Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 20:17:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 20:17:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 48
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Q.B.10L της Pilot η κατασκευη  (Αναγνώστηκε 53884 φορές)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #120 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 22:26:09 »

    Ηλια καλημερα.Επειδη τα δυο βασικα κοματια της ατρακτου ειναι απο κοντρα πλακε λογο βαρους εναντι μπαλσας δεν βλεπω τα ανοιγματα να τα εχης κοψη για να ελαφρυνη οπως δειχνη το σχεδιο μην τα ξεχασης η τα αμελησης.

    Χμμμ... το κόντραπλακέ το είχε μέσα το κιτ προφανώς, αλλά δεν είναι παρατραβηγμένο σε τόσο μικρό αεροπλάνο
    να έχει τα πλαϊνά μέρη της ατράκτου από κόντραπλακέ;
    Μου φαίνεται περιττό βάρος.
    Καταγράφηκε

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #121 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 23:28:11 »

    Σιγουρα αλλα επειδη το σχεδιο ειναι πολυ παλιο , ο δημιουργος του να ηταν της παλιας σχολης. οπως εχει γραφτει και παραπανω σκεψου με τα ηλεκτρονικα της παλιας σχολης τι θα γινονταν απο βαρος
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #122 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 08:46:04 »

    Σιγουρα αλλα επειδη το σχεδιο ειναι πολυ παλιο , ο δημιουργος του να ηταν της παλιας σχολης. οπως εχει γραφτει και παραπανω σκεψου με τα ηλεκτρονικα της παλιας σχολης τι θα γινονταν απο βαρος

    Θα σας φανεί περίεργο, αλλά το κόντρα πλακέ είναι φθηνότερο από την μπάλσα, και κόβεται καλύτερα με την πρέσσα, απ' ότι η μπάλσα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #123 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 10:41:45 »

    Καλημερα σε ολους.Μηπως τα τορινα μοντελα ακομη και τα ετοιμα για πτηση ειναι με περισσοτερο κοντρα πλακε και λιγοτερη μπαλσα εως μηδαμινη ?
    Και ας υπαρχη ευκολια μηχανηματων κοπης καλυτερα και ποιο συνχρονα απο τα παλια που ηταν οπως λεη ο θειος Γιαννης.
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #124 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 17:14:21 »

    Καλημερα σε ολους.Μηπως τα τορινα μοντελα ακομη και τα ετοιμα για πτηση ειναι με περισσοτερο κοντρα πλακε και λιγοτερη μπαλσα εως μηδαμινη ?
    Και ας υπαρχη ευκολια μηχανηματων κοπης καλυτερα και ποιο συνχρονα απο τα παλια που ηταν οπως λεη ο θειος Γιαννης.


    Δεν εννοούσα το μηχάνημα αυτό καθ' εαυτό, αλλά το μαχαίρι που κόβει το ξύλο. Το ακόνισμα του μαχαιριού διαρκεί περισσότερο όταν κόβουν σκληρό ξύλο, παρά όταν κόβουν μαλακό ξύλο.  Περίεργο, αλλά έτσι συμβαίνει.

    Φυσικά αν κόβονται με router, lazer ή με πίεση νερού, δεν υπάρχει πρόβλημα.

    Μιά και το αναφέραμε, αν έχετε κομμάτια μπάλσα ή κόντρα πλακέ κομμένα με lazer, και έχουν στην περιφέρεια καφέ χρώμα από το κάψιμο, να το γυαλοχαρτίσετε πριν προσπαθήσετε να το κολλήσετε, για αλλιώς δεν μπαίνει καλά η κόλλα στους πόρους του ξύλου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #125 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 18:08:55 »

    Καλησπερα.Πιστευω στην εποχη παραγωγης και κοπης ξυλων απο τις εταιρειες οπως η Pilot δεν υπηρχαν μηχανηματα κοπης ρουτερ , lazer και τετοια οπως τα συνχρονα.
    Η κοπη πρεπη να γινιταν με μεταλικα μαχαιρια καλουπια και με πρεσα κοπης οπως τουλαχιστον ξερω και απο αλλα πραγματα που ηθελαν κοψιμο ( οπως στα εργοστασια παραγωγης παπουτσιων ).
    Ενας ισος ακομη τροπος κοπης για τοτε που και αυτος χρεισιμοποιηθηκε και στα παπουτσια να ηταν και ο παντογραφος.
    Εγω με αυτον εκοβα χοντρα σκληρα πρασινα χαρτονια και μαλιστα υπο κλιμακα δηλαδη με νουμερα αυξησης μεγεθους κατα το επιθυμητο απο την μητρα.
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #126 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 20:06:44 »

    Αρχιζει και παιρνει μορφη η ατρακτος.

