andreas
|
|
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2012, 18:59:12 » |
|
Καλησπερα σε ολους ...παρα την σχετικα δυσκολη εβδομαδα απο θεμα χρονου μπορω να πω οτι το viper ειναι σχεδον ετοιμο .Μενουν καποια προβληματακια με τα ανασυρομενα που πρεπει να δω και μετα δοκιμαστικη . Αργοτερα θα ακολουθησουν φωτο και αναλυση καποιων προβληματων που αντιμετωπισα . Τελικο βαρος με 6S 2640 40-90C nanotech λιγο πανω απο 2000γρ ...2050-2080γρ Καλο βαρος αν αναλογιστω οτι υπαρχει review me μοντελο στα 2500 ...Απο την αλλη εχω..... κατι αιωνες τα πεταξω κατι δικο μου με τετοιο πτερυγικο φορτο οπωτε θα εχει ενδιαφερον.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 01:04:06 » |
|
To μοντελο σχεδον ετοιμο ..προσοχη θελει στο κολημα των 2 οριζοντιων σταθερων καθως οι τρυπες στην ατρακτο και στα σταθερα απο οπου περνανε βεργες για ευθυγραμιση δεν ειναι απολυτα σωστες και δεν συμπιπτουν
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #32 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 01:05:37 » |
|
εδω πισω θελει λιγη προσοχη λοιπον ετσι ωστε να κωληθουν σωστα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 01:08:20 » |
|
στο σημειο που δινετε η θεση για τα σερβο επισης "καθετε" η καλυπτρα οπωτε εκει πρεπει να κοπει το πισω μερος της ωστε να κλεινει επισης οπως φαινετε ειναι και το σερβο των ανασυρομενων και το τεποζιτακι αερα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 01:09:44 » |
|
μια ιδεα του χωρου ..καπου εκει θα μπει και η μπαταρια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 01:12:23 » |
|
τοποθετησα το esc επανω στην εισαγωγη αερα αφου εχω αφαιρεσει ενα κομματι απο πισω ωστε να ψυχετε η μεταλικη πλακα που εχει το γνωστο 80αρι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 01:15:20 » |
|
το κατω μερος με τα ανασυρομενα και την φανα ..που δεν φαινετε αυτη τη στιγμη ..με τα σκελη εχουμε ενα θεμα καθως ενα απο τα 2 πισω δεν ασφαλιζει στην ανοικτη θεση ετσι πρεπει να το "σκαλισω" λιγακι πριν την πρωτη πτηση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #37 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 01:16:31 » |
|
και μια εικονα απο τη σωληνα εξαγωγης της φανας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 01:18:00 » |
|
Μενει να συμαζευτει το χαος των καλωδιων και σωληνωσεων ,να λυθει το προβλημα με τα σκελοι ,να ζυγιστει και παμε για test
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2012, 13:26:06 » |
|
Πρωτη μετρηση σημερα με 2650 6s 45-90c watt 1250 Amp 56 Τελικο βαρος μοντελου 2200γρ Εκτιμωμενος χρονος πτησης αν πανε ολα καλα 2.45 λεπτα σε φουλ γκαζι και περισσοτερο με διαχειριση γκαζιου ισως 3.30 κατι που περιμενα ετσι κιαλιως.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dimitrio
|
|
« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 13 Φεβ 2012, 02:16:54 » |
|
αντε με γειες αντρεα!!! κουκλα ειναι φτου φτου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 13 Φεβ 2012, 09:25:12 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 13 Φεβ 2012, 17:09:00 » |
|
Eγιναν σημερα οι πρωτες 5 πτησεις του viper.Αρκετα καλες εντοιπωσεις απο το μοντελο ..σχεδον οπως το περιμενα ,δηλ αρκετα γρηγορο με ωραιο ηχο,απαραιτητη χρηση φλαπ και στην απογειωση και στην προσγειωση. Δεν εχει μεγαλα περιθωρια επιβραδυνσης κατα την προσεγκιση γιατι η απωλεια στηρηξης ερχετε εντονα ,οπως και στην πτηση πρεπει να διατηρειτε ταχυτητα αλιως ..bye bye Εκει που δεν παμε καλα ειναι με τα ανασυρομενα που μου εχουν κανει τη ζωη δυσκολη και πιθανοτατα αν δεν δουλεψουν σωστα μαλλον θα φανε "πορτα" Κατα τα αλλα εμεινα απολυτα ικανοποιημενος με το μοντελο, Ανεβαινει και βιντεακι σε λιγο αν και δεν φαινονται και πολλα καθως το μοντελο ειναι μικρο και χανετε ευκολα ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 13 Φεβ 2012, 19:04:53 » |
|
μια πρωτη ιδεα ....πεταξα με 2650 6S ,με 3300 6S,και 3300 5S,θεωρω οτι μπορω να χρησημοποιησω μεχρι 3300 σε 6 στοιχεια αν θελω να βελτιωσω λιγο την αυτονομια η οποια με τις 2650 δεν περναει τα 3 λεπτα αν θελω να μην πεθανουν οι μπαταριες μου και να μην μεινω απο ρευμα ,κατι που δεν ειναι οτι καλυτερο με 2200γρ μια σταλια μοντελο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #44 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 21:40:05 » |
|
Η σημερινη πτηση μου εμαθε πολλα ...και μου αφησε επισης αρκετα να κανω ..τελικα μαλλον τα retrakts θα πανε αλλου μια που δεν δουλεψαν ποτε σωστα ετσι θα γλυτωσω καποιο βαρος που ειναι πραγματικα σημαντικο μια που το μοντελο εκει υστερει,Επισης θα αφαιρεσω και το σερβο -ντιζα του rudder .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|