των ailerons με τον ίδιο τρόπο.
Σε όλες τις βιδούλες έβαλα CA μιας και δεν είχα loctite.

Το μάνουαλ τελικά είναι για να μην το λαμβάνεις υπόψιν σου καθόλου, άστα να πάνε.


* 5n5n5n5n5b5b.jpg (56.62 KB, 650x433 - εμφανίστηκε 519 φορές.)

* 4b4b4b4-4-4-4.jpg (55.18 KB, 650x433 - εμφανίστηκε 546 φορές.)
Καταγράφηκε

ChrisCalmato 40 Trainer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.047



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 09:26:37 »

Καλοριζικο φιλε Yanko καλη κατασκευη και καλες πτησεις!!!Οσο για τα HD σερωο ειναι μανα χρησιμοποιω τα 1201 MG και ειναι αψογα!!!
Καταγράφηκε

50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
www.emr.gr
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 09:48:10 »

Καλημερα !!!βλεπω προχωραει η κατασκευη  Thumbs up ..βλεπω οτι εχεις χρησημοποιησει τα πλαστικα servo horn και εχεις βιδωσει απο επανω τα μεγαλυτερα που δινει το κιτ...πρεπει να σου πω οτι εγω κουρεψα για πλακα το καρε απο τετοιο χορν με ατιστοιχη αλουμινενια προεκταση απο επανω .Βεβαια αυτο εγινε μετα απο καθοδο εκτος ελεγχου λογο παρεμβολης οπου και "τραβηξα"ολο το up σε κατασταση πανικου εκει το ενα απο τα 2 στο elevator κουρεψε καρε.....Αποψη μου ειναι σε 50αρι και πανω μεταλικα horn η τουλαχιστον στο 50αρι πλαστικα αλλα τα βαρεου τυπου.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
ChrisCalmato 40 Trainer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.047



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 09:59:27 »

Yamko τις Life τις δουλευω κ γω στα HD σερβο οχι ομως σε ψηφιακα οπως τα δικα σου αλλα σε αναλογικα καλο θα ηταν αφου ειναι ψηφιακα να βαλεις μεγαλυτερες μπαταριες και λιφε ακομα αλλα μεγαλυτερες!Εγω προς το παρον και για απλη πτηση στο δικο μου το GP Extra 330s με 5 HD 1201MG και ενα ΗΧ12κ για το γκαζι και απλη πτηση εβαλα μια λιφε 2500mah 5c και ειμαι επιφυλακτικος θα σου προτεινα ψαχτεις για καποιο αλλο setup!!!
Φιλικα!!!
Καταγράφηκε

50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
www.emr.gr
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 15  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Slipstream Sbach 342 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.