Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.321 μηνύματα σε 12.378 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: DavidNak
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 07:00:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 07:00:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Χθες στις 23:14]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:02]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 1 Απρ 2024, 12:53:25]

    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 23:37:58]

    από panyaek
    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 19:13:03]

    [Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 22:30:14]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: DavidNak
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304321
    Σύνολο θεμάτων: 12378
    Online σήμερα: 37
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 41
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: TWIN SYNC AΠΟ TROY BUILT MODELS  (Αναγνώστηκε 2581 φορές)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2012, 15:46:01 »

    Έχει αγοράσει κανείς το twinsync απο troy built models;
    Για όσους δε γνωρίζουν είναι μια ηλεκτρονική διάταξη που κρατάει συντονισμένους τους κινητήρες σε ένα δικηνητήριο αεροπλάνο ελέγχοντας τις κινήσεις των σέρβο του γκαζιού.
    Καταγράφηκε
    christos78
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 65



    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 19 Ιαν 2012, 17:00:29 »

    εγώ το αγόρασα από εδώ   http://magnumrc.com/wike-twinsync-system-p-86.html  και δεν μου δούλεψε ποτε
    Καταγράφηκε
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 6 Φεβ 2012, 15:57:47 »

    Είχα διαβάσει στα forum οτι κάποιοι το είχαν αγοράσει και δεν τους δούλευε ή δεν δούλευε σωστά ή οτι το λογισμικό της πλακέτας ήθελε αναβάθμιση για να είναι συμβατό με όλους τους δέκτες.
    Mετά απο πολύ σκέψη τελικά το αγόρασα!
    Η παραλαβή έγινε την προηγούμενη εβδομάδα και μόλις ήρθε ξεκίνησα την εγκατάσταση.
    Το αεροπλάνο στο οποίο θα τοποθετηθεί είναι το BF 110 του ΕSM. Oι κινητήρες είναι δυο rcg 26cc.
    Βασικες προυποθέσεις για τη σωστή λειτουργία του είναι :
    1. Η σωστή εγκατάσταση των αισθητήρων στροφών πάνω στη μηχανή και
    2. Η ρύθμιση των ντιζών στις πεταλούδες γκαζιού θα πρέπει να είναι έτσι ώστε να ανοίγουν και να κλείνουν ταυτόχρονα  χωρίς κάποιο σέρβο απο τα δύο να ζορίζεται. Αρχικά τοποθετούμε ένα ύψιλον μεταξύ των δυο σέρβο γκαζιού και του throttle του δέκτη ώστα να μπορέσουμε να κάνουμε αυτή τη ρύθμιση. Είναι πάρα πολύ σημαντικό τα travel adjustment του γκαζιού (hi και low) να είναι τουλάχιστον 100% και άνω ώστε η συσκευή να κάνει σωστά τη δουλειά της
    Αυτά είναι τα <<δύσκολα>>, τα οποία τελικά δεν ήταν και τόσο......(θα βάλω φωτογραφίες απο την τοποθέτηση των αισθητήρων ). Τώρα στα εύκολα.......!! ο προγραμματισμός της συσκευής είναι πολύ εύκολος, το μόνο που χρειάστηκέ είναι να αποθηκέυσω στη μνήμη του twin sync το idle point, full throttle και sync point (δεν περιγράφω αναλυτικά γιατί τα γράφει το manual ).
    Επι της ουσίας, στην πράξη η συσκευή λειτουργεί τέλεια και τα μοτέρ είναι συγχρονισμένα μεταξύ τους με διαφορά το πολύ 150 στροφών!.. επιπλέον σε ενδεχόμενο που το ένα σβήσει τότε το twin sync ρίχνει και τις στροφές του άλλου στο ρελαντί για να μην προκληθεί το γνωστό και τρομερό <<spiral death>>!
    Καταγράφηκε
    christos78
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 65



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 6 Φεβ 2012, 18:03:22 »

