Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.199 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 06:16:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 06:16:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από dominicm
[Χθες στις 21:13]

από orck
[Χθες στις 21:10]

από orck
[Χθες στις 20:58]

[Χθες στις 20:57]

από dominicm
[Χθες στις 19:52]

από sliver
[Χθες στις 18:17]

από 3DJunk
[Χθες στις 17:21]

από Takis42
[Χθες στις 11:04]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]

[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 22:11:25]

από MKS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:14:32]

από eolos30
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 12:50:57]

από snoopy
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 11:32:55]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284199
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 23
Συνολικά: 24
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: QQ Somenzini YAK 54 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 16  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: QQ Somenzini YAK 54 50cc  (Αναγνώστηκε 51586 φορές)
   
Geοrge
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.076



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 20 Νοέ 2007, 21:48:31 »

Kαλοπέταχτο Νικόλα,
Θα ήθελα εάν σου είναι εύκολο να μου εξηγήσεις τις συνδεσμολογίες που έχεις κάνει από την παροχή σου (μπαταρία) μέχρι να φτάσει το ρεύμα στα servo.
Ποια διαδρομή ακολουθεί  κάτι σαν ηλεκτρολογικό σχέδιο  και επεξηγήσεις στις ξενόγλωσσες ορολογίες "πχ το Optical Kill Switch,Iginition Regulatοr με Duralite,Super Regulator,power expander,ενα deans Ο/P με δυο φυσακια JR....τα οποία σε μετάφραση τα καταλαβαίνω αλλά για στην πράξη τι κάνουν-εφαρμογές τους ? πάνω στο μοντέλο τι εξυπηρετούν-κάνουν Huh
Ελπίζω να μην κουράζω αλλά μπορεί να βοηθήσουν και άλλους αυτό που θα απαντήσεις
Ευχαριστώ
Γιώργος
Καταγράφηκε

«ή δράσε ή σκάσε»
Χάρης Κωσταντίνου
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144


www.rcteam-cy.com


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 20 Νοέ 2007, 22:56:25 »

Νικο για χαρα και καλες δουλειες με το Yak σου. Απλα να σου πω την γνωμη μου σε κατι. Απο'τι εχω διαβασει και στο Manual της Da το Ignition πρεπει να μην καλυπτεται περιφερειακα απο foam για προστασια. Μπορεις να βαλεις foam μονο απο κατω και να το πιασεις με tyde up απο πανω. Thumbs up

φιλε τα λεμε καλες πτησεις 
Καταγράφηκε
Geοrge
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.076



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 20 Νοέ 2007, 23:49:14 »

Σου εύχομαι μιά απο τα ίδια


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Και οι πραγματικές καταστάσεις
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 00:10:12 από rcegaleo » Καταγράφηκε

«ή δράσε ή σκάσε»
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 00:57:18 »

Γεια σας,

Γιωργο, δεν ειναι κατι δυσκολο θα προσπαθησω να σου δωσω μια συντομη περιγραφη του τι συμβαινει συντομα, ειναι λιγο αργα τωρα συγνωμη αυριο στο διαλειμμα της δουλειας θα προσπαθησω να στειλω κατι.

Χαρη, ευχαριστω ισως εχεις δικιο θα το κοιταξω. Thumbs up Τους καλοκαιρινους μηνες ισως ζεσταθει με ολα αυτα τα foam. Στο manual δε βρηκα κατι σχετικο εκτος απο το παρακατω:

MOUNT THE IGNITION MODULE ON A FOAM PAD WITH PLASTIC ZIP TIES. DO NOT HARD MOUNT OR VELCRO MOUNT. DO NOT USE DOUBLE SIDED TAPE.

Δε λεει κατι για τυλιγμα με foam. Βασικα στο manual του αεροπλανου ο QQ το τυλιγει με foam και ταινiα.


Σχετικα με video απο YouTube ειναι απο το Flying Giants Video Contest 2006, το αεροπλανο το πεταει ο Βrandon Konrorinis aka 3dkid Eλληνικης καταγωγης μολις 13 χρονων. Ειχε παρει στο διαγωνισμο τη 2η θεση, 1ος ειχει ο Βελγος Μartin De Moore aka Docinsane οσοι ασχολουνται σοβαρα με 3D σιγουρα τον ξερουν για εκπληκτικα του video μεσα σε τζακουζι, σαουνες κτλ να πεταει rolling harrier eights και torque roll circles. Σχετικα παλι με το video ειναι απο πιο εντυπωσιακα video με QQ YAK που εχω δει, ειναι το 100cc οχι το 50cc ομως. To 100cc πεταει σαν depron απ'ότι λενε χωρις υπερβολη. Το δικο μου θα δειξει.... buck2

