|
andreas
|
|
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 20:40:37 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
kakofonixx
|
|
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 21:31:59 » |
|
νομιζω καλη επιλογη για τη φανα αν ομως σκεφτεσαι την προτεινομενη για τη φανα 6S lipo θα εχεις ως αντικτυπο το μεγαλο βαρος... ισως να κοιτουσες ενα πιο πολυστροφο μοτερ και να πεσεις αρκετα σε μπαταρια, ακομα και σε 4S γενικα στα edf μοντελα ισχυει ο κανονας να παρεις κατι καλο εξ'αρχης γιατι τα φτηνα συνηθως δεν αποδιδουν καλα επισης για το σεταπ του μοντελου σκεφτεσαι να ψωνισεις αποκλειστικα απο ΗΚ ή να προτεινουμε και απο αλλα καταστηματα? τελος πρεπει να μας ενημερωσεις αν θελεις να το φτιαξεις για υψηλες ταχυτητες (και μικρους χρονους πτησης) ή για οχι και τοσο υψηλες ταχυτητες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
wasting space via Architecture...
|
|
|
johnraptor
|
|
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 21:49:55 » |
|
η λύση είναι μία ακριβή μεν αλλα αξιόπιστη extreme rc. au έχε ότι θές
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 21:54:55 » |
|
νομιζω καλη επιλογη για τη φανα αν ομως σκεφτεσαι την προτεινομενη για τη φανα 6S lipo θα εχεις ως αντικτυπο το μεγαλο βαρος... ισως να κοιτουσες ενα πιο πολυστροφο μοτερ και να πεσεις αρκετα σε μπαταρια, ακομα και σε 4S γενικα στα edf μοντελα ισχυει ο κανονας να παρεις κατι καλο εξ'αρχης γιατι τα φτηνα συνηθως δεν αποδιδουν καλα επισης για το σεταπ του μοντελου σκεφτεσαι να ψωνισεις αποκλειστικα απο ΗΚ ή να προτεινουμε και απο αλλα καταστηματα? τελος πρεπει να μας ενημερωσεις αν θελεις να το φτιαξεις για υψηλες ταχυτητες (και μικρους χρονους πτησης) ή για οχι και τοσο υψηλες ταχυτητες Στο συγκεκριμενο με ενδιαφερει η ταχυτητα ...και θελω να βαλω retrakts. Δεν με απασχολει αν θα ειναι απο κινεζο η οχι ..απλα οτι παρω να αξιζει τα χρηματα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 13:29:52 » |
|
Kαλημερα και Χρονια πολλα Τελικα θα παμε για 6S setup με την 72αρα φανα ...δεν μπορεσα να την βρω πουθενα φθηνοτερα και γενικα φαινετε καλη επιλογη ..οχι η δυνατοτερη αλλα μετα ξεφευγουμε σε χρηματα αρκετα Επισης θα χρησημοποιησω μινι πνευματικα ανασυρομενα και καποια σκελοι με ελατηριο για τις "βαριες"προσγειωσεις .... Οσον αφορα τις μπαταριες θα παμε σε 2600-3000 6S με καλο ρυθμο εκφορτισης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
kakofonixx
|
|
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 13:50:46 » |
|
εφοσον θελεις να πας σε 6S lipo θα προτεινα μια σχετικα μικρη σε mAh (εως 2650) με την προυποθεσει οτι εεις τσεκαρει τις διαστασεις του μοντελου και την παιρνει να χωρεσει μεσα επισης θα προτεινα να κρατησεις το σεταπ κατω απο τα 50Α καταναλωση γιατι αλλιως ο χρονος πτησης με τοσο μικρη μπαταρια δυσκολα θα ξεπερασει τα 4 λεπτα... τελος ριξε μια ματια και στο rcgroups.com, εχουν εκτεταμενο θεμα για το μοντελο http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1414911
|
|
|
Καταγράφηκε
|
wasting space via Architecture...
|
|
|
johnraptor
|
|
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 6 Ιαν 2012, 14:37:05 » |
|
καλησπέρα φίλαρακο μετά απο το άρθρο στο rc groops ua τη ξανασκευτόμουνα τηην αγορά βλέπω παίζουν πολύ με το κέντρο βάρους διότι δεν είναι εκεί που λέει ο κινέζος τα 3 σπάσανε τι να πω η τελική επιλογή δική σου και κάτι άλλο με 2 λεπτά πτήσης η μπαταρία πήρε 2200 μιλιαμπέρ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 10:28:51 » |
|
Ευχαρηστω φιλοι μου θα διαβασω το αρθρο και θα επανελθω οταν θα εχω νεωτερα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 10:31:10 » |
|
Επισης η μπαταρια θα ειναι μαλλον 2650 6s ....αλλα καλυτερα να εχω το μοντελο πρωτα και να δω περιπου τι γινετε απο χωρο και ζυγισμα-βαρος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
mihelone
|
|
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 11:42:45 » |
|
Καλημερα. Πιστευω θα ηταν καλλιτερο απο αποψη βαρους και διαρκειας πτησης να πας σε τετρασελο συστημα και να βαλεις servoless retracts για να μη μπλεκεις με διαρροες, βαλβιδες, κομπρεσερ, εξτρα βαρος κτλ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 12:14:50 » |
|
Σωστα ..αλλα απο οτι ειδα το μοντελο στα φτερα εχει ελαχιστο χωρο και τα ηλεκτρικα retracts πιθανοτατα δεν χωρανε ...ειδομεν Οσο για το setup ..μαλλον θα παμε σε μικρη 6s με οσο γινετε μεγαλυτερο ρυθμο εκφορτισης ....δεν θελω διαρκεια αλλωστε
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
NAVIGATOR
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 5
|
|
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 22:23:29 » |
|
Σωστα ..αλλα απο οτι ειδα το μοντελο στα φτερα εχει ελαχιστο χωρο και τα ηλεκτρικα retracts πιθανοτατα δεν χωρανε ...ειδομεν Οσο για το setup ..μαλλον θα παμε σε μικρη 6s με οσο γινετε μεγαλυτερο ρυθμο εκφορτισης ....δεν θελω διαρκεια αλλωστε Καλησπέρα Το συγκεκριμένο αεροπλάνο το έχω παραγγείλει και εγώ . Το setup στο οποίο κατέληξα είναι μπαταρία 4s nano tech 4000 mAh 35-70c οσο για το μοτέρ παραγγειλα αυτά τα δυο turnigy sk3 fandrive 3300kv και το άλλο ειναι το turnigy 2836 3700kv Αναφερόμενος στα retracts κατέληξα στα mini air διότι τα υπόλοιπα λόγω το χώρου δεν εφαρμόζουν σωστά
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 09:38:37 » |
|
μια χαρα ..θα υπαρχει λοιπον πληθωρα αποψεων !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 8 Ιαν 2012, 09:40:50 » |
|
Δεν ξερω ομως αν τα μοτερ που ανεφερες αρκουν για το μοντελο ...μια που βγαινει κοντα στα 2 κιλα..... κατα τα λεγομενα αλλων παντα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|