    μια που το σεταρισες πρόσφατα και θυμάσαι θέλω να σε ρωτήσω το εξής.εγώ αφού ριθμισα τα servo τις ντίζες, τοποθέτησα τους αισθητήρες και τους μαγνήτες στα σπίνερ,όταν το ενεργοποιούσα όσο ήταν οι μαγνήτες απέναντι από τους αισθητήρες έμοιαζε να λειτουργεί δηλαδή με άφηνε να κάνω ρύθμισις,εάν γύρναγε ο έλικας και έφευγε ο μαγνήτης από τον αισθητήρα τρελαινόντουσαν τα servo και κινούνταν ανεξέλεκτα σε σημείο να τερματίζουν στα άκρα.αφού δεν τα έκαψα τότε??εσύ αντιμετώπισες τέτοιο πρόβλημα??
    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 6 Φεβ 2012, 18:12:42 »

    ΑΝ οι κινητήρες είναι βενζίνη τότε χρειάζεται πολύ προσοχή στο πως θα τοποθετήσεις και ιδιαίτερα στην θέση γιατί και η ηλεκτρονική με τον ίδιο τρόπο δουλεύει.
    Τα servo όπως λες είναι λογικό να αρχίζουν να παίζουν γιατί είναι εκτός sync. Πάντως όπως το περιγράφεις μου φαίνεται για δοκιμές στον πάγκο χωρίς να δουλεύουν οι κινητήρες.
    ΔΗλαδή αρχίζουν να παίζουν γιατί ψαχνουν να βρούν παλμό από το twin sync για να συντονίσουν.
    Καταγράφηκε

    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 6 Φεβ 2012, 18:22:17 »

    ΑΝ οι κινητήρες είναι βενζίνη τότε χρειάζεται πολύ προσοχή στο πως θα τοποθετήσεις και ιδιαίτερα στην θέση γιατί και η ηλεκτρονική με τον ίδιο τρόπο δουλεύει.
    Τα servo όπως λες είναι λογικό να αρχίζουν να παίζουν γιατί είναι εκτός sync. Πάντως όπως το περιγράφεις μου φαίνεται για δοκιμές στον πάγκο χωρίς να δουλεύουν οι κινητήρες.
    ΔΗλαδή αρχίζουν να παίζουν γιατί ψαχνουν να βρούν παλμό από το twin sync για να συντονίσουν.

    Για λεπτομέρειες κοίτα εδώ
    http://www.aeromodelismos.gr/index.php?action=dlattach;topic=1925.0;attach=73695;image
    http://www.aeromodelismos.gr/index.php?action=dlattach;topic=1925.0;attach=73578;image
    Καταγράφηκε

    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 7 Φεβ 2012, 08:43:14 »

    μια που το σεταρισες πρόσφατα και θυμάσαι θέλω να σε ρωτήσω το εξής.εγώ αφού ριθμισα τα servo τις ντίζες, τοποθέτησα τους αισθητήρες και τους μαγνήτες στα σπίνερ,όταν το ενεργοποιούσα όσο ήταν οι μαγνήτες απέναντι από τους αισθητήρες έμοιαζε να λειτουργεί δηλαδή με άφηνε να κάνω ρύθμισις,εάν γύρναγε ο έλικας και έφευγε ο μαγνήτης από τον αισθητήρα τρελαινόντουσαν τα servo και κινούνταν ανεξέλεκτα σε σημείο να τερματίζουν στα άκρα.αφού δεν τα έκαψα τότε??εσύ αντιμετώπισες τέτοιο πρόβλημα??
    ...επειδή δεν κατάλαβα, μια διευκρίνιση : φαντάζομαι τους αισθητήρες τους τοποθέτησες πάνω στις μηχανές(glow;) και τους μαγνήτες πάνω στα backplate των σπίνερ;καμιά φωτογραφία; οσο ήταν απέναντι μαγνήτες με αισθητήρες άναβαν τα πράσσινα λαμπάκια στην πλακέτα; τα travel adjustment στο κανάλι του γκαζιού θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε απο 100% και άνω.
    Καταγράφηκε
    christos78
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 65