Καληνυχτα zzzzzz lalala
Καταγράφηκε
γιαννης κουσουρλης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 172



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 08:58:33 »

γεια σου Νικολα, θα σου προτεινα να μην ξανα δεσεις μαζι, βαρια αντικειμενα και καλωδια γιατι κοβετε το συρμα χωρις να φαινεται στο πλαστικο περιβλημα του καλωδιου
π.χ.reg.foto
γιαννης κουσουρλης
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 10:48:38 »

Καλημερα Γιαννη!Τι κανεις? Συμφωνω εχεις δικιο, τα εχω ηδη αλλαξει αυτα ειχαν μπει προχειρα προφανως αναφερεσαι στις μπαταριες LiIon, τα καλωδια που εχουν δεθει με το δεματικο πανω στη μπαταρια χρησιμοποιουνται για φορτωση και ελεγχο τασης της μπαταριας. Εχουν πλεον αφεθει ελευθερα.

Σχετικα με τα σχεδιαγραμματα που ζητησε ο φιλος Γιωργος, επισυναπτω τα παρακατω.


* Ignition_.JPG (13.96 KB, 645x226 - εμφανίστηκε 1165 φορές.)

* Rx_.JPG (11.13 KB, 568x227 - εμφανίστηκε 1145 φορές.)
Καταγράφηκε
Geοrge
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.076



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 15:45:56 »

Σχετικα με τα σχεδιαγραμματα που ζητησε ο φιλος Γιωργος, επισυναπτω τα παρακατω.

Εάν μπορείς σε παρακαλώ να συμπληρώσεις και μια επεξήγηση  1,2,3    π.χ  όπου 1 διακόπτης γιαυτό....   2  για την μίζα  κ.α

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο  σου

Γιώργος
Καταγράφηκε

«ή δράσε ή σκάσε»
sech770
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 17:36:52 »

πραγματικα ευχαριστω για ολο τον κοπο που εκανες. πηρα  γνωση  για αυτο που θελω να μαθω.  και αν  καταλαβα  σωστα  κολλας στο μαυρο deans τα 2 x JR Αρσενικα μαυρα και στο κοκκινο τα 2 x JR Αρσενικα κοκκινα και μετα τα χωνεις στο δεκτη . ειναι ετσι???
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 17:52:19 »

πραγματικα ευχαριστω για ολο τον κοπο που εκανες. πηρα  γνωση  για αυτο που θελω να μαθω.  και αν  καταλαβα  σωστα  κολλας στο μαυρο deans τα 2 x JR Αρσενικα μαυρα και στο κοκκινο τα 2 x JR Αρσενικα κοκκινα και μετα τα χωνεις στο δεκτη . ειναι ετσι???

Ετσι ακριβως, οπως εγραψα μπορεις χρησιμοποιησεις και το αλλο Deans O/P, ετσι το συστημα απο αποψη καλωδιωσης θα ειναι πληρως redundant και δε θα εχεις μεγαλες αντιστασεις. Στο μονο θεμα που μπορει να εχεις θεωρητκα αστοχια ειναι ο regulator αλλα ενταξει ειναι Heavy Duty δηλαδη αντεχει σε αρκετα μεγαλυτερα ρευματα Peak απο συμβατικους βλεπε Fromeco, Duralite, Powerbox κτλ. κυριως λογω chip και ψυχτρας.  Εχω χρησιμοποιησει αρκετα τον απλο regulator της SmartFly χωρις κανενα προβλημα σε μοντελα μεγεθους 120-160. σε σχετικα ακραιες καταστασεις και ψηφιακα servo παντου, αρα σαν προιον το εμπιστευομαι και με το παραπανω.

Χαιρετισμους,

Νικος







Καταγράφηκε
sech770
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 18:13:15 »

ενταξει καταλαβα και για την δυνατοτητα της δευτερης εξοδου. παντως το μοντελο ειναι απλα καταπληκτικο και ξερω οτι θα του κανεις καλη δουλεια στη συνεχεια .ακομα ενα ευχαριστω για τις φωτο.


Δημητρης   
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 1 Δεκ 2007, 18:01:10 »

Δημητρη παρακαλω, μερικες φορες καλο ειναι να βαζουμε στο χαρτι ή στο word καποια πραγματα που εχουμε στο μυαλο μας η ακομα και στο αεροπλανο μας γιατι ετσι μενουν, πολλες φορες ξεχναμε βλεπεις.... Azn

Το τελικο setup ετοιμο για πτηση του Engine Box και των ηλεκτρικων. Το αεροπλανο ειναι πλεον σχεδον ετοιμο, η κατασκευη πηγε λιγο πισω λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων.