    Ερωτηση:Οταν ειναι να βαλω στο επανω και στο κατω μερος την μπαλσα τα νερα του φυλλου θα πρεπει να ειναι παραλληλα ή καθετα με την ατρακτο? Βεβαια στο επανω μερος θα ειναι δυσκολο να πανε καθετα λογω της καμπυλης των εσωτερικων τμηματων


    * IMGP1868.JPG (58.38 KB, 490x368 - εμφανίστηκε 751 φορές.)

    * IMGP1869.JPG (45.09 KB, 490x368 - εμφανίστηκε 597 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #127 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 20:21:30 »

    Στο επάνω κατα μήκος της ατράκτου, στο κάτω παίζει και τα δύο, εγώ θα τα έβαζα κάθετα.

    Το ερώτημα είναι πόσο πάχος θα έχει η μπάλσα στο επάνω μέρος. Αν είναι μαλακή έως 2-2,5 χιλιοστά μπορείς να την καμπυλώσεις βρεγμένη, πιό χοντρή θα πρέπει να κόψεις λωρίδες και να τις κολλήσεις μία-μία στη θέση τους και μεταξύ τους.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #128 στις: Δευτέρα, 20 Φεβ 2012, 21:10:43 »

    Λιακο καλησπερα.
    Τα νερα στα ξυλα στο εγραψε ο θειος Γιαννης.
    Αυτο που ειδα εγω ειναι οτι παροτι τα εχεις σημαδεψη δεν τα εκοψες πρωτα και θα σε δυσκολεψη τωρα ειναι αυτα που εχω κλειση σε μαυρο κυκλο στην παρακατω φωτο.Ειναι τα κοψιματα για να μπη το πηχακι στο πανω μερος της ατρακτου πριν την κλησης με το φυλλο μπαλσας.


    * Hlsat QB 10L.JPG (45.55 KB, 490x368 - εμφανίστηκε 619 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #129 στις: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 19:04:22 »

    hlsat δικιο εχεις αλλα εχω κανει ηδη τα σημαδια οποτε δεν πιστευω να εχω και μεγαλο προβλημα ..Θα δω στην πορεια

    Προς το παρων ετοιμη η βαση των σκελων και η εσωτερικη ενισχυση. Θα χρησιμοποιησω αλουμινενια σκελη και οχι συρματινα οπως εχει το σχεδιο


    * IMGP1870.JPG (31.02 KB, 490x368 - εμφανίστηκε 534 φορές.)

    * IMGP1871.JPG (32.27 KB, 490x368 - εμφανίστηκε 567 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #130 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 07:44:44 »

    ετοιμο και το πανω πηχακι


    * IMGP1872.JPG (54.66 KB, 490x368 - εμφανίστηκε 508 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #131 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 22:29:02 »

    μπορει ν αμου πει καποιος πως πρεπει να τοποθετησω την μπαλσα στο επανω μερος της ατρακτου

    π.χ.

    -βαζω ολο το φυλλο στο επανω μερος και συνεχιζω προς τα εξω ?
    - κοβω τμηματικα?

    να σημειωσω οτι οι καμπυλες ειναι διαφορετικες και σε διαφορετικο υψος απο εμπρος μεχρι πισω
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #132 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 23:03:14 »

    μπορει ν αμου πει καποιος πως πρεπει να τοποθετησω την μπαλσα στο επανω μερος της ατρακτου

    π.χ.

    -βαζω ολο το φυλλο στο επανω μερος και συνεχιζω προς τα εξω ?
    - κοβω τμηματικα?

    να σημειωσω οτι οι καμπυλες ειναι διαφορετικες και σε διαφορετικο υψος απο εμπρος μεχρι πισω

    Εγώ θα κολλούσα όσο πιό μεγάλο συνεχόμενο κομμάτι μπορούσα, με τα νερά κατά μήκος της ατράκτου και μετά θα έκοβα αυτό που θα περίσσευε αριστερά-δεξιά. Τέλος, θα έτριβα με γυαλόχαρτο για να φτιάξω καμπύλες τις ακμές...Αν δε μπαίνει ολόκληρο φύλλο, τότε κόψε τμηματικά και βάλε, αλλά ένωνε τα δύο τμήματα πάνω σε νομέα.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #133 στις: Τετάρτη, 22 Φεβ 2012, 23:09:13 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #134 στις: Πέμπτη, 23 Φεβ 2012, 00:57:43 »

    μπηκαν και τα ξυλακια για την βαση του κινητηρα και μπηκε και ο κινητηρας προχειρα

    Εχω δωσει μια μοιρα Right trust αλλα βαση σχεδιου ισως να θελει και αλλο

    Αν εχετε καποια επισημανση ειναι αποδεκτη


    * IMGP1873.JPG (27.7 KB, 490x368 - εμφανίστηκε 464 φορές.)

    * IMGP1874.JPG (29.42 KB, 490x368 - εμφανίστηκε 453 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Q.B.10L της Pilot η κατασκευη
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.