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 7 Φεβ 2012, 11:44:36 »

    ναι κινητήρες νίτρου,τους αισθητήρες τους στερέωσα κοντά στους κινητήρες και όχι επάνω,τους μαγνήτες στο backplate τον σπίνερ,αναβάν τα πράσινα λαμπάκια όταν η μαγνήτες βρίσκονταν μπροστά από τους αισθητήρες και το travel adjustment στο 100% και άνω.αυτό που θέλω να μου πεις είναι αν και εσύ είδες τα servo να κινούνται ανεξέλεκτα όταν έφευγαν η μαγνήτες από τους αισθητήρες και εζβιναν τα πράσινα λαμπάκια
    Καταγράφηκε
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 7 Φεβ 2012, 13:18:47 »

    ναι κινητήρες νίτρου,τους αισθητήρες τους στερέωσα κοντά στους κινητήρες και όχι επάνω,τους μαγνήτες στο backplate τον σπίνερ,αναβάν τα πράσινα λαμπάκια όταν η μαγνήτες βρίσκονταν μπροστά από τους αισθητήρες και το travel adjustment στο 100% και άνω.αυτό που θέλω να μου πεις είναι αν και εσύ είδες τα servo να κινούνται ανεξέλεκτα όταν έφευγαν η μαγνήτες από τους αισθητήρες και εζβιναν τα πράσινα λαμπάκια
    oxι δεν κάνουν καμια κίνηση τα σέρβο εάν δεν δώσω εγώ εντολή απο το stick του πομπού.( το twin sync λειτουργεί-συγχρονίζει μόνο όταν και οι δυο μηχανές έχουν πάνω απο 1500 στροφές και το stick του throttle είναι πάνω απο το sync point διαφορετικά δεν κάνει τίποτα στα σέρβο απο μόνο του )
    Γιατί δεν κάνεις reset το twin sync μήπως και κάτι έχει προγραμματισθεί λάθος;....για ξανατσέκαρε απο τις καλωδιώσεις σου(τα φισάκια πάνω στην πλακέτα) μήπως ο αισθητήρας της μηχανής 1 αντιστοιχεί στο throttle 2 και όχι στο throttle 1 ή αντίστοιχα για τον αισθητήρα 2. 
    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 7 Φεβ 2012, 13:27:19 »

    Όλα αυτά τα τεστ τα κάνεις στον πάγκο χωρίς να λειτουργούν οι κινητήρες ή εν λειτουργία? ποιά έκδοσή έχεις? έχεις 1500rpm και πάνω?
    Το λαμπάκι αυτό ανάβει κάθε φορά που περνάει ο μαγνήτης από τον αισθητήρα. Πιθανόν πήρε παλμό από τον ένα κινητήρα
    και μη έχοντας παλμό από τον άλλο για δευτερόλεπτα θεωρεί ότι είναι ασύγχρονοι και παίζει τα servo για να τους συγχρονίσει
    πιστεύοντας ότι τα μοτέρ λειτουργούν. Αν δεν πάρει καθόλου παλμό θεωρεί ότι ο κινητήρας που δεν έδωσε παλμό θεωρητικά έσβησε και έτσι παγώνει στο
    ρελαντί (που του έχεις ρυθμίσει-συνήθως στο 20% του γκαζιούΔΙΟΡΘΩΣΗ: κάτω όριο του twinsync). Εκεί θέλει κατέβασμα στο ρελαντί και ξανά-ανέβασμα για να αποκτήσεις έλεγχο σε όλη την καμπύλη του γκαζιού.
    Όλα αυτά που σου εξηγώ είναι όταν λειτουργούν οι κινητήρες κανονικά. Σε στάση στον πάγκο το twinsync δεν ρυθμίζεται και δεν έχει σίγουρο αποτέλεσμα.
    Ρύθμισε τις ντίζες χοντρικά πρώτα με χιλιοστά να είναι ίδιες και σε στροφές της μεγάλης βελόνας να αφήνουν το ίδιο διάκενο στο βαρελάκι. κράτα τις ίδιες στροφές στην μικρή (πχ 2,5) και στην συνέχεια βάλε μπροστά.
    Χρησιμοποίησε καλύτερα στροφόμετρο χειρός γιατί αυτό που δίνει μαζί είναι λίγο περίεργο και πρέπει να το συνηθίσεις ως προς το τι δείχνει. Όσο πιο πολύ καταφέρεις
    να συντονίσεις του κινητήρες σου χειροκίνητα τόσο πιο καλά αποτελέσματα θα έχεις με το αυτόματο twinsync. Χωρίς τριμάρισμα καλό με το χέρι στην καλύτερη θα πετύχεις διαφορά 600rpm που έχει αισθητή διαφορά.
    Αν χειροκίνητα ρυθμίσεις σωστά τότε η επιτυχία σου πλησιάζεις το λιγότερο από 150rpm σε όλο το φάσμα ακόμα και αν οι κινητήρες σου έχουν μεγάλη διαφορά στις ώρες λειτουργίας.
    Θέλει λίγο παίδεμα αλλά αξίζει τον κόπο.
    Καταγράφηκε