Ετυχε πριν δυο βδομαδες να πεταξω το YAK 54 50cc Gen II του φιλου Χαρη Kωνσταντινου (εκανα 3 πτησεις αν δε κανω λαθος) και μπορω να πω το μοντελο ειναι πολυ καλο για το σκοπο που εχει σχεδιαστει. Ειναι "crisp" εκει που το θελεις σε point roll με ανεπαισθητα coupling στο knife edge κτλ και αρκετα "floaty" σε 3D. Χαρη ευχαριστω που μου το εδωσες να το δοκιμασω... Thumbs up Grin Ευχομαι καλες πτησεις και προσγειωσεις.

Λοιπον προχωραμε, κατι ανεφερθηκε σε ενα αλλο που ειχα ξεκινησει για freestyle competition/fly in κτλ...βεβαια γιατι οχι?? Ισως με αυτο ισως με καποιο αλλο αεροπλανο...ποιος ξερει...?? Tongue

Ελπιζω συντομα να εχουμε και οπτικοακουστικο υλικο...

Χαιρετισμους,
Νικος


* Fuselage_Final_.JPG (47.6 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1063 φορές.)

* Engine_Box_Final_.JPG (43.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1068 φορές.)
Καταγράφηκε
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 1 Δεκ 2007, 21:59:41 »

Γειά σου Νικόλα Wink

Τον κινητήρα τον έχεις δουλέψει;
Εξάτμιση;


Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 02:24:36 »

Δημητρη γεια και χαρα που εισαι χαμενος?? Wink

Οχι δεν τον εχω βαλει μπροστα ακομα. Muffler θα χρησιμοποιηθει της JTEC το πιο ελαφρυ muffler pitts style για DA 50, βεβαια δε ξερω κατα ποσο επρεπε να ειναι τοσο ελαφρυ αφου το δικο μου μοντελο θελει αρκετο βαρος μπροστα.

Λαδι για στρωσιμο βρηκα αυτο που συστηνει η DA δηλαδη Penzoil 2 Stroke ορυκτελαιο για αεροψυκτα μηχανακια και μαλιστα τσαμπα μολις 2.60 ευρω το λιτρο.

Το ΥΑΚ σου super ολα μπηκαν εκει που επρεπε, στο δικο μου δυστυχως επρεπε να κανω διαφορες πατεντες και να βαλω μεγαλα stand offs.

Χαιρετισμους,

Νικος





Καταγράφηκε
georgedr
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 123


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 17:26:55 »

Μια απορια. Πως γινεται σε δυο ιδια μοντελα με ιδιο κινητηρα να απαιτουνται Stand offs με τοση διαφορα στο μηκος idiot2. Το ένα περιπου 2-2,5 ποντους περιπου και το άλλο 5. Εκτος και αν είναι διαφορετικης εταιριας τα μοντελα. Αν όχι καποιος από τους δυο σας εχει κανει τσαφ. Ποιος?HuhHuhHuh idiot2 idiot2 idiot2
Καταγράφηκε

GeorgeDr
JR PROPO...Feel the difference !!!
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 17:45:35 »

Κανες δεν εχει κανει τσαφ....δεν ειναι ιδια ακριβως μοντελα αλλα ειναι της ιδιας εταιριας.

Το δικο μου YAK 85'' εχει σχεδιαστει γυρω απο τη 3W 50cc που χρησιμοποιουσε ο QQ οταν ηταν sponsored απο 3W. H DA ειναι 500γρ πιο ελαφρυα αρα οπως καταλαβαινεις πρεπει να χρησιμοποιουθουν μεγαλυτερα stand offs για να διατηρηθει το CG στο ιδιο range ,και ειναι αυτο που προτεινει και ο QQ στο manual.

To 86'' του Δημητρη ειναι σχεδιασμενο γυρω απο τη DA 50 με πιο μακρυ engine box κτλ. αρα μπορουν να χρησιμοποιηθουν πιο κοντα stand offs.

Ελπιζω να βοηθησα...τεσπα καλο το ξυλο laser cut κτλ. αλλα λιγο παροχυμενο πλεον, το επομενο gas μαλλον θα ειναι composite και μαλλον απο Τσεχια...οποιος καταλαβε καταλαβε...

Χαιρετισμους,
Νικος
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 16  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: QQ Somenzini YAK 54 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.