    christos78
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 65



    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 7 Φεβ 2012, 15:59:17 »

    το είχα τρελάνει στα reset..τιποτα.και τα καλώδια άλλαξα,το ίδιο.θάνο οι δοκιμεσ έγιναν με όλα τα πραγματα τοποθετημένα στο αεροπλάνο με σβηστούς κινιτιρες.πως να τους βάλω μπρός όταν τα servo τρελαίνονται λες και τρώνε παρεμβολές από radar φρεγάτας.τώρα έχει βρει αυτό να αγοράσω http://www.topmodelcz.cz/index.php?PHPSESSID=82f4114fcc826b4692d44&desktop_back=eshop&action_back=kosik&id_back=&desktop=eshop&action=zbozi_detail&id=11435  το γνωρίζει κανεις?
    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 7 Φεβ 2012, 19:04:24 »

    Μήπως κάνεις κάτι λάθος?
    Το Twinsync όταν το throttle είναι κάτω από τα 20% δεν εμπλέκεται πουθενά. Μάλιστα υπάρχει αν θυμάμαι ένα led (Κόκκινο νομίζω) που ανάβει μόλις περάσεις
    το σημείο που έχεις ορίσει να εμπλέκεται οπότε δεν υπάρχει θέμα στο να τρελαίνονται τα servo. Μου φαίνεται καθαρά σαν θέμα end point και προς τα κάτω
    και προς τα πάνω. Για να σου δώσω να καταλάβεις με εγώ είχα βάλει το twinsync να ενεργοποιείται μετά το 1/4 του γκαζιού. Ένα κλίκ μετά και τότε άναβε αν θυμάμαι καλά το λαμπάκι και ξεκίναγε ο συγχρονισμός. Αν έχεις πάρει και τα glow igniters για τα μπουζί που είναι στο κομπλέ πακέτο βγάλτα στον αέρα και δοκίμασε χωρίς αυτά.
    Να ξέρεις όμως ότι το twinsync στον πάγκο δεν ρυθμίζεται!!!!!!!
    Πρόσεξε τώρα ότι υπάρχει ένα πρόβλημα με τις version και τα manual. Αν θυμάμαι καλά στην version 2.2 στο αντίστοιχο manual στο κομμάτι που περιέγραφε τις συνδέσεις τις είχε σχεδιάσει λάθος.
    Είχε τις συνδέσεις ανάποδα. Τσέκαρε λοιπόν αν δεις την version και ψάξε το manual και βεβαιώσου από παλιότερο Manual παλιότερης version (οι συνδέσεις και ο σχεδιασμός πλακέτας είναι ίδα ακριβως και μόνο το software αλλάζει) να βεβαιωθείς ότι είναι συνδεδεμένα σωστά.
    Υπάρχει στο rcuniverse ολόκληρο θέμα για το twinsync και πολύ καλή υποστήριξη από τον κατασκευαστή ο οποίο απαντά προσωπικά σε κάθε ερώτηση. 
    Το twinsync να ξέρεις ότι δεν συντονίζει απλά αλλά είναι εργαλείο ειδικά σχεδιασμένο και δοκιμασμένο για πολυ-κινητήρια. Θεωρείται το Top στην κατηγορία του.
    Όπως σου είπα και πριν βεβαιώσου (όπως το αναφέρει εξάλλου και ο κατασκευαστής) ότι έχεις πολύ καλό συντονισμό χειροκίνητα τα κενά στα βαρελάκια στο ρελαντί και στο φουλ ανοιχτό είναι ίδια
    και θα έχεις πολύ καλά αποτελέσματα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 7 Φεβ 2012, 19:40:35 από PAPPY X4Z4K05 » Καταγράφηκε

    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 8 Φεβ 2012, 09:14:54 »

    Το λαμπάκι που ανάβει όταν το twin sync μπαίνει σε κατάσταση συγχρονισμού των μηχανών, δηλαδή όταν το stick του throttle είναι πάνω απο το sync point, είναι ένα απο τα δυο κίτρινα, το άλλο κίτρινο ανάβει μόνιμα μόνο όταν λειτουργούν και οι δύο κινητήρες.
    Θα σε συμβούλευα και εγώ να αποσυνδέσεις τα glow drivers,εάν τα έχεις βάλει διότι παρουσιάζουν κάποια προβλήματα.
    'Οντος το manual σε κάποια έκδοσή του έχει λάθος όσο αφορά την θέση των button 1 και 2. Το button 1 είναι αυτο που είναι πιο κοντά στον περιστροφικό διακόπτη.
    Μήπως δεν έχει ρυθμιστεί σωστά το idle και full throttle point; Κανονικά για να ρυθμίσεις το full throttle point πρέπει να σβήσεις το δέκτη(άρα και twin sync ) να γυρίσεις τον περιστροφικό διακόπτη στη θέση 5 κσι μετά να ξανα-ανάψεις τον δέκτη(με ανοικτό βέβαια τον πομπο) και να τοποθετησεις το stick στο full throttle, μετά θα πρέπει να πατήσεις το κουμπί 1(πιο κοντά στον περιστροφικό διακόπτη) για να αποθηκευτεί η θέση αυτή στη μνήμη του twin sync. Εν συνεχεία ξαναγυρνάς τον περιστροφικό διακόπτη στη θέση 0 και μετά κλείνεις ρεύματα. Στο σημείο αυτό μέσα στο manual έχει και άλλο ένα λάθος. Όταν πρόκειται να ρυθμίσεις το sync point σου λέει να πατήσεις το κουμπί το οποίο είναι πιο κοντά στον περιστροφικό διακόπτη ...ΛΑΘΟΣ αυτό είναι το κουμπί 1 και αφορά το full throttle point, εσύ πρέπει να πατήσεις το κουμπί 2(το διπλανό).
     Για να ρυθμίσεις το idle point : με κλειστό το δέκτη (άρα και twin sync) γυρνάς το διακόπτη στη θέση 3 και ανοίγεις το δέκτη(άρα και twin sync) και τοποθετείς το stick του γκαζιού σου στο ρελαντί, εν συνεχεία πατάς μια φορα το κουμπί 1 και μετά το κουμπί 2. Μετά γυρνάς το διακόπτη στη θέση 0 και κλείνεις ρεύματα.
    Τι δέκτη χρησιμοποιείς; ;έχεις άλλον δέκτη π.χ. futaba ή jr για να τον αλλάξεις; εγώ το λειτουργώ με δέκτη assan με module σε jr pcm 9xii.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: TWIN SYNC AΠΟ TROY BUILT MODELS
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.